Перейти до змісту
anahareo

Скарга на Нову пошту

Recommended Posts

життя дорожчає, а дохід на місці, тільки чому так багато в нас нових авто, парадокс :)

тому й піднімають тарифи, всі повилазять з "нор" почнуть їздити, продавати, торгувати і так далі, напевно сезон просто "закоса" у них. :)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Я теж за НП.

Користуюсь давно і часто. Ніяких затримок (навіть коли були морози і в багатьох магазинах мені везли товар 2 тижні). Ніколи не помилялися складом чи містом. СМС приходить в 95%. І до всього того - швидко і не дорого.

Про укрпошту і говорити не буду, а от наприклад в Автолюкса мені ще жодна доставка не обійлась менше 20 грн (НП 12-15, по старих тарифах), в Гюнселі взагалі при отриманні прийшлось заповнити купу якихось бумажок + 25 грн за доставку.

Ну хіба ще Нічний експрес швидко та недорого доставляє, але мені їхати далеко )

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

НП матиме +1 відділення у місті, перед Салютом на Грушевського, навпроти обл. лікарні.

Напевно склад №7, якщо не помиляюсь.

Кому близько - буде зручно

:)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Чекаю довго. Вже збираюсь іти і дізнаватись, чи можна якось простежити шлях посилки (загубилась може, думаю, десь по дорозі). Тут до мене дзвонять з Нової пошти і повідомляють, що моя посилка вже 12-ий день як на складі і чому я, мовляв, її не забираю.

А взагалі було нормально 12 днів сидіти дома і чекати поки до вас прийде смс? Відразу складається враження наскільки цінною і очікуваною для вас була ця посилка.

А про телефон гарячої лінії, мабуть усі знають, що з мобільного не безкоштовно.

Є випадки, коли через інтернет по номеру вантаж не відслідковується - пише що немає такого в базі

Це означає, що вашу посилку ще просто не внесли в базу. Це буває, коли вам відправляють вантаж, а він буде їхати тільки завтра, то номер декларації можна буде знайти в базі в момент відправки вантажу, а до того, вона знаходиться в "підвішеному стані".

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Я користуюсь їхніми послугами з моменту їхнього створення. Було всяке, один раз замість Луцька поїхало у Луганськ з вини Нової почти, благо що не терміново було, вияснила це коли перевіряла коли виїхала посилочка, дивлюсь їде у Луганськ!!! Очі по 5 коп., дзвоню до них, і що ви думаєте? Молодці! На пів дорозі вони її перенаправили до Луцька та ще й за доставку оплатили. Так що нарікань немає, а помилка людського фактору завжди і скрізь буває, головне по-людськи з неї вийти, тоді буде всім приємно.

На смс ніколи не надіюсь, бо не завжди приходять, зперевіряю сама через інтернет-сторінку.

Редаговано Tanichka

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Скарга, не скарга: Нова пошта - вчора, з Одеси, замість "Луцьк" відправили на "Луганськ"...піпец просто, так очікували цей вантаж на вечір!!!

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Якщо чесно з Новою Поштою були такіж самі нюанси - Луцьк-Луганськ - і саме цікаво неодноразово.На всі питання чому так сталось пан директор :_07: Звєрковський розводив руками

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Якась в них особлива симпатія до Луганська і нелюбов до Луцька.

Та ні, вони просто географію України в школі за кутком прокурили.

Це аналогічно - Луцька область.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Панове, компанія-лідер в своїй галузі, набирає нехілі обороти, відкривають відділення постійно, гуманні ціни на послуги.

Логічно припустити, що помилки, деякі неувязки, - будуть присутні, там ж люди працюють,а не роботи, простий народ, без дипломів академій логістики. За день купа клієнтів, нерідко мозговиносящі, знову таки людський фактр присутній. Вимагати швейцарсько-японської точності якось не тейво,особливо від своїх же братів-украйонців :)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Вимагати швейцарсько-японської точності якось не тейво,особливо від своїх же братів-украйонців :)

Від їхньої точності та вчасності інколи залежить дуже багато: чи вчасно клієнт отримає термінове замовлення, чи вчасно я отримаю кошти за товар ітд. Якби ці послуги були безкоштовними то й вимагати щонебудь не гарно, як кажуть "дарованому коневі в зуби не дивляться". Але послуга доставки вантажу є платною і Нова пошта не є харитативною організацією, то й вимагати якісного надання послуг є цілком нормальним явищем. Що до персоналу, то їм ніхто не забороняє набирати кваліфікований і адекватний персонал, а не випускників 11-х класів.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Луганськ просто перший у випадаючому списку в їхньому софті от і все - неуважність оператора який приймає посилку. З відділенням №7 гут канєшно, та я рідко по приватним справам юзаю НП, частіше по роботі, та там вантажі в руках не винесеш...

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Завжди користувався НП, і завжди задоволений їхньою роботою! Хоча були нюанси, але всі ми і вони люди.

Замовляв собі по інтернету матраца додому 180x190 см, компанію доставки взяв "ІНТАЙМ", тому що близько біля дому, а якби через НП, то лише на 1й склад можна було! НОмер декларації прислали мені зразу в той же день як замовив матрац! Це була, середа, дата доставкі був наступний день! Так вот, обіцянками кормили довго що матрац буде з дня на день, аж поки я в пятницю не позвонив на головний офіс ІНТАЙМа, вони там пошурмали, і як вияснилося, матрац даже не загрузили, мотивуючи це тим, що він не влізав в машину. Для чого тобі було братися взагалі за його доставку? Отримав матрац аж в суботу (їхав він з Києва). ІНТАЙМ обіцяв за кожний день простою -20 грн. Коли забирав матрац, сказали що вони нічого не знають, розбирайтеся з головним офісом де ваш це обіцяли!

Взагалі більше ніколи з цією службою доставки не буду звязуватися (як із Укрпочтою), довіряю лише Новій почті.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Ну так це в любому бізнесі в Укріїні, попрацювали 2-3 роки заробили по мінімуму + розширились ---а тепер покосимо баблішко---- (винагороду за свою працю, і потречений час, і нерви, ще можливо кркдитори нежали, а з кпедитами діло темне як кажуть),----- вважаю що підняття ціни нормальний процес, але щоб ціни тільки не кусались і доставка не перетворилась у над то збиткову для отримувача.

Редаговано Serg20279

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

З нинішніми цінами на пальне і запчастини, то ціни Нової-Пошти досить гуманні, а якщо врахувати кількість їх відділень в Луцьку то і поготів. Те що посилка їде не в те місто буває і з іншими перевізниками (знаю по роботі). Зате ще Нова-Пошта не умудрилась розбити ще жодної нашої посилки, за що їм великий плюс!

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Хто б що б не казав, а на Новій Пошті є ще один великий плюс - найсимпатичніші дівчатка з усіх перевізників Луцька! :)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

А мені сьогодні прийшла СМС від них про те , що мені доставлено вантаж , а я не чекаю ніякого вантажу . Якщо я отримва не своє СМС , то хтось його явно не отримав і завтра чекаємо черговий гнівний пост тут про погану роботу .

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
найсимпатичніші дівчатка з усіх перевізників Луцька!

авжеж, + враховуючи той факт що у конкурентів арбайтен брутальні мужики

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Працюю з НП з моменту відкриття першого відділення, допоки все нормально, хоч за габаритні речі ціна на пересилку невиправдано дорога - той же "Ін-Тайм" вдвічі дешевше. Приємно, що сервіс на найвищому, з усіх перевізників в Луцьку (не знаю лише про Делівері, не користувався) рівні.

П.С. Мені побили лобове з Мерседеса, побачимо, як розрулиться ситуація))

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Це означає, що вашу посилку ще просто не внесли в базу. Це буває, коли вам відправляють вантаж, а він буде їхати тільки завтра, то номер декларації можна буде знайти в базі в момент відправки вантажу, а до того, вона знаходиться в "підвішеному стані".

Бувало, що вантаж уже приїхав до мене, а онлайн не відслідковується - немає в базі та й усе

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

А мої приватні вантажі ідентифікують як вантажі компанії де я працюю. Не дивляться хто отримувач, приватна особа ПІБ (мої) чи ТзОВ, телефонують, кажуть на ТзОВ прийшов вантаж, кажу що не чекаю нічого, за те чекаю на себе особисто, тоді до них доходить... але то не страшно, головне дзвонять, смски шлють, все як має бути. Хоча по тяжким/габаритним вантажам підозра що най_бують відсотків на 20 (по вазі), як і по доставці на палеті - оплачено як з палетою, а при доставці - палета в одному кінці кузова - вантаж в другому, і з незначними пошкодженнями. Питається - за що переплатив 25-35%?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Завантаження...

×
×
  • Create New...