Перейти до змісту

rrid

Power users
  • Кількість зміста

    1 939
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    3

rrid last won the day on Грудень 22 2016

rrid had the most liked content!

Репутація громади

773 Професор

2 Підписників

Про rrid

  • Ранг
    Ghfdljhe,
  • День народження 25.01.1979

Контакты

  • Сайт
    http://www.tourclub.lutsk.ua
  • ICQ
    441402013

Информация

  • Интересы
    рафтинг, гори, Карпати, мандри...

Останні відвідувачі профілю

8 676 перелядів профілю
  1. спеціально для спеціалістів в області спорту:
  2. вліво-вправо може й не може вже "зміститися", а от щодо провиснути на пару міліметрів - я б не був таким категоричним. усадка несучих стін є нормою, а провисання панелі - тим більше. особливо - в новобудовах
  3. на блістері вказана робоча напруга - 220-240В. зазвичай такий напис означає встановлення одного з найгірших драйверів - таку лампочку ще можна поставити десь в коридор, де буваєш рідко й недовго, але для постійного освітлення в кухню чи до телевізора вони не підходять
  4. повторю для особливих(?) членів (?) афну - членство в афну ніяк не гарантує професійності та того, що член дотримується кодексу етики (який грамотними юристами прописаний так, що "етика" виявилась доволі гнучкою), і якщо в Луцьку їх 31 - це аж ніяк не означає, що всі 31 кодексу дотримуються але @Volyniaka тому й справді спілкуватись немає про що.
  5. така "відповідь" не прийнятна. повторю запитання: яке стосується зовсім не кількості в реєстрі, а тези, виділеної нижче: тобто, кодексом "етики" не забороняється приховувати певну інформацію? тобто - до дупи такий кодекс! детальніше в приват не потрібно - Роман тут "етично" агресивно спілкується, в цій темі, та "етично" іншим користувачам тут мінуси ліпить, а не в приват мені пише. і дуже шкода, що кодекс афну не вимагає від своїх членів елементарної грамотності ні, це саме конторка, призначення якої - не підвищення якості ріелторських послуг, а саме заробляння бабла, і опосередковано - монополізація ринку сильними гравцями. наочний результат "навчання" і "сертифікації" - на першій сторінці теми, у постах РоманВавілон особливо цей пост: в умовах щільної міської забудови, така порада - в половині (мабуть) випадків це пряма дорога в суд, і, як на мене, дуже шкода, що в правилах контори немає прямої заборони на такі обяцянки... окремо "етичність" цієї теми - подано як "продається будинок, бажано косметичний ремонт, але можливо під знос". хоча насправді, як це неодноразово відмітили вище - будинок потребує як мінімум вже капітального ремонту, а доцільніше (економічно, функціонально, естетично) - знести старий будинок і будувати з нуля новий. а знос будівель - це також витрати, і також повинно бути відображено в ціні (в сторону зменшення!).
  6. звідки такі висновки?! тим ріелторам кодекс дозволяє замовчувати інформацію про об'єкт? а подавати інформацію фрагментарно, тобто "заманухами" - це етично? ну, і якщо вже мова зайшла про афну - то РоманВавілон має стосунок до цієї конторки?
  7. схолєри полізла така ахінея на офф-топ? звичайна 9-поверхівка належить співвласникам багатоквартирного будинку (навіть якщо вона формально на балансі жеку) звичайно ж. звичайно - що НІ! є купа законів і підзаконних актів, які встановлюють різноманітні обмеження - починаючи з цільового призначення земельної ділянки.
  8. що ж тут "ясно", якщо вже третя сторінка обговорення, а найбільш ймовірна причина згадана десь на останніх позиціях можливих варіантів? не кажіть, що кому читати - і не скажуть, куди вам піти
  9. жирнюща акція - участь можна прийняти (подати заявку) тільки 21.07.2018, і дадуть 45ГБ мобільного інтернету, який мусово використати за 7 днів
  10. і що толку зі "звичайного тестера" вдома? поміряти напругу на акумі без навантаження? так он продавці наміряли 3.79В - і що з того толку? міряти тут треба внутрішній опір, а для цього треба мати LCR-метр, а не звичайний мультиметр. ну, і просто мати його мало - ще треба знати межі норми цього внутрішнього опору для акумуляторів, щоб з чимось порівнювати отримане значення і з цього робити якісь висновки. не кожен, хто сидить на ремонтах телефонів, коректно зможе поміряти напругу на платі, а радити це пересічному користувачу, ще й в момент включення... але, виходячи з того, що акумулятори - дефіцит, що характерно для старих моделей телефонів, то дам 90% - що проблема саме в "банці", і з такою самою ймовірністю - знайдений "новий" акумулятор так само буде або дохлий, або майже дохлий. в мене є старенький сіменс s45 - колись пробував "оживити", купив новий акум - так само тримав пару годин, і вимикався при дзвінку. під'єднав 18650 - може тримати тиждень з розмовами. але користуватись кнопочним телефоном з 18650 - незручно. але якщо це смартфон чи планшет для стаціонарного використання (наприклад, в авто) - то є сенс заморочуватись.
  11. минулорічний пост процитував @volks а от в @[email protected] справді трабли з підрахунком часу карамба, жити потрібно виходячи зі своїх доходів, і тим більше не виходячи з з абстрактної "електрифікованості" (чи ти маєш достовірні дані щодо стану контактної мережі і супутньої інфраструктури, потриби в капітальних і поточних ремонтах, та витрат на їх утримання?). математика тут доволі проста - приватний перевізник купує транспорт і формує інфраструктуру, утримує все за свій кошт, а ЛПЕ - за кошти бюджету, тобто за податки, тобто за мої кошти. якщо коштів в бюджеті на це немає (а їх таки бракує) - то береться кредит, який знову ж доведеться віддавати мені (а мова тут йшла про валютний кредит - це повна жопа: брати валютний кредит, не маючи валютної виручки). вартість проїзду менше 20 центів при мінімальній зарплаті більше 100 баксів - це не є дорого. і щось ніде я не бачив гарантій, що після придбання нових тролейбусів - вартість проїзду не зросте якщо в бюджеті є кошти на обслуговування валютного кредиту - то краще ці кошти витратити на глобальні суспільні проекти, де недоцільно залучати приватних інвесторів, чи куди інвестори не підуть - наприклад, на встановлення теплових лічильників на всі житлові будинки, зі встановленням погодозалежної автоматики. логіка така - притомна людина, яка назбирала за декілька років на старенький ланос, не піде купувати в кредит новенький мерседес в непрозорих схемах за завищеною ціною. так само притомна людина, в якої протікає дах, спочатку відремонтує дах і якийсь час покористується громадським транспортом, а потім купить собі авто, яке дозволять кошти після ремонту. тролейбуси як конкуренція приватним перевізникам - потрібні. але це не означає, що мають залишитись тільки тролейбуси, і тим більше не означає, що місто, де є купа невирішених проблем (ті ж двори, теплопункти, очисні, і т.д.) - повинно купувати нові тролейбуси, якщо можна купити б/в з Європи занедорого
  12. тут були: https://www.nl.ua/ua/gosptovari/kuhnya/posud_dlya_konservuvannya/52211245.html https://www.nl.ua/ua/gosptovari/kuhnya/posud_dlya_konservuvannya/52211246.html на базарах можна зустріти
  13. не ржати треба, треба вчитись шанувати найекологічніший сморід... сумно це якось...
×