Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

але тиждень тому, мусив стояти більше 20 хв. в черзі - щоб купити конверт

Згідний, це просто жах, часом отримую бандерольки з Китаю, Укр Пошт - не реально тормознуте обслуговування, правда якщо за справу візьметься молода операціоністка, все пришвидшується ;)

Інша справа нова пошта, якщо виникає черга, зразу під'єднується людина з складу, молодці, але подорожчали суттєво... інтайм значно дешевший по габаритним речам.

Сьогодні в Харкові вбито трьох працівників Нової пошти з автоматичної зброї під час ранкової інкасації...

Це просто п...ц Повний беспредел в країні!!(((((

В Києві в парку нивки якійсь передурок за ноутбук двох людей постріляв, кожен день все більше такої херні, треба щось робити з тою раковою пухлиною на сході.....

У Харкові грабіжники вбили трьох працівників «Нової пошти»

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Перший раз сьогодні почув хамство від працивника нової пошти.вчора пришли гроши наложним платежом.сьогодни телефонують чи ви грощи будете забирати.цей дзвинок не виглядав як нагадування бильш як шо ми заберемо грощи якшо не заберете

Дзвінок на "гарячку" кардинально змінює тон та ставлення. Сам такого ніколи не робив та робити не збираюсь, вже багато років співпрацюю з НП та ніколи проблем не мав, всі питання вирішувались у мою користь "полюбовно".

Опубліковано

Перший раз сьогодні почув хамство від працивника нової пошти.вчора пришли гроши наложним платежом.сьогодни телефонують чи ви грощи будете забирати.цей дзвинок не виглядав як нагадування бильш як шо ми заберемо грощи якшо не заберете

Дзвінок на "гарячку" кардинально змінює тон та ставлення. Сам такого ніколи не робив та робити не збираюсь, вже багато років співпрацюю з НП та ніколи проблем не мав, всі питання вирішувались у мою користь "полюбовно".

Ну так ти кажи шо ти ногою відкиєваєш двері на багатьох відділенях і потім п'єш 100 грам з керівниками відділень. :0139::0135::_16:

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Поясніть, бо щось лижі не їдуть: мали промо-код на доставку вантажу до 30кг, передавали вантаж - великогабаритний, але вагою не більше 20 кг. На НП зробили заміри розмірів і визначили вагу 35,4 кг(не зважуючи вантаж), відповідну і виставили вартість доставки, коротше, промо-код - в прольоті.

До чого тут розміри? Може я відправляю великий поліетиленовий мішок з пінопластом, який важить пару кг?

Опубліковано

До чого тут розміри? Може я відправляю великий поліетиленовий мішок з пінопластом, який важить пару кг?

вже було обговорення десть трохи вище

і пояснення

Опубліковано

Поясніть, бо щось лижі не їдуть: мали промо-код на доставку вантажу до 30кг, передавали вантаж - великогабаритний, але вагою не більше 20 кг. На НП зробили заміри розмірів і визначили вагу 35,4 кг(не зважуючи вантаж), відповідну і виставили вартість доставки, коротше, промо-код - в прольоті.

До чого тут розміри? Може я відправляю великий поліетиленовий мішок з пінопластом, який важить пару кг?

В даному випадку враховується об'ємна вага, а не фактична.

Опубліковано

До чого тут розміри? Може я відправляю великий поліетиленовий мішок з пінопластом, який важить пару кг?

Є така штука, як об'ємна вага.

Опубліковано

Ще одна не чесність "нової пошти". Замовляла покупку через інтернет, погодилась на послуги "нової пошти", оплата доставки за рахунок відправника. Отримавши посилку, працівник пошти говорить, що відправник не правильно вказав вагу посилки,начебто, в декларації вказано 3 кг, а насправді там 4,5мг,і що мені треба доплатить 10 грн. Гроші не великі тому погодилась, хоча зауважила, що помилка не моя і не відправника, оскільки зважування посилки проводиться працівниками пошти, як при отриманні, так і при відправленні. Заплативши все таки ці 10 грн, не хотілось сваритися (перебувати захоплений інтерес покупки), приїхавши додому вирішила переважати посилку. Виявилась вага парадоксально 2,7 кг)))) так як мені за мою пропану навіть не видали ніякої квитанції, і дорога туди і назад виявиться такою ж, звичайно нікуди нічого вияснити я не пішла.( Будьте уважними, перевірити вагу посилки можна і після отримання на тій же пошті, і про всі платівки вам зобов'язані видавати квитанції. Гроші не великі, але як кажуть "копійка гривню береже".

Опубліковано

Ще одна не чесність "нової пошти". Замовляла покупку через інтернет, погодилась на послуги "нової пошти", оплата доставки за рахунок відправника. Отримавши посилку, працівник пошти говорить, що відправник не правильно вказав вагу посилки,начебто, в декларації вказано 3 кг, а насправді там 4,5мг,і що мені треба доплатить 10 грн. Гроші не великі тому погодилась, хоча зауважила, що помилка не моя і не відправника, оскільки зважування посилки проводиться працівниками пошти, як при отриманні, так і при відправленні. Заплативши все таки ці 10 грн, не хотілось сваритися (перебувати захоплений інтерес покупки), приїхавши додому вирішила переважати посилку. Виявилась вага парадоксально 2,7 кг)))) так як мені за мою пропану навіть не видали ніякої квитанції, і дорога туди і назад виявиться такою ж, звичайно нікуди нічого вияснити я не пішла.( Будьте уважними, перевірити вагу посилки можна і після отримання на тій же пошті, і про всі платівки вам зобов'язані видавати квитанції. Гроші не великі, але як кажуть "копійка гривню береже".

Вам просто потрібно було відмовитися від оплати. І посилку Ви б свою отримали! А щодо ваги, вона могла бути обємною а не фактичною. Тобто по розміру коробки її визначили.

  • +1 1
Опубліковано

Оплата доставки за счёт отправителя была?

В таком случае они не имели никакого права брать доплату с вас.

На каком отделении произошла данная ситуация?

Не поленитесь. Вернитесь на отделение. Требуйте чек. Вызывайте руководителя отделения. Звонит при них в контакт-центр и описывайте ситуацию. Регистрируйте жалобу. Требуйте письменного ответа. Наблюдайте, как они побледнеют и начнут падать в обморок. Не соглашайтесь забрать те 10 грн. Или больше.

Такую хрень нужно пресекать. И жестоко.

Но только если доставку действительно оплачивал отправитель, а не вы.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Ну відправник скоріш за все неправильно вказав реальну вагу, а 4,5 кг - це могла бути об'ємна вага. А 10 грн - це насьогодні навіть півдолара нема, я б заплатив і навіть не згадував, бо навіть кави чи бокал пива не вип'єш за ці гроші. 10 грн зараз - це як 3 грн 1,5 роки тому.

В нас мабуть найдешевша доставка в Європі, в Польщі такі служби доставки беруть за дрібниці майже по 20 злотих (120 грн), доставка дисків 100 злотих (600 грн).

Змінено користувачем Black
  • +1 3
  • -1 3
Опубліковано (змінено)

Тим, хто намінусував - перевізник невинний в тому, що відправник вказав неправильну вагу і прийшлось доплатити, якщо 10 грн рєшає щось, то треба було дзвонити відправнику і вимагати компенсації або впертись рогом і не забирати до тих пір, поки відправник не доплатить.

Nazarqa, зарплати були б вищі, якби люди вимагали більше. Відмовляйтесь працювати за такі гроші, вимагайте мінімалку еквівалент хоча б 300 євро від Кулявлоба. Поляки відмовляються працювати за 500 доларів, наших набирають. А до наших роботодавців з Африки навіть не поїдуть працювати за 100 доларів в місяць, коли українці відмовляться і прийдеться піднімати, іншого виходу не буде в них. Я вважаю тарифи НП на доставку дрібних вантажів цілком адекватними.

Змінено користувачем Black
Опубліковано

отримувач не винний, що хтось там натупив і крапка. і відправник не винний - навіть якщо спеціально чи ні вказав неправильну вагу, для того на відділенні сидить купа людей, щоб це перевіряти.

потрібно було перевіряти на місці - і важити і міряти об'ємну вагу.

сервіс блін. і справа не в 10 грн.

звикли всі свої косяки переносити на споживача.

Опубліковано

1. При чём тут "сервис"?

2. Отправители "хитрые" - часто специально занижают вес, авось пройдёт, авось на...сделают.

3. Куча людей при отправке может и помочь ему "ошибиться".

Но основное - тариф на доставку посылки от 2.01 до 5.0 килограмм - фиксированный, 40 грн.

О какой нафиг доплате может идти речь?

Номер отделения в тему, номер накладной в личку.

  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Не можу додзвонитись на НП.

ПІДКАЖІТЬ, можливо, хтось знає: карткою за доставку на НП можна розрахуватись?

Скоро ця можливість буде реалізована!

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Компанія "Нова Пошта" запускає послугу міжнародної доставки

Компанія "Нова Пошта" запускає послугу міжнародної доставки, що надасть клієнтам можливість відправити посилку до більш ніж 200 країн світу.

Спочатку сервіс буде доступний клієнтам лише у Києві, однак вже у березні наступного року "Нова Пошта" надасть можливість відправляти та отримувати посилки з-за кордону жителям міст-мільйонників, а восени 2016 року – по всій Україні.

Послуга доступна у двох варіантах. У першому випадку термін доставки складе сім днів, а у другому – три дні. Завдяки виходу на міжнародні ринки, користувачі "Нової Пошти" зможуть відправити посилки за кордон своїм рідним або друзям, а також замовити товари з зарубіжних інтернет-магазинів.

Перевагою сервісу від "Нової Пошти" є те, що клієнт має можливість заповнити усі необхідні для відправлення документи у режимі онлайн, не виходячи з дому. Після оформлення заявки на сайті користувачеві потрібно буде лише віднести посилку до відділення або віддати її кур’єру "Нової Пошти". Крім того, користувачі зможуть відстежувати переміщення свого відправлення на усіх етапах доставки.

Беззаперечною перевагою нової послуги є її доступність: "Нова Пошта" пропонує користувачам вигідні фіксовані тарифи без прихованих платежів. Варто також зазначити, що імпортні товари вартістю до 150 євро оформлюються на кордоні без мита. Митне очищення вантажів відбувається на власній центральній сортувальній станції.

"Ми ставимо перед собою амбітні цілі і досягаємо їх. Рік тому ми почали роботу на ринках Грузії та Молдови, а сьогодні ми вже є там основним перевізником для ряду корпоративних клієнтів. Більше того, ми запустили відправки з Грузії та Молдови до третіх країн. Тепер ми починаємо доставку посилок і вантажів до 200 держав. Переконаний, що через кілька років посилки за кордон стануть таким же звичним і природним явищем, як і доставка по Україні ", - прокоментував запуск нового сервісу співзасновник, член Наглядової ради "Нової Пошти" В'ячеслав Климов.

"Сервіс є пріоритетом №1 для компанії. А ідеальний сервіс передбачає, що послуга повинна бути легкою, практично непомітною. Клієнту достатньо зробити один клік, а про решту подбає "Нова Пошта". Тому ми вивчаємо і застосовуємо у своїй практиці досвід світових лідерів галузі . Ми зробили легкої доставку всередині України, а тепер ми будемо забезпечувати простоту і зручність при доставці в 200 країн світу", - сказав співзасновник, голова Наглядової ради" Нової Пошти "Володимир Поперешнюк.

Для запуску міжнародної доставки "Нова Пошта" вирішила вивести на ринок нову компанію Nova Poshta International.

"Ми пропонуємо нашим клієнтам легку доставку в 200 країн світу протягом небудь трьох, або семи днів. Ми забезпечуємо високу якість сервісу при дуже конкурентних цінах. З сьогоднішнього дня наші клієнти зможуть відправити або одержати посилку з-за кордону в будь-якому з 280 відділень Києва . А вже восени наступного року нашу послугу зможуть оцінити жителі всієї України ", - говорить генеральний директор Nova Poshta International Тимур Коган.

© https://novaposhta.ua/news/rubric/2/?id=2554

Опубліковано (змінено)

Модератори, перейменуйте вже, нарешті, тему зі "Скарги..." в "Новини "Нової пошти"".

Змінено користувачем nickel
  • +1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...