Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Богдан завершил поставку троллейбусов в польский Люблин

Это был первый крупный прорыв Богдана на европейский рынок. Производителю в кооперации с местной фирмой Ursus удалось выиграть тендер на поставку троллейбусов в Люблин и полностью его выполнить.

Найцікавіше, що компанія Ursus взагалі не спеціалізується на громадському транспорті, і в них на сайті написано, що тролейбуси зроблені спільно з компанією KUTNO http://www.amz.pl/ . Нажаль про завод Богдан жодної згадки... Ну і в Польщі назва протсо URSUS, а не як подають нам "Богдан-Ursus" Т70116.

Pojazd jest efektem prac polskich inżynierów i konstruktorów z ośrodka badawczo-rozwojowego URSUS R&D w Lublinie przy wsparciu firmy AMZ KUTNO. Pierwszym użytkownikiem autobusów URSUS będzie miasto Lublin.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але ж як чітко відтролили..такий ляпас...

Показательно, что списанные из Люблина троллейбусы, которые сейчас меняют на новенькие "Богданы" отправятся в Луцк, где собственно и находится завод "Богдан Моторс"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найцікавіше, що компанія Ursus взагалі не спеціалізується на громадському транспорті, і в них на сайті написано, що тролейбуси зроблені спільно з компанією KUTNO http://www.amz.pl/ . Нажаль про завод Богдан жодної згадки... Ну і в Польщі назва протсо URSUS, а не як подають нам "Богдан-Ursus" Т70116.

Pojazd jest efektem prac polskich inżynierów i konstruktorów z ośrodka badawczo-rozwojowego URSUS R&D w Lublinie przy wsparciu firmy AMZ KUTNO. Pierwszym użytkownikiem autobusów URSUS będzie miasto Lublin.

Справа в тім, що тролейбуси для країн ЄС мають бути виготовлені в ЄС. Напряму Богдани би не пройшли, тому вирішили таким чином обійти цю перешкоду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Долой маршрутки: в какой городской транспорт пересадят украинцев

http://biz.liga.net/all/transport/stati/3048103-doloy-marshrutki-v-kakoy-gorodskoy-transport-peresadyat-ukraintsev.htm

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коли у львові був, то їздив на львівському трамваї, мені дуже сподобався.

якщо мались на увазі трамваї, то причина вказана в тій же статті

сейчас на территории Украины не выпускаются современные низкопольные трамваи для колеи шириной 1524 мм. Из существующих производителей завод Электрон выпускает вагоны только для колеи 1000 мм. Компания Татра-Юг производит высокопольные вагоны и вагоны с низкопольными вставками - это достаточно устаревшая технология.
Змінено користувачем BkSeo
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На офсайті пише, що випускають для трьох типів колій eltrans.electron.ua/trams/

реальність, зазвичай трохи інша, тим більше, інформація з liga.net (там в основному інсайдерська інформація, це Вам не Волиньпост...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

BkSeo, перерахувати вагони під ширшу колію зазвичай простіше ніж під вужчу, тому я впевнений що у випадку наявності реальних замовлень, Електрону не буде складностей почати випускати трамваї під ширшу колію.Та і я впевнений що Електрон прорахував можливість випуску свого трамвая з шириною колії 1524 мм, оскільки це сама поширена колія в Європі.

Плюс до цього Богдан спільно з Київським заводом електротранспорту, планували почати випуск трамвайних вагонів, значить і тут були розробки. Якщо з'являться реальні замовлення, то думаю багато часу на створення виробництва не піде.

Змінено користувачем Lisovic
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перерахувати вагони під ширшу колію зазвичай простіше ніж під вужчу, тому я впевнений що у випадку наявності реальних замовлень, Електрону не буде складностей почати випускати трамваї під ширшу колію.Та і я впевнений що Електрон прорахував можливість випуску свого трамвая з шириною колії 1524 мм, оскільки це сама поширена колія в Європі. Плюс до цього Богдан спільно з Київським заводом електротранспорту, планували почати випуск трамвайних вагонів, значить і тут були розробки. Якщо з'являться реальні замовлення, то думаю багато часу на створення виробництва не піде.

так я і не сумніваюсь в тому що наші виробники - можуть зробити не тільки не гірше, а навіть краще ніж закордонні, просто в теперішній ситуації, коли новий вагон коштує як 15 "беушних" - міста купують саме "беушні"....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
  • 2 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

СТАРИЙ ЛУЦЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС СТАНЕ ЕКСПОНАТОМ ПОЛЬСЬКОГО МУЗЕЮ

Поляки звернулися до Луцька з проханням віддати їм старий тролейбус ЗіУ 682 В. Натомість вони готові обміняти його на 8-річний «Мерседес».

Про це стало відомо під час засідання бюджетної комісії міської ради вчора, 25 серпня.

Нагадаємо, Луцьке підприємство електротранспорту вирішило виставити 6 автобусів «Богдан» на аукціон.

Як розповів перший заступник міського голови Тарас Яковлев, на три з них вже є покупці: це Ківерцівська, Рожищенська та Турійська ради, які хочуть їх використовувати як шкільні автобуси.

Крім того, ЛПЕ просить дозволу на відчуження старого тролейбусу ЗіУ 682 В. Зі слів чиновника, нині вже є домовленість з містом Лодзь, яке попросило надати цей тролейбус в місцевий музей. Там виставлятимуться всі тролейбуси, які колись їздили містом, а серед експонатів немає ЗіУ.

Натомість, зазначив він, Лодзь обіцяє обміняти луцький ЗіУ на «нормальний 8-річний Мерседес».

Депутати підтримали проект рішення і рекомендували його розглянути під час чергової сесії.

http://www.volynnews.com/news/authority/staryy-lutskyy-troleybus-stane-eksponatom-polskoho-muzeiu/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Натомість, зазначив він, Лодзь обіцяє обміняти луцький ЗіУ на «нормальний 8-річний Мерседес».

надіюсь, що мерс то хоч S500-й? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба організувати тур по Європі з пропозицією обміняти старенькі зіу на 8-річні мерси )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба організувати тур по Європі з пропозицією обміняти старенькі зіу на 8-річні мерси )

А як буде із запчастинами?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так і не виправили Лодзь на Гдиню, хоча я в коментах на Volynnews писав, що в Лодзі ніколи не було тролейбусного руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Єршова, Гущі та прилеглих вулицях теж є пенсіонери і школярі, їм теж хочеться їздити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пенсіонери з 40-го їм дирку в черепі виїдять за такі зміни.

там є 12-ка. І ходить часто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тр12 ходить тільки до кільця "Гордіюк". Крім того, ходить він не так вже і часто, хоча скоро мають додати 1 випуск. До речі, Тр6 знову ходитиме до драмтеатру, як це було до до листопада 2009-го.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...