Перейти до змісту

fedot

Модератори
  • Кількість зміста

    3 348
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    2

fedot last won the day on Червень 11

fedot had the most liked content!

Репутація громади

1 143 Гуру

Про fedot

Останні відвідувачі профілю

16 997 перелядів профілю
  1. @sergkots справедливості немає взагалі. Якщо трактувати це як образу - тоді я точно буду відповідати образу, який мені "малює" Ромаха. Ну і, відповідно, доведеться банити через одного. Попри все - я не прихильник репресивних методів й намагаюся уникати такого. Час від часу "херню несе" тут, якщо розібратися, половина бордівчан - включно зі мною. Образи тут не вбачаю, санкції застосовуватися не будуть. Апеляція може бути розглянута лише від безпосередніх учасників (крім Рабиновича)
  2. @sergkots Ок, я ж не проти. Тим більше, що не є вузькопрофільним спеціалістом в цьому питанні. Підкреслю лише те, що, з мого досвіду і практики, звичайна МКПП значно довговічніша, аніж будь-який варіант автомату.
  3. Як би так - але й не так. Безступенева (варіатор, CVT) збудована за іншим принципом своєї роботи - ремінна або цепна передача. На гібридах шестерні, які знаходяться в постійному зачепленні (як планетарка), що і дає схожість в нечутному перемиканні передач, як на варіаторах. Відповідно - поки що ще не винайшли вічних шестерень, а крім того, в гібриді ще електрообмотки, як в звичайному генераторі (і вони теж горять). Ну і дуже не люблять перегріву мастила - тут часто виходить з ладу гідроблок. П.С. - практично вся інфа "дослідним" шляхом, тож помилок не виключаю.
  4. fedot

    Позитив України

    Тему "позитиву" (хай навіть і в лапках) активно намагаются засрати, перейти на політику, особистості, тарифи, віру...Заспокойтеся трохи, тим більше, що під все це є купа правильних тем на борді. @adiis - профілактично 2 години РО за образи, з попередженням. Наступного разу буде значно щедріше. @Ukrainec - година за те ж саме.
  5. Є там АКПП, але в сімбіозі з гібридним силовим агрегатом, який стоїть в АКПП всередині. Надзвичайно цікава штука - катався я на Камрі гібрид - дуже цікаві враження залишилися.
  6. @yu2007 Не кажіть, що мені робити, і не скажу, куди Вам йти (с) Офтоп перенесено і оформлено в іншу тему.
  7. Дещо перенесено з іншої теми для обговорення. Багато хто з чим стикався сам, та й прогрес на місці не стоїть. Можливо, досвід чи знання комусь допоможуть при виборі "залізного коня" - тож запрошую поділитися.
  8. Щось ми злісно оффтопимо - або відкриваємо нову тему, або не засмічуємо цю...
  9. Задня "проблемна" якраз з-за вбитого зчеплення - а це пряма "заслуга" водія. Особливо, якщо вже й маховика примудрилися знищити. Механічна кпп взагалі умовно "вічна", конструкція в неї така. Автомат значно проблемніший - знову ж таки - конструктивно.
  10. @weer1983 не фантастика, абсолютно - але для "робочих" авто. Для легковиків середнього класу - таки 250-400
  11. @volks трилітровий дизель? Маю до десятка хороших знайомих, які юзають ці двигуни. Більшість з них в Німеччині, бралися з заводу, нові. На кількох Спрінтерах набігали вже по 500 тис - по дві турбіни і по комплекту п'єзофорсунок "зжерли". На одному - двигун здох. На МЛ164 (350т) - турбіна, сажевий, двічі коллектори. З мільйоном не погоджуся, хоча на 300-500т можна сміливо розраховувати. В мого кума Спрінтер-автовоз, з старим 2.7, пробіг - мільйон. На 980т здохла акпп. Останніх 8 років машинка робить по 3500-5000 км за рейс, двигун тягне на собі 6-8 тонн...
  12. Перечитав кілька разів.... Слухай, ти приколюєшся чи щось вживаєш? Ну і про китайські підшипники в двигуні: як часто ти стикався з тим, що з ладу вийшли опорні підшипники колінчастого або розподільчого валу? Ну і оскільки мій профіль не ремонт двигунів, то скажи, де ще в МеМЗовських двигунах стоять підшипники. Якщо якісний підшипник зроблено в Китаї, закуплено для МеМзовського двигуна - значить це економіка, а не непотрібний "патріотизм" - купим свій, уп'ятеро дорожче, але свій. Найсерйозніші автобренди спокійно комплектують імениті авто оптикою з Польщі, проводкою з України, і т.д. Але БМВ не перестає бути БМВ.
  13. Не зовсім так. 1.3 та 1.4 комплектуються двигунами МеМЗ, а це український двигун. І взагалі - мова була а) про екологію, б) про безпеку. Навіть Майбах без догляду буде корчем - але це ж не вина блях, а вина власників.
×