Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? ;)

так було завжди.

Просто чоловік має на увазі, що квиток куплений у водія / кондуктора 12-ки - не проканає у 15-ці.

Різні у них С/Н.

та з компостером серійний номер якраз не має значення, і квиток, закомпостований в тролейбусі №199 на 12-му маршруті, буде недійсний в №197 на тому ж 12-му маршруті (і на будь-якому маршруті, квиток дійсний саме в тролейбусі, де був закомпостований). тому квитки можна купувати будь-де, і в будь-якій кількості - вони будуть дійсні на будь-якому маршруті до компостування.

а "фішка" з с/н - це діюча система продаж без компостера в Луцьку, коли квиток дійсний тільки покупки, і тільки в місці продажу.

а ми ж говоримо про новшества без кондукторів і про встановлення компостерів?

до речі, у Львові квитки на електротранспорт можна купувати і в терміналах самообслуговування на зупинках (типу і-Бокс) ;)

а у водія в трамваї можна купити скільки завгодно квитків. і серійний номер не має значення - їх можна компостувати в будь-якому іншому трамваї на будь-якому маршруті.

так що варіантів продажу квитків є купа.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та з компостером серійний номер якраз не має значення, і квиток, закомпостований в тролейбусі №199 на 12-му маршруті, буде недійсний в №197 на тому ж 12-му маршруті (і на будь-якому маршруті, квиток дійсний саме в тролейбусі, де був закомпостований). тому квитки можна купувати будь-де, і в будь-якій кількості - вони будуть дійсні на будь-якому маршруті до компостування.

А я про що?

 

 

а ми ж говоримо про новшества без кондукторів і про встановлення компостерів?

Ми повертаємося у СРСР. І компостер - далеко не новшество.

Зараз ті, що повідкручували і поздавали на металобрухт, будуть викупляти назад !:lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та з компостером серійний номер якраз не має значення, і квиток, закомпостований в тролейбусі №199 на 12-му маршруті, буде недійсний в №197 на тому ж 12-му маршруті (і на будь-якому маршруті, квиток дійсний саме в тролейбусі, де був закомпостований). тому квитки можна купувати будь-де, і в будь-якій кількості - вони будуть дійсні на будь-якому маршруті до компостування.

А я про що?

а ми ж говоримо про новшества без кондукторів і про встановлення компостерів?

 vetalforever переживає за те, що не зможе купити в переповненому тролейбусі квиток у водія, а кожен квиток має індивідуальний серійний номер, і тому буде недійсний на іншому маршруті:

 

кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.

Я тобі більше скажу.  3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.

Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки.  Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш.

 

на квитках уже є серійні номера і  у водія є облік, який інтервал він продав за рейс. Так що не думаю, шо савдепія пройде. +1 до компостерів.

 

Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія?

я звернув увагу на те, що С/Н не має значення, квитки таки можна купити про запас, а не передавати за проїзд через весь переповнений салон, і тим більше не треба діставатись до кабіни водія кожного разу.

я про це - не має значення серійний номер, має значення відбиток компостера.

а ти про що? :)

п.с. А щоб не повертатись у СРСР - хотілося б компостери, як в Любліні - електронні, з принтом дати й часу компостування (вони ж працюють з "багаторазовими" електронними квитками-проїзними).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


п.с. А щоб не повертатись у СРСР - хотілося б компостери, як в Любліні - електронні, з принтом дати й часу компостування (вони ж працюють з "багаторазовими" електронними квитками-проїзними).

Ти ж розумієш, що реалізація в нас - буде через жопу. Нам до любліна - срати і срати.

Як пояснити бабульці овер 75 років, що вона може їхати лише 10 хв. Із квитком? І щоб їхати ще 3 хв. Потрібно доплатити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був в одній країні, так там були одноразові квитки (коштували 2,20 евро) і квитки на цілий день (2,80 евро). Непогана така система, як на мене. Квитки купувались при вході в автобус, у водія. Народу уйма, в основном туристи, все злагоджено, без затримок. Це те, що я бачив. (правда,вхід через передні двері там був дуже широкий).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Близько 13.00. Зупинка "5 школа". Тролейбус № 12 зупинився на зупинці. Позаду їде тролейбус № 9. Зупинився перед зупинкою, так як маршрутки заважали зупинитись на зупинці, але двері не відчинив. Попередній тролейбус (№ 12) поїхав, маршрутки теж. Тролейбус № 9 і собі поїхав не випустивши пасажирів на зупинці і не дав змоги зайти тим, хто хотіли

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

lilechka, та ж 9ка коли доїжає до кільця біля фуршету і повертає до авторинку, можна стільки наслухатись як панікують всі і вся а потом давай "жалітись" на всіх

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

lilechka, та ж 9ка коли доїжає до кільця біля фуршету і повертає до авторинку, можна стільки наслухатись як панікують всі і вся а потом давай "жалітись" на всіх

І правильно роблять. Особливо "класно", коли проїхавши перехрестя біля КРЗ, тролейбус там зупиняється на обід. Моя мама з важкими сумками після дачі вже 2 рази так попала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так писали, що мають назад повернути стару схему Тр8 і Тр9, навіть сам мер говорив про цю необхідність.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заступник міського голови Сергій Григоренко на засіданні комісії з питань майна та приватизації у середу, 2 грудня, розповів, що транспорт у місті розвиватимуть, зважаючи й на екологічний аспект.

Міська рада планує збільшити кількість тролейбусів у місті. Для цього мають намір взяти кредит на суму в 10 мільйонів євро. Це дозволить закупити тролейбуси вітчизняних виробників. Окрім того, планують і купувати вживані тролейбуси з Польщі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


кредит на суму в 10 мільйонів євро. Це дозволить закупити тролейбуси вітчизняних виробників

1 людський тролейбус = 5 млн грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

кредит на суму в 10 мільйонів євро. Це дозволить закупити тролейбуси вітчизняних виробників

1 людський тролейбус = 5 млн грн.

 

 

за який час він відіб'ється?

він стільки прослужить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


за який час він відіб'ється?
Н

ніколи.

з тим, як зараз виплачують субвенції і тим, як народ платить за проїзд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От порахуй, скільки потрібно провезти пасажирів, щоб відбити 5 млн грн.

Навіть без врахування витрат на ЗП та електроенергію.

Потім помнож цю цифру на 2, бо добра половина їздить  нахаляву .

 

 


сам відповім - 2 857 000 з гаком пасажирів.

Це ті, що платять!

 

 


таку кількість пасажирів можна провести (тільки цей тролейбус рахуємо) за :

 

2 857 000 / 12 годин (зміна) = 238 000 годин. / 24 / 365 = 27 років.

 

Ніби все правильно. Чи я десь промахнувся?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От порахуй, скільки потрібно провезти пасажирів, щоб відбити 5 млн грн.

Навіть без врахування витрат на ЗП та електроенергію.

Потім помнож цю цифру на 2, бо добра половина їздить нахаляву .

2 857 000 / 12 годин (зміна) = 238 000 годин. / 24 / 365 = 27 років.

А скільки пасажирів тролейбус перевозить за зміну?

Тоді, скільки змін треба відпрацювати тролейбусу, щоб перевезти 2 857 000 пасажирів?

Якщо (умовно) тролейбус за зміну перевезить 100 платних пасажирів, то йому треба відпрацювати 28 570 змін, що становить 28 570 / 365 = 78 років (це - умовний приклад, виходячи саме зі 100 пасажирів на зміну, і відсутності простоїв через поломки).

Якщо в тролейбуса 10 рейсів на добу, і на кожному рейсі продано 100 квитків (тобто 1000 за зміну), то достатньо 2 857 днів, що менше 8-ми років.

Поки ми не знаємо кількості платних пасажирів на рейс і кількості рейсів - показник окупності нового тролейбуса схожий на сферичного коня у вакуумі. І тим більше - поки ніхто не веде обліку пільгових пасажирів. Є тільки слова: Так зі слів директора ЛПЕ Анатолія Тимощука, у 2014 рік підприємство перевезло 22,5 млн. пасажирів, із яких близько 5 млн. – пасажири, які оплачують за проїзд, а 17,5 млн. – пільговики.

Спочатку треба монетизувати пільги, а вже потім траліки купувати

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


Поки ми не знаємо кількості платних пасажирів на рейс і кількості рейсів - показник окупності нового тролейбуса схожий на сферичного коня у вакуумі.

Ну, теорнтично, можна взнати. Але це ми рахуємо виключно окупність. А ЗП людям? А податки? А електрика?

Як каже наша бух-ша, з кожної заробленої гривні, потрібно гривню і 5 копійок заплатити податків:)

 

Аж самому стало цікаво. Піду спитаюся яка буде окупність тролейбкса. Скільки років.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


Є тільки слова: Так зі слів директора ЛПЕ Анатолія Тимощука, у 2014 рік підприємство перевезло 22,5 млн. пасажирів, із яких близько 5 млн. – пасажири, які оплачують за проїзд, а 17,5 млн. – пільговики.

Ну от. тоді правда, було лише 20+ тролейбусів. Зараз майже 50. Кількість людей збільшиться / збільшилась.

Але на той момент можна порахувати.

Тобто рік - 5 млн оплачених пасажирів. і 20 тролейбусів. тобто 1 тролейбус за рік провозить 250 000 пасажирів.

Зміни не мають значення. Просто за рік. Якщо взяти цю цифру, то потрбіно 20 років. якщо врахувати ЗП і податки, то цифра збільшиться.

Напевно вдвічі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


потрбіно 20 років. якщо врахувати ЗП і податки, то цифра збільшиться. Напевно вдвічі.

 

Я таки правий. Товариш підтвердив інформацію. Окупність ( із всіма відрахуваннями)  складе близько 40 років :)

Навіть на сьогоднішній день.

Не секрет, але за цей рік (прогноз) кількість перевезених пасажирів складе близько 30 млн. Це за останні роки найбільший показник.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хочете нові тролейбуси, як в  Польщі, то давайте проїзд як в Польщі зробимо. 2-3-5 євро!

І тролейбуси окупляться і комфрт буде і все-все-все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я був би готовий платити в тролі і 2-50, і 3-00, якби пільговики платили там хоча б 50 коп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


якби пільговики платили там хоча б

Стільки - скільки платять всі інші. Арифметика проста. Вище були цифри. Із 100 % перевезених пасажирів (третина!!!!) ~30-35% - платять. Решта - пільговики. Тобто можна уявити скільки недозаробляє підприємство і місто ,відповідно.

тобто із 30 млн за цей рік (як планується)  - 10 млн - платять. Решта 20 - пільговики. а це в грошах - 1,75*20 000 000 = 35 млн грн! Разом - усі 30 млн перевезених пасажирів - 52 млн. Мінус студенти і діти (вони хай по 1 грн.) то хай 40 млн лишиться. (середній 1,37 грн).

 

А для того, щоб пільговики платили (а це рішення відклали до нового року!) потрібно додати їм до пенсій по ~80  грн. це 24 робочих дня * 3,5 (1,75 туди + 1,75 назад). І це не потрібно державі виплачувати субвенцій містам на них.

А пенсіонер сам вирішить - їхати чи ні. Бо це ж таке солодке радянське слово - Халява!

Вони добиваються безоплатного проїзду, замість добиватися збільшення пенсій! Абсурд.



хоча б 50 коп.

Теж варіант. 10 млн грн в рік. Чимала сума все одно.

Якщо пройдуть нововведення із компостерами. То штат кондукторів зменшиться в рази. А відповідно і видатки на  ЗП. А відповідно і довше можна не підіймати плату на проїзд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так зі слів директора ЛПЕ Анатолія Тимощука, у 2014 рік підприємство перевезло 22,5 млн. пасажирів, із яких близько 5 млн. – пасажири, які оплачують за проїзд, а 17,5 млн. – пільговики.

 

Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников? Ни разу не видел тёти с блокнотиком, которая ставит палочки, когда входит пассажир...

Цифры с потолка? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников?Цифры с потолка? :)

Ні.

Якщо цікаво - можу тобі взнати методику підрахунку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Так зі слів директора ЛПЕ Анатолія Тимощука, у 2014 рік підприємство перевезло 22,5 млн. пасажирів, із яких близько 5 млн. – пасажири, які оплачують за проїзд, а 17,5 млн. – пільговики.

 

Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников? Ни разу не видел тёти с блокнотиком, которая ставит палочки, когда входит пассажир...

Цифры с потолка? :)

Там, здається, беруться цифри чи то абсолютні чи то у % (до загальної чисельності мешканців) пільгових категорій громадян, які проживають у місті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...