Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

10 час назад, Zheny@ сказал:

По тим горам лише тролейбуси можуть по-людськи їхати.

До речі, не всі) ЗіУ, наприклад, випробування не пройшли, тому вони свого часу почали закупляти Шкоди. Богдани також себе добре зарекомендували. Але і маршрутки там теж їздять.

 

10 час назад, Zheny@ сказал:

Це були не автобуси - а гівно. Їх он гнилих по території стоїть стільки...

Згадай радянські часи і старі автобуси (жовті), які їздили по маршруту, як і тролейбуси. І також часом важко було впихнутися.

 

Тоді поясни, чому в більшості містах зараз немає як такого автобусного руху? Великі міста, на кшталт Києва, Львова і т.д. до уваги не беремо.

 

9 часов назад, Zheny@ сказал:

Це не 1-2 км асфальту прокласти. ЧИ плитки-бруківки.

 

- кількість опор для контактної мережі з обох сторін (вартість самого стовпа + встановлення) не один млн.

- мідний дріт. І його потрібно кільканадцять кілометрів. Це вже мільйони грн.

- підстанція з обладнанням, що має обслуговувати цю гілку. Ще кілька млн.

 

Ви хоч уявляєте ціни цього всього?

Це все відмазки. Чому, наприклад, в Тернополі можуть собі дозволити будувати нові лінії (за минулий рік відкрили 3(!) нові ділянки), а у нас хоча би в центрі не можуть дозволити поміняли контактну мережу?? "Если очень захотеть..." (с)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, ніяк не можу знайти цю петицію. Лінканіть, будь ласочка хто вміє. Дуже було б зручно в робочий час планувати свої виїзди. + тоді буде більше проїзних купуватися. Молоді частіше всього впадляк чекати тролейбуса. Я обома руками за!!!

 

http://vgolos.com.ua/news/luchany_hochut_aby_troleybusy_mozhna_bulo_vidslidkovuvaty_onlayn_208519.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, TFA сказано:

Чому, наприклад, в Тернополі можуть собі дозволити будувати нові лінії (за минулий рік відкрили 3(!) нові ділянки), а у нас хоча би в центрі не можуть дозволити поміняли контактну мережу?? "

Бо там є мер. А не.... купа депутатів-підприємців-перевізників-власників-маршруток

Щодо Тернополя,Будуть зміни і у нас.

3 годин тому, TFA сказано:

"Если очень захотеть..." (с)

 

Можно раду разогнать.

3 годин тому, TFA сказано:

Тоді поясни, чому в більшості містах зараз немає як такого автобусного руху?

Коли я востаннє катався Україною в 2007-2009. То маршруток вистачало кругом. Запоріжжя, Полтава, Дніпро, Одеса.

Луганськ трамвай(!)

і ще інші.

Зараз ситуації не знаю .

2 годин тому, NightVision сказано:

Тобто зарплату заплатити не можуть собі дозволити, а лінію побудувати зможуть?:huh:

В Тернополі все інакше. Там, походу (як і у Вінниці) у мерів є яйця.

22 хвилин тому, vetalforever сказано:

. Дуже було б зручно в робочий час планувати свої виїзди. + тоді буде більше проїзних купуватися. Молоді частіше всього впадляк чекати тролейбуса. Я обома руками за!!!

В планах сайт з розкладом і трекінгом по GPS. І іншими приємними / корисними / важливими плюшками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 минуты назад, Zheny@ сказал:

Коли я востаннє катався Україною в 2007-2009. То маршруток вистачало кругом. Запоріжжя, Полтава, Дніпро, Одеса.

Мова йде про великогабаритні автобуси, а не маршрутки.

 

3 часа назад, NightVision сказал:

В Івано-Франківську з Нового року запустили б/в-шні МАНи і Мерседеси

Побачимо, як надовго. У Рівному в 2012 році теж з десяток б/вшних МАНів запустили, поїздили пару місяців, і на тому все скінчилося, невигідно...

 

35 минуты назад, Zheny@ сказал:

Бо там є мер. А не.... купа депутатів-підприємців-перевізників-власників-маршруток

Цим все і сказано...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, TFA сказано:

чому в більшості містах зараз немає як такого автобусного руху? Великі міста, на кшталт Києва, Львова і т.д. до уваги не беремо.

ще декілька років тому в Тернополі було купа старих Ікарусів - наприклад, на 20-му маршруті.

зараз може вже й немає - куплені ще за союзу, вони не вічні, банально зношуються... але все-одно, пропрацювали ті Ікаруси багато разів більше, ніж Богдани в Луцьку

тролейбуси при цьому, в Тернополі також чудово себе почували

до речі, виплати по лізингу Богданів ЛПЕ - проводяться досі

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був би радий андроїд-додатку. На прикладі навіть кривого луцького мака - зручно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, vetalforever сказано:

Був би радий андроїд-додатку.

Не все одразу, народ. терпіння.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їхав вчора у тролейбусі #169 по маршруту 10. Автоінформатор оголошував наступне: "Тролейбус прямує за маршрутом 10 - "КРЗ - центр - КРЗ". Питається, нащо було викидати гроші на цю фігню, щоб потім ще й дезінформувати пасажирів...??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЧИ МОЖЛИВО ЛПЕ ВИВЕСТИ З КРИЗИ: У КОЖНОМУ ВІДДІЛІ ГОВОРЯТЬ ПРО ПРОБЛЕМИ

Проблеми Луцького підприємства електротранспорту – застарілий автопарк, електромережа, потреби в мільйонних вливаннях та відсутність бажання у керівництва шукати додаткові надходження. Тому вихід із кризи шукають депутати Луцькради, працюючи в тимчасовій комісії.

Нагадаємо, Інформаційне агентство Волинські Новиниінформувало про те, що ЛПЕ йде до банкрутства шляхом ДКП «Луцьктепло».

Тому, аби не дати підприємству остаточно занепасти, депутати Луцької міської ради утворили тимчасову комісію по вивченню проблем і діяльності ЛПЕ.

Чергове їхнє засідання відбулося сьогодні, 10-го березня, на підприємстві ЛПЕ.

ЗАСТАРІЛИЙ АВТОПАРК, АЛЕ ВІДСУТНІСТЬ БАЖАННЯ ЗАРОБЛЯТИ КОШТИ

Начальник служби технічного складу Володимир Бабич інформував присутніх, що середній вік тролейбуса 21 рік, а луцькі їздять уже близько 30 і вже наїздили по 1.4 мільйона кілометрів, що в два рази перевищує усталені норми експлуатації.

«Загалом у нас є 65 пасажирських тролейбусів й один спеціальний. З них, 52 - в експлуатації, 45 сьогодні на лінії, два - на ремонті, інші в резерві. Польських тролейбусів у нас 26 одиниць. Щодо окупності, то на маршруті №15 вони за півроку «відбивають» свою вартість.

Одна з найбільших проблем – відсутність служби, яка б займалася ремонтом електроніки. Ми маємо три типи польських машин з електронним типом управління. Загалом у нас в ремонтному цеху працює 124 людини», - наголосив Володимир Бабич.

 
Babychw.JPG

Голова комісії Ігор Поліщук поцікавився, чи дозволить кваліфікація та обладнання проводити ремонт приватних маршрутних автобусів, а також організувати мийку машин. «Аби залучати додаткові кошти на підприємство необхідно бути впевненим, що люди виконуватимуть покладені на них обовʼязки сумлінно. Буває, що у ремонтному цеху не завжди зайняті роботою», - сказав Ігор Поліщук.

 
IMG_9849w.JPG

На що Володимир Бабич відповів, мовляв, це - можливо. Втім, виконувач обов’язків директора ЛПЕ Ігор Грицюк сказав, що підприємство повинно першочергово займатися перевезеннями, а питання додаткових надходжень – другорядне. Він зауважив, що зараз розглядають можливість здати мийку в оренду з умовою безплатного обслуговування тролейбусів.

На це голова тимчасової комісії Ігор Поліщук дорікнув, що так підприємство втратить прибуток та віддасть заробіток бізнесу, мовляв, підприємство й так у скрутному становищі й не варто нехтувати фінансовими вливаннями.

Поцікавилися, яка ситуація з шинами. Уже були випадки, про які говорили водії, що на лінію виїжджали з несправними колесами, з яких стирчали дроти. Натомість гроші виділяли на те, щоб фарбувати тролейбуси.

Як запевнив Бабич, питання з шинами на 90 % вирішили. Втім, їх ремонт й купівля нових, зауважили учасники засідання, невиправдано дорогі, тому це питання візьмуть до вивчення.

ЕЛЕКТРОМЕРЕЖА ПОТРЕБУЄ НАГАЛЬНОЇ ЗАМІНИ 40 КІЛОМЕТРІВ ДРОТІВ

Щодо питання електромереж, то головний енергетик ЛПЕ Леонід Патронік зауважив, що зараз на підприємстві працюють із старим обладнанням ще з 80-их років, тому є чималі труднощі з тим, аби виявляти пошкодження кабелів, які закопані в землі, ба більше - поряд з ними є чимало інших кабелів, що в рази ускладнює роботу.

«Аби купити нове обладнання, потрібно близько 60 тисяч гривень. А щодо нагальних проблем, то нам потрібно замінити 44 кілометри кабелю. Окрім того, потрібно додатково встановити в центрі міста хоча б дві підстанції, адже коли біля ЦУМа багато «рогатих», то на Привокзальному районі, інколи, не вистачає для машин напруги. Для мережі потрібно приблизно 5 мільйонів гривень, для підстанцій - 3 мільйони», - зауважив Леонід Патронік.

 
Patronikw.JPG

Ігор Поліщук поцікавився, чи продовжують працівники ЛПЕ ставити на контактну мережу несертифіковані запчастини, мовляв, про такі порушення говорив працівник Галенко.

На це виконувач обов’язків директора ЛПЕ Ігор Грицюк запевнив, що поки такі деталі не ставлять й вони проходять сертифікацію.

 
IMG_9846w.JPG

Також Леонід Патронік додав, що складна ситуація може виникнути коли вийде з ладу кабель, який під дорогою біля готелю «Лучеськ».

«Тоді стане рух тролейбуса вулицею Винниченка, проспектом Перемоги й на Привокзальному районі. Коли може вийти з ладу електрокабель – складно сказати, він може ще пропрацювати 5 років, а може й наступного місяця вийти з ладу. Тоді доведеться переривати всю дорогу. Це спричинить великі фінансові витрати, адже кабель прокладений не в трубі. Тому пропоную, поки там відбуваються ремонтні роботи, під асфальтом пробити діру, встановити трубу й у неї прокласти кабель, аби, у випадку поломки, його можна було легко замінити без пошкодження автошляху», - запропонував Патронік.

Учасники засідання наголосили, що проблему варто вирішити якомога швидше.

ПРОФЕСІЙНІ ВОДІЇ НА ЛПЕ – РІДКІСНІ КАДРИ

Начальник служби автобусних перевезень Віктор Михалюк розповів, що професійний рівень водіїв – низький.

 
Myhaliukw.JPG

«У нас є 105 водіїв, ще 2 стажуються. Загалом, професійний рівень низький. Торік автозавод вивчив 40 водіїв, втім, з них сьогодні працює лише 20. Когось зарплата не влаштовує, а комусь надто важкий графік роботи, адже доводиться з 4-х ранку працювати. Середня зарплата - 2,4 тисячі гривень, максимальну може отримати водій з 1-ю категорією, працюючи наднормово, більше 5 тисяч гривень», - зауважив Віктор Михайлюк.

ЧИТАТИ ЩЕ: РЕВІЗІЯ ЛУЦЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ - ЩО ПОБАЧИЛИ ЗСЕРЕДИНИ

Окрім того, учасники засідання інформували, що є труднощі щодо підвищення кваліфікації тих водіїв, які заслуговують на вищу категорію.

МАЙБУТНЄ ЛПЕ – ЕЛЕКТРОННІ КВИТКИ

Керівник відділу збору та виручки Галина Степанюк вважає, що одна з найголовніших проблем – кадрова, оскільки дуже не вистачає працівників.

«Всього у нас є 87 кондукторів, з яких 45 - на лінії. Якщо хтось захворіє, то доводиться викликати з вихідних. Сьогодні середня зарплата кондуктора - 2,5 тисячі гривень», - наголосила пані Степанюк.

 
IMG_9857w.JPG

Виконувач обов’язків директора ЛПЕ Ігор Грицюк розповів, що зараз вивчають можливість запровадження електронного розрахунку в тролейбусах, зокрема скільки вартуватиме обладнання й чи принесе це економічну вигоду.

На це Галина Степанюк відповіла ствердно, мовляв, саме за безготівковим розрахунком є майбутнє, адже людський фактор не завжди позитивно впливає на результати збору коштів.

Голова комісії Ігор Поліщук зауважив, що не варто забувати й про те, що це призведе до звільнення людей.

Та додав, що наступного тижня буде передостаннє засідання, під час якого члени тимчасової комісії детально вивчать бюджет підприємства та бухгалтерію, а потому випрацюють висновки та рекомендації.

P.S.

До слова, під час зустрічі працівники зауважили, що спілкуються з колегами у Рівному та Житомирі й там немає такого потоку директорів як в Луцьку, де їх міняють ледь не щороку.

Можливо регулярна зміна керівників є механізмом відвертання уваги від головних проблем підприємства та перекладання їх на звільнених очільників. Маючи штат підлеглих у сотні працівників Луцький міський голова Микола Романюк досі не виготовив стратегічний план розвитку підприємства, а й тепер виходу з кризи.

Варто відзначити й те, що Луцьке підприємство електротранспорту скочується до банкрутства. Непрофесійний менеджмент, безгосподарність та боргові зобов’язання – це не всі проблеми, які існують в ЛПЕ. Втім, чиновники, заплющуючи очі на очевидні проблеми підприємства, запевняють, що справи йдуть все краще. За подібним сценарієм вже відбувся занепад на ДКП «Луцьктепло».

http://www.volynnews.com/news/society/chy-mozhlyvo-lpe-vyvesty-z-kryzy-u-kozhnomu-viddili-hovoriat-pro-proble/

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, NightVision сказано:

Чому не посадити кондуктора на місці посередині тролейбуса і не передавати гроші як в маршрутці. Я розумію, що це негігієнічно, але це ж дурдом, коли в повному тролейбусі кондуктор починає протискатися через ті вузькі проходи, в яких і двом людям тісно стояти.

У нас багато людей прикидаються, ніби не чують, коли кондуктор кричить: "Передавайте за проїзд!". Поки до нього не підійде кондуктор і не запитає, буде до останнього прикидатись

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, NightVision сказано:

Чому не посадити кондуктора на місці посередині тролейбуса і не передавати гроші як в маршрутці.

Має бути не так. Перідні двері: зайшов - заплатив.

І ніяких кондукторів.

28 хвилин тому, lilechka сказано:

"Передавайте за проїзд!". Поки до нього не підійде кондуктор і не запитає, буде до останнього прикидатись

А чё він должен передавати - єсть кандуктор - абязан підійти.

13 хвилин тому, NightVision сказано:

От в маршрутках чомусь не прикидаються

Бо водій тупо нікуди не поїде - вони до графіку не прив'язані. На відміну від тролейбуса.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Бо водій тупо нікуди не поїде

100 %

Закриє двері перед носом і чекатиме поки не передадуть за проїзд. Або провезе декілька лишніх зупинок, щоб навчити

Допомагає!

Мало хто в маршрутках зайцем їде. У тролейбусах, на жаль, це не рідкість

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не так і багато зайців - на всіх маршрутах (одночасно) за три дні - аж три штрафи

Цитувати
25.12.2015

       Протягом трьох днів, починаючи з 21 грудня, контролери підприємства електротранспорту та інспектори департаменту муніципальної поліції здійснювали рейди з перевірки дотримання правил оплати за проїзд пасажирами в тролейбусах. Розділившись на бригади, охопили перевіркою одночасно усі напрямки курсування тролейбусів.

       Рейдова група в тролейбусах отримувала шляховий лист кондуктора для встановлення нумерації реалізованих квитків. Виявлено, що тролейбуси перевозять значну кількість пільговиків, пасажирів з проїзними, а також учнів та студентів, які також користуються правом пільгового проїз ду. Три  безквиткових пасажири заплатили штраф.

 

Інспектори департаменту муніципальної поліції Луцької міської ради 11 січня з 07.30 до 12.00 разом з працівниками Луцького підприємства електротранспорту здійснили рейд з метою контролю за дотриманням оплати проїзду пасажирами міського електротранспорту.

За цим фактом жодного порушника виявлено не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

офф-топ. для мене, мізерна кількість зайців в громадському транспорті свідчить, що нація таки має ознаки європейської...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

58 хвилин тому, rrid сказано:

мізерна кількість зайців в громадському транспорті

Мене більше турбує кількість "халявщиків".

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Їхав щойно з роботи тролейбусом № 5 і побачив наклейку про безкоштовний wi-fi, спочатку подумав що це хтось на перше квітня так поприколювався, але глянувши список wi-fi мереж в смартфоні замітив одну що не зникала протягом руху тролейбуса, ввів той пароль що на папері надруковано і він підійшов, більше того інет навіть роздається від Інтертелекому, швидкість не велика - 2,8 мбіт на закачку це при тому що до точки тільки я був підключений, сканер мережі більш нікого не виявив.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 01.04.2016 at 18:06, Maniko сказано:

Їхав щойно з роботи тролейбусом № 5 і побачив наклейку про безкоштовний wi-fi, спочатку подумав що це хтось на перше квітня так поприколювався, але глянувши список wi-fi мереж в смартфоні замітив одну що не зникала протягом руху тролейбуса

 

експерементально на обладнанні Інтертелекому.

2 тролейбуси. Якщо все буде гаразд, то поставляться на більшу кількість тролейбусів.

(треба замовити людські наклейки на двері).

В планах ще й відеоспостереження онлайн :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

почніть з трекінга, щоб знати скільки ще чекати тролейбуса

Існуюча пропозиція від "Візора"  - не торт. Сам розумієш.

На людські проекти немає грошей.  Он тіко по ЗП людям ледь розчухалися! 

Якщо бюджет міста дасть на проект грошей - то буде і офф сайт і ЖПС І все інше!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Існуюча пропозиція від "Візора"  - не торт. Сам розумієш.

На людські проекти немає грошей.  Он тіко по ЗП людям ледь розчухалися! 

Якщо бюджет міста дасть на проект грошей - то буде і офф сайт і ЖПС І все інше!

 

"GPS" привів би пасажирів які платять, з того треба і почнати, ІМХО

хоч і на реалізації "на телефоні"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 хвилин тому, Alexgv сказано:

В салоні тролейбуса? Та ті камери довго не провисять - покрадуть.

 

Цікаво, як? Буде ж видно ХТО її краде :)

Крім того, що забороняє їх захистити "кожухом" ?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А комусь не подобаються польські "лахи"

Петиція

Цитувати

Заборона купівлі б/у тролейбусів для Луцького ДЕПО!!!

 

Депутатам Луцької місцевої ради звернутись до прокуратури з метою перевірки використання коштів для закупівлі б/у тролейбусів для Луцького ДЕПО, а також заборонити купівлю таких тролейбусів, бо вони становлять небезпеку для пасажирів та вимагають постійного ремонту. Купіть краще менше, але якісний і новий транспорт.

Автор: Хмара Надія Олександрівна

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Alexgv сказано:

А кожух відкрутять якшо на шурупах кріпитись буде чи висвердлять шуруповертом якшо на заклепках.

 

Я про всяк випадок твій ІР запишу :) Щоб потім знати кого шукати із шуруповертом чи дрелькою, щоб висверлити заклепки чи шурупи.

З рештою, кондуктор завжди є в тролейбусі. Ну і водій бачитиме, що хтось крутить камеру. Може не відкрити дверей. І викликати поліцію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Zheny@ сказано:

 

Я про всяк випадок твій ІР запишу :) Щоб потім знати кого шукати із шуруповертом чи дрелькою, щоб висверлити заклепки чи шурупи.

З рештою, кондуктор завжди є в тролейбусі. Ну і водій бачитиме, що хтось крутить камеру. Може не відкрити дверей. І викликати поліцію.

ще і пасажири будуть стерегти також

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, jack74 сказано:

А комусь не подобаються польські "лахи"

ЗБС.

1) Що, пропонується взамін? Польських

2) Хтось цікавився ціною нового тролейбуса?

3) Хто готовий витратити гроші на їх купівлю?

 

4) маячня рідкісна! Бо петиція починається із слів "Прокуратура перевірити".  Перевіряли. КРУ.

 

  • +1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...