Перейти до змісту

TFA

Учасники
  • Кількість зміста

    974
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

215 Продвинутий

4 Підписників

Про TFA

  • Ранг
    Talking box

Информация

  • Интересы
    Цікавлюсь тролейбусами, але в ЛПЕ не працюю!

Останні відвідувачі профілю

8 856 перелядів профілю
  1. Офіційний випуск був 47, графіки були розроблені на 47 машин, сам вносив їх на сайті lpe.at.ua По маршрутах: 1 - 6 шт. 2 - 6 шт. 3 - 1 шт. 4 - 4 шт. 4а - 1 шт. 5 - 5 шт. 6 - 1 шт. 7 - 1 шт. 8 - 3 шт. 9 - 3 шт. 10 - 1 шт. 12 - 5 шт. 15 - 5 шт. 15а - 5 шт. Всього: 47 + було 3-4 резервних. Весною 2017 року пару машин пішло під забор, стало 45, недовипуск був на 4-ці і 12-ці. А літом забрали по одному випуску з 5-ки, 8-ки і 9-ки. Тому недавно перероблялися графіки на цих маршрутах, щоб був рівномірний інтервал. Правильніше все списати і купляти тільки нове і на ньому їздити. Єльчі і Мерседеси теж зношені і застарілі. До речі, приїхав наш Мерс, треба штуки зо 2 євро на задній міст.
  2. Фейк. При Грицюку виїжджало 47, при Пуцові - 42. Хоча 42 стало ще при Грицюку на початку літа. Я так розумію, мова йшла про ТО-2.
  3. Директор ЛПЕ: у Луцьку тролейбус користується попитом містян Щодня на рейс у Луцьку виходять більше 30 тролейбусів, які працюють на 13 маршрутах. Про це та інші аспекти сьогодення Луцького підприємства електротранспорту йшлося під час Дня депутата 13 грудня. Як розповів директор ЛПЕ Володимир Пуц, на разі на підприємстві працюють 397 чоловік, заробітна плата виплачується вчасно. «Ми закрили листопад, і плануємо видати аванс за грудень», – повідомив він. Він також проінформував, що до кінця року ЛПЕ отримає 41 мільйон гривень компенсації за перевезення пільговиків, хоча 18 мільйонів з цієї суми вже піде на оплату за електроенергію, а майже 10 мільйонів – на заробітну плату. Володимир Пуц також зауважив, що позитивним зрушення є те, що тролейбуси вчасно проходять техогляд і ремонтуються, адже раніше вони працювали «від поломки до поломки». «Тролейбуси користуються у лучан попитом, вартість проїзду у 2 гривні є найнижчою в Україні. Звісно, комфортність не така як хотілося би. І правди ніде діти – 70 – 75% наших пасажирів – пільговики. Це – соціальний транспорт, і він повинен існувати», – підкреслив Володимир Пуц. https://pravda.lutsk.ua/директор-лпе-у-луцьку-тролейбус-корис/
  4. Мабуть, описка. Малася на увазі 10-ка. До речі, подейкують, ніби її закриють, а 7-ка буде піковою.
  5. Мова йшла про Польщу. Можна купити Шкоди, але вони дорожчі. Наскільки мені відомо, Гдиня не продавала тролі, бо вони чекають на нові електробуси. Поки їх не отримають, нічого не продаватимуть.
  6. 1) "Залізний капут" став на капіталку ще при Грицюку. 2) В Польщі Єльчі закінчилися. А Мерседеси поки не продаються. По суті, нема що купляти. Можна пошукати щось інше, але воно обійдеться в суму таку ж, або більшу, як капіталка "залізного капута". При цьому, "залізний капут" добре вивчений, поставили йому нову проводку, відремонтують основні агрегати, кузов поварений, буде їздити. Питання, чи нормально буде їздити та техніка одразу, якої в нас до того не було. Запчастини то будуть зовсім іншими. Так що в цих умовах капіталка - наше всьо. Шкода, що темпи її дуже довгі.
  7. НИЗКУ АВТОБУСНИХ МАРШРУТІВ У ЛУЦЬКУ МОЖУТЬ ЗАМІНИТИ ТРОЛЕЙБУСАМИ Про це йшлося під час оперативної наради у виконувача повноважень Луцького міського голови 5 грудня.Як поінформував начальник управління транспорту та зв’язку міськради Анатолій Миронюк, основу громадського транспорту Луцька становлять 41 тролейбус ЛПЕ та 220 автобусів приватних автоперевізників. Загальна пасажиромістськість рухомого складу становить понад 12 тисяч пасажиромісць. Щороку громадський транспорт перевозить приблизно 50 мільйонів пасажирів.З його слів, у місті спостерігають неповне покриття контактною мережею найпотужніших напрямів руху населення. У зв’язку з цим, тролейбусний транспорт втрачає привабливого пасажира. Наслідком такої ситуації є відставання виробничо-технічної бази ЛПЕ від змін пасажиропотоку протягом багатьох років. Це означає, що коли в місті занепадали потужні підприємства, переміщувалися точки пасажиротяжіння, мережа електротранспорту не змінювалася. До прикладу, якщо пасажиронаповнення та виручку від платного пасажира на тролейбусному маршруті № 15 взяти за 100%, то на маршруті № 8, 9, 12 цей показник становитиме менше 50%, а на маршрутах № 3, 6, 7, 10 – менше 10%. Тобто, 12 тролейбусів працюють у збиток.У зв’язку з цим, для ЛПЕ пропонують змінити схему руху на окремих маршрутах з метою привабити платного пасажира на тролейбус через скорочений інтервал руху на потужних перегонах шляхів сполучення автобусних маршрутів 2, 17, 17а, 10 та 11.Зі слів начальника управління транспорту та зв’язку, для забезпечення стійкого функціонування електроперевезень, потрібно поновити парк тролейбусів у розмірі не нижчому 10-12% щороку, адже наявний парк фізично та морально зношений. Також потрібно покрити контактною мережею вулиці в напрямках найбільших магістральних потоків пасажирів, а саме: поворот ліворуч з вулиці Богдана Хмельницького на вулицю Ковельську в сторону Центрального ринку, виїзд з вулиці Карпенка-Карого через шляхопровід на проспект Соборності та з’їзд з проспекту Соборності на вулицю Карпенка-Карого через шляхопровід. Ці переоснащення можливо зробити за рахунок ліній, які не експлуатуються вже понад два десятиліття. У випадку надходження 30 тролейбусів за проектом «Міський громадський транспорт України» у місті змогли б замістити одразу не менше трьох автобусних маршрутів з навантаженням від 600 до 900 платних пасажирів на борт на день.Необхідність зміни тролейбусної мережі викликана аналізом дохідної частини ЛПЕ. Здобуття платного пасажира напряму залежить від покриття міграційних потоків населення, тому потрібно переоснащувати контактну мережу і поетапно змінювати логістику.Нагадаємо, для підвищення якості роботи комунального транспорту пропонують також виділити окремі смуги руху на деяких вулицях міста.
  8. Дивлячись стан чого. Кузова там гнилі були, капітальні мають добре поварений кузов, нову проводку, перебраний ведучий міст. На останніх двох машинах поставили безшумний статичний перетворювач напруги, що виключає гудіння під час стоянки. Так що ІМХО капітальні машини краще.
  9. А ось так розмалювали місцеві художники 206-го тролейбуса, який ними ж раніше був розмальований.
  10. Він в 5:38 виїжджає з депо на 1-ку зазвичай. Перед тим в 5:30 перша 2-ка виїжджає.
  11. Два роки тому, як я працював рекламщиком у депо, обидва виїжджали о 4:10. Перший їхав на автостанцію як 5-ка, потім через Гордіюк і Відродження, далі чи то в депо чи то на Лісництво. Другий їде в місто по маршруту 1-ці, а далі чи в депо чи на Лісництво. Оцим другим постійно їздив. В 4:45 на ЗАГСі. Оплата при вході на передні двері водію.
  12. Бо 6-ка до готелю "Україна" була збитковою. Щоб не робити сильно великий інтервал, пустили на Київську, тим більше, що з тролейбусів з Львівської і Ковельської на Волі нічого не їздить, крім Тр3, який теж раз в 2 години їздить. Я би, наприклад, пустив її на Цегельний. Інтервал 5-ки завеликий, та і були скарги на проблемність посадки в маршрутки від Цегельного заводу в годину пік. Ще один варіант - на "Околицю" до Модерна. Але знову ж, збільшується інтервал. Не вистачає робочих машин. Основний акцент зроблений на 15-ки і 1-ки/2-ки, решта - як вийде. Та багато де висять старі розклади, де навіть фігурує 13-ка, яка закрита ще в 2009 році.
  13. Так 6-ка колись так і їздила. Кінцева була на Київському майдані на Дубенській. А далі в місто їхала через Авторемонтну і Рівненську.
  14. Ну в ідеалі та зупинка, що в центр, називалася "АТП 10727". Але його вже пару років нема.
×