TFA

Учасники
  • Кількість зміста

    920
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

185 Продвинутий

4 Підписників

Про TFA

  • Ранг
    Talking box

Контакты

  • ICQ
    0

Информация

  • Интересы
    Цікавлюсь тролейбусами, але в ЛПЕ не працюю!

Останні відвідувачі профілю

8 567 перелядів профілю
  • Ivanna

  • PTRo

  • lord

  • Coding

  • Dtox

  • Zheny@

  • Spyke

  1. Вони вже їх пару місяців вішають. Удосужилися тільки на 212-й тролейбус вчепити, де крутиться ролик про Тернопіль.
  2. Тролейбус виїхав із середнього ремонту у жовтні 2014 року. На мою думку, він ще виглядає пристойно. Ті всі косяки, описані у пості, не є смертельними. Єдине, на що хотів звернути увагу - дирка біля вертикального поручня зразу біля середніх дверей - її то можна було б заліпити. Але тут вже багато що залежить від водіїв, які мають писати заявки на ТО-1. Вони б і мали посприяти тому, щоб усунути вібрацію на швидкості. Але якщо їм пох, то що ти зробиш тут... Постійно цим тролейбусом їжджу на роботу. А передні купола потрошки починають гуляти. За більше 2,5 років вже мав би пройти необхідний кілометраж, після якого машину ставлять на СР по плану. Але ж в нас ставлять лише тоді, коли щось відвалиться/відлетить/розлетиться...
  3. Писало, думаєш звідки я брав інфу, коли писав пост тут?
  4. там пише, що відправлення з "к-тр Луцьк" в 21:41 в депо. Показать содержимое Hide
  5. Решітка чорна із завода йшла, тому вона дивиться. І я не люблю, коли її замальовують іншими кольорами. Нічого подібного.
  6. По графіку він мав їхати на Бенделіані. В депо з міста їде тільки остання одиниця, яка відправляється з Молоді в 21:41. Всі решта мають їхати в депо з Бенделіані. Це по будням.
  7. В них якась маразматична манія - стандарт чорні бампери. Хоча на 173 бампери зелені і виглядає він краще так. Шкода також, що решітку повітрозбірника забрали - автентичність втрачена, хоча на 173 вона залишилася:
  8. У водіїв саме по цим контрольним зупинкам є графік. Депо надавало саме такі графіки, які видаються водіям. ЖПС активно працює повним ходом на всіх тролейбусах, але поки вільний доступ не надають.
  9. Вони давним-давно таке робили, чому перестали потім, можливо бо непрактично - потече масло з бортового редуктора і всьо. А далеко не всі водії доглядають за машиною. Свого часу ми з другом самі фарбували тролейбус №165 , де теж ободки білими робили.
  10. В 5:30 виїжджає перший тролейбус - на маршрут №2. Причому, там наче має бути свіжокапіталена машина №180. Саме через це?
  11. Якщо бути точним, то зараз ходових 47 машин + на ремонті 6 (5 в активному, на одній почали ремонт і поки законсервували). Решта 12 штук законсервовані (серед них 2 польських, один з яких абсолютно безнадійний) + 1 техдопомога. Зоопарк, як ми любимо називати. Тут претензії скоріше до вищестоячих, які набрали всього на купу, а про обслуговування не подумали. Одні тільки Єльчі мають 3 типи системи управління тяговим двигуном. І то в кожного схеми по-своєму. А ще ж є ЗіУ, ЮМЗи, Богдани 2-х видів, Мерседес...
  12. До речі, найбільша претензія по ремонтникам - це швидкість роботи, особливо на ділянці капітальних ремонтів. Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше...