Перейти до змісту

rrid

Power users
  • Кількість зміста

    1 879
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    3

rrid last won the day on Грудень 22 2016

rrid had the most liked content!

Репутація громади

719 Професор

2 Підписників

Про rrid

  • Ранг
    Ghfdljhe,
  • День народження 25.01.1979

Контакты

  • Сайт
    http://www.tourclub.lutsk.ua
  • ICQ
    441402013

Информация

  • Интересы
    рафтинг, гори, Карпати, мандри...

Останні відвідувачі профілю

8 500 перелядів профілю
  1. є такий собі "ротор Оніпко" - він здатний крутитись навіть при слабкому вітрі, на відміну від "класичних" вітрогенераторів. крутитись то він крутиться, тільки ж енергії в такому режимі він майже не виробляє. але ж крутиться при слабкому вітрі!! так, з фотомодуля в похмуру погоду є більше толку - він не дає затримуватись снігу але, якщо модуль підключений до акумуляторів, і ці акумулятори розряджені, і тижнями не можуть зарядитись - це явне не впливає позитивно на недешеві акумулятори.
  2. Пай, зменьшення площі

    можна походити по конторах, які землеустроєм займаються - на консультації можна піти до адвокатів можна написати письмове звернення - наприклад, в орган, який видав документ на 2.3га замість 3.01га (описавши в зверненні ситуацію - так і так, такий-то орган видав такий-то документ такого-то числа, на таку-то площу на діда, а на дочку по спадщині видали вже такий-то документ на таку-то площу, і попросити пояснити чому така різниця) можна написати схоже звернення (скаргу) в прокуратуру, адже зменшена площа - це утиски інтересів громадян і заподіяння шкоди (це причина звернення, далі опис ситуації)
  3. Хм... а це корисний пристрій, чи забавка для сільських понтів і можливість попіаритись на гучних заголовках? не знаю, що це за агроприйом такий на полі - "складання картоплі" за допомогою мотоблока, але на одному сайті пишуть, що Ігор таким займається, а на іншому (де є хоч якісь цифри) - що навіть і не пробував, але теоретично - можливо ))) але це якось більше на забавку схоже. Ігор змайстрував мотоблок вагою 200кг (!) з електродвигуном 1кВт (!) - якось повірити в те, що сонячна панель зможе "потягнути" такий мотоблок по рівній землі - ще можна, а от що такий монстрик ще й орати зможе - то вже якось не віриться. а виходячи з того, що це - тільки забавка, до серйозної роботи не придатна в принципі - то про окупність взагалі мова не доречна поки. чи я помиляюсь? чи справді кіловатна сонячна панель коштує 6000грн., і вироблена нею енергія в режимі реального часу може замінювати коня?! (тільки от чому тоді ще Тесла не випускає, і навіть не мріє поки про випуск електротракторів?...)
  4. нюанс - можливо, це чудить контролер заряду смарта (зазвичай, в акумуляторі немає "рахувальника %% заряду", в більшості випадків там контролер, який відповідає за захист акума від перезаряду, перерозряду і КЗ). ще довелось зустрітись з схожим явищем після падіння "голого" смарта на асфальт (без чохла чи бампера) - показнику заряду акума після цього можна було довіряти тільки на цифрі 100%, все що нижче - тільки приблизний орієнтир, і довіряти йому не можна (зранку - 100%, увечері після дзвінків протягом дня - може бути і 100%, і 98%, і 41%). зарядка - схожа ситуація, можна було поставити на підзарядку з рівнем 35%, а зняти з рівнем 8%. підставити інший акум - "статистика" така ж сама. так що причини можуть бути різні. якщо причина в тому, що в смарті погано відкалібрована батарея - то треба розрядити в 0, і заряджати вимкнений смарт протягом тривалого часу - наприклад, цілу ніч. вранці увімкнути, тоді знову розрядити до 0, і знову заряджати у вимкнутому стані - і так 2-3 рази. батарея тоді повинна відкалібруватись. якщо стрибки рівня заряду залишаться - то або батарея дохла, або контролер заряду телефону викаблучується, або телефон падав. а що це за модель? буває так, що в певних моделей є свої специфічні поширені болячки.
  5. Цебто, все-таки SPAR в Україні під соусом ВолВест - той самий Водафон під соусом МТС. Тіко франшиза, вивіска міжнародна з наповненням місцевим... але в інтерв'ю найбільше сподобалось, як вже відмітили вище:
  6. В Україні відтермінували введення обмеження на безподаткові пересилання товарів з-за кордону. Про це йдеться в опублікованому у виданні "Голос України" законі "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році" (законопроект №6776-д), передає "Інтерфакс-Україна". Так, тільки з 1 січня 2019 року наберуть чинності обмеження на безподаткові пересилання товарів з-за кордону фізичним особам в міжнародних поштових та експрес-відправленнях - не більше трьох протягом календарного місяця сумарною вартістю до 150 євро. Починаючи з четвертої посилки, такі посилки будуть обкладатися ПДВ (20%), митом (10%) і акцизом. Однак зміни правил безмитного ввезення товарів в ручному або супроводжуваному багажі сумою до 150 євро (в аеропортах - до 1000 євро) і вагою до 50 кг для тих, хто був відсутній в Україні більше доби і в'їжджає в країну не частіше одного разу протягом 72 годин, вступили в чинності 1 січня 2018 року. Згідно зі змінами, при більш частому в'їзді без податків можна ввезти товари на суму лише до 50 євро. Як повідомлялося, 7 грудня Верховна Рада обмежила безмитне ввезення товарів в Україну до трьох посилок на місяць вартістю 150 євро кожна. Відповідна норма була внесена депутатом Ради Вадимом Денисенко в законопроект №6776-д про зміни до Податкового кодексу. Як буде працювати обмеження, читайте у статті: По три в одні руки. Чому парламент ввів ліміт на посилки і як це буде працювати
  7. коштує 25грн. щоб отримати безлімітний інет і на КС на перший місяць (типу включені у вартість старпаку) - треба поповнити на суму від 45грн. одним платежем, які залишаться на рахунку. тобто платиш 25, отримуєш номер, поповнюєш на 45, якщо ті 45 ні на що не потратиш - за витрачені при покупці й активації 70грн. маєш два місяці інету й розмов в мережі.
  8. обережно ОЛХ

    свіжі шахраї з номера +380999448472 "Vasha karta bude zablokovana bankom. Terminovo proidit avtorizaciu, abo zatelefonuite: +38 (044) 331-68-34; +38 (044) 587-58-64." 380 44 3316834 5875864 перший номер, з якого прийшла смс, ще не засвічений, на відміну від двох останніх
  9. якщо планується знімати більше відео, ніж фото - то таки найліпше 650д. якщо хочеться отримати "швидку" й трохи кращу картинку, ніж з цифромильниці, а відео не важливе - то і найдешевша модель буде більш, ніж достатньою, щоб спробувати дзеркалку і зрозуміти, чи треба тобі то пальто, чи камери в смартфоні вистачить на більшість завдань. на дзеркалці знімати відео - навчитись важче, ніж фотографувати.
  10. Інколи варто придушити жабу... Насправді, адміністративний поділ - штучний. Всі села, які безпосередньо межують з Луцьком - давно пора об'єднати (включно з селами, які межують з селами, які межують з Луцьком). Фізичної межі між, наприклад, Луцьком і Підгайцями - немає, там будинки - поряд. І таки мешканці Підгаєць - і заробляють, і витрачають в основному в Луцьку. І т.д. Хоча це не означає, що потрібно тримати збиткові маршрути тролейбуса з інтервалом година-дві до приміських сіл. Але інфраструктура повинна бути спільною. Тільки треба офіційно об'єднати населені пункти, мощ можна було отримувати більше фінансування на цю інфраструктуру - це взаємно вигідно. п.с. прибутковий податок платиться за місцем реєстрації роботодавця, а не за місцем проживання (чи прописки) працівника.
  11. Хочеш - вір, не хочеш - не вір, але на ряд заходів муніципали виходять разом з поліцією і, якщо це стосується юридичних осіб - то дуже часто не в інтересах юридичної особи не відреагувати на порушення (в площині майбутніх відносин з ЛМР) Але стосунки порушника з муніципалами приблизно такі ж, як, наприклад, "зайця" з контролерами в тролейбусі. Останні також не мають встановлювати особу порушника, але мають право накласти штраф за безквитковий проїзд, і, якщо їм це не вдається - то якраз вони викликають поліцію (раніше міліцію), і таки успішно штрафують. частина функцій дублюються, але поліція не підпорядковується міській раді, і міськрада не може встановлювати пріоритетів в роботі поліції. а муніципальна варта - це структурний підрозділ ЛМР. Інше питання - муніципали в силу різних причин ведуть інколи себе як мудаки. Але з мудаками в погонах - проблем було б ще більше.
  12. а навіщо окремий закон для кожного стурктурного підрозділу міської ради? треба закон про ЦНАП, про загальний відділ, про автогосподарство ЛМР? є закон про місцеве самоврядування, і цього вже ніби як достатньо. а далі по конкретних функціях (правах, обов'язках) конкретного підрозділу - можуть бути спеціалізовані закони (накприклад, КпАП надає право міській раді складати певні адмінпротоколи - "штрафувати" - але ж вся міська рада цим займатись не буде, цим повинен займатись конкретний підрозділ, і ЛМР вже сама визначає, якому саме своєму структурному підрозділу делегуються відповідні повноваження. а чи це "муніципальна варта", чи "муніципальна поліція", чи "муніципальна дружина", чи "департамнт банкування" - це вже назва залежить від фантазії очільників ЛМР чи клерків, які займаються власне створенням відповідного підрозділу (бо, наприклад, логічніше віддати функції контролю за земляними роботами підрозділу архітектурного чи будівельного контролю, але ЛМР делегувала це саме муніципальній поліції вже варті - мабуть, спеціально, щоб заплутати містян) тому що є правила благоустрою, і, поки вони чинні, їх треба виконувати (дотримуватись). інша справа, що якщо фірма СанСета має договір з комунальним підприємством на прибирання, і платить за це - то муніципали повинні на це зважати )) а "моя територія, роблю що хочу" - в умовах міста це в корені неправильний підхід. крім правил міста, є й інші нюанси - наприклад, якщо ти на своїй приватизованій землі знайшов поклади нафти чи газу - то ти на них не маєш жодних прав, адже це - багатство народу, і держава неодмінно попіклується, щоб це багатство опинилось в правильних руках правильних представників народу (які, щоправда, інколи виявляються офшорами, але то ж такі собі дрібниці?).
×