TFA

Учасники
  • Кількість зміста

    832
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

140 Продвинутий

4 Підписників

Про TFA

  • Ранг
    Walkie-talkie
  • День народження

Контакты

  • ICQ
    0

Информация

  • Интересы
    Цікавлюсь тролейбусами, але в ЛПЕ не працюю!

Останні відвідувачі профілю

8 425 перелядів профілю
  • PTRo

  • lord

  • Coding

  • Ivanna

  • Dtox

  • Zheny@

  • Spyke

  1. Продовження розповіді про луцькі тролейбуси: Після набуття незалежності Україною постала проблема поповнення тролейбусних парків новими машинами, оскільки тролейбуси «ЗиУ» та інші виготовлялися за кордоном. Також існувала проблема із забезпеченням паливо-мастильних матеріалів автобусних парків, через що істотно збільшилась кількість користувачів електротранспортом. Тому було прийнято рішення почати виготовляти зчленовані тролейбуси з вітчизняних комплектуючих. В кінці 1991 року на Київському заводі електротранспорту було випущено перші екземпляри тролейбусів особливо великої місткості «Київ-11». Але як показала практика, КЗЕТ не справився зі своїм завданням якісно, тому виготовляти тролейбуси доручили режимному дніпропетровському підприємству ЮМЗ. Після доопрацювань в 1992 році були виготовлені перші екземпляри, але вже під назвою «ЮМЗ-Т1». Виробництво «ЮМЗ-Т1» продовжувалося до 1998 року, було випущено близько п'яти сотень таких тролейбусів, які працювали майже у всіх тролейбусних містах України, а також у Кишиневі (Молдова), Мінську (Білорусь). Оренбурзі (Росія) та Таллінні (Естонія). Тролейбус «ЮМЗ-Т1» має суцільнометалевий кузов вагонного компонування довжиною 18 метрів, споряджена маса 18,1 тонн, два тягових електродвигуни ЕД138У2 потужністю 130кВт кожен, 37 місць для сидіння, а загальна пасажиромісткість 170 осіб. До Луцька перші чотири тролейбуса «ЮМЗ-Т1» прибули у 1993 році та отримали бортові 188-191. Жителям міста нові тролейбуси дуже сподобались, оскільки були зручнішими та просторішими за «ЗиУ» та «Шкоди», що експлуатувались. Спочатку вважали, що це зчленовані автобуси «Ікарус-280», які до цього працювали та ще й мали схоже оранжеве фарбування. Протягом 1994 - 1995 років було отримано ще 3 таких тролейбуси (бортові 193-195), але вже сірого фарбування, що були зібранні у Павлограді. Нові тролейбуси отримали народну назву «гармошка» або «баян» та в основному працювали на найнапруженіших маршрутах №1 та 2. Після будівництва тролейбусної лінії до міського кладовища в село Гаразджа була традиція надавати «гармошки» на Провідну неділю, здебільшого ці тролейбуси здійснювали перевезення школярів по місту на замовлення. Через скрутне фінансове становище на Луцькому підприємстві електротранспорту в 2009 році від «ЮМЗ-Т1» почали відмовлятися, оскільки їхня експлуатація потребувала більшої кількості коліс та електроенергії. Хоча і були плани їх переробити в "одиночні" машини, вкоротивши їх, як це робили свого часу в деяких тролейбусних підприємствах України. Такі машини значно б менше потребували фінансових витрат на обслуговування. Проте, необхідно було придбати ліцензію на здійснення даних робіт, яка коштувала достатньо дорого. Тому машини почали списувати: першим порізали у 2010 році борт 188, якому у 2004 році почали робити капітальний ремонт, який так і не завершили. Після цього в грудні 2014 році було списано 189 та 193, які перед цим 5 років простоювали. В лютому 2013 року «гармошки» востаннє працювали на лінії, і всі 4 тролейбуси були списані в жовтні 2015 року.
  2. До речі, на цю тему є також претензії, що наробили надто багато зупинок, а для троля це додаткове споживання електроенергії. Так що, на мою думку, деякі слід зняти, тут вже водії можуть підказати, які саме.
  3. Було таке діло в 2008-2009 роках, правда без кондукторів. Оплата була водіям при вході черех передні двері. Платили вдвічі більше від вартості проїзду, а він ставав не на всіх зупинках, тільки там, де просили. Їздили ніби по маршрутах 15-ки, може на 40-й заїжджали, точно не знаю. Виїжджало 2 тролейбуси піводинадцятої вечора і працювали десь до 3 ночі. Раз мені повезло проїхатися, в салоні світло було виключене, романтика...
  4. Мені навпаки не подобається інкубатор. Колись, на початку 2000-х класно розмальовували тролі, можна було ідентифікувати кожного по фарбуванню, але ж зараз новий писк - бренд. Це фігня, що старі тролі, але ж головне, що бренд, ми ж в Європу хочемо...
  5. Ну по правді кажучи, 148 виглядав вже не дуже, його не шкода. Зі 164 те саме можна зробити.
  6. Зробіть щось із брендом №164. Ржавчина по всьому борту, особливо зі сторони дверей, виглядає жахливо! Надійтесь: 3.10.2016 4.11.2016
  7. ПРОЇЗД У ЛУЦЬКИХ ТРОЛЕЙБУСАХ ПОДОРОЖЧАЄ - ГОТУЮТЬ РОЗРАХУНОК Вартість проїзду в громадському транспорті найближчим часом збільшиться. Це пов’язують із подорожчанням плати за електроенергію та зростанням мінімальної зарплати. Як інформує прес-центр ПАТ «Волиньобленерго», подорожчання тарифів для міського електричного транспорту вже відбулося з 1-го січня 2017-го року. Це пояснюють тим, що вийшла Постанова НКРЕКП № 2021 від 24.11.2016 року «Про внесення змін до постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 11.03.2010 року № 218», згідно з якою відпуск електричної енергії для міського електричного транспорту здійснюватиметься за роздрібними тарифами відповідного класу напруги.А це означає, що Луцькому підприємству електротранспорту доведеться сплачувати за рахунками в 1,8 раза більше.Така ситуація тягне за собою й подорожчання вартості проїзду. Над цим вже активно почали працювати, запевняє керівник ЛПЕ Ігор Грицюк.«Однозначно, що підвищення плати за електроенергію призведе до подальшого перерахунку тарифів та здорожчання вартості квитка. Ми вже над цим працюємо. Потрібно врахувати багато факторів: вартість електроенергії, підвищення мінімальної зарплати, обслуговування, інвестиційну складову тощо», - прокоментував ситуацію Грицюк.Втім, на скільки в ЛПЕ хочуть підняти вартість – поки не готові сказати.Свої розрахунки хочуть представити вже до кінця місяця.Зауважимо, що піднімати вартість за проїзд будуть й в луцьких маршрутках. Тим часом міжміські перевезення вже подорожчали, подекуди на 50%. http://www.volynnews.com/news/all/proyizd-u-lutskykh-troleybusakh-podorozhchaye-hotuiut-rozrakhunky-/
  8. Писалося про електробуси, як варіант, можна до Ківерець пустити. Але все одно, вони дорого коштують. У Луцьку можуть з'явитися електробуси У разі отримання Луцьком кредиту від Європейського інвестиційного банку у міській раді розглядають можливість купівлі двох електробусів. Про це у коментарі виданню «Конкурент» розповів заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко. Такі електробуси, зі слів заступника мера, дозволять сполучити Луцьк з сусідніми селами, які вирішили з ним співпрацювати. «З дружніми, так би мовити, до нас сільськими громадами є проблема, тому що міські маршрутки їх не перекривають. Тому, можливо, ми купимо один або два електробуси. Такий варіант розглядаємо», – зазначив заступник міського голови. Сергій Григоренко пояснив принцип роботи такого транспорту: «Це тролейбус, який може доїхати до кінця контактної мережі, опустити штанги і ще декілька кілометрів проїхати на акумуляторах». «Це практика, яка є в Європі. Бачили таке в Польщі. Нещодавно Рівне купило такий електробус», – розповідає заступник мера. Щоправда, вони є суттєво дорожчими за тролейбуси, адже їхня конструкція складніша. Загалом же міська рада, якщо отримає кредит, планує закупити декілька десятків тролейбусів. Це мовляв, дозволить покращити екологічну ситуацію в місті. http://lutsk.rayon.in.ua/news/17118-u-lutsku-mozhut-ziavitisia-elektrobusi
  9. Я говорю про прокладання нових ліній, а не про заміну старих. Міняти треба в першу чергу те, що є, і оптимізувати маршрутну мережу.
  10. Зараз нові лінії не дуже потрібні. Найперспективніший варіант - хіба що закільцювання 55-го мікрорайону. Також можна було б закільцювати район ЛПЗ, але там ніби з цим є проблеми... А що там на рахунок маршруту "Єршова - Перемоги - Вокзал", про який писали недавно в ЗМІ? Як на мене, буде повітровозом, хіба в години пік трохи будуть пасажири...
  11. Ой люди, що ви тут срач розвели. Тендери - то така штука, де завжди можна нагріти руки. Тому чергові воплі "ай дивіться, вони там забагато заплатять" сенсації не зроблять. Крали, крадуть і будуть красти.
  12. Зараз на Перемоги і Василя Мойсея немає напруги, тролейбуси стоять колонами. Причина - обрив біля Історичного факультету.
  13. На той момент це був найдешевший варіант. ЮМЗ Т2 №201 купили в жовтні 2006 року за 687 тис. грн. А Тролза обійшлася в 549 тис. грн., причому, НЯЗ, це включаючи доставку. А потім Богдани брали виключно для підтримки заводу і то в кредит.