Перейти до змісту

Panterka22

Учасники
  • Кількість зміста

    240
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

56 Байдужий

7 Підписників

Про Panterka22

  • Ранг
    Прописанный
  1. З цього всього випливає тільки одне питання: нафіга нам така міліція?
  2. Дуже чекаю на ваш варіант (грузин також)
  3. Гетто, земля тобі пухом.

    Вічна пам'ять. Нехай земля йому буде пухом Бережіть себе
  4. Талончик здається можна віддати тільки в 15-ках, бо тільки в них тобі зразу дадуть білет на руки. І знаєте, що я вам скажу? Я теж іноді з квитком так грішу. Якщо кондуктор адекватний, а ти проїхав паро зупинок, то можна і віддати, нічого страшного в цьому немає. Люди по 2 місяця і більше не отримують зарплату. Ви так говорите, ніби якщо проїзд буде коштувати 1 грн і менше, ви будете не проти, якщо вас будуть возити з мішками картоплі в маршрутці і т.д., в кращому випадку. Ми з вами живемо в цивілізованому світі, і якщо перевізник встановив ціну 1.50 чи 2 грн, він має надавати відповідну якість перевезення. Депо згадали, але.. все ж таки, а де згадка про диких водіїв, які зранку кричать на весь салон: "Передаємо за проїзд, бо зараз зайду на знадні двері", "ей, ви, що заходили, передавайте за проїзд", "Гальорка, за проїзд платити будем?" та "я зараз стану і не буду їхати поки всі не передадуть за проїзд"? Ну це ще якось культурно написав, а зранку це звучить по іншому. А чистота салону автобуса? Грязні вікна, поручні, підлога. Можна ж протерти швидко на кінцевій, або хоча б зробити вигляд. Але ж де? Краще вартість проїзду підняти. ІМХО: Не обґрунтовано.
  5. Ось тут є більше фото та інформації стосовно А70522 (гібрида) і
  6. Це новий з Богдана чи відносно старенький? Якщо старенький, то може Volvo гнали з Чернівців. Впевнений, що це не власність ЛПЕ
  7. Не забувай про умови експлутації, фінансування, дороги та ряд інших причин, чому наші тролебуси не в такому стані як польські. Польські до речі пройшли КР, який, варто замітити, дуже відрізняється від нашого. Не думаю, що Люблінське підприємство електротранспорту працює в "мінус", а працівники в січні отримують з/п за листопад. Я б сказав, що наші працівники ЛПЕ працюють у "спартанських" умовах.. Якби було нормальне фінансування ЛПЕ, то тролейбуси однозначно були б у кращому стані, але це на жаль не в нашій країні.
  8. Здається, на шкоді 9Tr якийсь час використовували ШУ та на Богданах.
  9. Котушки у нас зняті на всіх тролейбусах і діло тут зовсім не в руках майстрів. І так не тільки у нашому місті. Нашим водіям подобається їздити без них. Думаю, TFA зможе розповісти детальніше Відносно рук майстрів ви не праві, так як і я був не правий на початку теми. Достатньо навіть подивитись салони тих ЗіУ-шок, їх латають як можуть, але тут дивлячись як з якої сторони. До речі, актуально було б перейменувати тему в: ЛПЕ та його життя або щось в цьому дусі.
  10. Якби ще пенсіонери платили б 50% від проїзду було нормально. А так, хоч і підняття вартості проїзду не суттєве, але і користі великої воно не принесе. Вартість проїзду в 15-ках та часних маршрутках теж виросте?
  11. в каких магазинах? Вопак (судячи з дизайну буклета)
  12. Наш ЦУМ!

    Хто знає ЦУМ у новорічну ніч працювати буде? Цікавить 5 поверх (Вареники ТУТ)
  13. Так. Девайс (213) перероблений в тролейбус з автобуса у 1998р.
×