TFA

Учасники
  • Кількість зміста

    869
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

167 Продвинутий

4 Підписників

Про TFA

  • Ранг
    Walkie-talkie

Контакты

  • ICQ
    0

Информация

  • Интересы
    Цікавлюсь тролейбусами, але в ЛПЕ не працюю!

Останні відвідувачі профілю

8 508 перелядів профілю
  • PTRo

  • lord

  • Coding

  • Ivanna

  • Dtox

  • Zheny@

  • Spyke

  1. Навряд, катафорезну ванну запустили не раніше 2012 року. Мав можливість в квітні 2012 року бути на екскурсії на заводі, вона ще не була запущена у дію.
  2. "Ну не скажіть..." Тролейбуси Богдан Т501 (№206 і 207) вже 8 з половиною років їздять. Особливих простоїв не було, перші роки взагалі ідеально їздили, зараз в принципі теж рідко виходять з ладу. Ну і новий кузов є новий кузов. Я прекрасно бачив, в якому стані були кузова першої партії Єльчів (№№210-219), можу навіть фото кинути:
  3. Польське б/у наше всьо. Посписували свого часу хороші кузова ЗіУ, тепер депо хай чухає голову. @Zheny@ Не в курсі, чи виходило керівництво на контакт щодо кіровоградських ЗіУ? Звісно, ціни там трохи завищені, але пару кращих машин можна було б взяти, враховуючи, скільки за останній місяць робочих машин вийшли з експлуатації...
  4. Нарешті! Скільки вже можна було лякати людей... Ще зі 153 і 168 щось зробили б. @Zheny@ А можна зробити фото інших тролейбусів у цеху? Буду дуже вдячний.
  5. Вона треба, але не в такому вигляді. Там немає нормально облаштованого місця. Кращий варіант був би за світлофором на місці автостоянки, там же і кишеню для заїзду можна було б зробити.
  6. Ну от, зараз саме час її звідти прибрати. Там в основному виходять, тролейбусам невигідно там ставати. Водії тролейбусів теж на неї плюються. І взагалі, десь зустрічав, що по нормі відстані між тролейбусними зупинками має бути не менше 200 метрів, то явно не про Луцьк. Перед Сапалаївкою, як по Тр1/8/15а їхати.
  7. Я про додаткові зупинки. Їх не було і ніхто нікого не штурмував. От скажіть, нащо зараз зупинка навпроти Храму Всіх Святих Землі Волинської перед світлофором, якщо за світлофором зупинка "Там-Там"? Так само зупинка "Княжий двір" за пару метрів перед Аверсом, там практично ніхто не заходить, тільки зайвий раз стає, а потім додатково споживає електроенергію, коли рушає з місця. Зупинка "Тотем" на Відродження взагалі непотрібна. Зупинка "Писаревського" через якісь пару метрів від міської лікарні...
  8. Раніше, як їх не було, ніхто нікого не штормив. Я не електрик, знаючі люди мають підказати. Ще один варіант, для прикладу, перехід з лампочок Ілліча на світлодіодні.
  9. 1) Позабирати непотрібні зупинки, яких через 20 метрів. 2) Переобладнати старі тролейбуси з мотор-генераторів на статичні перетворювачі. 3) Інші заходи з оптимізації електроспоживання.
  10. З кожним дорожчанням проїзду швидкість проведення капітальних ремонтів не збільшувалася, думаю, тут теж цього не станеться. Як відпрацьовували ремонтники до 17:00 в темпі "польки", так і будуть гуму тягнути...
  11. Тролейбуси - по 3, маршрутки - по 4. Чого чекати лучанам Разовий проїзд в тролейбусі Луцька з наступного місяця може зрости з 2 до 3 гривень. Про це йдеться у проекті рішення, опублікованому на офіційному сайті Луцької міської ради. Зокрема, для Луцького підприємства електротранспорту пропонується встановити з 1-ого квітня такі тарифи: - Тариф на разовий проїзд одного пасажира в міському електротранспорті (тролейбусі) – 3,00 грн. - Вартість разового квитка на проїзд в міському електричному транспорті (тролейбусі) для учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації – 1,00 грн. - Вартість місячного проїзного квитка в міському електротранспорті (тролейбусі): для підприємств, установ, організацій – 180,00грн; для населення –160,00 грн; для учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів І-IY рівнів акредитації – 50,00 грн. Що стосується вартості проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах, іншим проектом рішення пропонується встановити тариф 4 гривні. Для дітей шкільного віку від 6 до 14 років встановити вартість проїзду у автобусах на міських маршрутах загального користування у розмірі 2,00 грн. за одну поїздку одного пасажира. http://www.volynnews.com/news/all/na-skilky-khochut-pidniaty-vartist-proyizdu-v-troleybusakh-lutska/ П.С. Вибачте, але 3 грн, то забагато, враховуючи, які лахи клигають містом. Поїздка на тролейбусах №103, 145, 153, 159, 168, 197 (надіюсь що в такому вигляді не виїде), 198, 200 не коштує стільки. І це неповний перелік, а найгірші екземпляри. Максимум 2,50.
  12. В курсі. Заводського вигляду салона немає. Фото датоване січнем 2008 року.
  13. Продовження серії розповідей про луцькі тролейбуси: «199» ТРОЛЕЙБУС У ЛУЦЬКУ: ІСТОРІЯ ЛУЦЬКОЇ «ЛАСТІВКИ» Єдиний у Луцьку тролейбус моделі ЛАЗ-52522 встиг пропрацювати лише 18 років і став найновішим списаним тролейбусом.Наступною моделлю у Луцьку після тролейбусів-«кучмовозів» ЮМЗ-Т2 став тролейбус ЛАЗ-52522 виробництва Львівського автобусного заводу. Це був самий малочисельний представник у луцькому тролейбусному господарстві, оскільки лише одна машина цієї моделі в 1997 році поступила в Луцьк та отримала номер 199.ЧИТАТИ ЩЕ: 20 РОКІВ СЛУЖБИ: ІСТОРІЯ ЛУЦЬКИХ ТРОЛЕЙБУСІВ-«ГАРМОШОК»В 1992 році через нестачу нового рухомого складу в тролейбусних господарствах України «Львівський автобусний завод» вирішив підключитися до випуску тролейбусів, які тоді виготовлялися лише у Києві та готувалися в Дніпропетровську. Оскільки це підприємство розпочинало випуск автобусів нової моделі ЛАЗ-5252, було вирішено на їхній базі виготовляти нову модель тролейбуса ЛАЗ-52522.Тяговим двигуном на нього вирішили встановити ДК-213 потужністю 110 кВт. Все електрообладнання поставлялось з Києва.Перша машина була виготовлена весною 1993 року, тролейбус мав троє подвійних ширмових дверей, довжину понад 11 м та був розрахований на 118 пасажирів, маючи 22 місця для сидіння.Після обкатки у Львові перший ЛАЗ-52522 був відправлений в Луцьк на автовиставку.Через кілька місяців на заводі було виготовлено ще одного дослідного тролейбуса, якому встановили вже звичні планетарні двері. Перші серійні тролейбуси почали працювати у Львові восени 1994 року. Окрім Львова, тролейбуси ЛАЗ-52522 поставлялися до Чернівців, Білої Церкви, Тернополя, Миколаєва, Антрацита, Стаханова, Луцька, Донецька, а також Москви та Ашхабада. Всього було випущено 85 тролейбусів, останній зійшов з конвеєра в 2006 році. Після цього «ЛАЗ» продовжив випускати сучасні тролейбуси моделі Е183 та Е301.Новенький 199 брав участь в урочистому відкритті тролейбусної лінії на Гаразджу 23 серпня 1997 р. Відкриття тролейбусного маршруту №11, 23 серпня 1997р., газета «Волинь» Після цього зазвичай трудився на маршрутах №1 та 2. Пасажирам подобався зручний та комфортабельний тролейбус, а водії люблячи називали його «ластівкою». 199 в заводському фарбуванні, 28.06.1998р., автор Ааре Оландер Останні роки свого життя луцький ЛАЗ працював на 6-му маршруті до Вересневого. 199 на заміському 6-му маршруті, 01.07.2013 Вичерпавши свій ресурс, 199 тролейбус почав часто ламатися, а в жовтні 2015 року, через небажання відновлювати унікальну модель, прийняли рішення його списати. Таким чином ЛАЗ-52522 встиг пропрацювати лише 18 років і став найновішим списаним тролейбусом, хоча містом продовжують курсувати тридцятирічні «ЗиУ». В першому рекламному фарбуванні, 29.04.2008 Перефарбований ЛАЗ розвертається на службовому кільці біля меморіалу, 09.05.2011 Списаний та розібраний тролейбус очікує на утилізацію, 22.11.2015 http://www.volynnews.com/news/auto/199-troleybus-u-lutsku-18-richna-istoriia-lutskoyi-lastivky/
  14. Сьогодні їхав у тролейбусі №212, вже висів монітор у салоні, на якому крутився ролик про "розумну зупинку".