Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів.

TFA, чи то правда?

Чесно, не знаю. ІМХО, то неправда, я би ще в 5-10 повірив, але не в 50. Знаю, що ніби пропрацьовується варіант з наданням кредиту ЄБРР на закупівлю 30 штук, але чи це йде мова про нові, чи про б/у - не в курсі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тролейбус-ветерен ЛАЗ 1997 року випуску; тролейбус Шкода 1974 року випуску

ги-ги..

Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів. TFA, чи то правда?

А тим часом, свіждопригнаний польський Єльч, стоїть у митній зоні....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тролейбус-ветерен ЛАЗ 1997 року випуску; тролейбус Шкода 1974 року випуску

ги-ги..

Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів. TFA, чи то правда?

А тим часом, свіждопригнаний польський Єльч, стоїть у митній зоні....

та ще два мають бути (зі слів працівниці-кондуктора)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Цікава розповідь про історію українського тролейбуса:

 

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=34670

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а тим часом присунули ще 2 Єльча.

 

Прикольно так - тролейбус на домкраті!

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Трохи не в тему: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів? Сьогодні бачив в одному прикручені і пофарбовані в зелений.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів?
" l

Є думка. Але там свої проблеми виникають. Де продавати? Як вести облік. Витрати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів?

" l

Є думка. Але там свої проблеми виникають. Де продавати? Як вести облік. Витрати.

як де?

на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати

хоч якась користь буде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати

 

от про це я казав - облік!

хто буде вести? ті вічно напів-п'яні продавчині? Воно їм нада безоплатно ? Облік вести. Ти думаєш не піднімалося питання?

 

Рівно як і будки ставити по місту ,як колись було.

Але:

- електрика

- тепло

- охорона якась, щоб бидло не розгромило.

- сама будка вартуватиме грошей!

 

може це й простіше. Купив і не паришся. А Кондукторів перевести на контролерів.

 

питання в повітрі.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати

от про це я казав - облік!

хто буде вести? ті вічно напів-п'яні продавчині? Воно їм нада безоплатно ? Облік вести. Ти думаєш не піднімалося питання?

дик, ну облік бухла вони ж ведуть якось?

просто буде ще один рядок в "1Ц"

а чи треба продавчиням.... звичайно ні... траба їхнім щефам....

(бо відмова продавати квиточки автоматично означатиме закриття точки з бухлом)

а як будуть перевіряти чи не друшляють тролейбуси?

p.s. про якийсь ПайПас і друкування квиточків на місті(в ролейбусі) не думали? (а-ля касовий апарат)?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


дик, ну облік бухла вони ж ведуть якось?

Каса. І це їхня робота - вни за це ЗП отримують.


просто буде ще один рядок в "1Ц"

ТИ про 1С пошутив?


а чи треба продавчиням.... звичайно ні... траба їхнім щефам.... (бо відмова продавати квиточки автоматично означатиме закриття точки з бухлом)

Ну , якщо це старий новообраний мер парішає на свому рівні - тоді да.


p.s. про якийсь ПайПас і друкування квиточків на місті(в ролейбусі) не думали? (а-ля касовий апарат)?

:(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Трохи не в тему: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів? Сьогодні бачив в одному прикручені і пофарбовані в зелений.

 

На Тр6 і наче на Тр3 безкондукторний режим, квитки купляються у водія. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


На Тр6 і наче на Тр3 безкондукторний режим, квитки купляються у водія. 

Так само можна організувати і на решті маршрутів. Купувати, якщо часто їздиш, не 1 квиток, а кілька. Водієві до з/п додати сотню-дві, а на з/п кондуктора зекономити тисячу-дві. Найбільш "матьорих" кондукторів перевести на контролерів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


якщо часто їздиш, не 1 квиток, а

проїздний. Він 90 грн в місяць вартує. Без обмеження кількості поїздок. 

Грубо кажучи - 2 поїздки в день. Якщо потрібно частіше - то це мегавигідно.


Водієві до з/п додати сотню-дві,

Як варіант.


а на з/п кондуктора зекономити тисячу-дві.

троха менше....


Найбільш "матьорих" кондукторів перевести на контролерів.

так і задумувалося.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.

Я тобі більше скажу.  3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.

Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки.  Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таки правда, з 6-го грудня будуть курсувати без кондукторів (інфо від них самих)

Поки що в мене враження, що змушують купувати проїздні (тим, хто не хоче щоразу в кабіну водія лізти через весь салон). Потенційних точок реалізації квиточків "про запас" в місті аж 3 (пр. молоді, братський міст і, власне, зупинка лпе)

Змінено користувачем IronSun
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.

Я тобі більше скажу.  3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.

Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки.  Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш.

 

 

на квитках уже є серійні номера і  у водія є облік, який інтервал він продав за рейс. Так що не думаю, шо савдепія пройде. +1 до компостерів.

 

Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

 

 

Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія?

 

 

мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.

Я для кого писав, що в квитка є серійний номер? Я не можу взяти білет в 12-го маршруту і прокататися з ним на 15-му...

Чи може я не так зрозумів суть продажі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


Чи може я не так зрозумів суть продажі?

Не зрозумів. Це кондуктор в своєму тролейбусі продає квитки певної серії. Які їй видали.

 

А коли будуть компостери, і квиточки продаватимуться не лише у водія - тоді 2-3-5-10 штук купив, і пофіг де їздити.

Купувати квитки у водія - маразм ще той. особливо в нашій країні.

Він не має права продавати квитки - поки їде. Тільки на зупинках. А тепер уявімо:

ранок, 8,00-8,30. Овер 25 чоловік на зупинці ,включаючи студентів. З них платить гроші 20 (5 пільговики). У 10 чоловік (умовно) без здачі. Решта 10 від 2-х до 50 грн.  Кожному квиток і решту. Питання, скільки це займе часу?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.

Я для кого писав, що в квитка є серійний номер? Я не можу взяти білет в 12-го маршруту і прокататися з ним на 15-му...

Чи може я не так зрозумів суть продажі?

може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? ;)

і якщо закомпостувати квиток в тролейбусі з №199, то він буде відрізнятись від закомпостованого квитка в будь-якому з інших.

в Любліні, звідки привезли трохи траліків в Луцьк, компостер електронний - на квитку компостер друкує час "погашення", а квиток має обмежений термін дії (залежно від вартості). причому можна пересідати на інший тролейбус в межах терміну дії квитка після компостування.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? ;)
так було завжди. 

Просто чоловік має на увазі, що квиток куплений у водія / кондуктора 12-ки - не проканає у 15-ці.

Різні у них С/Н.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...