Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

замість 15-ки Богдан, їздять 15-ки тролейбуси, бачив оці що привезли на маршруті.... проїзд 1.25грн

Один з цих тролейбусів десь о 12.30 стояв поломаний навпроти ВНУ :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Біля Там-Тама стояв один, не йшов на хід... Ще треба з ними розібратися, налагодити, звикнути до них...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво на скільки вигідніше брати б\у з польщі ніж нові у нас?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

те, що роблять в нас, по типу Богданів та іншу лабуду взагалі не вигідно купувати, бо це не для людей придумано, а для скотів, зимою холодно, літом жарєнь, і думаєш розвалиться сьогодні той Богдан чи завтра.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

згоден. зате автозавод працював би, і студенти могли б заробити якусь штуку гривень в місяць

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

те, що роблять в нас, по типу Богданів та іншу лабуду взагалі не вигідно купувати, бо це не для людей придумано, а для скотів, зимою холодно, літом жарєнь, і думаєш розвалиться сьогодні той Богдан чи завтра.

В Луцьку нові Богдани не їздять. Зате їх багато в Києві, є також в Любліні. Це абсолютно інші моделі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво на скільки вигідніше брати б\у з польщі ніж нові у нас?

Якщо ще не знайшов відповіді на свої питання вище у темі, то приблизно так: новий біля 2 млн. грн., а один такий поляк - близько 100 000 грн.

А ідентика на тролейбусах мені дуже подобається. Цікаво, хто таке придумав і чи воно має якийсь офіційний статус?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо ще не знайшов відповіді на свої питання вище у темі, то приблизно так: новий біля 2 млн. грн., а один такий поляк - близько 100 000 грн...

Мда... залізний аргумент.

Цікаво а скільки вартує старий добрий ЗІУ з вічно гудучим мотор-генератором?

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на мою думку, тролейбуси - то значний +, і потрібно лише трохи часу, щоб люди звикли до "нових 15", а щодо сорому їздити на тролейбусах, то це глупо...думаю з віком мине. :0160:

Єдине, вони зупиняються на тролейбусних чи на всіх зупинках?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю народу мало їздить через те що ще не звикли, в нас раніш ніколи не співпадали номера маршруток і рогатих, а зараз це вносить трохи путаницю, народ по звичці чекає маршрутку а приїжджає рогатий.

Я навпаки після подорожчання пересів на тролейбуси, раніше 15 було зручно їхати і вартувала вона геть трішки більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну я в траліках не їжджу не через комплекси, а по наступним причинам:

— рідше і повільніше їздять

— у них їздить куча людей з якими мені неприємно їздити а інколи навіть і небезпечно (в напрямку тубдиспансера, або карманніків багато)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Карманникам простіше працювати в маршрутках - більш платоспроможний контингент, в час пік щільніше людини один до одного стоять.

Рідше їздять - над цим депо працює. Сподіваюсь, буде чіткий інтервал руху.

Повільніше їздять - не завжди правда. В неділю біля РАГСу сів в маршрутку 9, відразу за 9-кою на зупинку під'їхав тролейбус 15. Через зупинку - обігнав, до ЦУМу маршрутка не перегнала тролейбус, далі в них були різні маршрути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

молодь не їздить через комплекси (соромляться їхати траліком, ждуть маршрутку)

Кто ж ей доктор, этой закомплексованной яблоками молодёжи? ;)

з цього всього радіють власники маршруток, до їх карманів потекла виручка. ото ж про кого *позаботІлІсЬ* керівники? думаю все очевидно, як білий день.

Да вот как раз прозаботились о том, чтобы у людей логическое мышление включилось ;)

а щодо сорому їздити на тролейбусах, то це глупо...

Я бы сказал - тупо... Тупо не пользоваться возможностью доехать вдвое дешевле :)

Я думаю народу мало їздить через те що ще не звикли, в нас раніш ніколи не співпадали номера маршруток і рогатих, а зараз це вносить трохи путаницю, народ по звичці чекає маршрутку а приїжджає рогатий.

Привыкнут :) Это ж удобно. Увидел номер - вошёл в него, и какая разница, что рога сверху? :)

ну я в траліках не їжджу не через комплекси, а по наступним причинам:

— рідше і повільніше їздять

— у них їздить куча людей з якими мені неприємно їздити а інколи навіть і небезпечно (в напрямку тубдиспансера, або карманніків багато)

Среднестатистический троллейбуc едет со скоростью маршрутки, а часто и быстрее :)

Неприятно, небезопасно... c`est la vie :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну я в траліках не їжджу не через комплекси, а по наступним причинам:

— рідше і повільніше їздять

— у них їздить куча людей з якими мені неприємно їздити а інколи навіть і небезпечно (в напрямку тубдиспансера, або карманніків багато)

Одне питання:

Думаєш туберкульозники не їздять маршрутками?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звичайно їздять.

Не хотів цього казати, аби нікого не образити, але тенденція така, що траликами їздять студенти, пільговики і найбільш бідніші люди. Друга половина людей в силу різних обставин або з села з неприємним запахом, або хворі туберкульозники.

Я навмисно на це звернув увагу, так як сам колись їхав з політеха додому і до мене підсів якийсь мужик який добряче кашляв. Як я не закривався від нього але підхватив грип, причому з ускладненнями.

В маршрутці мене ще ніразу не обкрадали, а в траликах уже 2 рази давав по руках карманникам і ще не менше разів бачив збоку як вони працювали.

А взагалі я стараюсь заміщати громадський транспорт велосипедом та власним авто.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А куди "Богдани" з маршруту поділи ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарні тролейбуси, білі з зеленими листочками, їздять. Радують око. Ще б інші пофарбували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знову стоять. Невже все так погано?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якась поломка на електролінії. Бачила, що працює бригада

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звичайно їздять.

Не хотів цього казати, аби нікого не образити, але тенденція така, що траликами їздять студенти, пільговики і найбільш бідніші люди. Друга половина людей в силу різних обставин або з села з неприємним запахом, або хворі туберкульозники.

Я навмисно на це звернув увагу, так як сам колись їхав з політеха додому і до мене підсів якийсь мужик який добряче кашляв. Як я не закривався від нього але підхватив грип, причому з ускладненнями.

То ти від туберкульозника грипом заразився?

71287_69T78J9zZ5_a2fa542ecc3ab2ef88c7bca68e674332.jpg

  • +1 2
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То ти від туберкульозника грипом заразився?

не валяй дурачка.

я такого не казав. я писав, що підсіла людина, яка кашляла. чим вона хворіла - це питання не до мене.

а враховуючи те, хто і куди їздять - я сказав що можна підхопити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не валяй дурачка.

я такого не казав. я писав, що підсіла людина, яка кашляла. чим вона хворіла - це питання не до мене.

а враховуючи те, хто і куди їздять - я сказав що можна підхопити.

То я тебе вірно зрозумів: в маршрутках люди не кашляють?

І до чого тоді туберкульозники були?

Змінено користувачем nickel
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На днях теж їхав 15-кою ввечері, уже темнувато було. Підсіла компанія два хлопці, дві дівчини. Теж ржали згадували, коли хто в останнє тролейбусом їхав. Що ж я можу сказати, звісно в хлопців мізків нема, я їхав і кайфував від нормального транспорту, і позаду так мило поклацували ті релюхи, чи що там перемикає передачі у тролейбусі; а їм, певне, кайфовіше їхати в роздовбаній незручній тісній маршрутці, від писку гальм якої вибухає мозок, водій палить розмовляючи по телефону і слухає свій шансон. Але все ж таки, до чого довели народ: престиж найоптимальнішого, найзручнішого та найекологічнішого (я маю на увазі безпосередньо для міста) на таких машрутах транспорту на нулі. Не сперечатимусь — контингент у наших тролейбусах їздить специфічний, багато найбідніших верств і пенсіонерів. Та й кондуктори часом не надто приємні. Але думка про те, що там найбільше карманників і туберкульозників — хибна. Кого там грабувати, якщо їздять лише пенсіонери?

На рахунок повільної їзди, теж є про що посперечатись. Але на рахунок цього, коли їхав, виникла одна думка: відчувається ж, що тролейбус може їхати швидше, розганяється нормально, а потім просто водій відпускає педаль і котиться накатом. Окрім того колись мав щастя їхати у тролейбусі з молодим водієм, який, певне, вирішив попіжонити перед дівчиною (стояла поряд) і так газонув через міст на Ковельській, що я думав, той тролейбус прямо там і розвалиться, я тоді вперше дізнався, що тролейбуси можуть так швидко їздити. То чому так, хто знає? Графік? Специфіка їзди машини? Економія електроенергії?

Ви ж розумієте, що електродвигун, в принципі, вставляє бензиновий у певних межах при бажанні?

П. С. До речі, колись кондуктором працювала гарненька дівчина з такою майже готичною зовнішністю. Власне, приємно було їхати і спостерігати за її роботою. Заради того варто було проїхатись тролейбусом.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головне не швидко, головне - по графіку ;)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...