Перейти до змісту

TFA

Учасники
  • Кількість зміста

    1 023
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

255 Поважний

4 Підписників

Про TFA

  • Ранг
    Talking box

Информация

  • Интересы
    Цікавлюсь тролейбусами, але в ЛПЕ не працюю!

Останні відвідувачі профілю

9 177 перелядів профілю
  1. Сьогодні вже їздить маршрутка №4 "Адреналін сіті - Вересневе". Значить №23 вже все...
  2. Продовження рубрики "Ностальгія": Січень 1999 рік: №188 №164 №49 (технічка) і 190 №145 №165 після першого капремонту (позаду №196 у заводському фарбуванні) Повний відеосюжет
  3. Головне, щоб субвенція за них надходила в повному обсязі, бо якщо буде монетизація пільг, то вони стануть рідше їздити, а виручка від них буде значно меншою від тої субвенції.
  4. Розпочну рубрику "Ностальгія (кінець 90-х - початок 2000-х)", де буду викладати скріни тролейбусів із відеосюжетів телекомпанії "Аверс" за ці роки. І так, грудень 2000 рік: №187 №152 №164 (перша повноцінна луцька реклама на тролейбусі - "МакКофі") №160 №177 №78 №188 №198 №192 і 149 №130 і 102 №183. Повний відеосюжет
  5. Як на мене, гармошки нам не потрібні. Краще взяти 3-осники. Вони дешевше будуть і не треба обслуговувати вузол сполучення, який є в гармошці. Але ніхто до цього не додумається, будуть всі стандартні брати...
  6. А куди вони дінуться? Тролейбуси Богдан навчилися обслуговувати, польські Єльчі теж з часом набили руку. Найпроблемніше місце - це, звичайно, електроніка. Але в депо поки працює спеціаліст, який розбирається в цьому. Звісно, якщо прийдуть Богдани, буде легше, бо завод в разі чого під боком. Але ходять слухи, що більшість всього будуть білоруські БКМи...
  7. У схемах руху луцьких маршруток – зміни. ВІДЕО Перевізник “Луцьке АТП 10701″, який обслуговує 47 і 23 маршрути, достроково розірвав угоди, укладені з міською радою. Їх термін мав закінчитися у 2022-му.Йдеться в сюжеті 12 каналу."В нас був договір на 47 маршрут і він йшов разом з 9 маршрутом. Перевізник написав заяву на розрівання угоди по цьому маршруту і 23. Виконком прийняв рішення підтримати позицію перевізника і розірвати угоду по цих двох маршрутах", – каже начальник управління транспорту і зв'язку Луцької міської ради Володимир Степанов.Тож, вби компенсувати відсутність 47-ої маршрутки Луцькрада внесла зміни у рух автобуса №3 і тепер він курсуватиме вулицею Чернишевського. До села Боголюби лучани зможуть дістатися лише 31 маршруткою. Для цих двох маршрутів збільшли кількість автобусів.Не курсуватиме також і 23."З 23 і 4 маршруту ми зробили один. Тепер він з'єднуватиме Карбишева і мікрорайон Вересневе. Разом з тим ми закриємо питання доїзду людей на роботу в район підшипникового заводу, на мікрорайон Вересневе і в зворотньому напрямку", – пояснив Володимир Степанов.Відтак, №4 вийде на маршрут вже з 18-го лютого, а на №9 оголошено конкурс і якщо жоден вз перевізників не зголоситься взяти у ньому участь, то його скасують взагалі.
  8. У Луцьку тимчасово припиняє роботу маршрут №47 Маршрутне таксі, яке курсувало у місті за маршрутом №47 припиняє роботу. Про це стало відомо на засіданні виконавчого комітету у середу, 6 лютого. Начальник управління транспорту та зв'язку Володимир Степанов розповів, що договір з перевізником розірвали згідно до заяви самого перевізника, який обслуговував маршрут. Проте оголошувати новий конкурс міська рада поки що не буде. Таке рішення пов'язане з рекомендацією Харківського університету, який проводив дослідження по вдосконаленню маршрутної мережі міста. Зокрема дослідження показали, що маршрут №47 є збитковим, тому його варто закрити, а перевезення здійснювати за маршрутом №3, пустивши його по вулиці Чернишевського. “Ми дійшли до висновку, що пропозиція досить раціональна. Перевізник з цим погодився і написав заяву на розірвання договору. Також він написав заяву щодо збільшення кількості автобусів, які працюють на 3 маршруті. Таким чином будемо компенсувати те, що не возитиме 47-й маршрут. Також частину компенсуватимемо за рахунок 31 маршруту”. - розповів Володимир Степанов. Разом з тим він зауважив, що управління транспорту враховуватиме пропозиції населення щодо курсування маршрутів, якщо такі будуть виникати. http://www.volynpost.com/news/131288-u-lucku-tymchasovo-prypyniaie-robotu-marshrut-47
  9. 1. Купівля нових тролейбусів (30 шт). 2. Ремонт контактної мережі та тягових підстанцій. 3. Реорганізація маршрутної мережі (в планах запуск тролів на автобусні маршрути 17, 17а і 2, запуск тролейбусних маршрутів 1 і 2 на КРЗ через Молоді - Соборності з добудовою контактної мережі і скасування маршрутів 8 і 9). 4. Будівництво тролейбусної лінії біля Кромбергу. 5. Запуск електронної системи оплати проїзду. Поки це основне. Перші 4 пункти почнуть виконуватися після виділення кредиту від ЄІБ. Тендер на нові тролейбуси ніби мають оголосити у лютому.
  10. Коли отримають гроші на нові тролі, мають також взятися за контактну мережу, зокрема зробити поворот з Молоді на Соборності в сторону Глобуса, а також з Соборності на Молоді. Тоді 8-ки і 9-ки закриють, а на КРЗ поїдуть 1-ки і 2-ки з адекватним інтервалом. Через нинішню відсутність цієї можливості все лишають по-старому.
  11. Бесплатний сайт, кагбе... Щодо графіків: додано по 1 випуску на маршрути №15 і №15а в будні, інтервал між ними тепер 7-8 хв, між №15 і №2, а також між №15а і №1 - 3-4 хв. Зате зняли один випуск №4. Інтервал на маршрутах №4/4а - 22 хв.
  12. http://www.volynpost.com/news/130643-dlia-lucka-kupliat-novi-trolejbusy-za-ponad-chotyry-miljony-ievro Директор ЛПЕ хвалився, що угода заключена і вже найближчим часом мають оголосити тендер. Якщо не буде ніяких ускладнень, то вже цього року цілком реально можна чекати нові машини. Крім того, там закладені гроші на реконструкцію контактної мережі, ремонт тягових підстанцій та будівництво лінії біля Кромберга.
×