Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

в принципі, в чомусь ти правий. взагалі я, як правило, їжджу маршрутками, бо так швидше.

але от у Києві тролейбуси цілком актуальний транспорт! коли треба доїхати до метро-тролейбус. коли відносно недалеко їхати з одного району на інший-тролейбус. там вони відносно часто курсують і відносно швидко їздять.

а для Луцька, тролейбуси великуваті. у нас взагалі дуже зжате місто по площі і по ширині вуличок, а тролейбуси дуже громісткі. тому вони дуже повільно їздять. а через малий попит на них серед непільгових категорій людей (робочі люди, молодь), то вони ще й рідко їздять. вигідніше маршруткою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я розумію, сам користуюсь маршрутками в більшості випадків.. але не має так бути. Має бути вибір, чи почекати 5 хвилин на тролейбус, ну нехай 10 хвилин, чи сісти на маршрутку і дібратись на 10 хвилин швидше. Враховуючі такі маршрутки по велечині як 9а (червоні), 16-ки чи 15-ки тролейбуси довші на один два метрика.. а вулички, я був у багатьох містах, повір, Луцьк хоч місто і зжате, але ось з вуличками та дорогами не дуже великі проблеми. Я був у 2011 в Кам'янці Подільському, там геть усі вулички як у нас біля старого базара (одна смуга вперед, одна назад). І там тільки маршрутки, 60% з яких - утюжки. Ясно що там місто менше, і населення... але.. звісно у нас також є не достатки але я думаю що це не заважає розвивати громадський транспорт та збільшувати його попит серед мешканців міста а не на оборот.. це особисто моя думка..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось чудова стаття в тему http://www.volynnews...lya_pilhovykiv/

Дійсно в тему, +1. Там дуже цікаві коментарі. реально якщо провести транспортну реформу міста обсяги авт. перевезень скоротяться вдвічі на користь тролейбусів, а пенсіонерам оплачувати проїзд по 50 копійок реально не проблема, не повний ж обсяг, і їм приємно і лпе добре. Так у нас місто побудовано файно, що тролейбусам не обов'язково їздити у всі куточки (бендеалі, цукровий, гаразджа, лісництво)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а для Луцька, тролейбуси великуваті. у нас взагалі дуже зжате місто по площі і по ширині вуличок, а тролейбуси дуже громісткі.

Не погоджуюсь! Вузькі у нас вулиці лише у старій частині міста, але там зробили односторонній рух

Візьмемо для прикладу Ялту - невелике курортне місто. Вулиці там набагато вужчі, чим у нас, а тролейбуси - основний транспорт. І всі задоволені! Але є одне але...курсують вони там значно частіше, ніж у нас

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я впевнений що більшість Лучан з радістю би користувалися тролейбусами, просто нам не дають цієї можливості...

І це було б дуже актуально для влади адже скоро вибори

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і я, як правило, їжджу маршрутками, бо так швидше.

Я стараюсь ездить великом везде, и когда погода позволяет, потому что маршрутками долго с 40-ого до МКС ехать. У маршруток средняя скорость 15-20 км/час (засекал и высчитывал), а если ехать великом до средняя скорость 20-30 км/час, ну и плюс маршрутки часто бывают забитыми. Да и маршруток после 21:00 не особо много ездит...

Это все мое ИМХО.

А по теме троллейбусов, да, везде пенсионеры, они никуда не торопятся на остановках, их никто не выгонит за опоздание на работу из-за того что троллейбус ждали, вот поэтому они ждут любой на остановках и едут бесплатно. А сделали б по 50 копеек проезд, и Луцкому депо было бы выгоднее, и машин на маршруте было б больше, и спокойно можно было б зайти в троллейбус, а не втискиваться как сосиска в тесте, из-за того что много пенсионеров, которые хотят бесплатно ехать. За 50 копеек не каждый пенсионер поедет в троллейбусе, а те, кто поедет, будут приносить прибыль депо.

И вообще, дожились, это должны были продумать политики, а не мы на форуме предлагать и обдумывать идеи поднятия Луцкого депо.... им некогда...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И вообще, дожились, это должны были продумать политики, а не мы на форуме предлагать и обдумывать идеи поднятия Луцкого депо.... им некогда...

Їм це нащо? у них мерси, бехі, кортежі.. хто-хто а вони точно ніколи не будуть їздити тролейбусами

все залежить від нас, якщо нам це потрібно ми це доб'ємося

а взагалі, все правильно написав, я саме це і хотів донести до громади

Змінено користувачем Panterka22
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для мене велосипед також основний вид транспорту :) Але є ситуації, коли його використання викликає незручності (несприятливі погодні умови, дрес-код, відсутність місця парковки (а вірніше місця, де б його можна було безпечно залишити). Отож, доводиться користуватись громадським транспортом. Основними причинами того, чому є рідко користуюсь тролейбусами є: 1) великі інтервали руху, 2) пенсіонери з сумками, яких багато, як вранці, так і ввечері (я розумію, що і їм треба кудись їхати, але...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось наприклад ще один тролейбус списаний 25.01.2012

№147, колись часто катався у ньому... ех..

385799.jpg

до речі, подивитись який і коли тролейбус списаний можна подивитись тут

http://lpe.at.ua/index/inventarnij_spisok/0-57

де рисочка під номером там є фото

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так у нас місто побудовано файно, що тролейбусам не обов'язково їздити у всі куточки (бендеалі, цукровий, гаразджа, лісництво)Так у нас місто побудовано файно, що тролейбусам не обов'язково їздити у всі куточки (бендеалі, цукровий, гаразджа, лісництво)

Чому ти жодного разу 33-й не згадав? Певно там живеш?

З іншого боку пенсіонерів там, мабуть, найменше, так що туди тролейбусів взагалі направляти не варто... aee19e2775457d135efdf745e7d94e15.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А яка доля тролейбусів після списання?

Так у нас місто побудовано файно, що тролейбусам не обов'язково їздити у всі куточки (бендеалі, цукровий, гаразджа, лісництво)Так у нас місто побудовано файно, що тролейбусам не обов'язково їздити у всі куточки (бендеалі, цукровий, гаразджа, лісництво)

Чому ти жодного разу 33-й не згадав? Певно там живеш?

З іншого боку пенсіонерів там, мабуть, найменше, так що туди тролейбусів взагалі направляти не варто... aee19e2775457d135efdf745e7d94e15.gif

Що ж там того Луцька?! Якихось

41.6 км²

;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Живу на Відродження, де курсує 1, 9, 2 та 8.

Після списання, хм.. я бачив 3 фотографії, де:

1) здають на метал;

2) використовують як дачний гараж/будиночок

732619447.jpg

дачний масив "Ровесник"

і цей красень уже не виїзджає (не списаний)

http://transphoto.ru/vehicle/12701/

ми трішки відходим від теми :(

Було б непогано провести якусь акцію (тільки мирну) разом з працівниками ЛПЕ, це також до речі в їхніх інтересах

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що ж там того Луцька?! Якихось

41.6 км²

;)

хм.. заглянув у вікі.. так.

виходить населення виросло

213,1 тис. (1 січня 2012)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Висловлю свою думку:

1. За моїми спостереженнями досить часто, тролейбусом можна швидше дістатися ніж маршруткою. Маю на увазі той випадок, коли на зупинці одночасно є можливість сісти у тролейбус чи маршрутку. Проблема в іншому - дійсно тролейбуси ходять дуже рідко.

2. З пільговиками теж є приклади досить мудрих рішень. Перший варіант: кожен пільговик має право, скажімо на 10-15 безкоштовних поїздок (для цього видавати спеціальні квитки). Понад цю кількість - на загальних підставах. Другий варіант: скористатися правом пільгового проїзду можна лише не у години пік. У години пік діяти мають єдині тарифи. В такому випадку тисняви через пільговиків у салонах не буде. Найркаще поєднати п1+п.2.

3. Я особисто користуюся і маршрутками і тролейбусами. Справа навіть не у намаганні зекономити 1 грн, а просто бачу, що з центра на Відродження тролейбусом, якщо він є на зупинці, можна дістатися швидше. Та й міський транспорт (для конкуренції) варто підтримувати.

Але велика проблема у тому, що я не знаю, чи можна розраховувати на тролейбус. Тобто, нажаль я можу лише здогадуватися / наіятися, що тролейбус буде і буде він не пізніше, ніж через 5-7 хвилин. Якби я, знав точно, що очікування буде не надто довгим, то користувався б маршрутками менше.

4. Для більшості лучан працездатного віку (які є основними пасажирами маршруток), для того що б пересісти на тролейбуси, потрібно, по-перше, ОПРИЛЮДНЕНИЙ І ЧІТКИЙ графік руху тролейбусів. По-друге, нормальні умови проїзду (чистий, не переповнений салон, не хамливий та не тупий кондуктор). З другим, я думаю, пасажири згідні трішки зачекати, але не довго. Якщо громада помітить поступові зміни на кращі, частка ЛПЕ у пасажироперевезеннях зросте. І зросте саме за рахунок непільгових категорій.

Змінено користувачем Skorpio76
  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1-ий варіант з пільговиками - потрібно ставити якісь штуки щоб рахували ці поїздки (або це має входити в обо'язки кондуктора). Взагалі нормальні ідеї і їх потрібно реалізовувати..

300 переглядів, 15 відповідей

Висловлюйте будь-ласка свої думки, не соромтесь

Змінено користувачем Panterka22
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна винаходити свій "велосипед", а можна використати європейський досвід. Там, по-перше, в багатьої країнах єдиний квиток на увесь громадський транспорт (метро, автобуси, тролейбуси, трайваї - Прага). По-друге, квиток вибивається. Але не так примітивно, як в нас, дірочки, а як в касовому автоматі, прописується час купівлі (пробиття) квитка. Діє цей квиток певний визначени час - годину, дві, і т.д. По-третє, немає десятків маршрутів, які проходять по кожній вулиці. Наприклад, у Будапешті на вулиці поблицу ТЦ Плаза проходить всього 2 маршрути: 1 тролейбус і 1 автобус. Але ходять машини як годинник і не переповнені. Де потрібно, пасажир собі пересідає. Розумію, що механізми непрості, але іншого варіанту як запроваджувати їх немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я ось подивився всі списані тролейбуси 2009-2012 року, близько 20-25, 5 з них ще можна 100% врятувати.. в одного наприклад у 2008 році щось с колесом, вчасно не відремонтували, 2009 під дощом, потім снігом.. так ще 2 роки.. видно що щось пробували робити але не вийшло. Постоїть так ще 2-3 рочки і повністю стане ржавий.. шкода, дуже шкода і сумно.

Змінено користувачем Panterka22
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а можна використати європейський досвід.

Та нее, тут битва владельцев маршруток за более прибыльный маршрут, все хотят больше заработать, а то все одинаково будут зарабатывать, гг, ни интересно им наверное такой вариант будет. Хотя, кто знает )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

471262.jpg

та

470385.jpg

Списані у 2012 році із-за того що вони просто не використовувались.. невже їх не можна перемонтувати, але навіщо, коли можна закупити китайський непотріб...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитата

И вообще, дожились, это должны были продумать политики, а не мы на форуме предлагать и обдумывать идеи поднятия Луцкого депо.... им некогда...

тут я з Вами не згідний, політикам до проблем рядових громадян немає ніякого діла, якраз проблеми які турбують людей самі ж люди і повинні доносити до політиків. Зверніть увау на відсоток Громадських організацій в Україні і за кордоном і Ви усе зрозумієте. А з тих ГО що у на є необхідно ще вдмінусувати ГО які є чиїмось політичними проектами. ГО в усьому світі доносять потреби та проблеми звичайних громадян до політичних еліт та відстоюють їх інтереси.

Я ні в якому разі не хочу агітувати Вас у яксь політичні проекти але допоки самі громадяни не будуть зацікавлені у своєму ж добробуті, ніхто нічого для нас не зробить за власною ініціативою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ніхто нічого для нас не зробить за власною ініціативою.

Та их даже если и просить никто ничего не сделает, только если митинг устраивать, то может быть. По хорошему они не могут...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...