rrid

Power users
  • Кількість зміста

    1 802
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    3

rrid last won the day on Грудень 22 2016

rrid had the most liked content!

Репутація громади

668 Професор

2 Підписників

Про rrid

  • Ранг
    Ghfdljhe,
  • День народження 25.01.1979

Контакты

  • Сайт
    http://www.tourclub.lutsk.ua
  • ICQ
    441402013

Информация

  • Интересы
    рафтинг, гори, Карпати, мандри...

Останні відвідувачі профілю

8 104 перелядів профілю
  1. на жаль, як Мерседесів не придумали, які б не ламалися протягом хоча б гарантійного терміну, так і з Вайлантами - кому як повезе. в брата газовий "Проскурів" трудиться без ремонтів років 10, а в мене є твердопаливний КЧМ 50-х років досі в робочому стані мінімум в трьох знайомих стоять двоконтурні Тепловести - не чув, щоб хоч раз ремонтували щось за ті 5-6 років. Не тільки у Атона чи Арістона є сервісні центри, але й у Боша та Вайланта. І надійність котлів варіюється навіть в межах модельного ряду в кожного виробника.
  2. 27.06.2017 Сьогодні під час оперативної наради директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як повідомила, що, враховуючи побажання лучан, тепер у групи оперативного реагування “15-80” є мобільний номер телефону. За її словами, фахівці групи працюють цілодобово. Нині, окрім номеру 15-80, можна набирати й мобільний 066 15 80 333. Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)
  3. Якщо тільки на опалення - то 10кВт на 70кв.м вистачить "з головою", якщо потрібно двоконтурний (з підігрівом води) - то рекомендують вже 24кВт. А в хорошого сучасного котла ккд високий і при низькому навантаженні. Та немає вже такої аж великої різниці між "останнім" і "передостаннім" поколінням - різниця буде в декілька відсотків, та й то не завжди (залежно від умов експлуатації). Хороші знайомі наполегливо рекомендують (мені) брати ужгородський Тепловест. По ціні й функціональності - він на рівні Арістонів по 400-500дол. Аргумент - "поставив собі, рекомендував куму і кум собі поставив, поставив зятю. 5-6 років тому, все працює". "Останнє покоління" - це ще й плата за маркетинг та власне слова "останнє покоління", економія палива буде на відсотки, а не на десятки відсотків. Умовно - якщо поставити Арістон чи Тепловест за 500дол., який за рік спалить газу 1800 куб.м, тобто десь на 500дол., і поставити Бош за 1000дол., який в кращому випадку спалить на 200-300куб.м менше - то термін окупності буде 500:(300*6.879/26)= 6 років (це в кращому випадку, в гіршому - ніколи). Як не крути, але за 6 років "топка" і теплообмінник будь-якого, навіть найостаннішого покоління знижують ккд, і через 6 років краще просто замінити котла на нового, ніж тішитись тим, що добротна річ нарешті окупилась. звісно, все - імхо. ліричний відступ. маю не одних знайомих, які жаліються, що після заміни старого котла на нового, витрата газу майже не зменшилась. після уточнюючих запитань виявляється, що внесені зміни в систему опалення - в зроблену раніше добудову перенесли ванну, зробили там теплу підлогу (раніше опалення взагалі не було, була холодна веранда), доставили насос, і завдяки кращій циркуляції стало тепло "в самій дальній кімнаті". тобто, тепловтрати будівлі підвищили одночасно з заміною котла, і жаліються, що "немає економії"
  4. я зрозумів цю фразу з точністю до навпаки тобто так: якщо додати те, що я дописав синім кольором (в другому реченні замість тире), то перше речення ніяк не суперечить другому, а третє речення це тільки підтверджує.
  5. тут не можна не погодитись. але чомусь мені не важко припустити, що хтось, зацікавлений в дискредетації волонтерів і Самооборони, свідомо й навмисне поширює серед дотичних завідомо неправдиву інформацію. спеціально для дискредитації. але знову ж: варто ж хоч трохи перевіряти інформацію, що до тебе надходить, перш, ніж розповсюджувати її далі. звісно, якщо інформація справді до тебе надходила, а не ти сам її придумав то як воно було?
  6. отут продають типу 2в1 - лед з драйвером: https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/moschnyy-svetodiod-linza-220v-ac-hg-50w-cob-led-drayver-na-nado-220v-IDtbyJa.html ...хоча якщо ніде не вказується світловий потік - я б не брав. але якщо продавець може показати встановлений і в роботі лед, і показане влаштовує - то чому б ні? "Волинський центр нанотехнологій" один з перших почав возити світлодіоди в Луцьк, може й зараз має. Але зверхній тон і ціни мені не подобались.
  7. і "м'якший", і "твердіший" пінопласт продаються поштучно в Епіцентрі та НЛ https://www.nl.ua/ua/budmateriali/Izolyatsiini_materiali/pinopolistirol/plita_penopolistirolnaya_XPS_eikoplit_1180x580x20_mm.html
  8. "чекати" на щось від когось зможеш тільки після того, як покінчиш зі своїм балабольством. конкретно тебе запитав про конкретні приклади "ефективного" громадського транспорту. Сергій за тебе навів приклад Вінниці - він так думав, що це приклад саме ефективного комунального підприємства, але мене не важко було переконувати його, що це не вдалий приклад, бо вінницьке КП ВТК - збиткове. але й цю інформацію ти перебрехав - хоча насправді замість старих чеських трамваїв набрали старих німецьких з Цюріха (ось і вся "рехворма"), а деякі ділянки маршруту вінницьких трамваїв як не мали ніколи прямих конкурентів іншими видами транспорту (ні за царської росії, ні за польщі, ні за совєтів, ні за німців) - так і зараз залишаються монополістами. але все це вкупі ніяк не скасовує "жовтих маршруток" - маршрутки з'явились в 90-х, і досі у Вінниці є маршрутки. просто комусь засліпило? АЛЕ. в результаті всіх "вінницьких реформ" громадського транспорту, там така ж какашка, як і в Луцьку. єдине, що тішить - це вартість перевезень (на фоні європейських зарплат особливо...), а щодо зручності нічого не змінилось ні у Вінниці, ні не робиться в Луцьку. і нові кредитні тролейбуси поки мають всі шанси повторити долю легендарних лізингових Богданів. нагадаю, що були моменти, коли виручки від квитків не вистачало на лізингові платежі - щоб ще й операційні витрати покрити, й мови бути не могло. тому бізнесовий підхід щодо окупності й покупки б/у в 10-15 разів дешевше нового - оправданий
  9. ye,ye... якщо порівнювати сосиску з пальцем - цікавих висновків можна дійти що саме відповіли?! про монополізм, переповнені збиткові трамваї - це і є взірець "ефективності"?! ти так і не вкурив - на частині трамвайних маршрутів у Вінниці проїзд можна робити і дорожчим, ніж в маршрутках - монополізм рулить тільки висновок про прибутки тут неправильний - все-одно будуть збитки, бо підприємство - комунальне, і його будуть "доїти" акредитовані "дояри". це не Луцьк, де підвищення ціни проїзду відразу призведе до відтоку платних пасажирів з тролів, які ходять рідко, на маршрутки, які ходять частіше, при однаковому рівні "сервісу" ... тільки кому я це пояснюю? Карамба, пора вже якось рости в своєму розвитку...
  10. так що ж тут ефективного чи позитивного? чи в монополізмі, чи в переповненості громадського транспорту? поки в Луцьку кардинально не скоротили кількість маршруток - можна було розраховувати хоч на якийсь комфорт, у вигляді вільного місця для сидіння. а зараз вже всі звикли, що штовханина буде і в траліках, і в маршрутках. імхо, ефективно - це хоча б як в Любліні, коли громадський транспорт ходить чітко по графіку, там є час дії проїзного документа з можливістю пересадки, коли можна "зустріти" кондиціонер в салоні. а монополізм - це зло, і тролейбуси на 15-му маршруті це тільки підтверджують. а ще була ідея пустити тролембуси по 2-му, та інших маршрутах автобусів п.с. по Вінниці - там ще й було зобов'язання Цюріха по підтримці переданих трамваїв. те ж саме можна й про ЛПЕ сказати. як і про більшість комунальних підприємств.
  11. а в чому "ефективність"??? витратив трохи свого часу, і таки знайшов звітність КП "ВТК" - і за 2016, і за 2015 - підприємство збиткове, тобто є тягарем для місцевого бюджету. зокрема, за 2016-й рік, чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - 180.191млн.грн, а собівартість перевезень - 248.567млн.грн., що формує валовий збиток від основної діяльності 68.376млн.грн, який тільки частково перекривається іншими зокрема, і непрофільними) доходами. реальну ефективність бачу тільки в тому, що Вінниця практично повністю оновила трамвайний парк за рахунок халявних швейцарських трамваїв (звісно, що беушних, а не нових). але, як бачимо, і халявне комунальне майно дає можливість генерувати збитки, які покриваються за рахунок бюджету
  12. 1) власних коштів в ЛПЕ немає в принципі, воно на дотаціях сидить. 2) вбивають і куплену за бюджетні кошти. виходячи з цього - навіщо збільшувати навантаження на бюджет? дай якесь підтвердження своїм словам про Вінницю
  13. що, в Гуглі забанили? чи, бува, експерти ринку не знають, по яких ключових словах гуглити? чи з'їзд "експертів" приймається? ну, приймається, то приймається. тим більше, якщо "експерт" власним прикладом доводить, що користується імпортним тільки тоді, коли вітчизняних аналогів немає. починаючи від шкарпеток, і закінчуючи тролейбусами. незалежно від ціни.
  14. звісно, що можна - можу хоч на ту, що на ту сторону паркану послати :))) Ліга, СМІДА та інші відкриті джерела вкупі з Гугльом в поміч
  15. не знаю чим там ви інтригуєте дівчат на паркані і потім їх розчаровуєте, а от податкове навантаження в наших "флагманів транспортнобудівельної промисловості" - від від'ємного значення аж до 1-5% від обороту, а в імпортерів - досягає 25-30%. розрахунки вже порахуйте самі... 1) чим більше тролейбусів в ЛПЕ - тим більші збитки. парадокс, але 2) в ЛПЕ наявний "талант" - гробити будь-яку техніку в користуванні, і лізингові Богдани тому яскравий приклад 3) приватники - ефективніші 4) так само, як мерія свого часу заставила приватників позбутись РАФіків та ГАЗельок на міських маршрутах, - точно так само мерія має всі можливості змусити приватників купити комфортніші автобуси, чи й електробуси то для чого брати кредит? валютний, пілять, кредит, віддавати який доведеться в т.ч. і за рахунок тих, хто тролейбусами не користується (а є ще й такі, які громадським транспортом взагалі не користуються, з різних причин - і в т.ч. за рахунок їхніх податків кредити віддавати будуть)? приклади ефективного господарювання на комунальних транспортних підприємствах України - в студію! якщо таких прикладів в природі не існує - для чого тут про це лепетати? на ЛПЕ вже не раз керівництво поміняли, а суми дотацій тільки зростають (як і зарплата керівництва )