Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


Рекомендовані повідомлення

НП продовжує далі радувати

+11 грн за пакування, 5 з яких роздавлена фірмова коробка + ще 6 грн за кусок пожовтілого поролону, вирваного незрозуміло звідки і названого як "спецупаковка"

якщо вже, блін, берете гроші за так звану "спецупаковку", будьте добрі пакуйте в щось нормальне. Бо таке відчуття, що та коробка до мене ще півУкраїни відїздила, а поролон використовували у якості ліжка для бомжів

не було часу і бажання щось доказувати, заплатив і пішов

п.с.: надіюсь не доведеться більше користуватись даною службою...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вантаж отримав на моєму складі, вартість доставки довелось оплатити, але щойно передзвонили і повідомили, що повернуть сплачені кошти. Досить швидке вирішення питання приємно вразило, але невже не можна працювати без "копня в дупу", без звернень моïх та відправника, без скарг. Дякую причетним до вирішення питання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вантаж отримав на моєму складі, вартість доставки довелось оплатити, але щойно передзвонили і повідомили, що повернуть сплачені кошти. Досить швидке вирішення питання приємно вразило, але невже не можна працювати без "копня в дупу", без звернень моïх та відправника, без скарг. Дякую причетним до вирішення питання.

/висунув голову з броні/ Можна все. Але чомусь мало хто хоче враховувати такий фактор ненадійності, як "людина". Помилки були, є і будуть. До цього можна поставитися з розумінням, а можна і підняти крик "на весь світ".

П.С. Не конкретно до Вас, а взагалі. Поспостерігайте - Українці в основній своїй массі роздувають негатив, коли щось "не так". Але паралельно з тим майже ніколи не акцентують увагу на позитивних моментах, сприймаючи їх як належне і обовязкове. Може варто робити хоч трохи порядок у своїй голові?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

fedot, загалом, клієнт досить неблагодарна істота. Те що добре - сприймається як належне, тому що за це заплачено гроші. А те що недобре, помилки, людський фактор, звичайно буде пам'ятатись. Вибачте, вдосконалюйтесь! Ви думаєте що американець чи європеєць не підніме гвалт, не роздує негатив? Ви помиляєтесь! У випадку, наведеному вище з неправильною адресацією вантажу, через що інший клієнт поніс можливу шкоду, Нова пошта ще б отримала позов до суду з вимогою компенсації моральної та матеріальної шкоди, як би це був європеєць чи американець.

Українці ще досить терпляча нація і не мають звички у випадку чого приходити зі своїм адвокатом.

Колись відправляв вантажи через НП. Інколи й зараз. Але якщо мені не буде щось подобатись то є Автолюкс, делівері.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Electronshik, з європейцями (точніше - німцями) я три роки працював, знаю. Так от, в аналогу нашої книги скарг та пропозицій, було дуже багато подяк та схвальних відгуків (працював в магазині сувенірів). Люди не шкодують свій час для такого, дарують працівникам частинку якогось позитиву, тепла чи як воно там. Це ж приємно, коли твою роботу оцінюють не зарплатою в кінці місяця, а навіть просто "добрим словом". А коли, припустимо, Ви лишили останній позитивний запис відносно якогось закладу?? (Для обєктивності зазначу, що я така ж сама скотина і було таке приблизно 2 роки тому в ресторані)

П.С. А якщо з адвокатом, то вважайте, що в перевізника є свої правила. І якщо їх жорстко дотримуватися, то комфорту та швидкості для клієнта це не принесе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

fedot, За схвальні відгуки, я не спорю, ще не привчились. Я наприклад сам не пам'ятаю про книгу скарг та пропозицій, хоча якщо знаходжусь в якомусь кабаку і мені там сподобалось то стараюсь сказати і дякую і дати чайові :).

Щодо правил перевізника. Я чесно кажучі не зрозумів. По ваших словах виходить що правила у перевізчика настільки некомфортні, якщо їх дотримуватись, що клієнт у разі чого має подумати чи приходити з адвокатом? Чи не так зрозумів?

Бо тоді клієнт у наступний раз подумає чи взагалі варто приходити на таку фірму перевізчик. НП не є монополістом, є альтернативи.

Я нічого проти немаю сказати за сервіс Нової Пошти, в мене поки що претензій не було. Надіюсь і не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ноова Пошта вже починає втрачати клієнтів... Раніше я практично завжди користувався їхніми послугами. якщо щось їде маленьке(1-2-3 кг), то ніби все нічого, а от коли вантаж тяжчає - більше 10-15-20 кг, а ще гірше коли він не габаритний - маса маленька , а обєм великий - тоді Вони виставляють доволі немаленьку ціну. Короче я помаленьку спригнув з їхніх перевізок. Тиждень назад, в п"ятницю дзонить мобілка - піднімаю, каже в трубці тіпа Нова пошта, а чого Ви перестали користуватися нашими послугами? Я їй хвилин так 20 розказував, що на мою думку не так, Вона мені тіпа в понеділок до мене передзвонть !Персональний менеджер!, і запропонує мені супер-пропозицію. Сьогодні вже субота.... ніхто і не дзвонив.. А я потихеньку користуюсь послугами конкуруючих фірм. Можливо не все так швидко , як на НП, але при 2,5 кратній різниці у вартості перевезення, на багато мінусів можна закрити очі.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні хотів відправити людині 2 дверні карти від легкого автр. Я запакував все як слід в картонний короб. На пошті мені сказали, що будуть ще пакувати у дерев"яний каркас розміром 3 на 1.5 метра, хоча мій товар маэ у 2 рази меньшу величину. Доставку у Львів мені нарахували 160 грн. Вони вже взагалв там зажерлися. Від даної послуги я відмовився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З Вами згоден. Нова пошта в порівнянні з конкурентами вартує більше. Але потрібно врахувати такі речі як кількість відділень (для клієнта плюс, що не потрібно витрачати час на пошук), швидкість доставки, наявність практично у всіх містах та смт. по Україні, кількість персоналу. А для компанії це витрати. Їх чомусь ніхто не рахує. А якщо подумати - скільки зараз вартує оренда приміщення.

Я користуюся послугами транспортних компаній не часто. Але з інших компаній, їздячи по місту бачив тільки відділення здається Ділівері біля Глобусу.

До чого я все це пишу - за якість і комфорт треба платити. Не пам'ятаю хто це сказав. Компаній багато - кожен вибирає собі по душі. Але у випадку з Новою поштою - не все так погано. Є клієнти задоволені, які навіть не думають переходити до інших компаній, а є не задоволені. Цікаво чому немає теми: Позитивні відгуки про Нову пошту? Невже їх ні у кого немає?

Чи просто скажіть - невже Ділівері чи Інтайм такі ідеальні?

P. S. Букв багато, написано можливо не дуже правильно, але думаю суть Ви вловите. Дякую за увагу.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво чому немає теми: Позитивні відгуки про Нову пошту? Невже їх ні у кого немає?

є, я писав в цій темі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

fedot, За схвальні відгуки, я не спорю, ще не привчились. Я наприклад сам не пам'ятаю про книгу скарг та пропозицій, хоча якщо знаходжусь в якомусь кабаку і мені там сподобалось то стараюсь сказати і дякую і дати чайові :).

Щодо правил перевізника. Я чесно кажучі не зрозумів. По ваших словах виходить що правила у перевізчика настільки некомфортні, якщо їх дотримуватись, що клієнт у разі чого має подумати чи приходити з адвокатом? Чи не так зрозумів?

Бо тоді клієнт у наступний раз подумає чи взагалі варто приходити на таку фірму перевізчик. НП не є монополістом, є альтернативи.

Я нічого проти немаю сказати за сервіс Нової Пошти, в мене поки що претензій не було. Надіюсь і не буде.

Ні, трошки неправильно зрозуміли.

Просто якщо буквально дотримуватися всіх правил (в даному випадку Нової Пошти), то клієнт витрачатиме більше часу на бюрократію, якась кількість вантажів вже будуть або не прийматися до відправки, або перепаковуватися згідно вимог НП, що є додаткові витрати і так далі - таких нюансів є багато, повірте.

НП не монополіст, абсолютно. Але на мою особисту думку на даний момент вони надають найякіснішу послугу по перевезенню вантажу. Ціна, звичайно, не є маленька, але в більшості своїй відповідає наданим послугам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

зараз на новій пошті можна вмикати електроприлади для перевірки?

Я б сказав, майже обов'язково! Там навіть стіл стоїть для таких потреб.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ясно, а то мені з лох.юа написали щойно, що не можна.

Кидалово значить. Знайомий знайомого відправляв телефон на обміне НЕ ЧЕРЕЗ НАЛОЖКУ, бо йому продавець навішав лапші що так телефони не можна відправляти. В підсумку поміняв свій смарт леново на чорнобілу нокію без батареї. Думав таких людей вже не має)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не стосується НП в Луцьку, але таки напишу, бо накипіло, так сказать. Рідко користуюсь послугами доставки, але як користуюсь, то кожного разу прямо в точку - то не мій пакунок віддадуть, то ще якась халепа. Розповім останній випадок. В зв’язку з переїздом з Києва виникла потреба якось переслати матрац, вибір впав звичайно ж на НП, замовили зранечку кур’єра, пояснили, що за вантаж, які розміри, яка упаковка і т.д. Оператор повідомила, що водій буде в проміжку з 12 до 15, ок, сиджу, чекаю. О пів на 15 телефонує оператор і каже, що водій буде з 15 до 17, ок, сиджу, чекаю, спостерігаю як руйнуються плани на день. В результаті до 17ої так ніхто і не приїхав, зате після добрячого промивання мізків операторам на гарячій лінії питання було вирішене за 20 хвилин. Тільки от водія-кур’єра якось Боженька не наділив мозком, тому він довго не міг зрозуміти як йому той матрац перевозити, це ж цілих 140х190х7 см (!!), врешті решт сказав, що треба ще обрихтовка, ну ладно, Бог з нею. І що ви думаєте - приїжджає наш матрац обрихтований і СКЛАДЕНИЙ ВДВОЄ. Просто немає слів...матрац, який теоретично не складається. Коротше, написали заяву, обіцяли повернути або вартість вантажу, або вартість доставки, але щось не дуже рвуться телефонувати, певно знову доведеться спілкуватись з "гарячою лінією".

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ясно, а то мені з лох.юа написали щойно, що не можна.

Кидалово. Знаю випадки, що люди просиовували ПК - щоб перевірити відяху, чи іншу дорогу запчастину.

Ноутбука заставили при мені вскрити і включити. Не новий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

50-60 грн.вже на новій пошти цини космични стали.

погоджуюсь, але, відділення нової пошти - в кожному районі міста, поштомати і інші плюшки...

я рідко коли щось продаю, в основному купую з магазинів і це дуже зручно, коли не треба стояти в черзі, або їхати в інший кінець міста, або взагалі поштомат - супер тема :0151:

хоча, якщо займатись бізнесом, і таких відправок хоча б 3-5 в день, тоді можна і в інший кінець міста поїхати.

P.S. Днями, відправив посилку у відділенні "біля голобуса" всього за 2 чи 3 хвилини!!! Зайшов, сказав адресу отримувача, пред'явив картку (щоб не диктувати свої реквізити), розписався в накладній і вийшов, 3 хвилини максимум.

Змінено користувачем BkSeo
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Видправив бутли интаймом в Донецьку область.оплата склала 60гривень.відправив новою поштою в Вінницю 120 грн.заказував газову колонку з Київа доставка н.п.вишло 140грн.автолюксом.интаймом 50-60 грн.вже на новій пошти цини космични стали.

Згоден, ціни таки полізли. Але ніхто більше не надає такого спектру послуг. І швидко і якісно.

Якби стільки бабла всунути в Укрпошту... Було б мегакруто!

Структура є. Все є. Тільки потрібно працювати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якби стільки бабла всунути в Укрпошту

Вибачаюсь за оффтоп, але тиждень тому, мусив стояти більше 20 хв. в черзі - щоб купити конверт, на прохання продати конверт без черги та без здачі - ледь не "вкусили", як операціоністка, так і та "банда бабульок" яка платила за комуналку, хоча 3 метри - ощадбанк де можна заплатити, а от конверти - тільки на пошті...

Змінено користувачем BkSeo
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди старше 60 років (більшість) бояться банкоматів. І думають, що їх гроші вкрадуть / пропадуть і т.д.

Хоча банкоматів - на кожному кроці.

Укрпошта - то окрема історія. І я написав - потрібно працювати. А за такі гроші як там отримують - ніхто напрягатися не хоче..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Укрпошта - то окрема історія. І я написав - потрібно працювати. А за такі гроші як там отримують - ніхто напрягатися не хоче..

питання не в грошах, питання в людях

міліціонеру/митнику/податківцю скільки не плати - все одно буде "лівачити", бо він для того туди йшов

Змінено користувачем Zevs_Isver
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

питання не в грошах, питання в людях

думаю в питанні з Укрпоштою, питання першочергово таки в грошах. бо людям за мінімальну платню мозок так виносять...... що в будь кого пропаде бажання працювати. особливо коли бабульки спочатку налітають, обкакають а тільки тоді починають розбиратися в чому броблема.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні в Харкові вбито трьох працівників Нової пошти з автоматичної зброї під час ранкової інкасації... ((((

Викрадено 2,3 млн грн. Зловмиснику 40-45 років, приїхав на ВАЗ 2110.

Змінено користувачем Black
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...