Перейти до змісту
anahareo

Скарга на Нову пошту

Recommended Posts

Обурююсь з недоброчесності компанії... По порядку. Замовляю через інтеренет собі книжечку (здалеку), ну і чекаю, коли Нова пошта надішле повідомлення (вони смс-ки на телефон шлють), що посилка прибула... Чекаю довго. Вже збираюсь іти і дізнаватись, чи можна якось простежити шлях посилки (загубилась може, думаю, десь по дорозі). Тут до мене дзвонять з Нової пошти і повідомляють, що моя посилка вже 12-ий день як на складі і чому я, мовляв, її не забираю. Ну, я іду туди і говорю, що так і так, мені не прийшло повідомлення. Вони заявляють, що таке трапляється, це "збій в мережі" і... просять мене сплатити пеню. Е-е, кажу, дорогенькі, замість того, щоб вибачитись за незручності і видати мені нарешті посилку, ви з мене збираєтесь ще й здерти майже половину її вартості. На це перелякана дівчинка мені відповідає, що якщо я відмовлюсь, їй доведеться покласти гроші з власної кишені... Що робити? Плачу і прошу книгу скарг. Кажуть, немає. Але он там, на стіні номер БЕЗКОШТОВНОЇ гарячої лінії, дзвоніть і скаржіться на здоровля. Виходжу, дзвоню. Довго чекаю з*єднання з оператором, голос у слухавці розказує про послуги, які Нова пошта надає, з оператором так і не з*єднали, набридло чекати, вибиваю. Перевіряю стан рахунку, і що б ви думали! - зняло вісім гривень! Тут я вже зовсім образилась, але назад уже не пішла, скандалити. Дівчинку пошкодувала. Так що, робіть, шановні, висновки. Про роботу Нової пошти.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Але як мені здається працювати (надавати послуги) без книги скарг вони не мають права.

Так і з пенею цікава штука. Теоретично звідкіля ви могли знати про пеню. Ви придбали книгу і погодилися оплатити її доставку. Про усі деталі пересилки вас мав поінформувати відправник. Формально ви з НП угоду не укладали ж.

Це так, думки вголос.

Про такі неприємності варто забути (як варіант помститися і забути). Як помсту можна написати скаргу на відсутність куточка споживача у відділенні НП, або неналежне його комплектування. З такими питаннями напевно потрібно звертатися у службу захисту прав споживачів.

Пригадав одну ситуацію з НП. Відправником був я. Так трапилося, що номера телефона отримувачки я не знав. Переписувалися з нею через електронку. Тому у накладній на посилку був лише мій номер. Мені напевно разів 3-4 приходили СМС про те, що посилка доставлена і чекає на отримувача. З цього роблю висновок, що та дівчина з НП теж винувата, бо сиділа і лінувалася повідомити отримувача протягом тих здається трьох днів, протягом яким додаткова плата за зберігання посилки не нараховується.

Редаговано Skorpio76

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Є інтернет. Є номер декларації.

Чому самому не відстежувати вантаж?

Я забирала свої довгожданні посилки до того, як приходила смс-ка)))

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Але он там, на стіні номер БЕЗКОШТОВНОЇ гарячої лінії, дзвоніть і скаржіться на здоровля. Виходжу, дзвоню. Довго чекаю з*єднання з оператором, голос у слухавці розказує про послуги, які Нова пошта надає, з оператором так і не з*єднали, набридло чекати, вибиваю. Перевіряю стан рахунку, і що б ви думали! - зняло вісім гривень!

так и задумано

номера вида 0800 бесплатные только со стационарных телефонов

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Та в будь-якому разі, чому клієнт повинен сплачувати за те, що у них "збій в мережі"?! Питання ж не у двадцяти гривнях, а в елементарній добропорядності.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

я якби так "дав у штангу" з отриманням посилки,то повстидався би на загал розповідати

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Я ніколи не надіюсь на СМСки , хоча користуюсь інтернет магазинами і подібними поштовими сервісами багато. Відстежую свою посилку , сам передзвонюю , якщо строк прийшов. І ніразу збоів не було і пені нікому не платив.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

так, ситуація неприємна

але смс інфо це додаткова послуха, ніде ніхто не казав, шо вона має прийти 100%, і прийде тоді коли прийде вантаж

так може прийти, а може і не прийти

сидіти і чекати коли прийде смс не зовсім правильно. Відправник міг поцікавитися та і Ви також, коли має приїхати вантаж, працівники НП ніколи не відмовляють в такій послузі

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Прикре непорозуміння. Загалом "Нова пошта" досить якісно виконує свою роботу, завдяки чому заслужила чимало постійних клієнтів. Люди, які регулярно співпрацюють з даним перевізником в курсі що й до чого, а от з разовими клієнтами трапляються проколи.

Я особисто кілька разів отримував посилки, при цьому SMS-ки завжди приходили, хоча знайомі казали, що інколи повідомлення не доходять. Однак це не біда. Клієнт сам має можливість відслідковувати вантаж. Oksana04 вже дала посилання на сторінку трекінгу. До того ж, як правило, орієнтовний термін прибуття вантажу обумовлюється з відправником.

Можете поскаржитися на відсутність належно оформленого куточку споживача у відповідні органи. Більше причин для нарікань не бачу. Хіба що інколи черги бувають довгі (((.

А з двінком на безкоштовну гарячу лінію, за який з вас зняло 8 грн., то вже до оператора звертайтеся. Там пояснять :)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Обурюватись в даному випадку можна тільки на себе, є інтернет, телефон, в крайньому випадку ногами можна дотопати і запитати про долю своєї посилки, а чекати смс це дурня

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

вiдкористувався Новою Поштою за останнi 7 мiсяцiв бiльше нiж за все життя, нарiкань (Слава Богу) не було жодного разу, хоча забирав з трьох рiзних вiддiлень, посилки приходять зазвичай вiд одного до чотирьох днiв, на четвертий день зазвичай дзвоню 20-07-07 i по номеру декларацii взнаю чи не надiйшов вантаж, про пеню знаю, тому й сам дзвоню

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

А з двінком на безкоштовну гарячу лінію, за який з вас зняло 8 грн., то вже до оператора звертайтеся. Там пояснять :)

Вже ж сказали: з стаціонарних телефонів - безкоштовно.

Інші - згідно тарифу.

До оператора може, скоріше, з цим:

таке трапляється, це "збій в мережі"

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Я особисто біля 2-ох років з ними співпрацюю , не знаю , ніби взагалі нарікань не було , як на мене , то це НАЙКРАЩА пошта , все доходить швидко , сервіс нормальний , а це що смс не прийшла , то це не є проблемою , таких як Ви , не менше 200 чол. на день і кожному треба щоб прийшла смс , є в інтернеті номера телефонів кожного складу ( у нас це один загальний ) , подзвонили , продиктували номер , 2хв. і Вам усе сказали , де посилка , коли буде , приїхала чи ні або на сайті можна по номеру накладної глянути без проблем.

Просто треба виділити 5хв на це , а тоді і питань , і скарг не буде :)

Редаговано artur4ik

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Єдине , що я хочу сказати на рахунок НП , наприклад коли Ви відправляєте телефон в інше місто і людина платить гроші на місті , після того як подивиться товар , то ЗНАЙТЕ : " Завжди вказуйте номер ІМЕІ " , тому що часто є багато шахраїв , які з легкістю можуть підмінити на такий самий і відмовитись , а назад вже приїде " КОРПУС " , а не Ваш відправлений телефон , тоді це дійсно буде проблемою , часто читав , тай так знаю від знайомих. Будьте ОБЕРЕЖНІ !

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Помітив, останнім часом скаржитись у цьому розділі, все-одно, що у "Всємірную лігу сексуальних рєформ", у відповідь буде хор - "сам дурак".

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Маньяк, закрий будь-ласка тему або перенеси в розділ "Реклама".

бо чьо-то з нею не то :)

а що з нею (темою) не так ? людина подiлилась своiми неприемними враженнями, оппоненти пояснили, в наслiдок чого зьявились цi неприемнi враження, та й все. Всi довольнi, всi смiются (с)

ЗЫ оскiльки до Новоi Пошти, я iншими перевiзниками не користувався, то достеменно не знаю, але маю припущення, що смс про надходження товару е якби покращеним сервiсом ? Тодi ця тема е яскравим прикладом того, як покращений сервiс погiршуе враження :)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Щоб не створювати нову тему: мені у Нашому Краї сьогодні касир не посміхнулася. Мало того, ще й мала нахабство просити дрібні гроші. І головне - це ніби то черга з-за мене створилася, хоча я всього сім хвилин з нею прерікався!!!!!! НІКОМУ НЕ РАДЖУ КУПУВАТИ ТАМ!!!!!!11111

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Завантаження...

×
×
  • Create New...