Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Тролейбус не може бути апріорі прибутковим транспортом, це міф. Навіть у Європі комунальний транспорт існує за рахунок дотацій.

Щодо Ківерець, то тут вже має підключатися обласна рада. Але в першу чергу треба навести лад у самому Луцьку, тому що 45 тролейбусів - це мало, в 2006-2007 виїжджало 60, хоча би на цей рівень вийти.

Щодо нових ліній, то 55 мікрорайон, все-таки, один із потрібних нині у транспортному сполученні. Як-не-як, це не приватний сектор, а багатоповерхівки. Тому тролейбус туди проситься. Будувати там не так вже і багато, все-таки лише в одну сторону, та і в деяких місцях навіть стовпи вже є. Якщо Тернопіль може собі таке дозволити, то Луцьк нічим не повинен бути гіршим.

 

Не знаю, звідки там надумали брати б/у, але той "зоопарк", який вже наплодили, ні до чого хорошого не призвів. Не знають, з якої сторони до машини підійти і як наслідок машини подовгу простоюють. Треба трохи з розумом підходити, якщо береш той чи інший тип машини, то хай і беруть до них відповідні схеми, як їх ремонтувати. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, TFA сказано:

Тролейбус не може бути апріорі прибутковим транспортом, це міф.

да ладно!

Принаймні не збитковим, а працювати в нуль.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, NightVision сказано:

які саме моделі планують закупити. Більшість міст України купує Шкоди 14 Тр

не виключено, що так і буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитувати

Щодо Ківерець, то тут вже має підключатися обласна рада. Але в першу чергу треба навести лад у самому Луцьку, тому що 45 тролейбусів - це мало, в 2006-2007 виїжджало 60, хоча би на цей рівень вийти.

Лад то треба навести, але от чи треба набагато більше тролейбусів - то питання.

Не бачу зараз великої нехватки тролейбусів у Луцьку. Порівняно з 2006-2007 темп життя змінився, для багатьох лучан тролейбус повільний і незручний по графіку.

В нас особо немає дуже довгих проспектів, в наших умовах це стоп-старт від зупинки до зупинки.

А от маршрут на Ківерці - це була б бомба. Дорога пряма і майже скрізь широка, від Луцька до Ківерців фактично лише дві зупинки (Дачне і Жабка), переваги тролейбуса розкрились би в повній мірі. В першу чергу вмісткість пасажирів, бо маршрутки на Ківерці постійно забиті. Звісно, маршрутницьке лоббі ставило би палки в колеса.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, snouden сказано:

Не бачу зараз великої нехватки тролейбусів у Луцьку.

точно??

В п'ятницю я просидів 30 хв. на Ковельській чекав траліка. не було ЖОДНОГО!  А мала бути 4-ка і 12 -ка.

12-ки не було годину. а 4-ки 30 хв.

За те маршруток було - вагон!!! А це - потенційні пасажири тролейбусів поїхали!

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давайте підійдем з іншого кінця.

Якщо згадати "золоті часи" (2006-2007р. згідно TFA), коли було все так добре.

Чого ж тоді народ масово перейшов на маршрутки? Це тільки через те, що тролейбусів, стало менше, чи може все таки зі сторони людей спостерігався рух?

В мене слава Богу, від природи хороша пам'ять: і я дуже добре пам'ятаю, що ну нехай не 2006-2007, а десь до 2002-2003 люди більше їздили на тролейбусах, потім з'явились Богдани, які кардинально в кращу сторону відрізнялись від старих Iveco, і народ просто масово став переходити на маршрутки.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, snouden сказал:

 

Давайте підійдем з іншого кінця.

Якщо згадати "золоті часи" (2006-2007р. згідно TFA), коли було все так добре.

Чого ж тоді народ масово перейшов на маршрутки? Це тільки через те, що тролейбусів, стало менше, чи може все таки зі сторони людей спостерігався рух?

В мене слава Богу, від природи хороша пам'ять: і я дуже добре пам'ятаю, що ну нехай не 2006-2007, а десь до 2002-2003 люди більше їздили на тролейбусах, потім з'явились Богдани, які кардинально в кращу сторону відрізнялись від старих Iveco, і народ просто масово став переходити на маршрутки.

 

Тому що в 2008 році, а якщо точніше, з другої половини 2007 року тролейбуси масово стали ставати "під паркан". Одні ставали з кузовом, інші через проблеми із ведучим мостом. Першим треба було робити капіталку, другим - купувати дорогі запчастини, але саме тоді прийшли автобуси по лізингу і в першу чергу за них треба було платити. Тому на ремонт тролів доводилося забивати болт. В 2009 році випуск вже був 49, а ще через рік - 40, і то не завжди виходило 40 випускати. Ясна річ, чекати довго ніхто не буде, а тоді ще й до всього зовнішній вигляд тролейбусів просто відлякував, багато їздило обдертими від реклами з прогнившою наскрізь обшивкою металу... 

Та і я не стверджую, що 2006-2007 - це "золоті часи" ЛПЕ. Проблеми були із з/п, але не такі, як після приходу автобусів. "Золоті часи" були за Союзу, а після розпаду почалися проблеми. В 2003 році, до речі, теж був певний занепад, багато машин ставало, але тоді прийшов новий директор Кубіцький і завдяки ньому за 2004-2007 роки багато машин поїхало.

2 часа назад, Zheny@ сказал:

В п'ятницю я просидів 30 хв. на Ковельській чекав траліка. не було ЖОДНОГО!  А мала бути 4-ка і 12 -ка.

12-ки не було годину. а 4-ки 30 хв.

За те маршруток було - вагон!!! А це - потенційні пасажири тролейбусів поїхали!

 

О котрій годині це було? І в яку сторону? Якщо в міжпік, то може з'їжджали на ТО-1. Ну і можливої поломки ніхто не відміняв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до якогось повідомлення вище:

 

допоки в траліках їздять старі крикливі пенсіонери, яким треба уступати місце, якби м'яко сказати... хворобливі і не благоприятні люди від яких часто неприємно пахне, хворі на всякі болячки, алкаші, крадії та інша шваль. я краще заплачу в 2 рази більше і поїду маршруткою. ну це якшо вибирати між траликом і маршруткою.

було кілька прецидентів і тепер це для мене аксіома.

от коли піднімуть ціну на проїзд, не буде зайців, пільговиків, стариків, закуплять "нові-старі" польські машини тоді можна буде і їхати тролейбусом.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зачем на работу берут "старушек", которые не могут пройти по салону и обилетить пассажиров?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, ursa сказано:

Зачем на работу берут "старушек", которые не могут пройти по салону и обилетить пассажиров?

Розумію, що питання риторичне. Але поведуся, як єврей:

Ти, для прикладу, скільки би хотів отримувати за подібну роботу?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Окай. Гипотетично...

Учитывая минимальную физическую нагрузку и вынос мозга время от времени в некондиционированном и временами зловонном салоне - от 300 за смену (8 часов), сб/вс - выходной, доставка на утреннюю и завоз с ночной смены, двойная оплата за выход на праздничные/выходные дни.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

52 хвилин тому, ursa сказано:

сб/вс - выходной

не буває. Змінна робота. Як повезе.

52 хвилин тому, ursa сказано:

от 300 за смену (8 часов)

поділи навпіл. І приблизно отримаєш максимум, що вони мають. Зазвичай менше.

53 хвилин тому, ursa сказано:

доставка на утреннюю и завоз с ночной смены

це є.

54 хвилин тому, ursa сказано:

двойная оплата за выход на праздничные/выходные дни

просто оплата.

 

а тепер питання:

 

2 годин тому, ursa сказано:

Зачем на работу берут "старушек"?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 хвилин тому, NightVision сказано:

А заяем протискиваться по салону и оптаптывать всем ноги и начинать бока? У кондуктора есть свое место. Пусть ему передают.

Трошки не так. Народ не звик до безкондукторного тролейбуса. Більшість за звичкою шукає очима / чекає кондуктора. Але доти, доки водій не оголосить про це.

В час-пік - майже не реально.

В маршрутці скільки місткість людей? А скільки в тролейбусі? А коли 10 пасажирів будуть проштовхуватися, щоб занести водію гроші і взяти квиток, щоб закомпасірувати?

Якщо вже є кондуктор - то це її обов'язок - ходити, перевіряти, продавати.

Штовхатися - питання  третє.

21 хвилин тому, NightVision сказано:

и часто перигавкнуться.

пасажири самі провокують. А кондуктори також живі люди. Не кожен стримається.  Та й пасажири різні трапляються. Одне хамить і матюкається.  Інше кусається.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. у львові їздять травмаї без кондукторів. трамваї менші і вужчі за тролейбуси. і люди вимушені, хто не має квитка, купувати його у водія. компостери розміщені по всьому трамваю. на вулицях біля зупинок автомати чи кіоски продають квитки.

на лінії їздять контролери! причому вони вже знають де треба заходити і перевіряти. попався - штраф. ніяких кондукторів немає!

правда там замічений лайфхак - на виході передай квиток малоімущему...

 

2. в моїй маршрутці №47, кожен другий раз коли нею їду сидять зайці, мудаки, жмоти... ну м'якше сказати не можу. зайшло, морда кірпічом. нічо не знаю нічо не чую, платити не буду. особливо часто таке спостерігається коли їм треба їхати 1-2 зупинки. якшо ти бідноття вже таке, то їдь траліком, якшо жадіна всрана - то йди пішком. 400 метрів між зупинками а йому впадло пройти.

сьогодні зранку така мавпа їхала. зайшла і проситься в водія, ну я ж одну зупинку, ну будь ласка ну безплатно. і шо ти їй зробиш? хоча бувало доходило не раз що водій стає і не їде двері не відкриває поки не передадуть гроші. відверто замахало таке.

я вже мовчу що є ціла купа ніщих які люблять за 1 гривню їхати від КРЗ на 40й. типу тут недалеко, підвезіть. попривикали блін. дістало

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, laser сказано:

1. у львові їздять травмаї без кондукторів. трамваї менші і вужчі за тролейбуси. і люди вимушені, хто не має квитка, купувати його у водія. компостери розміщені по всьому трамваю. на вулицях біля зупинок автомати чи кіоски продають квитки.

на лінії їздять контролери! причому вони вже знають де треба заходити і перевіряти. попався - штраф. ніяких кондукторів немає!

так і буде. будуть "валідатори". Продаж квитків всім. Навіть "халявщикам". такий собі облік.

 

4 годин тому, laser сказано:

правда там замічений лайфхак - на виході передай квиток малоімущему...

у нас це зветься порушенням. Особливо, коли віддають кондуктору - то є повторний продаж, а це ,само собою, крадіжка.

 

4 годин тому, laser сказано:

2. в моїй маршрутці №47, кожен другий раз коли нею їду сидять зайці, мудаки, жмоти... ну м'якше сказати не можу. зайшло, морда кірпічом. нічо не знаю нічо не чую, платити не буду. особливо часто таке спостерігається коли їм треба їхати 1-2 зупинки. якшо ти бідноття вже таке, то їдь траліком, якшо жадіна всрана - то йди пішком. 400 метрів між зупинками а йому впадло пройти.

сьогодні зранку така мавпа їхала. зайшла і проситься в водія, ну я ж одну зупинку, ну будь ласка ну безплатно. і шо ти їй зробиш? хоча бувало доходило не раз що водій стає і не їде двері не відкриває поки не передадуть гроші. відверто замахало таке.

я вже мовчу що є ціла купа ніщих які люблять за 1 гривню їхати від КРЗ на 40й. типу тут недалеко, підвезіть. попривикали блін. дістало

все через те, що обл департамент транспортної інфраструктури, на чолі із Іваном Миркою

ще не ввів контролерів по маршруткам. Як вони видають квитки, як їздять і т.д.

 

може то попроситися до Мирки в команду?? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тримати на кожному тролейбусі по кондуктору - це по-дурному і зайва витрата коштів. Хто заважає зробити компостери + контролери - не розумію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, alexvvv сказано:

Хто заважає зробити компостери + контролери

мер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, Zheny@ сказано:

мер.

насправді це стьоб.

 

Бо якщо чесно, то вигнати кондукторів, то на їх місце потрібно набрати контролерів. це раз.

2) Де купувати квитки? 

 - Будки на зупинках ? ОК! Скільки зупинок є "на вимогу"?  Скільки потрібно будок? Людей туди? Обігрів взимку? Світло, сигналка?

 - в ларьках ? Ок. Хто схоче безоплатно продавати в магазинчиках квитки? Вести облік проданого? Кому з продавців і хазяїв воно нада?

крім того, можна купити ОДИН квиток в конкретний тролейбус (по номеру) і їздити з ним тиждень. І так само на інший. компостери перенастроювати ніхто не буде кожної зміни.

 

Ідея з валідаторами, як в Польщі - саме то.  Конкретний тролейбус, дата, час, код.  Підробки виключені. Зайшов - сів їдеш.

Контролери само собою. Але вони без муніципалів - ніц не варті. Ну немає в мене грошей на штраф, і що далі? Хтось викликатиме поліцію? Вони приїдуть заради того, щоб мене зняти на зупинці?

 

оцих "але" 2 вагони...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zheny@  це все технічні моменти, які можна вирішити. Ті ж ларьки стоять на багатьох зупинках тролейбуса - там насильно змусити продавати квитки - інакше виселяйтесь, алкоголь то якось заборонили продавати вночі правда ж? Та і автомати з продажу квитків також можна зробити. Компостери звичайно треба сучасні. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, alexvvv сказано:

алкоголь то якось заборонили продавати вночі правда ж?

Кому? Як мені нада, я купляю :) І я такий далеко не один.

1 година тому, alexvvv сказано:

Та і автомати з продажу квитків також можна зробити. Компостери звичайно треба сучасні. 

валідатор всередині.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Вибачайте, я не в темі, може вже тут писали - що, в нас продовжили рух тролейбусів в вечірню пору? Вже два рази бачив після 23-ї...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

ЛМР запрошує до співпраці по ЛПЕ на 3-4млн.грн. ;)

 

Цитувати

В рамках реалізації “Програми розвитку Луцького підприємства електротранспорту на 2016-2020 роки” оголошено допорогові закупівлі для придбання системи диспетчерського управління рухомим складом тролейбусів на маршрутах міста Луцька на суму 440 тисяч гривень, а також системи автоматичного сповіщення пасажирів на суму 945 тисяч гривень.

   Крім того, найближчим часом будуть оприлюднені умови допорогових закупівель автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів на суму 997 тисяч гривень та закупівля послуг у сфері інформаційних технологій на суму 992 тисячі гривень.

"автоматизація" й "інформатизація" по 50тис.грн. в розрахунку на одиницю рухомого складу на маршруті? хм...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, rrid сказано:

"автоматизація" й "інформатизація" по 50тис.грн. в розрахунку на одиницю рухомого складу на маршруті? хм...

а що не так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...