Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

211 вже на лінії. Але не на 5, а на 2-му.

Побачив його тільки зараз, вечером, гарно підсвічується :0117:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все-таки 211 буде працювати на маршруті 2, випуск 1:

ЛПЗ: 6-35, 8-06, 17-21.

Бенделіані: 6-39, 8-10, 9-34, 11-22, 12-46, 14-10, 15-58, 17-24.

ЦУМ: 6-59, 8-30, 9-54, 11-42, 13-06, 14-30, 16-18, 17-44.

К-тр "Луцьк": 7-20, 8-51, 10-15, 12-03, 13-27, 14-51, 16-39, 18-05.

Автозавод: 7-30, 9-01, 10-25, 12-13, 13-37, 15-01, 16-49, 18-15.

Драмтеатр: 7-41, 9-12, 10-36, 12-24, 13-48, 15-10, 17-00, 18-25.

На вихідних цього випуску не дають, так що невідомо, куди його будуть кидати. На цьому випуску працював 201-й, але його вже перекинули на 5-ку на 5-ий випуск (той самий, що я думав на 211).

Сьогоднішнє фото:

211_240.jpgi.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

211 Обкатаний =)

Хех, красавец, нічьо не скажеш.

З 2 маршрута не зімать )))))))))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чого самі кращі тролейбуси завжди пускають на 1-2 лінії. А як же на рахунок 5-ки???

Змінено користувачем swen1989
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно тому, що це центральні маршрути.

Його мали пустити на Тр5, але зробили заміну: 201 тепер на Тр5, 211 на Тр2.

А взагалі, ще 8 Єльчів має бути, вистачить на всі маршрути :D

211 Обкатаний

Він сьогодні є на лінії?)

Змінено користувачем Panterka22
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив зранку на Перемоги. Їхав. З нездертою польською рекламою на боку. Але гарний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, чому рекламу польську не здерли? То ж тралік ніби розмитнений. Чи оракал польський разом з фарбою лізе... :sq_ye:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно тому, що це центральні маршрути.

Його мали пустити на Тр5, але зробили заміну: 201 тепер на Тр5, 211 на Тр2.

А взагалі, ще 8 Єльчів має бути, вистачить на всі маршрути :D

211 Обкатаний

Він сьогодні є на лінії?)

Я всмислі мною обкатаний)))

Доречі, як там 204 поживає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, чому рекламу польську не здерли? То ж тралік ніби розмитнений. Чи оракал польський разом з фарбою лізе... :sq_ye:

Щоб не витрачати зайві гроші на фарбу, мабуть не хотіли ризикувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ги. Сьогодні (близько 17:15) бачив 211 на Тр5 біля автозавода, а 201 на Тр2

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора до нас прибули ще 2 Єльчі:

212k_240.jpgi.gif 213k_240.jpgi.gif 212_240.jpgi.gif 213_240.jpgi.gif

Після процедури розмитнення та косметичного ремонту будемо чекати на лінії.

Змінено користувачем TFA
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був здивований побачивши на маршрутах в Любліні автобуси Ікарус...До цього часу їх використовують)) Така ностальгія по дитинству. Підуть на 15-тий маршрут?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точно..збільшив фото і побачив . Дійсно технічка. Але там в Любліні і пасажирів возять..є їх кілька

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але там в Любліні і пасажирів возять..є їх кілька

Бо поляки дбають про техніку, підтримують не тільки належний технічний стан, а й косметичний - їздив тими ікарусами не один раз. В нас нажаль поки не навчились ні ремонтувати, ні берегти те, що є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо техніку (будь-яку) правильно експлуатувати - служитиме довго...

Але її ще до того потрібно правильно виготовити. Використати хорошої якості метал, фарбу не шкодувати. Не шукати найдешевші комплектуючі сумнівного походження.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Сегодня будем говорить про троллейбус. Это единственный вопрос, по которому у Городских Проектов серьезные разногласия с текущим департаментом транспорта. Мы троллейбус любим, а департамент периодически хочет его изничтожить.

"Но троллейбус это же так неудобно!" - скажете вы. Он медленный, ему мешают припаркованные третьим рядом машины, он тормозит непонятно где... почему бы просто не закупить побольше автобусов и не спилить эти адские провода?

Все эти претензии совершенно обоснованны, но виноват в них не троллейбус, а мэрия. Мэрия вместо того, чтобы своевременно обновлять инфраструктуру и поддерживать её в современном состоянии, совершенно забила на обновления. В результате контактная сеть сейчас эквивалентна просёлочной дороге, это соответствующим образом влияет на скорость проезда и потери энергии. Если в таком состоянии сравнивать систему с новыми автобусами, которые ездят по хорошим дорогам, то она, конечно, проиграет.

А вообще нормальный троллейбус ездит так же быстро как автомобили и разгоняется быстрее автобуса. Вот посмотрите, например, как работает троллейбус в Цюрихе

В Цюрихе я первый раз увидел хорошую троллейбусную систему. И так удивился, что целый день там катался :) Очень необычно ездить в троллейбусе, который нигде кроме остановок не тормозит, ходит почти бесшумно, по размеру длиннющий и при этом вписывается в крутые повороты узких улочек

http://farm9.staticflickr.com/8362/8271306640_2bc2042260_c.jpg

Чем же вообще троллейбус хорош?

  • На средних пассажиропотоках он экономически выгоднее автобуса. Это связано в первую очередь с тем, что из-за электродвигателя его намного проще и дешевле ремонтировать. Ещё он намного экономичнее: умеет накапливать энергию при торможении, вообще не расходует энергию стоя и имеет больший КПД двигателя. В сумме эксплуатация троллейбуса в подходящих ему условиях и с хорошей контактной сетью дешевле на ~30%
  • Он комфортнее. Двигатель не вибрирует и соответственно не передаёт вибрацию в салон, разгон более плавный, нет выхлопов.
  • Он значительно тише автобуса

Москва сейчас является троллейбусной столицей мира. У нас 600 километров проводов, 104 маршрута и почти 1700 троллейбусов. Всё это хозяйство находится в плохом состоянии, раздражает горожан и создаёт опасность, что власть попробует срубить быстрое политическое очко, демонтировав части сети и избавив автомобилистов от того, что они считают странными конструкциями с рогами на дороге. Все эти проблемы происходят из-за плохой контактной сети.

Возьмём, к примеру, стрелки. Сейчас в Москве установлены механические стрелки. Троллейбус должен проезжать их со скоростью не более 5км/ч, и ровно в момент, когда рога (штанги) находятся на стрелке, водитель должен нажать или отпустить педаль газа – таким образом она переключается.

Так как стрелки на дороге не видно, троллейбус сбрасывает скорость до 5км/ч в самых непредсказуемых местах, раздражая автомобилистов.

В нормальной системе стрелка радиоуправляемая, водитель переключает её заранее и проходит на скорости 60км/ч. В России такая система существует в Вологде, выглядит она так (указатель показывает, куда в данный момент направлена стрелка)

http://img-fotki.yandex.ru/get/6101/12293623.48/0_851f8_a202e63c_XL

Говорят, когда в Вологде отремонтировали контактную сеть, то водители маршруток не понимали, что происходит и почему троллейбусы везде стали их обгонять. Стоимость этих элементов совершенно не заоблачная, это легко можно реализовать.

Примерно так же можно решить проблему низкой скорости на поворотах, всё это приведёт и к снижению энергопотерь внутри сети (что сейчас является главным аргументом против троллейбусов).

Вопрос о московской сети троллейбусов я задавал Вукану Вучику, когда он был в Москве, он ответил, что ликвидировать сеть будет огромным прыжком назад. На 2.54

В общем, троллейбус нужно развивать и реконструировать, а никак не ликвидировать. В первую очередь нужно заняться контактной сетью, ей сто лет уже никто не занимался.

©

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну що сказати про Цюріх, та Європу: там по-перше, сучасна контактна мережа зі швидкісними стрілками та кривими, тролейбус не пригальмовує зайвий раз. Ну і нові сучасні машини. А ми застрягли на рівні розвитку країн Третього світу, де маршрутка - основний вид транспорту. Найголовніша причина цього - відсутність зацікавленості у держави в розвитку електротранспорту.

А тепер повертаємось у Луцьк: чекайте зовсім скоро на появу ще одного Єльча, тепер на маршруті №8:

213_240.jpgi.gif

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за роботу над 196-м. Чудовий хід і не стріляє, як раніше (при натисканні на газ)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні їздив на 211. А що з 210, чого стоїть? Останній раз бачив його на Перемоги з відкритою ззаду контактурою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за роботу над 196-м. Чудовий хід і не стріляє, як раніше (при натисканні на газ)

В нього був невеличкий ремонт перед фарбуванням. Або ж раніше водії заявку написали, і слюсарі зробили.

А що з 210, чого стоїть? Останній раз бачив його на Перемоги з відкритою ззаду контактурою.

Якісь трабли з низьковольтною. Це основна проблема Єльчів, зі слів офіційної особи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора на сесії міськради передбачили кошти на нову контактну мережу.

Як пояснив Ромнюк, для того, щоб з'єднати Львівську з Боженка (район "Кромберга")

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...