Panterka22

Учасники
  • Кількість зміста

    240
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

55 Байдужий

7 Підписників

Про Panterka22

  • Ранг
    Прописанный
  1. З цього всього випливає тільки одне питання: нафіга нам така міліція?
  2. Дуже чекаю на ваш варіант (грузин також)
  3. На Київ - норм, з Києва - не дуже. Цікаво, чим їхати в 3:40 ночі з вокзалу додому
  4. Дійсно, сам їздив минулої п'ятниці рейковим автобусом - вільних місць немає. Майже всі сідають в Луцьку. Назад їхав потягом Чернівці - Ковель, аналогічно, вільних місць не було. Ковель-Червнівці потрібно обов'язково залишити.
  5. Вічна пам'ять. Нехай земля йому буде пухом Бережіть себе
  6. Талончик здається можна віддати тільки в 15-ках, бо тільки в них тобі зразу дадуть білет на руки. І знаєте, що я вам скажу? Я теж іноді з квитком так грішу. Якщо кондуктор адекватний, а ти проїхав паро зупинок, то можна і віддати, нічого страшного в цьому немає. Люди по 2 місяця і більше не отримують зарплату. Ви так говорите, ніби якщо проїзд буде коштувати 1 грн і менше, ви будете не проти, якщо вас будуть возити з мішками картоплі в маршрутці і т.д., в кращому випадку. Ми з вами живемо в цивілізованому світі, і якщо перевізник встановив ціну 1.50 чи 2 грн, він має надавати відповідну якість перевезення. Депо згадали, але.. все ж таки, а де згадка про диких водіїв, які зранку кричать на весь салон: "Передаємо за проїзд, бо зараз зайду на знадні двері", "ей, ви, що заходили, передавайте за проїзд", "Гальорка, за проїзд платити будем?" та "я зараз стану і не буду їхати поки всі не передадуть за проїзд"? Ну це ще якось культурно написав, а зранку це звучить по іншому. А чистота салону автобуса? Грязні вікна, поручні, підлога. Можна ж протерти швидко на кінцевій, або хоча б зробити вигляд. Але ж де? Краще вартість проїзду підняти. ІМХО: Не обґрунтовано.
  7. Ось тут є більше фото та інформації стосовно А70522 (гібрида) і
  8. Це новий з Богдана чи відносно старенький? Якщо старенький, то може Volvo гнали з Чернівців. Впевнений, що це не власність ЛПЕ
  9. Не забувай про умови експлутації, фінансування, дороги та ряд інших причин, чому наші тролебуси не в такому стані як польські. Польські до речі пройшли КР, який, варто замітити, дуже відрізняється від нашого. Не думаю, що Люблінське підприємство електротранспорту працює в "мінус", а працівники в січні отримують з/п за листопад. Я б сказав, що наші працівники ЛПЕ працюють у "спартанських" умовах.. Якби було нормальне фінансування ЛПЕ, то тролейбуси однозначно були б у кращому стані, але це на жаль не в нашій країні.
  10. Здається, на шкоді 9Tr якийсь час використовували ШУ та на Богданах.
  11. Котушки у нас зняті на всіх тролейбусах і діло тут зовсім не в руках майстрів. І так не тільки у нашому місті. Нашим водіям подобається їздити без них. Думаю, TFA зможе розповісти детальніше Відносно рук майстрів ви не праві, так як і я був не правий на початку теми. Достатньо навіть подивитись салони тих ЗіУ-шок, їх латають як можуть, але тут дивлячись як з якої сторони. До речі, актуально було б перейменувати тему в: ЛПЕ та його життя або щось в цьому дусі.
  12. Якби ще пенсіонери платили б 50% від проїзду було нормально. А так, хоч і підняття вартості проїзду не суттєве, але і користі великої воно не принесе. Вартість проїзду в 15-ках та часних маршрутках теж виросте?