Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

1) "...Нагадав міський голова і про те, що спільно з ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна» міськрада планує цьогоріч завершити з’єднання тролейбусної лінії вулиць Львівської та Боженка..."

http://www.volynnews.com/news/city/romanyuk_rozpoviv_pro_plany_na_nastupnyy_rik/

2) " ...«Ми лобіюємо виділення цьогоріч для Луцького підприємства електротранспорту 10 тролейбусів у рамках загальнодержавної програми, яку курує Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул. Але він же контролює і стан погашення заборгованості із заробітної плати в державі. І я впевнений, що нам буде заявлено: допоки борги луцьким тролейбусникам не ліквідують, ні про який новий транспорт мови бути не може», - наголосив Борис Клімчук..."

http://www.volynnews.com/news/economics/borh_iz_zarplaty_na_lpe_treba_pohasyty-klimchuk/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Можна поцікавитись, чому полякі тихіші за ЗИУ, ніби теж старі але працюють тихіше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У ЗіУ стоїть шумний мотор-генератор, який гуде, коли тролейбус навіть стоїть. У Єльчах там щось по-іншому. Не є спеціалістом, тому не можу точно сказати. Двигун в обох ідентичний, а от ведучі мости відрізняються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Дивно якось страйкує, тролейбусів відчутно менше, але таки є на рейсах. 15/15а норм їздять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Я бачив 4 маршрут з бортовими номерами. В депо сказали, що він їхній, але по проїзному не покатаєшся.

Проблема: було 9,9а,15,15а і вартував квиток 120 грн. Маршрут №9 зняли з ДЕПОшників - ціну проїзного не змінили.

Питання: чому 4 не під "проїзним"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

GPS-моніторинг: Тролейбуси Луцька змусять їздити згідно з графіком

Сьогодні, 11:50

GPS-моніторинг тролейбусів пропонують встановити у тролейбусах Луцька до кінця року. Так влада зреагувала на скарги лучан щодо невідповідності графіків руху громадського транспорту, - інформує Volyninfo.com.

«Є у нас скарги на те, що інтервал руху тролейбусів не такий, як хотілося б. Ми працюємо, щоб обладнати GPS-моніторингом тролейбуси. І, однозначно, ми до кінця року її спробуємо зробити», - розповів заступник міського голови Тарас Яковлев.

У цілому, посадовець відзначив, що на роботу маршрутних таксі скарг протягом 2013 року зменшилося.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще одна цікава новина: вчора на Ківерцівській виявлено тролейбус-кафе, унікальність якого ще полягає в тому, що цієї моделі в Луцьку ніколи не було - Skoda 14tr. Вдалося ідентифікувати цю машину як тернопільську. Кілька фото:

14_240.jpgi.gifi.gif14nh_240.jpgi.gif609552_240.jpgi.gif

Змінено користувачем TFA
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може я щось не розумію? У Луцьку що, толейбуси закінчились?!! Нафіга було з Тернополя везти? Чи прикол у тому, що це саме "Škoda 14Tr"?

Тепер чекаємо на відкриття у Тернополі кафе "ЗиУ-9"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може я щось не розумію? У Луцьку що, толейбуси закінчились?!! Нафіга було з Тернополя везти? Чи прикол у тому, що це саме "Škoda 14Tr"?

Тепер чекаємо на відкриття у Тернополі кафе "ЗиУ-9"...

Ще невідомо, чи він тут точно буде. А взагалі, Шкоди не так гниють, як ЗіУ. А може власник - знавець тролейбусів і вирішив додати ізюминку Луцьку, привізши сюди 14-ку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може я щось не розумію? У Луцьку що, толейбуси закінчились?!! Нафіга було з Тернополя везти? Чи прикол у тому, що це саме "Škoda 14Tr"?

Тепер чекаємо на відкриття у Тернополі кафе "ЗиУ-9"...

Ще невідомо, чи він тут точно буде. А взагалі, Шкоди не так гниють, як ЗіУ. А може власник - знавець тролейбусів і вирішив додати ізюминку Луцьку, привізши сюди 14-ку.

З цього вийшло б значно краще (НМСД). Чого "добру" пропадати..

З.і. Вже також,"ізюминка"))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо, він ще поїде в укороченому вигляді.

Ду-у-же хоЦЦа вірити! (як колишньому працівнику депА))...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну принаймні їх не списують поки. А про укорочення мова йшла, тому теоретично може і буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, скільки коштувало б переробити наші ЮМЗи-баяни з РКСУ на ТІСУ (щоб не обрізати "хвости")? Основна причина їх списання консервації (наскільки я розумію) - підвищене енергоспоживання? Чи це не дешевше, ніж купувати "JELCZ і" у поляків?

З.і. А все-таки з "баянів" кафе прикольніші (раз,два)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так. Але також є проблема в зносі рухомої частини (тобто самої "гармошки"), дорого його експлуатувати. Крім того, пасажиропотоків таких великих вже немає, як, наприклад, були у 90-ті. Вигідніше експлуатувати 3-вісні машини (Богдан Е231 чи його вдосконалений нащадок - Богдан Т801), які є більші за пасажиромісткістю, ніж стандартні 12-метрові машини, але які не мають вузла сполучення.

Щодо переробки РКСУ на ТІСУ, то не знаю, чи варто це робити, враховуючи той факт, що у депо немає досвіду експлуатації ТІСУ. Та й запчастини треба тоді інші.

Московський варіант кафе із ЗіУ-10

Змінено користувачем TFA
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо переробки РКСУ на ТІСУ, то не знаю, чи варто це робити, враховуючи той факт, що у депо немає досвіду експлуатації ТІСУ. Та й запчастини треба тоді інші.

Воно то так, але колись-то починати треба. Контактура вже відходить в історію...

А взагалі, мабуть просто шкода, що у Луцьку більше не буде "баянів". Спочатку - "ікари", тепер - "ЮМЗ". Може хоч один лишать, для історії. Хоча після випадку з "Київлянкою", я не здивуюсь якщо не тільки "ЮМЗи" а й 34-ту поріжуть...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще одна цікава новина: вчора на Ківерцівській виявлено тролейбус-кафе, унікальність якого ще полягає в тому, що цієї моделі в Луцьку ніколи не було - Skoda 14tr. Вдалося ідентифікувати цю машину як тернопільську. Кілька фото:

14_240.jpgi.gifi.gif14nh_240.jpgi.gif609552_240.jpgi.gif

Власне я бачив, як його везли. Це було в понеділок 22 липня. Я машиною їхав, спускався з мосту до Варшавки десь о 19:45 і побачив оце чудо. Тягли зі сторони автозаводу. Спантеличило абсолютно все -- незрозуміло чому обклеєний білим оракалом тролейбус, побутовий кондиціонер ззаду, буксирований "аварійною" на базі ЗиЛ-130 (чи 131, точно не пригадаю) "Амур" замість звичного для таких справ деповського Урала. їхали помаленьку. Я побачив його пізніше з вікна квартири біля риббази десь через хвилин 20 після того, як перетнувся з ним біля мосту. тобто швидкість у них була черепашою. А місце, де його вліпили, доречі, не дуже для кафе. Для свіжоспеченої автомийки теж. раніше колись там було прикольно -- зелені хащі промислової залізничної вітки з могутніми осокорами.

тепер буде гемор для машиністів, бо в тому місці вихід/вхід в криву, і швидкість з видимістю недуже добре поєднуються і небезепека для людей на підпитку, а зважаючи на район -- контингент відвідувачів там буде далеко не з інтелігенції)))

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

]Воно то так, але колись-то починати треба. Контактура вже відходить в історію...

Тоді вже переходити треба на ТрСУ, яка є на сучасних низькопідлогових Богданах. Адже в планах є цьогоріч взяти 10 нових тролейбусів, а наступного року - 20.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читав про це, але... Як кажуть: "свежо предание, да верится с трудом." Я почну вірити таким обіцянкам, коли ЛПЕ погасить усю заборгованість по з/п, а так.. Поживемо - побачимо!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...