rrid

Power users
  • Кількість зміста

    1 686
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    3

rrid last won the day on Грудень 22 2016

rrid had the most liked content!

Репутація громади

569 Професор

2 Підписників

Про rrid

  • Ранг
    Ghfdljhe,
  • День народження 25.01.1979

Контакты

  • Сайт
    http://www.tourclub.lutsk.ua
  • ICQ
    441402013

Информация

  • Интересы
    рафтинг, гори, Карпати, мандри...

Останні відвідувачі профілю

7 873 перелядів профілю
  1. якщо не гарячі, а ледве теплі або прохолодні - то попрацюють (якщо перед тим не підгоріли десь, звісно) колись, на перших експериментах, реанімував так старого ліхтарика - напряму без драйвера підключав до "батарейки" - деякі прожили ще надцять годин, деякі і зараз живі (але тим ліхтариком більше не користуюсь). і це я їм дав 5В, замість штатних 4,5В; діоди були відчутно теплі.
  2. Ліцензія - на перевезення (взагалі), на маршрут - укладається договір на перевезення. Конкуренція може бути тільки на маршрутах, які в тій чи іншій мірі дублюються, але конкуренція повинна бути між перевізниками - коли на конкурсну комісію прийдуть пасажири, і скажуть: "хочемо , щоб і на маршруті №35 не смерділо в маршрутках, як і на маршруті №37". нагадаю, що на 9-му і на 19-му маршрутах в нас і зараз затверджено граничний тариф в розмірі 4грн. - але недовго вони по місту стільки брали, бо пасажири швидко проголосували гаманцем - почали їх ігнорувати, якщо була можливість доїхати іншою маршруткою/тролем (тільки на 19-му на кінцеву в Г.Полонку й далі беруть по 4грн., а по місту 3грн. - вампірич точніше сказав би).
  3. для початку, якщо є технічна можливість, варто підключити два діоди послідовно до батарейки - якщо вони на номінал 2В, то повинні витримати. якщо два послідовно не запускаються, тобто діоди на 3В, то в калькуляторі напругу джерела живлення варто забивати 4,5В - бо, як вище написали, повністю заряджений акум 3,6(3,7)В - має 4,2В
  4. брехня! якраз завдяки обуренню і суспільному резонансу - в даній конкретній ситуації, ціну не буде підвищено до 5грн. так, це можна назвати "відстрочкою", але правильно здорожчання всього називається інфляцією. ще один приклад - я писав в міськраду і в ЖЕК про необгрунтоване підвищення тарифу на утримання будинку - для мого будинку затвердили менший тариф, ніж був запропонований до обговорення (як і для тих, хто не полінувався вставити свої цифри в мою текстовку). практично всі решта будинків в місті - отримали тариф на рівні запропонованого. так що не треба недооцінювати обурення. радив би кому? тим же, що і в першому реченні, цебто "мітингувальникам", цебто пасажирам?! о_О і як же вони збільшать рухомий склад чи зменшать інтервали?! і звідки візьметься конкуренція, якщо і ЛПЕ, і маршрутками де-факто керують одні і ті ж люди? коли дупутати є власниками фірм-перевізників, і депутатам підпорядковане ЛПЕ? коли ЛПЕ вимагає підвищити вартість проїзду, бо зросли витрати (електроенергія, мінімалка, ...), то й перевізники матимуть можливість кивати на ЛПЕ - їм тариф підвищили, то й в нас витрати виросли. і з цього ж випливає, що сервіс перевізникам не потрібен - олігополія вкупі з адмінресурсом в одних руках порішають все.
  5. @Михайло Іванов Це в Луцьку? Десятиватні в сусідній темі суттєво дешевші Який світловий потік заявлено для кожного виду ламп?
  6. Є свіже "роз'яснення" на державному порталі - пообіцяли перерахунок Різницю в платіжках за тепло, обумовлену зміною тарифу залежно від температурних показників, субсидіантам буде компенсовано http://teplo.gov.ua/rozyasnennya-po-subsidiyam/86.html але з цього "роз'яснення" я так і не зрозумів - можна не платити понад ОМП й чекати перерахунку по завершенню сезону, чи субсидію заберуть, якщо не заплатити те, що буде потім "перераховано" й "компенсовано"?
  7. портрет типового люмпена-пролетарія... і як наслідок: якось та вийшло - комуністи-соціалісти боролись за те, щоб не було багатих, прикриваючись гаслами справедливості, а загниваючі капіталісти - в поті чола боролись за те, щоб не було бідних... халепа, мабуть, і в тому, що державна пропаганда працює трохи десь не туди - вже в ближньому зарубіжжі (Польща, Чехія) в натовпі туристів дуже легко ідентифікувати українців, росіян - в них морда цеглиною. в гейропах-америках інколи просто заставляють посміхатись всім - так, це може бути не щиро, але загальний фон формується позитивним, такий собі аутотренінг, коли кількість переходить в якість. я ж з дитинства пам'ятаю, як батьки мене вчили - "думай, що й кому ти говориш. пам'ятай, що й стіни мають вуха" - і всі ми досі живемо з цією спадщиною. хоча ідеального суспільства поки не існує. хомо хоміні люпус ест, як говорили ще давні римляни.
  8. що зняти напругу - не перерахувати субсидію, згідно із законодавством, а "активніше інформувати населення про причини зміни тарифу на теплопостачання" ....
  9. наскільки пам'ятаю - розміщення фото під спойлер не економить трафік, а допомагає тільки боротись з картинками, які за межі екрану вилазять, і рвуть форматування сторінки - тобто сторінку зі спойлерами можна нормально листати на мобільному екрані, а от трафік вижере сторінка однаково - що зі спойлерами, що без. тому, якщо немає ві-фі - на такі теми краще не заходити зі смарта
  10. телепатія керувалась мінімум трьому постулатами: 1) норми споживання завищені; 2) людям не властиво економити вибірково - це звичка, це - автоматично; 3) не можна нагріти понад норму води "чайників" (умовно), споживаючи води менше "норми". тому навіть якщо здається, що газ не економиться - швидше за все, економія таки є але телепатія на істину не претендує, це - здогадки мудаки - що ж тут ще сказати. якраз соцзабез визначає отих 95.6% (наприклад), які повинні покриватись субсидією, і визначає ОМП. з іншого боку - їм на місцях не хочеться вникати в те, що 30.07 - це базовий тариф, і є нормативні документи, якими передбачається його щомісячне коригування залежно від фактичної середньодобової температури. на кону - багатомільйонні суми, і чиновникам клеркам на місцях, як завжди, не хочеться брати на себе відповідальність. що цікаво - минулого року (та й в листопаді 2017, коли фактичний тариф був нижчий, ніж базовий) - в них не було сумніву щодо надання зменшеної субсидії по фактичному тарифу, а не по базовому, а за грудень не полінувались зробити перерахунок заднім числом. імхо. це або перевірка народу на "гнучкість", або ініціатива якогось клерка для економії бюджетних коштів. ініціатива дуже небезпечна, оскільки зачіпає значну частину найактивнішого електорату - якщо перерахунку не зроблять, за цю владу більше ніхто не проголосує найближчими роками (хоча може бути, що це такий спосіб поховати політичні амбіції Гройсмана, але щось слабо в таку версію віриться). тому якщо підніметься широкий резонанс - зроблять перерахунок. якщо все пройде тихо - можливі варіанти... цікаво тільки - чи це місцева, луцька ініціатива, чи по всій країні так субсидії ріжуть?
  11. явно, що на електриці перевезти пасажира коштує дешевше, ніж на дизельному пальному - на ту ж відстань (в рази дешевше!!!) явно, що чим більше пасажирів перевозить транспорт за раз, тим це дешевше - на ту ж відстань явно, що одиниці їдуть з кінцевої до кінцевої - тому взагалі немає сенсу міряти відстань з кінця в кінець, в Луцьку в основному їдуть з окраїни в центр, а в Київі більше - між вузлами явно, що один (!) машиність за день перевозить стільки ж пасажирів, як і десятки водіїв маршруток У Львові чи в Одесі за 5грн. маршрутки везуть на десятки кілометрів - і приватні перевізники не "кашляють" (хоча, звісно, як і в Луцьку - хочуть більше), а електротранспорт - в рази економіший по прямих експлуатаційних витратах, але ж тобі подобається цифра - "6", а в калькуляцію витрат нехай інші гуманітарії дивляться то ти вже порахував кідбкість халявщиків в київському метро? там, на відміну від Луцька, немає жодних проблем з їх обрахунком - прохід тільки через турнікети, а не висмоктана з пальця цифра, як в Луцьку. підозрюю, що ти і не шукав можливості подивитись, скільки "халявщиків" перевезло метро, і скільки за них було отримано з бюджету. щось мене не покидає думка, що сума компенсації з бюджету для ЛПЕ - більша, ніж реально перевозиться пільговиків...
  12. бачив їхню калькуляцію, щоб так стверджувати? чи просто цифра сподобалась?
  13. і що??? було б приватним - збанкрутувало б в перші ж роки збиткової роботи. і тільки. а держава (особливо в пост-радянських країнах) - неефективний власник. це давно відомо. хоча Тесла накопичила вже більше мульярда доларів збитків, а за рахунок фататів досі існує але і перше, і друге - оффтоп, і флуд.
  14. буває по-різному; як бувають і приватні, і в комунальній власності. а тим часом, Дочекалися: Київське метро вийшло на прибуток вперше за 15 років хоча це зовсім не заважає хотіти підняти вартість проїзду до 6 грн
  15. цілком згідний з тим, що, як і більшість інфраструктурних проектів, - доступний громадський транспорт сприяє розвитку економіки міста в цілому, і він може бути дотаційним, заради вищої економічної активності мешканців. навіть пенсіонери, які щодня їздять - вони витрачають більше коштів, ніж коли б сиділи тільки вдома (а хтось з них ще й торгує). екологічність тролейбусів - питання доволі дискусійне, оскільки для виробництва електроенергії потрібно спалити вугілля, що ніяк не сприяє екології в межах країни, це ситуативна вигода - очистимо місто від вихлопів, але ж в іншому місці виникає забруднення, яке вітри переносять на тисячі кілометрів (плюс втрати на ЛЕП, на підстанціях, на лініях вже ЛПЕ). але в будь-якому випадку - мабуть, що будь-який громадський транспорт дає менше викидів, ніж автівка для кожного пасажира.