Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Як на мене запровадження нових маршрутів тільки на краще. Це завжди можна зробити в тестовому режимі(Як це було з 15-ками автобусами) і потім прийняти рішення.

П.С. Якби не бабульки (така велика кількість) тралік був би ідеальним варіантом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як на мене 15 тролейбуси повинні бути платними для всіх, для бабульок теж. вони ж як заміна 15 автобусу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як на мене

давай ти проживеш стільки як вони і потім щось таке скажеш

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Туди немає тролейбусної лінії електропередач))

так і в Гаразджу колись не було, і на Вересневе.... Луцьк - розбудовується і з часом на Рованці, навіть дуже потрібний буде тролейбус...

Повторюсь, питання в тому, щоб пустити тролейбус, там де він треба, а не для "галочки". От наприклад, як я бачу цю новину - пустили з 40-го в Гаразджу одну-дві машини, витрат майже ніяких, а у "звіті" можна написати приблизно таке - "завдяки вдалому керівництву Луцької Міської Ради та ЛПЕ, в наш складний час - вдалось не тільки зберегти наявні маршрути,але і збільшити їх кількість..." це я так, приблизно накидав заголовок...

і хтось, за такий "заголовок" - отримає свої "бонуси", хтось у вигляді премії, хтось у вигляді голосів виборців, а по суті - нічого кардинально не змінилось, пустили тролейбуси, по тих самих проводах...

Змінено користувачем BkSeo
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну блін, я розумію тебе, але поясни мені: Який сенс пускати Тролейбус, який перевезе пасажирів на короткій дистанції?

Він повинний проїхатися містом, особливо центром, забрати народ після роботи і завезти куда їм там треба за місто. Більше народу - більше квитків - кращий дохід.

А то виходячи з твоїх слів 8-10 зупинок мають зробити машрут рентабельним... хіба у час пік..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну блін, я розумію тебе, але поясни мені:

яж намагаюсь...

Він повинний проїхатися містом, особливо центром.

Так їздить же, з Вокзалу, не так?

А то виходячи з твоїх слів 8-10 зупинок мають зробити машрут рентабельним... хіба у час пік..

пояснюю, варіанти добратись з соборності,молоді,відродження в сторону Рівненська-Струмівка-Гаразджа тільки маршрутка, громадського (державного,комунального...як хочете - так і називайте) транспорту не існує... я не правий ?

Змінено користувачем BkSeo
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

BkSeo, З вокзалу, але ж там не єдиний спальний район))))

Без пересадок ні, не можливо. Тому, напевне, і запроваджують. Тролейбус вдвічі дешевший і тому скоро переплюне маршрутки)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Без пересадок ні, не можливо. Тому, напевне, і запроваджують.

Ну правильно, але чому там же, де вже є такий маршрут (Вокзал-Гаразджа) ? тобто, з Соборності на Перемоги - а тут вже їде тролейбус з вокзалу...

Інший варіант - 40-й - Соборності-Молоді-Відродження-Рівненська, бачите скільки пропустили? Чи думаєте що від Загсу їхати через центр зручніше (про швидше я мовчу) ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там схоже причина все-таки в лініях на перехресті Відродження-Рівненська, там здається немає вітки з Відродження в сторону Рівного.

Хто буде там гляньте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

немає...тільки направо до моста

Ну от і відповідь чого маршрут пустили через все місто, а не через Молоді-Відродження, як було б логічніше.

Може з часом, як в ЛПЕ справи підуть краще, то встановлять стрілку щоб можна було там і в сторону Рівного повертати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Туди немає тролейбусної лінії електропередач))

так і в Гаразджу колись не було, і на Вересневе.... Луцьк - розбудовується і з часом на Рованці, навіть дуже потрібний буде тролейбус...

Думаю і напрям Луцьк-Маяки варто охопити тролейбусним рухом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю і напрям Луцьк-Маяки варто охопити тролейбусним рухом.

Колись мені розказували що, здається, ще в 90 чи на початку 2000 був проект щоб пустити тролейбус до рокинівського повороту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись мені розказували що, здається, ще в 90 чи на початку 2000 був проект щоб пустити тролейбус до рокинівського повороту.

був...на початку 90-х

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще були проекти на Вишків через 40-й і Ківерцівську, а також до Райлікарні по Теремнівській.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще були проекти на Вишків через 40-й і Ківерцівську, а також до Райлікарні по Теремнівській.

Може колись про них і згадають... наприклад, колись біля "колоса" за радянських часів їздила якась маршрутка в напрямку теремно, зараз ніби їздить теж, але це ж не "рафік", а х...з..шо..(там коптильня,а не автобус) ,от там - тихий і екологічний тролейбус - було б доречно....я розумію що це мрії, але...

Змінено користувачем BkSeo
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З 19 листопада 2014 року впроваджуються нові графіки усіх тролейбусних маршрутів, які вже доступні тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А коли я переселився в середині 90-х на Відродження, то стрілка якась там наверху точно була. Але от чи з Рівненської на Відродження (зі сторони Рівного), чи від Лучеська наліво - не можу згадати. Може й дві було.

Змінено користувачем Rogalik
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Була стрілка з Рівненської (зі сторони Рівного) на Відродження. І відповідно східна стрілка на Відродження.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Група конструкторів на чолі з В’ячеславом Полтавцем на базі підприємства «Санрайз» у Луцьку розробила автобус із електродвигунами, що може проїхати 250-300 кілометрів та має базову швидкість 80 кілометрів за годину. Презентували автобус журналістам у суботу, 15 листопада, - пише Громадське.Волинь.

http://vip.volyn.ua/articles/u-lucku-prezentuvaly-elektromobil

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не тролейбус, але електротранспорт та ще й в Луцьку.

Щодо розкладу руху тролейбусів - сьогодні вирішив перевірити. Дотримуються, молодці!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі-то вони мають запроваджуватися з 19 листопада, сьогодні ще 15-те.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а от в мене 2 питання :

1. Нафіга вони знову ті тролейбуси купують? Коли в Європі і світі користуються автобусами.

2. Куди вони діли самі автобуси ?

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить - або тестовий режим, або так співпало :)

Мабуть співпало. А які саме маршрути моніторились?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...