Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Коли вмирає людина, її тіло легшає на 21 грам - саме стільки важить її душа.

Коли вмирає тролейбус і його здають на брухт, він легшає рівно на 1 тонну - саме стільки грошей (еквівалент 1 тонни металобрухту) падає в кишеню директора ЛПЕ.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нормальний мер прибере всі маршрутки з міста, і пустить замість них тролейбуси - це і еклогія, і швидкість, і менша аварійнійсть, це моя думка.

не вийде по всьому Луцьку пустити тролейбуси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тролейбуси мають їздити там, де є контактна мережа. Звісно можна ще добудувати, аби були гроші. А там, де тролейбусів немає, мають їздити автобуси. Маршрутки, якщо вже і мають бути, то тільки як доповнення, а не як основний транспорт. От якби у нас закупити новенькі Богдани, провести капремонт контактної мережі і щоб інтервал руху на популярних маршрутах був не більше 5-7 хв., тоді би народ і їздив у тролейбусах.

2_nickel: звідки такі цифри? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2_nickel: звідки такі цифри? :)

ти про 21 грам чи 1 тонну? :)

21 грам - мабуть, британські вчені визначили

1 тонна - сорока на хвості принесла, в якої гніздо в ДЕПО. Там ще з тонна до працівників прилипає, але з їхніми зарплатами і затримками виплат, то не дивно. Це ж легко перевірити ;)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нормальний мер прибере всі маршрутки з міста, і пустить замість них тролейбуси - це і еклогія, і швидкість, і менша аварійнійсть, це моя думка.

І де ще такого нормального знайти??? :rotate:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розвалити систему громадського транспорту можна досить швидко.

А от для відновлення потрібно чимало часу.

Як на мене, потрібно змінювати стан справ поступово.

Спершу забезпечити чітку періодичність руху на одному-двох ключових маршрутах (наприклад 1 та 2). Для цього сконцентрувати на цих маршрутах найкращі машини (не стільки по комфорту, як по надійності). Повідомити жителів міста і неухильно дотримуватися графіку руху.

Лучани поступово повертатимуться у салони тролейбусів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розвалити систему громадського транспорту можна досить швидко.

А от для відновлення потрібно чимало часу.

Як на мене, потрібно змінювати стан справ поступово.

Спершу забезпечити чітку періодичність руху на одному-двох ключових маршрутах (наприклад 1 та 2). Для цього сконцентрувати на цих маршрутах найкращі машини (не стільки по комфорту, як по надійності). Повідомити жителів міста і неухильно дотримуватися графіку руху.

Лучани поступово повертатимуться у салони тролейбусів.

Вже не раз писав, тільки в інших темах - пільги, пільги гублять ЛПЕ і не тільки ЛПЕ.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В ківерціських маршрутках менше, але теж їздять пільговики. Проте перевізник (и) виходять і далі на маршрут.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

До речі, перший Єльч вже покинув Люблін, інфа від поляків.

Вчора бачив той (чи не той) тролейбус червоного кольору на стоянці в Дорогуську, поляки притягнули його таким старим ікарусом (мабуть йде в комплекті), а далі до нас він чомусь не поїхав...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фото із презентації тролейбуса тут і тут

Даже і не знаю як оцінити купівлю, однозначно те, що треба добавляти тролейбуси на маршрути, сокільки сам на днях чекав 5-ку 35 хв....

Але тролейбусу робили капітальний ремонт аж у 2001 році, тобто вже знову пора робити якщо хочуть щоб він нормально їздив...Хоча дивлячись в якому він технічному стані прийшов...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як оцінити? Ем. Да він в 100 раз кращому стані ніж нащі ЗіУ. Добре хоч ям меньше, а то їдеш і підскакуєш боячись що тобі на голову впаде пирило чи ще щось. Головне, щоб за ним приписали досвідченого водія, щоб не міняли щодня. Взагалі по 10 бальній шкалі мінімум 8.

P.S. Цікаво як він гуде та на якому маршруті буде їздити.

P.S.S. Надіюсь на 1-ому :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Сьогодні двічі бачив поляка на маршруті. Бортовий номер 210.

Побажання довгої і надійної роботи, а місту - заробити на нові машини.

post-6584-0-40737300-1349978830_thumb.jp

Якість фото паршива, вибачайте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мої фото:

210_240.jpgi.gif 2101_240.jpgi.gif salon_240.jpgi.gif

Враження від поїздки:

В цілому машина може бути. Краще за ЗіУ. Якщо порівнювати з старими ЮМЗ, то Єльч мені більше сподобався. Динаміка розгону і гальмування сподобалась. Звук двигуна такий як в ЗіУ, звук центрального редуктора трохи відрізняється. Контактура знаходиться в задній частині троля, що незвично. Підвіска на задньому мості трохи гупає, а так їде м'ягко. Не сподобалися сидіння: немає як такої спинки, а просто натягнутий дермантин і як впираєшся спиною, то воно прогинається...:\

Змінено користувачем TFA
  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЛПЕ знову страйкує?

По ходу да. По Волинському показували - зарплати з липня немає...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Чув, що приїхав жовтий Єльч :)

==========================

Найшов фото в павутині

295979.jpg

Фото з сайту transphoto.ru

Змінено користувачем Panterka22
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну так на цьому сайті вже є фотка ще нерозмитненого його в депо. З дозволу TFA,post-18174-0-73950400-1352142350_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проданий уже і третій Єльч (екс-люблінський 3802). На днях мають забирати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нові тролі це звісно добре, але не за горами зима. Яка там доля 193 та 189? :_13:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нові тролі це звісно добре, але не за горами зима. Яка там доля 193 та 189? :_13:

Дивись тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нові тролі це звісно добре, але не за горами зима. Яка там доля 193 та 189? :_13:

Планували укорочувати. Але невідомо, коли це станеться і чи станеться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вранці їхав "гармошкою". Явно було помітно, що водій боявся його розганяти, оскільки "хвіст" помітно "водило" і на більшій швидкості тролейбус напевно міг вийти з-під контролю. Особливо це відчулося, коли спускалися з мосту біля автозаводу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вранці їхав "гармошкою". Явно було помітно, що водій боявся його розганяти, оскільки "хвіст" помітно "водило" і на більшій швидкості тролейбус напевно міг вийти з-під контролю. Особливо це відчулося, коли спускалися з мосту біля автозаводу.

Ой, то певно водій такий попався. Я скільки їжджу на них, то в основному на них літають :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

На Волині хочуть запровадити досвід найближчих країн-сусідів, згідно з яким пенсіонери мають платити за проїзд у громадському транспорті половину вартості квитка.

Про це йшлося 27 листопада під час оперативної наради у Волинській обласній державній адміністрації.

Губернатор Волині Борис Клімчук розповів, що недавно побував із візитом за кордоном і зокрема спілкувався про організацію перевезення пенсіонерів. За його словами, в Білорусі, Литві та Польщі пенсіонери платять 50% вартості квитків. Але держава перевізникам ці гроші потім компенсовує.

Клімчук вважає це хорошим досвідом і хоче запровадити його на Волині.

За його словами, коли сформується український уряд, то його голові покладуть на стіл пакет документів із такою ініціативою від Волинської області.

Повідомляє ВолиньPost

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...