TFA

Учасники
  • Кількість зміста

    854
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

150 Продвинутий

4 Підписників

Про TFA

  • Ранг
    Walkie-talkie
  • День народження

Контакты

  • ICQ
    0

Информация

  • Интересы
    Цікавлюсь тролейбусами, але в ЛПЕ не працюю!

Останні відвідувачі профілю

8 469 перелядів профілю
  • PTRo

  • lord

  • Coding

  • Ivanna

  • Dtox

  • Zheny@

  • Spyke

  1. Вирішив написати про ТОП-3 "самих-самих відбірних" луцьких тролів, по яким плаче якщо не автоген, то капітальний ремонт. Звісно, це все, ІМХО: 1. Борт №197 - як тільки його не називають: "Железный капут", "сиреневый кошмар", "фиолетовое чудовище"... Зовнішній вигляд і салон однозначно бажають кращого. По технічній частині теж багато питань: вібрації, перекос, ривки... Один із найненадійніших тролів, часто ламається. Але живучий чорт. 2. Борт №153 - основна причина, чому він тут опинився, стан кузова. Навіть верхня лінія, де йдуть водостоки від даху, пішла хвилею... Хоча і по тех. частині теж не все гладко, любить ламатися. 3. Борт №168. Також по кузову багато проблем. Особливо хочеться відмітити жахливий зовнішній вигляд. Хоча по тех. частині більш-менш, якщо не враховувати місцями сильних ривків, коли рушає з місця.
  2. Ще одну пропозицію готовий підкинути, щоправда, не знаю, наскільки то все доцільно, вирішувати вам. У Києві знаходяться 3 машини марки Богдан Е231, всі 3 неробочі і навряд чи поїдуть у них, їм невигідно з ними гратися. Вони знаходяться на зберіганні в автобусному парку 7. Відновити їх можна, оскільки ми вже маємо досвід роботи з такими машинами, а на крайній випадок під боком є завод. Пробіг в них відносно невеликий. Враховуючи той факт, що наші Богдани Е231 працюють стабільно і приносять хорошу виручку, можна було б спробувати їх викупити і довести до пуття. Повторюсь, не знаю, в скільки це все обійдеться, просто подаю ідею. Ось ці машини (№№4301, 4302, 4303):
  3. До речі, по факту тролейбуси №202 і 206 2006 року випуску, їм були присвоєні старі номера (це так, по секрету) В 1988 і 1989 роках така модифікація не випускалася. Ці тролейбуси аналогічні нашому 202 (ще й бортові номери співпали). Ось фото 202: і 206:
  4. Приватник у місті Кропивницький продає тролейбуси: Може для депо це буде цікаво.
  5. Це ще дивлячись який привід дверей. В електроприводних одна система дверей. А в пневмоприводних є маленький ричажок, який повертається в сторону. Там якось можна спустити повітря. Раз був прикол, років 8 тому: їхав в тролейбусі по 1-му маршруту. Над задніми дверима кришка була піднята, можливо якісь збої були, і не закрили. Під'жджає він до зупинки "Міська лікарня", але спочатку стає на світлофорі. Мужик, який готувався до виходу, недовго думаючи, той ричажок повернув, двері відкрилися, він собі спокійно вийшов. Молода водійка в шоці була від такого нахабства)
  6. ІМХО, брєд повний, таке почнеться, що капець, ніхто не буде тими тролейбусами їздити. Краще поставити валідатори на всіх дверях і "да будет счастье всем".
  7. Останнім часом помітив, що тролейбусний маршрут №6 вдень не завжди можна дочекатися в установлений час, зокрема, в 13:23 на готелі "Україна". Від водіїв чув, що він збитковий. В світлі цього пропоную змінити цей маршрут, продовживши його на Цегельний завод через проспект Волі. Отримати можна наступні переваги: 1) Доїзд з Львівської-Ковельської на Волі. З тролейбусів на Волі тільки №3 їздить раз у 2 години. 2) Покращиться сполучення вулиці Дубнівської, останнім часом там багато нарікань на великі інтервали і забиті маршрутки. В ідеалі було б добре пустити 2 одиниці рухомого складу. Одну з них можна зробити піковою, тобто туди можна буде ставити тролейбуси, які проходитимуть ТО-1 в визначений день. Зрозуміло, що зараз нестача ходових машин, але в світлі майбутнього приходу 10 Мерседесів, можна було виділити додаткову машину. Платних пасажирів однозначно збільшиться, головне, щоб зробити оптимальні графіки руху.
  8. Водій виконує свою роботу, його начальство по голові не погладить, якщо він план не привезе. Я знаю особисто цього водія, людина совісна, толкова і ще скажіть дякую, що повідомив, що квиточки в нього. А то є такі, які взагалі не оголошують, що кондуктора в салоні немає, а люди чекають, поки кондуктор підійде... Взагалі для безкондукторних тролейбусів треба спереду поставити табличку, яка свідчить, що тролейбус працює без кондуктора, як це зробили в інших містах:
  9. До речі, вони мені особисто стверджували, що вони ніякого відношення до покійного мера не мали.
  10. Я думаю, ні для кого не секрет, що цим займалася фірма "Перспектива".
  11. Вони перед грунтовкою зняли всі шари фарби. А погрунтували, видно, неякісно. Тепер це все повилазило...
  12. Ось такий "красивий" нині бренд з бортовим №164:
  13. А коли мають запустити GPS на тролейбусах?
  14. А зараз підстанції потребують ремонту. Навіть йде мова про те, щоб добудувати кілька в центральному районі міста.
  15. Його ніби планували на капіталку ставити, вже передумали?)