Перейти до змісту

rrid

Power users
  • Кількість зміста

    1 850
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    3

rrid last won the day on Грудень 22 2016

rrid had the most liked content!

Репутація громади

697 Професор

2 Підписників

Про rrid

  • Ранг
    Ghfdljhe,
  • День народження 25.01.1979

Контакты

  • Сайт
    http://www.tourclub.lutsk.ua
  • ICQ
    441402013

Информация

  • Интересы
    рафтинг, гори, Карпати, мандри...

Останні відвідувачі профілю

8 315 перелядів профілю
  1. навігація

    вже погуглив - є готові збірки, можна й самому (порівняно з прив'язкою карт під SXG75 - легко й просто))) для багатоденних походів - 2 дні надто мало. а акумів BL-5C i BL-6C в мене було штук 6-7 (тобто мінімум на 3 дні постіного використання і запису треку, або на тиждень-півтора епізодичного), що по вазі, надійності і зручності поки залишить далеко позаду сучасний дорогий смарт, до якого для паритету тільки по часу роботи треба ще або недешеві рідні акуми (які зазвичай міняти незручно), або недешеві якісні павербанки. тому зв'язка для багатоденних походів залишається актуальною. османд приваблює своєю функціональністю. обов'язково тра спробувати покрутити
  2. Найчастіше, підприємство бере на роботу інвалідів не тому, що це вигідно, а тому, що змушене - бо цього вимагає закон. Якщо ж так інколи співпадає, що прийнятий необхідний спеціаліст є інвалідом - то бонусом йдуть плюшки в плані певного зменшення податкового навантаження (щодо нарахувань на зарплату конкретного інваліда). Саме заради зменшення цього податкового навантаження - не траплялось чути, щоб на звичайному підприємстві таким бавились. Є підприємства, на яких працюють в основному інваліди - от там є реальні плюшки податкові пільги, але таких підприємств - одиниці серед тисяч звичайних.
  3. навігація

    Рішень багато, але поки для тривалих пішохідних мандрівок найкращим варіантом (імхо) було: 1) нокіа е70; 2) жпс-блютус; 3) SmartComGPS - і два акума BL-5(6)C вистачало на світловий день навігації (один акум в телефоні, другий - в жпс-ресівері). озі не вміло прив'язати карту до координат прямо на телефоні, а смарти на вінді (спочатку) і андроїді (дотепер) - могли прожити тільки 2-4(5) годин в режимі навігатора плюс глюки перших версій озі-експлорера :(((((( тому нокіа е70 досі залишалась поза конкуренцією, з ряду причин. погуглив про Osmand - цікавий "гібрид" векторної і растрової навігації...
  4. навігація

    її можна подружити з генштабівськими кілометрівками (чи, може, є вже готово десь)?
  5. сматрфон зеро - поки 92грн./рік (ще і 500МБ/міс буде)
  6. А хіба МТС Водафон вже освоїв ноу-хау Ляйфселла? Наприклад, "базовий" тариф Вудафона https://www.vodafone.ua/uk/privatnim-kliyentam/tarifi/vodafone-red-s-new - якщо на рахунку немає 60 грн. для зняття щомісячної плати, то платиш тільки в день користування: Та й в Кучмастара схоже https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/online2 Яка мета - ??? як не секрет - як такі "з-під прилавка" тарифи називаються?
  7. http://www.nl.ua/ua/ozdoblyuvalni_materiali/plivki/plivki_polietilenovi/plivka_povitryano_bulbashkova_120_sm.html
  8. паспорт вивіски

    2.1.У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні: -Уповноважений та контролюючий орган - комунальне підприємство Луцької міської ради «Луцькреклама»; 5.1.2.Паспорт вивіски погоджується з: - Управлінням містобудування та архітектури Луцької міської ради; наш юрист "в процесі" неодноразово ходив і туди, і туди...
  9. може, зі свого досвіду читання, відразу підкинеш пару книжок, в яких написано, що зазвичай дірки в системі опалення з'являються в першу в радіаторах, а тільки потім - на теплообмінниках? звісно, воно-то прогоряють теплообмінники, бо вони під впливом полум'я, але ж метал хоч і негорючий, але ж прогоряє, і кисень тут взагалі ні до чого... та гаразд. не будемо більше полемізувати
  10. Котел. Муки вобору

    вдома піролізного котла не маю, але маю можливість спостерігати твердопаливні котли Горинь і Калвіс від 60 до 200 кВт. з цього досвіду можу сказати - не радив би розраховувати на те, що піролізний котел можна буде палити "мохом і болотом". по-перше, у всі ці котли купують тільки дрова твердих порід (по секрету - граб має вищу теплотворну здатність, ніж дуб). були експерименти з різними дровами, з торфобрикетом, автошинами - повернулись до дров з твердих порід дерева. якщо є майже хаялвна деревина (обрізки, відходи деревини) - використовують. рами з вікон, тирсоплиту зі зламків меблів - палять, дошки з підлоги - стараються уникати (особливо старі). від торфобрикету, шин та іншої хімії відмовились повністю. це при тому, що на котлах стоять димососи. по-друге, кожна зміна кочегарів, перед здачею котлів, чистить їх (чи одного, якщо включений один). попелу - справді мало. чисто теоретично - куб сухої сосни в 1.5 (до 2-х) раз легший за куб граба. а горить вуглець (вуглеводні), а смоли та ефірні олії мають властивість випаровуватись в процесі сушки. тому, замість машини дуба, доведеться спалити півтори-дві машини сосни, отримати більше золи та більше коксування решіток та теплообмінника. тому треба боротись за підвищення ккд, а не здешевлення сировини (можна виграти в ціні, але програти в кількості) - в першу чергу треба забезпечити оптимальні умови згоряння палива.
  11. off. Волиньгаз, Нафтогаз і Путлєр за компанію - аплодують стоячи за такі поради... ...і відкрита кватирка сильно сушить повітря...
  12. я ж вище вже писав - "сучасні" й "нові" - це зовсім не одне і те ж. я купив котел Барського машзаводу. він - новий, але сучасним його можна назвати тільки в порівнянні з якимось КЧМ'ом, але він примітивний, якщо порівняти його з якимось Бошем чи Віссманом. за такою логікою газові котли конденсаційного типу - це вже котли з майбутнього, чи як? в "сучасних" котлах розширювальний бачок мембранного типу (закритий) стоїть відразу в котлі, як і насос. і, як не дивно, цей комплектний розширювальний бачок розрахований саме на кількість теплоносія в системі до 100л, а не на кубатуру чи квадратуру приміщення давайте розрізняти покоління котлів - умовно КЧМ, самоточні з автоматикою типу євросіт (умовно - Атон, Бар, Проскурів, і т.д.), і котли, автоматика яких повністю залежить від наявності струму в електромережі (Арістон, Бош, Тепловест, Віссман, ...). в першу чергу активна корозія відбувається саме там, де вища температура - і це, як не дивно, саме стінки теплообмінника.
  13. мова була про те, що сучасний котел має дуже високі шанси швидко здохнути, якщо просто замінити старий на новий. якщо заморочуватись з частковою переробкою системи (хоча б на закриту), з промивкою-профілактикою і т.д., - то нічого не заважає й теплу підлогу зробити. але мудрі люди, коли міняють старий котел на сучасний, який є дорогим - міняють всю систему, бо хочуть мати чистий спокій на надцять років.
  14. і підвищується окислювальна активність розчинених газів та й захоплене через бачок повітря при активній циркуляції не обов`язково має розчинитись, щоб реагувати з металом при вищій температурі корозія буде значно активніше відбуватись ну, і якщо підтримувати в чавунних батареях 65 градусів - то це хіба в -30 морозу? інакше буде "ташкент" в кімнатах
  15. це ні про що само по собі не говорить іще. якщо перед установкою будеруса система була повністю промита (в мене знайомий знімав всі батареї, виносив надвір, і промивав під тиском, наприклад), а бачок був замінений на мембранного типу, і зазвичай настінні двоконтурні котли йдуть на 20-25кВт - то в таких умовах (на 100кв.м, тобто фактично з чотирикратним запасом потужності, якщо хата утеплена) і сучасний котел пчихати не буде. хоча я сумніваюсь, що встановлений більше 15 років тому котел можна назвати "сучасним" в самому терміні "сучасний котел" - це вже плутанина. імхо, "сучасний" не те ж, що і "новий". "сучасний" - це маленький теплообмінник і багато датчиків та автоматики, може працювати тільки з насосом. але якщо в "маленького теплообмінника" є запас міцності, система чиста і без доступу повітря - то немає нічого особливого в тому, щоб подружити сучасний котел з чавунними батареями іше питання - в новій системі, навряд чи хтось буде проектувати нові чавунні батареї, бо вони будуть банально дорожчі за нові стальні радіатори.
×