Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Але Кабмін фактично вже заборонив купляти б/ушну техніку, тому навряд чи ми ще побачимо Єльчі, можливо ще 2 останні встигнуть проскочити. Крім того, якби там не було, нове є нове. Якщо говорити про Богдани, то нам би їх було зручно експлуатувати у тому плані, що під боком завод, не важко буде дістати запчастини, хоча мінус в тому, що запчастини дорогі. Крім того, нові сучасні низькопідлогові безшумні Богдани привернули би більше пасажирів. Щодо Єльчів, то їхній мінус - це гнилий кузов, а також відсутність запчастин (хоча мали домовитися про їх поставку в разі потреби). Але в них є дещо спільного із ЗіУ - ідентичний тяговий електродвигун (ТЕД). Крім того, реостатно-контакторна система управління (РКСУ) ТЕДом, з якою знайомі луцький ремонтний персонал депо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна питання технічного характеру? Що це за специфічний піск коли богдан рушає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

HWman, а під час руху цей писк є?

TFA, можливо це той писк, який виникає,

коли "новий" тролейбус гальмує -

то певно якийсь спец сигнал,

щоб водію було чути що електро-гальма працюють.

імхо))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

писк є коли гальмує, писк видає при роботі система рекуперації ел-енергії яка і тормозить тролейбус, при розгоні теж може бути писк від роботи системи управління тяговим двигуном.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є 2 писки: при розгоні і при гальмуванні. Це особливість чеської транзисторної системи управління ТЕДом Cegelec. В моделі Т701.10 того шкафа немає, там зроблено по-іншому і писку майже не чути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жаль, що тільки окремі екземпляри мають керування тягою на напівпровідниках і трифазний двигун, дозволю собі припустити, що у них ККД у двічі більший на відміну від старих ЗіУ-682

800px-Trolleybus_Sevastopol_2012_G1.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для Луцька планують закупити нові тролейбуси на 54 мільйони: як розпилюють бюджет

16.04.2013 / Мая Голуб, Володимир Торбіч, портал «Четверта влада»

1366016164-random1058-15_04_13.in.ua%20.jpg

Фото з сайту produced.in.ua

Луцький міський голова Микола Романюк розповів ЧЕТВЕРТІЙ ВЛАДІ, що невдовзі міська рада планує закупити нові сучасні тролейбуси, а саме 10 нових тролейбусів у 2013 році і 20 тролейбусів у 2014 році. Купуватимуть тролейбуси під 12 % річних на 7 років кредиту під гарантію держави, де держава має погасити 50% кредиту і 50% вартості тролейбусів.

Арифметика використання коштів платників податків

30 нових тролейбусів коштують приблизно 54 мільйони (приблизно 1 мільйон 800 тисяч за один). За цю суму (без відсотків) можна закупити 830 польських тролейбусів бувших у використанні. А це майже в 13 разів більше ніж зараз у Луцьку.

Якщо за ці кошти купувати чеські тролейбуси б/в, які, за словами мера Рівного Володимира Хомка, коштують по 100 тисяч кожен, то можна закупити 540 тролейбусів - у шість разів більше ніж потрібно Луцьку. Приблизний строк експлуатації таких тролейбусів від 12 років, кажуть комунальники.

- Що для Чехії – відпрацьований ресурс, то для України – ліпше нового. Бо наш, український тролейбус, мало того, що коштує у кілька разів дорожче, то ще й відремонтувати його є надто проблематично, - говорив рівненський міський голова у 2011 році.

Закупівля чеських тролейбусів, що вже були у використанні, для Рівного – справа традиційна, казав у 2011 році директор КП «Рівнеелектроавтотранс» Степан Загиней. – Перевозять пасажирів такі машини в Рівному вже 16-й рік поспіль. За цей період підприємство придбало 40 чеських списаних тролейбусів.

Допомога власникам бізнесу за кошти українців

Кабінет Міністрів України підтримав вітчизняних виробників муніципального транспорту, фактично заборонивши містам закуповувати імпортну техніку. Відповідно до нової державної програми активізації розвитку економіки на 2013-14 роки, оновлення трамваїв та тролейбусів має відбуватися за рахунок техніки зі ступенем локалізації не менше ніж 80%, – пише "Комерсант-Україна".

Скільки коштували тролейбуси українського виробництва станом на листопад 2009 року, повідомляє autoconsulting.com.ua , посилаючись на тендерну документацію:

«Богдан» м. Київ (вартість тролейбуса "Богдан" 1,4 млн. грн., довжина -10м);

«Мазтрансервіс» м. Київ (вартість тролейбуса МАЗ 1,940 млн. грн., довжина - 12м);

«Технотранс» м. Харків (вартість тролейбуса ЗИУ (Росія) 1,749 млн. грн., довжина - 12м);

«Дуотранс» м. Дніпропетровск (вартість тролейбуса Южмаш 2,370 млн. грн., довжина - 12 м);

«Львівські автобусні заводи» (вартість тролейбуса ЛАЗ 1,349 млн. грн., довжина -12м);

«Українські комерційні автомобілі» м. Київ (вартість тролейбуса ЛАЗ 1,420 млн. грн., довжина -12м);

«Луцький автомобільний завод» м. Луцк (вартість тролейбуса "Богдан" 1,325 млн. грн., довжина -10м).

Очевидно, що станом на 2013 рік вартість українських тролейбусів вища. Зокрема, львівські тролейбуси нещодавно продали болгарському місту Пазарджик по більш ніж 2 мільйона гривень за одиницю.

Найближчі до Луцька виробники тролейбусів - в Луцьку та Львові - приватні.

Вітчизняні тролейбуси за мільйони можуть прослужити менше, ніж европейські б/в

- На стадії розробки постанови Кабінету Міністрів, є певні умови, на яких пропонує держава цей проект, щоб вирішити забезпечення електротранспортом міст. Ми порахували приблизно свої можливості бюджету і дали пропозицію у Кабінет міністрів через Міністерство інфраструктури щодо купівлі нових тролейбусів. Це буде 10 тролейбусів в цьому році і 20 в наступному році, - каже міський голова Луцька.

Також він зауважив, що на сьогоднішній день у тролейбусному парку їздить 64 тролейбуси - 83 % з них термін експлуатації завершився, тобто це тролейбуси, які треба порізати і здати на металолом. Отже, в більшості тролейбусів стан незадовільний. А декілька років тому у Луцьку курсувало 102 тролейбуси.

За його словами, один новий тролейбус коштує мінімум 1 800 000 гривень, і щоб їх придбати треба мати кошти в бюджеті. А зараз немає стільки коштів, щоб повністю оновити тролейбусний парк.

Починаючи з 2012 року для Луцька були закуплені також б/в тролейбуси з міста Люблін (Польща). Була домовленість про 10 польських тролейбусів. Микола Романюк вважає, що такі тролейбуси можуть «прослужити» довше, ніж вітчизняні.

- Ці тролейбуси, які є, ми використовуємо після капітального ремонту. Ми моніторимо ситуацію. Люди в принципі задоволені, скарг немає. Кожен тролейбус із розмитненням нам обходиться у 65 000 гривень. Ремонтуємо їх у луцькому тролейбусному ДЕПО, запчастини поляки продають нам по ціні металолому, - каже Микола Романюк

DSCF7063.JPG

Люблінський тролейбус в Луцьку. Фото порталу ЧЕТВЕРТА ВЛАДА.

Однак Микола Романюк каже, що нові тролейбуси купувати потрібно, адже постійно йдуть витрати на ремонт старих тролейбусів. А коли буде більше нових, то значно менше коштів буде йти на це. Міський голова цікавився у керівника підприємства електротранспорту Івана Грицанчука щодо того, чи ламаються польські тролейбуси. За його словами, «летять» тільки одні ресори через поганий стан наших доріг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін якщо перепощуєте якусь статтю, то робіть нормальним шрифтом, або сховайте під спойлер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та власне шрифт я не виставляв/не змінював.

то вже сама борда (я вже з таким стикався)

а тепер вже відредагувати повідомлення не можу

Змінено користувачем rl72
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та власне шрифт я не виставляв/не змінював. то вже сама борда (я вже з таким стикався) а тепер вже відредагувати повідомлення не можу
Перед натисканням "відправити" можна скористатись: "розширена форма" (якщо користуєтесь швидкою вставкою), і далі є кнопочка "попередній перегляд". Від такого шрифту сильно напрягаються очі.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Висловлю свою думку з приводу статті. Наскільки я зрозумів, автор хотів сказати, що краще купувати б/ушки, ніж наші нові. В цьому є певне раціональне зерно, але:

- польські Єльчі не є ідеальними по стану кузова, навряд чи вони відкатають 10 років, в той час як новий може відкатати більше;

- польські Єльчі оснащені реостатно-контакторною системою управління (РКСУ) ТЕДом, яка споживає багато електроенергії;

- щодо Рівного, то там купляють Шкоди 14тр. Так це дуже хороші машини, значно кращі за Єльчі. Але проблема в тому, що там стоїть тиристорно-імпульсна система управління (ТІСУ) ТЕДом, а в нас її зроду не було. Взагалі немає досвіду експлуатації, тому зайвий раз розводити "зоопарк" буде нераціонально;

Тепер якщо говорити про нові Богдани, то:

- це машини, які відповідають сучасним вимогам - безшумні, плавні, мягкі, повністю низькопідлогові і надійні. В тих містах, де експлуатуються ці машини, в цілому ними задоволені і масових простоїв не помічено;

- як наслідок - це приверне більше пасажирів (знову ж є досвід Криму і Полтави);

- транзисторна система управління (ТрСУ) ТЕДом у Богданах, яка споживає менше електроенергії і навіть віддає в мережу під час гальмування (рекуперація);

- в нашого депо є досвід експлуатації ТрСУ;

- запчастини легко можна буде дістати, адже під боком завод.

Тому, вважаю, що мер робить правильно, націлившись на закупівлю нових тролейбусів, а не б/у. Купівля Єльчів теж вважаю виправданою на цей момент, але повністю оновлювати парк ними не варто, якщо є можливість купити нове.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тому, вважаю, що мер робить правильно, націлившись на закупівлю нових тролейбусів, а не б/у. Купівля Єльчів теж вважаю виправданою на цей момент, але повністю оновлювати парк ними не варто, якщо є можливість купити нове.
Ще було б непогано модернізувати контактну мережу ;) по ціні модернізація мережі не сильно затратне діло якщо порівняти з ціною нового тролейбуса та і старі б прискорились в рази.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та да, контактна мережа - це теж слабке місце, особливо в центральній частині міста і на Гнідаві. Також треба ремонтувати і тягові підстанції...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та да, контактна мережа - це теж слабке місце, особливо в центральній частині міста і на Гнідаві. Також треба ремонтувати і тягові підстанції...
Просто якщо прикинути, то сенсу від всіх нових наворотів (за які також платитимуть) буде мало, якщо в силу застарілості мережі їх буде проблематично використовувати. Я за нове, але на даному етапі навіщо платити більше коли перспектива ще не чітка?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отримав повідомлення з Польщі, що готові до транспортування в Луцьк останні 2 Єльчі.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отримав повідомлення з Польщі, що готові до транспортування в Луцьк останні 2 Єльчі.

В 17.00 двома польскими ікарусами технічної допомоги,були успшно доставленні в депо(білі з блакитною рекламкою)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Великдень транспорт у Луцьку їздитиме цілодобово

Сьогодні, 11:43

Тролейбуси та маршрутки у Великодню ніч ходитимуть усю ніч, аби лучани могли спокійно дібратися додому після закінчення служби у церквах.

Відповідне розпорядження підписав міський голова Микола Романюк.

Зважаючи на щорічне збільшення пасажиропотоку у Великодні свята, особливо до міського кладовища, що у селі Гаразджа, у Великодню ніч організували роботу міського пасажирського транспорту.

Так, у ніч з 04.05.2013 на 05.05.2013 (з 24.00 до 06.00) транспорт їздитиме такими маршрутами:

№1 «Бенделіані – Драмтеатр» – 2

№3 «Лісництво – Драмтеатр» – 1

№4 «Львівська – Залізничний вокзал» – 1

№5 «Дубнівська – Гордіюк (відділення ДАІ)» – 1

№8 «ЦУМ – Гордіюк (відділення ДАІ)» – 1

№9 «ЦУМ – Гордіюк (відділення ДАІ)» – 1

Автобуси та маршрутки:

№15 «ЦУМ – проспект Молоді – ЦУМ» – 2

№15-а «ЦУМ – проспект Молоді – ЦУМ» – 2

№9 «Теремнівська – село Рованці (церква)» – 2

№9-а «Полонківська – село Липини» – 4

Також 12 травня (в провідну неділю) містом курсуватиме вісім тролейбусів за маршрутом №7 «Залізничний вокзал – село Гаразджа» та десять автобусів за маршрутом «Конякіна - Гаразджа (кладовище)», який проходитиме у прямому та зворотному напрямках вулицями та проспектами: Конякіна, Гордіюк, Соборності, Молоді, Відродження, Рівненська (місця міжзмінного відстою на вулиці Конякіна та в село Гаразджа, біля кладовища).

Для перевезень планують додаткові транспортні засоби на автобусному маршруті №3 «Гаразджа (кладовище) – Госпіталь» (приватне акціонерне товариство «Луцьке АТП-10701» відповідно до передбачених умов договору).

http://www.volynnews.com/news/city/na_velykden_transport_u_lutsku_yizdytyme_tsilodobovo/

У міськраді знову заговорили про подорожчання проїзду

Сьогодні, 13:58

Майже 800 тисяч гривень становлять борги з виплати зарплати працівникам на Луцькому підприємстві електротранспорту. У міській раді задумалися, аби ще підвищити вартість проїзду.

Про це стало відомо під час засідання тристоронньої соціально-економічної ради луцької міської влади, профспілок та роботодавців 29-ого квітня.

Як повідомила начальник управління економіки Луцької міської ради Любов Ковпак, на комунальному підприємстві електротранспорту борги із виплати заробітної плати становлять майже 800 тисяч гривень. За словами економіста, борги виникли через недоотримання державної субвенції підприємством за пільгові перевезення, а це - 2 мільйони 500 тисяч гривень.

Отож депутати вирішили збільшити статутний фонд електротранспортників на 400 тисяч гривень. Своєю чергою, представники федерації роботодавців, зокрема, Володимир Вдовенко, під час засідання тристоронньої соціально-економічної ради зазначив, що – це не вихід з ситуації. «Якщо приватний підприємець не виплачує зарплату його викликають і з нього питають, а якщо комунальне підприємство - то збільшують статутний фонд».

На думку роботодавців, міській владі треба активніше вимагати з держави гроші за пільгові перевезення, а не перекривати їх за рахунок міської казни. Окрім цього, треба переглянути економічну доцільність Луцького підприємства електротранспорту, в тому числі з можливим підняттям вартості проїзду.

Нагадаємо, що з першого квітня квитки у тролейбусах подорожчали на 25 копійок.

За словами заступника Луцького міського голови Тараса Яковлева, з боку пересічних лучан є розуміння, але для того, щоб підняти вартість проїзду, необхідне погодження двох міністерств. Зараз таку можливість розглядають.

У підсумку члени засідання погодилися, що необхідно кардинально змінювати законодавство і призначати адресну допомогу, тоді підприємство отримувало б «живі» гроші за надані послуги. Одним із варіантів впровадження такої реформи у дію є законопроект якогось із волинських депутатів.

http://www.volynnews.com/news/economics/u_miskradi_znovu_zahovoryly_pro_podorozhchannya_proyizdu/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Графіки руху тролів у Пасхальну ніч доступні тут

217 в п'ятницю вже їздив по Тр5, сьогодні стояв у депо:

217_240.jpgi.gif 2171_240.jpgi.gif

216 сьогодні обкатували.

Змінено користувачем TFA
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Свіженький 216, на маршрутах Луцька ще не працював:

А фара куди випарувалась вже? І сумно бачити "покійного" полуторного ЮМЗ на задньому плані. ((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки буде халявний проїзд пільгових категорій доти буде бардак в Депо, автобусний парк завалили 1 разу Луцькій Міській Раді не дойшло, значить комусь це вигідно відмивати гроші

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...