Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

На рахунок сидінь - згідний. Можливо ще прохід вузьковатий. А так - він буде кращий за наші старі ЗіУ і ЮМЗ. Їде м'якше, тихіше, в салоні тепло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сьогодні бачив на тестовому проїзді нову жовту гармошку. жаль не було як зняти. симпатчний.

хтось що чув про нього?

Відновлюються поставки на Київ. То ще по тендеру 2011 року, коли мали поставити 105 гармошок і 97 одиночок. Але Київ не зразу за все платить, тому і поставки розтягнулися. Як тільки вони перечисляють кошти, виробництво і поставки відновлюються. Вчора бачив на обкатці одиночку: http://transphoto.ru/photo/578546/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

214 планують випустити в середу, судячи з маршрутника, буде працювати на Тр1, а виїзд 215-го - на четвер, очевидно, на Тр2:

214_240.jpgi.gif 215_240.jpgi.gif

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

214 планують випустити в середу, судячи з маршрутника, буде працювати на Тр1, а виїзд 215-го - на четвер, очевидно, на Тр2:

214_240.jpgi.gif 215_240.jpgi.gif

Збільшать на 1 випуск Тр1 і Тр2?

Змінено користувачем Panterka22
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крім тролейбусів там напевно чимало автобусів стоїть "законсервованих" (у пятницю бачив з маршрутки "18" кілька дахів синіх під парканом ЛПЕ). Сьогодні гунчик гнав на "польський металобрухт". Хоча, боюся, чудо-тролейбуси, виготовлені на місцевому підприємстві з неконденційного металу послужать менше, ніж "польський металобрухт". Нажаль. Сподіваюся хоч полякам вони робитимуть тролейбуси з нормального металу і добросовісно фарбуватимуть. А то буде черговий привід для скандалу навколо України.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Деповські автобуси недосконалі (якщо говорити про 15-ки). Там в першу чергу проблеми з двигунами та ще інші. Тролейбуси, які зараз виготовляються на нашому заводі, на порядок вище по якості, тому що вже мали би запустити в дію нову систему антикорозійної обробки кузова, аналогів якої в Україні точно немає, а в Європі тільки у 2-х виробників, якщо не помиляюсь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Деповські автобуси недосконалі (якщо говорити про 15-ки). Там в першу чергу проблеми з двигунами та ще інші. Тролейбуси, які зараз виготовляються на нашому заводі, на порядок вище по якості, тому що вже мали би запустити в дію нову систему антикорозійної обробки кузова, аналогів якої в Україні точно немає, а в Європі тільки у 2-х виробників, якщо не помиляюсь.

Це лише PR а-ля гунчик. Насправді все починається з карт-допусків некондиційного металу. Потім його малюй - не малюй- ніц не дасть. Нажаль....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Деповські автобуси недосконалі (якщо говорити про 15-ки). Там в першу чергу проблеми з двигунами та ще інші. Тролейбуси, які зараз виготовляються на нашому заводі, на порядок вище по якості, тому що вже мали би запустити в дію нову систему антикорозійної обробки кузова, аналогів якої в Україні точно немає, а в Європі тільки у 2-х виробників, якщо не помиляюсь.

Це лише PR а-ля гунчик. Насправді все починається з карт-допусків некондиційного металу. Потім його малюй - не малюй- ніц не дасть. Нажаль....

Сам був на заводі і бачив всю цю систему, про яку писав вище. Це було рік тому, під час "Катання по Луцьку-2012" в рамках святкування 40-річчя депо і екскурсія на "Богдан Моторс" була частиною програми. Нас тоді поводили по цехам і розказували про виробництво та відповідали на наші запитання. До цього таку екскурсію за масштабом проводили лише для президента. Та й подумайте логічно, їм не вигідно зараз лажати, в той час, коли конкуренти не сплять...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невеличка надія на нові тролі:

Романюк попросив допомоги Уряду через Клімчука

Сьогодні, 11:00

Облдержадміністрація буде посередником у справі щодо виділення частини коштів із державного бюджету на придбання тролейбусів для Луцька.

Про це розповів голова Волинської ОДА Борис Клімчук під час оперативної наради 8 квітня.

Губернатор Волині розповів про те, що Луцький міський голова Микола Романюк хоче закупити тролейбуси для Луцька «на паях» з державою. Уже цього року мер Луцька планує придбати 10 тролейбусів, а наступного – удвічі більше.

«Місто порахувало свої можливості, держава виставляє свої умови. Наше завдання – бути посередниками, попрохати міністра і віце-прем’єр-міністра Олександра Вілкула, щоб ми увійшли в план держави на цей рік», - зазначив Борис Клімчук.

http://www.volynnews.com/news/city/romanyuk_poprosyv_dopomohy_uryadu_cherez_klimchuka/

Змінено користувачем TFA
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

согодні проїхавшись тролейбусом дізнався що підняли вартість проїзду: Дорослий 1.25грн Дитячій 60 копійок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще 2 Єльчі готові до транспортування в Луцьк, можливо вже на вихідних прибудуть, інфа від поляків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так скоро? Де ви їх бачили?

Напевно саме вони знаходяться на території ЛПЕ.

"Шпіонські" фото.

post-6584-0-70520300-1365780936_thumb.jp post-6584-0-52494300-1365780969_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я можливо пропустив, але таке питання - вже тролейбуси "Богдан" не беруть так як менш якісні за поляків чи більш дорогі? Чим польські кращі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По якості Богдани зараз дуже хороші тролейбуси, але дорогі. Стандартний 12-метровий коштує порядка 1,8-2,1 млн. грн. в залежності від комплектації (якщо нічого не змінилось). Один польський ми купляємо за 57 тис. грн. Враховуючи те, що грошей на закупівлю нових Богданів немає, це оптимальний варіант виходу із ситуації. По технічним характеристикам польські машини непогані,

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ого, то в ціні ДУЖЕ велика різниця, 57 тис... на один Богдан до 30 польськіх? які б вони не були, думаю 30 за одного більше виходить..

треба ним проїхатись якось, комфорт оцінити, в Богдані мені сподобалось, бо от купівлю китайських маршруток не розумію геть, хай вони і дешеві, проте стояти мені в них не можливо (треба гордо горбато стояти всю дорогу), та і сидіти, можливо китайці і дійно такі дрібні, однак я сідаю на стілець біля вікна і одразу займаю півтора місця. (це я про 16ку і тому подібні, китайська 15 більш менш, сидіння м'якіші )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...