Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Дійсно працівники, які вже отримували штрафи за недогляд через підміну будуть слідкувати не лише за оглядом вантажу із зворотнім платежем, але й за будь-яким підозрілим, тому що клієнти бувають ой які хитрожопі.

Я его спросил: чем могу помочь, на что он мне ответили - что должен находится при вскрытии, что бы не возникало претензий к новой почте. Я всё конечно понимаю, но это было как минимум неприятно. Больше у меня нет желания пользоваться эти отделением.

Можете відразу переходити на іншого перевізника, якщо боїтесь чужого погляду, тому що на інших відділеннях аналогічна ситуація.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раньше такого не было, и если бы он меня хотя бы предупредил, то вопросов нет. К тому же посылка была уже оплачена. Я с таким же успехом мог её открыть и вне помещения. То, что он бы за мной домой пошел смотреть?

А те, що вона оплачена - йому Баба Ванга нашептала?

В нього свої інструкції - і їх ви можете самі почитати. Чи релігія не дозволяє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дійсно працівники, які вже отримували штрафи за недогляд через підміну будуть слідкувати не лише за оглядом вантажу із зворотнім платежем, але й за будь-яким підозрілим, тому що клієнти бувають ой які хитрожопі.

Я его спросил: чем могу помочь, на что он мне ответили - что должен находится при вскрытии, что бы не возникало претензий к новой почте. Я всё конечно понимаю, но это было как минимум неприятно. Больше у меня нет желания пользоваться эти отделением.

Можете відразу переходити на іншого перевізника, якщо боїтесь чужого погляду, тому що на інших відділеннях аналогічна ситуація.

у відділені на Ковельській ледь вдалося вмовити дозволити вставити в телефон сімки для перевірки. Який сенс з оплати при отриманні, якщо перевірити все не являється можливим. А для прикладу, у іншому відділенні взагалі без проблем, тільки в присутності працівника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нього свої інструкції - і їх ви можете самі почитати.

Ой вряд ли. Инструкции не для всеобщего оборзения ;)

P.S.

Очередная партия оверквотеров на пути в РО...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пільйять!

Викликаєте керовніка відділення, розповідаєте йому ваші "фе" - і 50 на 50, або отримуєте компенсацію/вибачення/іншого роду сатісфекшн - або вас "макають" не в надто приємну субстанцію, і ви шуруєте собі на всі 4.

Особисто мав і такі, і такі випадки. Нормально - вцілому "в плюсі", бо НП компенсувала мені фінансово більше, аніж пошкодила. Матюкав лиш раз (вантажник капот кінчиками на бетон гупнув), але то людський фактор, він є всюди.

Повторюсь - вибору вистачає, а "какашок" в інших фірм аби не більше було.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дійсно працівники, які вже отримували штрафи за недогляд через підміну будуть слідкувати не лише за оглядом вантажу із зворотнім платежем, але й за будь-яким підозрілим, тому що клієнти бувають ой які хитрожопі.

Я его спросил: чем могу помочь, на что он мне ответили - что должен находится при вскрытии, что бы не возникало претензий к новой почте. Я всё конечно понимаю, но это было как минимум неприятно. Больше у меня нет желания пользоваться эти отделением.

Можете відразу переходити на іншого перевізника, якщо боїтесь чужого погляду, тому що на інших відділеннях аналогічна ситуація.

у відділені на Ковельській ледь вдалося вмовити дозволити вставити в телефон сімки для перевірки. Який сенс з оплати при отриманні, якщо перевірити все не являється можливим. А для прикладу, у іншому відділенні взагалі без проблем, тільки в присутності працівника.

а якщо я купив пневмат. то що я маю заправити балончик і патрони для того щоб перевірити чи він не травить і чи кучність добра?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щоб перевірити чи він не травить і чи кучність добра

ну є ще техніка безпеки, яка не дозволяє такого робити в приміщенні :)

колись як купував об"єктив, то робив працівникам 3-го відділення фотосесію :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відправляв невеличку посилочку у Львів. Вказали об'ємну вагу 2кг. Оголошена вартість 700грн. Вартість посилки 46 грн. Я так зрозумів пора припиняти співпрацю з НП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щоб перевірити чи він не травить і чи кучність добра

ну є ще техніка безпеки, яка не дозволяє такого робити в приміщенні :)

колись як купував об"єктив, то робив працівникам 3-го відділення фотосесію :)

Теж робив фотосесію з працівниками при купівлі тамрончика, а от в пневмат балон вставити не дозволили, зрозуміло чому. Далі йдемо, фотопарат протестувати дозволили (не врахувавши момент конденсату, фотоапаоат був геть вологим і легко міг вийти із ладу), електронний кальян теж дозволили юзаати, залив ароматизатор, тиць-тиць і що, і не працює, ги-ги а батарея то не справна, попросив потримати посилку ще день, прийшов із своєю батареєю і знову та ж процедура... Знов не робочий, аве НП, відправив назад без будь-якої плати, ел.кальян був неробочий.

От коли став замлвляти обладнання на 380В, то питання ребром стало (на НП, як і на інших перевізниках відсутні розетки даного типу), береш ''всліпу'' а далі як карта ляже, але і це питання вирішили, не питайте як.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто тут гонить на нову пошту, і вона його не влаштовує — пропоную відправляти укрпоштою. там дешевше в 2-3 рази, АЛЕ ви будете 1,5 години стояти на відділенні аби відправити/забрати пакунок, вам ви*буть мізки пенсіонери яким треба тільки заплатити комуналку, купити 1 конверт, п'ятеро людей буде забирати свої ящики-ейвони, троє будуть відправляти по 250 листів з різних держустанов, а працівники пошти будуть обслуговувати кожного клієнта по 25 хвилин, бо вводити даних в комп'ютер треба в 10 раз більше ніж на новій пошті.

до чого це я? хотів просто сказати що в принципі всюди мене сервіс влаштовує, єдине що у відділенні на кривому валі сидять трохи мудаки і не хочуть відправляти посилки без додаткового пакування. стараюсь туди не заходити, аби не портити собі настрій. а так да, дуже часто зустрічаю користувачів НП, які абсолютно не цікавляться її правилами перевезень — вимагаючи посилки без паспорта, по студентському чи ще якісь нісенітниці.

  • +1 3
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відправляв невеличку посилочку у Львів. Вказали об'ємну вагу 2кг. Оголошена вартість 700грн. Вартість посилки 46 грн. Я так зрозумів пора припиняти співпрацю з НП

Я так понимаю, нужно не скрывать всю информацию ;)

Стоимость доставки при указанных данных - 34 грн.

В 12 грн обошлась упаковка. Груз был хрупкий и вообще без упаковки, правда? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ай да ладно... кожен вибирає своє... Хочеться дьошево і гіморно - укрпочта наше всьо. Хочеться намано, швидко, но не сильно дьошево - гоу на НП.

Адекватний сервіс ніколи в житті не був і не буде дешевим. Якшо вам кажуть протилежне - вас дето пробують наіпать. А найопувать піпл нехарашо. бо карма портиться. Я вот сьоня забрав на НП 8 рулнів обоїв наложкою. вартість вантажу 400грн. за доставку заплатив ше 100. і да, мене всьо устроїло. бо якби товар не відповідав заявленому, то я просто написав би відмову і пішов.

Аналогічно сам відправляв ноут за 6К грн, який не забрав покупець... я почекав ше 3 дня. знайшов іншого покупця. преадресував відправлення в інше місто і за всьо-пра-всьо заплатив 150грн. А якби вертав товар і патом опять відправляв.... сервіс, сука, він такий... за нього тра платить.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є ще автолюкс, делівері, тощо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут попросили відправити... вазон. невеликий. можливо ursa порадить щось. думаю добре його запакувати, підперти землю щоб не посипалась. на скільки реально що його не перевернуть догори ногами по дорозі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вообще растения запрещено перевозить ;)

Попробуй сделать вокруг него (если он высокий) жёсткий каркас. Из коробки, из пенопласта. На дно (под горшочек) можешь положить что-нибудь тяжёлое, чтобы он устойчиво стоял именно в нужном положении.

Обязательно наклей на коробку значки:

ka_sign03_l.png - со всех сторон. Достаточно по одному на сторону.

и

package_this_side_up.png - с четырёх сторон (по бокам). Дополнительно сверху можно написать "ВЕРХ".

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Один знайомий розказував що були випадки підміни товару(мобільний телефон), хтось щось чув про таке?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо колись, зараз же все здійснюється під наглядом працівника. Хоча якщо ловкач і легка рука то запросто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Слышал, видел, разбирался. И что? :)

Вопрос из разряда "А вы слышали, что на УкрПоште посылки крадут?"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И что?

а то что потом ему ничего не удалось доказать и даже страховку не получил.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И что?

а то что потом ему ничего не удалось доказать и даже страховку не получил.

А що заважає покласти у відправлення листок з описом про комплектацію та імей телефону ? Мені так відправляли, гарно запакували і скотчем листок приклеєний.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так на него при вiдправленнi телефона i так imei записують в декларацiю

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо колись, зараз же все здійснюється під наглядом працівника.
Осмотры последние три года точно идут под присмотром, некоторых это даже напрягает :)
Хоча якщо ловкач і легка рука то запросто.
Угу. И такое бывает...
а то что потом ему ничего не удалось доказать и даже страховку не получил.

Чтобы можно было доказать что-то - не нужно лениться указывать IMEI в накладной и проверять, указали ли (потому как записывать его могут не всегда).

В аналогичном случае (подмена) возвращал клиенту 8000, благодаря именно указанию дополнительной информации о грузе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вам вистачає часу для огляду відправлення на відділенні НП? Мені ні.

Забирала на днях своє замовлення з відділення №3, з післясплатою після огляду. Працівниця НП перепитала чи буду оглядати замовлення. Звичайно буду ))). Мені прислали 7 коробок (всякі-різні: і маленькі і великі) однією посилкою всі замотані в стрейч (на совість). Так от, розрізати стрейч тим тупим ножем (що на відділенні) це щось... Вообщем не встигла я відкрити/розпиляти всі ті коробки, як працівниця НП підійшла і почала питати ("питати" це м'яко сказано) беру я товар чи ні і відповідь їй потрібна ВЖЕ! Я відповіла, що не встигла ще все передивитись і якщо в НП є якісь обмеження по часу то нехай ознайомлять мене з ними. Звичайно що ніхто нічого мені не приніс (ніяких правил, інструкцій і т.д.). Замовлення своє я якось додивилась під супровід обурень працівниці НП.

Але на останок я не відмовила собі в задоволені поспілкуватись з цією працівницею ще раз ))): підійшла і попросила в неї документи на суму послуг які надала НП (звичайно я вже порахувала на яку суму). Вона виписала квитанцію, і о диво ;), на меншу суму (тобто взяла грошей більше), 3 рази вона перераховувала і доказувала що в неї все правильно :_07:, от тут вже я "зігнала всю злість". Вообщем вона мене знервувала з оглядом, а я їй "винесла мозг" за 5 грн :_08: (а ненада мене нервувати).

Вчора вирішила подивитись на сайті НП правила - не знайшла. Запитала в онлайн чаті про час огляду відправлень, отримала таку відповідь:

Максим Максимальний час огляду вантажу на відділенні складає - 5 хвилин. Максимальний час огляду вантажу на адресі складає - 15 хвилин.

#5 Де це зазначено?

МаксимДякую за очікування. На жаль, на сайті компанії дана інформація ще не була відновлена.

#5 Оскільки дана інформація відсутня на оф.сайті компанії, відсутня на відділенні - то я вважаю що я маю право дивитися товар стільки скільки мені потрібно - оскільки мене не ознайомили (я взагалі не знаю чи у Вас це десь прописано в якихось правилах), то чому я маю довіряти комусь на слово і це виконувати? Ви сказали 5 хв, на віділенні сказали - 10... іНФОРМАЦІЯ НЕДОСТОВІРНА

Максим Планова дата відновлення даної інформації на сайті компанії - 13.05.2015. В даному відновленні буде присутня інформація про те, що процес огляду відправлення не повинен перевищувати 5 (п’яти) хвилин на одне відправлення. Уточніть, будь ласка, як я Вам можу допомогти в даній ситуації?

Я рахую що 5 хв. це дуже мало. Я маю оглянути весь товар і прийняти рішення залишати його чи повертати. Не подобається мені це обмеження по часу...

P.S. Беріть документи на послуги НП (не перший раз вже не сходиться по сумах ;))

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я рахую що 5 хв. це дуже мало. Я маю оглянути весь товар і прийняти рішення залишати його чи повертати. Не подобається мені це обмеження по часу... P.S. Беріть документи на послуги НП (не перший раз вже не сходиться по сумах )

5 минут, а в реальности? Не знаю как там у вас складывалось, а у меня проблем не когда не было, было такое что осмотр длился 30 минут, да, нам сделали замечание, и то только из за того что был конец рабочего дня, и они хотели закрываться, но вежливость, и шоколадка девушек остановила :)

Лично у меня с стороны новой почты + к суме указанной продавцом не было, а вот стоимость доставки, упаковки, это отдельная тема.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...