Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Спочатку договір був на 6 машин, але хочуть забрати наче всі 15. А що з цього буде - побачимо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На початку червня прийшов 3818:

3818__240.jpgi.gif

Нині він у малярці:

3818_240.jpgi.gif

Потім, на початку минулого тижня прийшли 3808 і 3817:

3808_240.jpgi.gif 3817_240.jpgi.gif

В середині тижня прийшли 3803 і 3804:

3803_240.jpgi.gif 3804_240.jpgi.gif

І в кінці тижня прийшов 3765:

3765_240.jpgi.gif

Всі вони будуть перефарбовані і разом з 210 і 219 підуть на 15-ки.

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо, варто відкривати нову тему - про тролейбуси, які повертаються в місто? ;)

Ще в минулому році, на одному з заходів Романюк повідомив, що йому хотілося б, щоб центром міста курсували тролейбуси замість автобусів. Закупити нові тролейбуси мерії не вдалось (і непрозорих тендерів під державні гарантії, і мутних схем з лізингом також не вдалось), але є відчутні кроки до тролейбусів в центрі міста - і закупка "рогатих" в Любліні (дешево й сердито), і міськвиконком підтримав проект рішення про запровадження нових тролейбусних маршрутів (15):

На сьогоднішньому засіданні виконавчого комітету розглядалося питання «Про затвердження переліку тролейбусних маршрутів та внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 27.04.2012 №259-1». Доповідачем з цього питання виступив начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Анатолій Миронюк, який зауважив, що на розгляд присутніх внесено оновлений перелік тролейбусних маршрутів та зупинок громадського транспорту «на вимогу». За його словами, пропонується об’єднати тролейбусні маршрути № 1 та 1 а. Кінцева зупинка знаходитиметься на вулиці Окружній біля підприємства «СКФ Україна». Крім того, буде об’єднано і маршрути № 2 та 2 а.

Також Анатолій Миронюк повідомив, що у місті з’являться нові тролейбусні маршрути № 15 та 15а. Вони курсуватимуть тими ж вулицями, що й нині маршрутні таксі № 15 та 15 а. За його словами, тут буде зменшено кількість автобусів. Анатолій Миронюк повідомив, що поки що одночасно їздитимуть і тролейбуси, і автобуси. Однак, згодом планується, що на цих маршрутах курсуватиме лише електротранспорт. За його словами, це робиться для покращення екологічного стану та здешевлення вартості проїзду для лучан.

Міський голова Микола Романюк зазначив, що це - хороша ідея. Він зауважив, що хотів би, аби центром міста курсував виключно електротранспорт.

Після обговорення члени виконкому підтримали запропонований проект рішення.

http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/u-lucku-vidkryvayut-novyy-troleybusnyy-marshrut

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарешті. Давно пора! Головне, щоб дотримувалися інтервалу руху, і цей інтервал був не великий - 10 хв. максимум.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Количество троллов перекрывает количество 15-ток на маршруте? Сколько их катает сейчас и сколько туда будет выпущено троллейбусов?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це такі ж польські тролейбуси, що у них немає де сісти дорослій людині? Коліна під бородою, якщо вміститися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Количество троллов перекрывает количество 15-ток на маршруте? Сколько их катает сейчас и сколько туда будет выпущено троллейбусов?

Якщо б могли перекрити, то не залишали б на маршруті автобуси. Та й справних автобусів замало - інтервал руху 20-40 хвилин... На даний момент на http://mak.lutsk.ua/guest взагалі по 15 і 15а пише - "Немає даних для відображення"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TFA,дякую за фото!

Скажіть, а коли вони вийдуть на 15-й маршрут? (орієнтовний срок)

Хочуть за 2-3 тижні, а як воно вийде, побачимо. Має бути щось на зразок презентації.

Количество троллов перекрывает количество 15-ток на маршруте? Сколько их катает сейчас и сколько туда будет выпущено троллейбусов?

Вже писав, що крім цих 6-ти тролейбусів візьмуть ще 2 з тих, що прийшли минулого року. Крім того автобуси залишать поки (їх небагато лишилося, 5-6 робочих).

Це такі ж польські тролейбуси, що у них немає де сісти дорослій людині? Коліна під бородою, якщо вміститися.

В цих новіших "поляків" сидіння зовсім інші: http://phototrans.eu/14,388227,0,Jelcz_120MT_E_3803.html

Про ДЖіПіеСи поки нічого не знаю, але взагалі є в планах на всі тролейбуси поставити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Представили нові тролейбуси, які «витіснять» луцькі п’ятнадцятки

Лучанам представили шість тролейбусів, які придбали в Польщі. Уже цього місяця вони «витіснять» з вулиць маршрутки № 15 і 15А

http://www.volynnews.com/news/society/predstavyly-novi-troleybusy-iaki-vytisniat-lutski-piatnadtsiatky/

Можливо, за попередніми розрахунками, вже цієї п’ятниці відбудеться заміна й вони стануть на лінію

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міська рада повідомляє про закупку 6 тролейбусів для луцька. Вони стануть на заміну 15 та 15а маршруток

http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/u-lucku-prezentuvaly-shist-troleybusiv-shcho-kursuvatymut-za-marshrutom-no-15-15a

2014-22.07_troleybusy_039.jpg

Хотілось би почути коментар TFA, він напевно у нас гуру в цих справах :0151:

Тролейбуси нові чи б/у? Я знаю що Луцьк купує старі траліки в Польщі, але на фото в новинах рогаті геть як нові!! Якщо це так, то чому ми брали нові в Польщі а не закупали на свому ЛУАЗі???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міська рада повідомляє про закупку 6 тролейбусів для луцька. Вони стануть на заміну 15 та 15а маршруток

Бачив одного такого на обкатці. Справив враження ніби це якийсь Skoda-15Tr, тільки підшаманений і з наклейкою "Lutsk electric transport". З вигляду 10-15 років.

Пару місяців назад ходили чутки що Луцьк поже перехватити Шкоди які мали їхати чи то в Рівне чи то в Тернопіль, бо ті неплатоспроможні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тролейбуси нові чи б/у? Я знаю що Луцьк купує старі траліки в Польщі, але на фото в новинах рогаті геть як нові!! Якщо це так, то чому ми брали нові в Польщі а не закупали на свому ЛУАЗі???

Б/у точно, але значно новішого року, здається 1998 року чи щось близько цього.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли вже перстануть купувати гівно якесь, чомусь для себе не купує мер б/у авто, чи там б/у меблі в кабінет.

Зато відчиталися кількістю, ура, оплески...

Коли вже та мерія зробить щось з толком???

Я не знаю з якого бюджету оплачують електротранспорту пільговиків, якщо з місцевого, то можна зробити так:

Знайти списки всіх хто користується пільгою, адресно (чи якось в інтеренті. автоматизувати систему - це не так вже й складно), кожен собі на рік обирає, чи він буде користуватись пільгою чи ні, якщо ні - то на тобі пару рублів до пенесії. якщо так, то користуєшся на загальних підставах. За рік два часу, можна буде взагалі точно знати скільки людей взагалі користується такою пільгою, запровадити термінали, видати всім пластикові карточки до пенсійного, кондуктор провела, звірилось по базі, і все, кількість і так далі. Може хтось їздить раз в рік три рази, то закинути йому на карточку ці рази і все, ну якось так, головне ідея.

І мер мігби й взяти в свого ж бувшого ПриватБанку кредит під бізнес для міста, закупівля нових тролейбусів, пустив би це все, і люди б пересіли на цей чудовий транспорт, звичайно під реальні проценти, а не "замучені, щоб шайка отримала відкати..." і все.

Люди всі довольні бо місто розгрузилося від маршруток які непотрібні взагалі. Стало чистіше повітря.

Ну і так далі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маршрутки - це відкати за маршрути, це хабарі даі.

Громадський транспорт таких додаткових тіньових доходів приносити не буде.

Тому, розвитку тролейбусів в Луцьку будуть, як мінімум, не допомагати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба йти на мери :) якщо не завалять, то хоть місто заживе :) правда прийдеться найняти бригаду, яка буде по яйцям лупити всіх відкатчиків, і закатчиків.

Та й треба щоб в неті все було прозоро, ТОВ "Рога й копита" хоче купити землі, під те-то, і ТОВ "Вася і Компанія" теж хоче там само прикупити землі, так добре тоді:

1. Хто заплатить більший офіційний відкат, а це тролейбус, той і виграє тендер - раз всі звикли відкати давати.

2. Хочеш ще щось там помєльче, так давай офіційно щось помєльче, 10 дерев купи.

3. Архітекторів треба взагалі брати зі смаком, щоб небуло уродських будівель взагалі в місті.

Зупинки наприклад робити якісь цікаві й веселі, щоб зранку не так сіро день починався, це можна віддати студентам, нехай малюють, а люди будуть затверджувати, так чи ні....

4. Якщо крута якась кантора чи група кантор, купує тролейбус, отримує пільгі якісь - ну думаю плюшкі можна придумати точно, наприклад безкоштовну рекламу на 10 років на тому ж тролейбусі.

5. Будуєш щось по типу Там-Там, маєш в якомусь районі міста побудувати дитячу площадку, і маєш її підтримувати постійно в справному стані, а ні то не побудуєш там нічого взагалі, найдуться ті хто захоче піти на таке.

6. Відкрив офіс, ок, але клумбу посади поряд, нічого страшного якщо вона буде закріплена за тобою.

А то якесь відчуття що всім на все пофігу, я думаю всім буде приємно якщо йдеш по місту літом і все цвіте і буяє, жити хочеться, а то в нас дерева садять та квіти, тільки під всілякі свята.

І взагалі можна розбити парк, кожна фірма, яка хоче увіковічити себе, купує дерево, або кілька дерев, і там будуть красуватися табличкі, що фірма не поскупилася купила 10 дерев, а ті скупірдяї купили тільки 1 дерево. Це ж суть в тому, що це робиш для себе, для своєї домівки - міста.

Ну і так далі... щось в цьому дусі...

Змінено користувачем MACCEN
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...