Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

замість 15-ки Богдан, їздять 15-ки тролейбуси, бачив оці що привезли на маршруті.... проїзд 1.25грн

Один з цих тролейбусів десь о 12.30 стояв поломаний навпроти ВНУ :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Біля Там-Тама стояв один, не йшов на хід... Ще треба з ними розібратися, налагодити, звикнути до них...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

те, що роблять в нас, по типу Богданів та іншу лабуду взагалі не вигідно купувати, бо це не для людей придумано, а для скотів, зимою холодно, літом жарєнь, і думаєш розвалиться сьогодні той Богдан чи завтра.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

згоден. зате автозавод працював би, і студенти могли б заробити якусь штуку гривень в місяць

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

те, що роблять в нас, по типу Богданів та іншу лабуду взагалі не вигідно купувати, бо це не для людей придумано, а для скотів, зимою холодно, літом жарєнь, і думаєш розвалиться сьогодні той Богдан чи завтра.

В Луцьку нові Богдани не їздять. Зате їх багато в Києві, є також в Любліні. Це абсолютно інші моделі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво на скільки вигідніше брати б\у з польщі ніж нові у нас?

Якщо ще не знайшов відповіді на свої питання вище у темі, то приблизно так: новий біля 2 млн. грн., а один такий поляк - близько 100 000 грн.

А ідентика на тролейбусах мені дуже подобається. Цікаво, хто таке придумав і чи воно має якийсь офіційний статус?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо ще не знайшов відповіді на свої питання вище у темі, то приблизно так: новий біля 2 млн. грн., а один такий поляк - близько 100 000 грн...

Мда... залізний аргумент.

Цікаво а скільки вартує старий добрий ЗІУ з вічно гудучим мотор-генератором?

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на мою думку, тролейбуси - то значний +, і потрібно лише трохи часу, щоб люди звикли до "нових 15", а щодо сорому їздити на тролейбусах, то це глупо...думаю з віком мине. :0160:

Єдине, вони зупиняються на тролейбусних чи на всіх зупинках?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю народу мало їздить через те що ще не звикли, в нас раніш ніколи не співпадали номера маршруток і рогатих, а зараз це вносить трохи путаницю, народ по звичці чекає маршрутку а приїжджає рогатий.

Я навпаки після подорожчання пересів на тролейбуси, раніше 15 було зручно їхати і вартувала вона геть трішки більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну я в траліках не їжджу не через комплекси, а по наступним причинам:

— рідше і повільніше їздять

— у них їздить куча людей з якими мені неприємно їздити а інколи навіть і небезпечно (в напрямку тубдиспансера, або карманніків багато)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Карманникам простіше працювати в маршрутках - більш платоспроможний контингент, в час пік щільніше людини один до одного стоять.

Рідше їздять - над цим депо працює. Сподіваюсь, буде чіткий інтервал руху.

Повільніше їздять - не завжди правда. В неділю біля РАГСу сів в маршрутку 9, відразу за 9-кою на зупинку під'їхав тролейбус 15. Через зупинку - обігнав, до ЦУМу маршрутка не перегнала тролейбус, далі в них були різні маршрути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

молодь не їздить через комплекси (соромляться їхати траліком, ждуть маршрутку)

Кто ж ей доктор, этой закомплексованной яблоками молодёжи? ;)

з цього всього радіють власники маршруток, до їх карманів потекла виручка. ото ж про кого *позаботІлІсЬ* керівники? думаю все очевидно, як білий день.

Да вот как раз прозаботились о том, чтобы у людей логическое мышление включилось ;)

а щодо сорому їздити на тролейбусах, то це глупо...

Я бы сказал - тупо... Тупо не пользоваться возможностью доехать вдвое дешевле :)

Я думаю народу мало їздить через те що ще не звикли, в нас раніш ніколи не співпадали номера маршруток і рогатих, а зараз це вносить трохи путаницю, народ по звичці чекає маршрутку а приїжджає рогатий.

Привыкнут :) Это ж удобно. Увидел номер - вошёл в него, и какая разница, что рога сверху? :)

ну я в траліках не їжджу не через комплекси, а по наступним причинам:

— рідше і повільніше їздять

— у них їздить куча людей з якими мені неприємно їздити а інколи навіть і небезпечно (в напрямку тубдиспансера, або карманніків багато)

Среднестатистический троллейбуc едет со скоростью маршрутки, а часто и быстрее :)

Неприятно, небезопасно... c`est la vie :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну я в траліках не їжджу не через комплекси, а по наступним причинам:

— рідше і повільніше їздять

— у них їздить куча людей з якими мені неприємно їздити а інколи навіть і небезпечно (в напрямку тубдиспансера, або карманніків багато)

Одне питання:

Думаєш туберкульозники не їздять маршрутками?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звичайно їздять.

Не хотів цього казати, аби нікого не образити, але тенденція така, що траликами їздять студенти, пільговики і найбільш бідніші люди. Друга половина людей в силу різних обставин або з села з неприємним запахом, або хворі туберкульозники.

Я навмисно на це звернув увагу, так як сам колись їхав з політеха додому і до мене підсів якийсь мужик який добряче кашляв. Як я не закривався від нього але підхватив грип, причому з ускладненнями.

В маршрутці мене ще ніразу не обкрадали, а в траликах уже 2 рази давав по руках карманникам і ще не менше разів бачив збоку як вони працювали.

А взагалі я стараюсь заміщати громадський транспорт велосипедом та власним авто.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарні тролейбуси, білі з зеленими листочками, їздять. Радують око. Ще б інші пофарбували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звичайно їздять.

Не хотів цього казати, аби нікого не образити, але тенденція така, що траликами їздять студенти, пільговики і найбільш бідніші люди. Друга половина людей в силу різних обставин або з села з неприємним запахом, або хворі туберкульозники.

Я навмисно на це звернув увагу, так як сам колись їхав з політеха додому і до мене підсів якийсь мужик який добряче кашляв. Як я не закривався від нього але підхватив грип, причому з ускладненнями.

То ти від туберкульозника грипом заразився?

71287_69T78J9zZ5_a2fa542ecc3ab2ef88c7bca68e674332.jpg

  • +1 2
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То ти від туберкульозника грипом заразився?

не валяй дурачка.

я такого не казав. я писав, що підсіла людина, яка кашляла. чим вона хворіла - це питання не до мене.

а враховуючи те, хто і куди їздять - я сказав що можна підхопити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не валяй дурачка.

я такого не казав. я писав, що підсіла людина, яка кашляла. чим вона хворіла - це питання не до мене.

а враховуючи те, хто і куди їздять - я сказав що можна підхопити.

То я тебе вірно зрозумів: в маршрутках люди не кашляють?

І до чого тоді туберкульозники були?

Змінено користувачем nickel
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На днях теж їхав 15-кою ввечері, уже темнувато було. Підсіла компанія два хлопці, дві дівчини. Теж ржали згадували, коли хто в останнє тролейбусом їхав. Що ж я можу сказати, звісно в хлопців мізків нема, я їхав і кайфував від нормального транспорту, і позаду так мило поклацували ті релюхи, чи що там перемикає передачі у тролейбусі; а їм, певне, кайфовіше їхати в роздовбаній незручній тісній маршрутці, від писку гальм якої вибухає мозок, водій палить розмовляючи по телефону і слухає свій шансон. Але все ж таки, до чого довели народ: престиж найоптимальнішого, найзручнішого та найекологічнішого (я маю на увазі безпосередньо для міста) на таких машрутах транспорту на нулі. Не сперечатимусь — контингент у наших тролейбусах їздить специфічний, багато найбідніших верств і пенсіонерів. Та й кондуктори часом не надто приємні. Але думка про те, що там найбільше карманників і туберкульозників — хибна. Кого там грабувати, якщо їздять лише пенсіонери?

На рахунок повільної їзди, теж є про що посперечатись. Але на рахунок цього, коли їхав, виникла одна думка: відчувається ж, що тролейбус може їхати швидше, розганяється нормально, а потім просто водій відпускає педаль і котиться накатом. Окрім того колись мав щастя їхати у тролейбусі з молодим водієм, який, певне, вирішив попіжонити перед дівчиною (стояла поряд) і так газонув через міст на Ковельській, що я думав, той тролейбус прямо там і розвалиться, я тоді вперше дізнався, що тролейбуси можуть так швидко їздити. То чому так, хто знає? Графік? Специфіка їзди машини? Економія електроенергії?

Ви ж розумієте, що електродвигун, в принципі, вставляє бензиновий у певних межах при бажанні?

П. С. До речі, колись кондуктором працювала гарненька дівчина з такою майже готичною зовнішністю. Власне, приємно було їхати і спостерігати за її роботою. Заради того варто було проїхатись тролейбусом.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...