AgentSmith13 Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 11:01 #1176 Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 11:01 Цирк, та й годі... Посилка їде з Харкова, з особистого досвіду - приїде вона завтра ввечері десь, приїде на центральне відділення... На свою голову замовив на відділення №9 на Задворецькій, іііііі.... На Задворецькій вона буде в ПОНЕДІЛОК. Ок, хочу змінити відділення на 1-ше - ФІГУШКИ! Вони в ПОНЕДІЛОК повезуть на 9-те з 1-го, там оформлять нову накладну і попруть назад на 1-ше....Звісно, за додаткові МОЇ гроші. В чому проблема просто поміняти відділення призначення без мандрів по Луцьку - ХЗ (навіть з доплатою, хоч вона, по факту - виключно за повітря і ніяк не законна - навпаки, МЕНШЕ везти треба вантаж). Посилка без післяплати, товар оплачений (тобто, МОЯ власність, і не за 5 гривень), мені лишається заплатити за доставку. Та блін, я готовий і 100 грн. зверху дати, щоб отримати в суботу ввечері-неділю вранці і без дебільних перевезень посилки "туди-сюди". Хочуть грошей зверху - беріть, але не за продовження терміну катання вантажу, а за скорочення... Зараз місцеві хфілософи спитають "ШО, наркота їде, ламає?"... Не наркота, рибальське спорядження, ламає, бо замовлено 2 тижні тому, та і потрібне. Цитата з сайту - "Ми працюємо без вихідних". Угу, угу... І протилежна ситуація з реально суперовим сервісом від НП - зовсім недавно замовляв риболовні всякі дрібнички на Флагмані з Києва - так замовив в четвер в 16:30, а приїхало в п'ятницю після 15:00, притому на потрібне мені відділення... І перед тим пару разів так було, і з Харкова за 2 дні все приїжджало. От би їм ще стабільності в частині оперативності виконання роботи додати... P.S. Судячи з того, що доблесна харківська НП досі не відправила занесений їм ще вчора вантаж - добре, аби він взагалі в понеділок був... Лажать-так лажать!
AgentSmith13 Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 14:13 #1178 Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 14:13 (змінено) 2 часа назад, Saddy сказал: і тут зрада Ні, повна перемога ж! А те, що контора проти ЛОГІКИ працює - то ОК? Нащо тоді взагалі та "переадресація?" Щоб зняти бабки, і потягнути при тому час? Посилка ДОСІ в Харкові, і не зрушилася ні на метр відучора, переможище ж просто, рекорд. До того - з 20 відправлень отримав без проблем, а деякі - ще й швидше, як обіцяли. Ну, може, сайт в них підтуплює, не виключаю. Але то не зменшує дебілізму процесу "переадресації". Змінено 12 Квітня, 2019 в 14:17 користувачем AgentSmith13
volks Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 14:34 #1179 Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 14:34 20 минут назад, AgentSmith13 сказал: Посилка ДОСІ в Харкові, і не зрушилася ні на метр відучора, переможище ж просто, рекорд. Моде пізно привезли на відділення.
AgentSmith13 Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 14:53 #1180 Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 14:53 І понад добу лежить "на сортувальному терміналі у м. Харків"... Оперативненько так... Як на мене, за таку роботу не можна, а треба не заплатити за доставку - майно моє, доки на нього є, оревуар. Бо нагліють помаленьку - то ноут їм до монітора, що приїхав підключати "ніззя" (прийшлося зателефонувати відправнику на номер з декларації, врубити гучномовець, і зразу стало можна, як підтвердив, що навіть треба), то "Приватовська кредитка у нас не катить, в нас Ощад" (на ділі - все працює, після пари профілактичних пілюль), то тепер отак. Рідко гадять, але влучно. Добре, що хоч жодного разу не потрощили нічого мені (Автолюкс колись умудрився).
Saddy Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 18:25 #1181 Опубліковано 12 Квітня, 2019 в 18:25 3 часа назад, AgentSmith13 сказал: майно моє до моменту отримання посилка належить відправнику. тому логічне п.2: якщо посилка дійсно ще на відділенні, то відправник може змінити відділення доставки, створивши нову експрес-накладну. якщо ж посилка вже поїхала, то так, лише процедура, яку ти описав вище. чому так? поясню тобі на зрозумілому для тебе прикладі (сподіваюся, що зрозумілому, враховуючи твою сферу діяльності) - уяви який би хаос відбувався в інтернеті, якби пакети даних в будь-який момент могли змінювати хост та порт призначення. так само і з посилками при логістиці. звідси і логічна така організація доставки при зміні відділення отримання - при такому розклАді збільшується час доставки, проте практично нівелюється шанс загубити посилку чи відправити взагалі у неправильному напрямку.
AgentSmith13 Опубліковано 13 Квітня, 2019 в 07:13 #1182 Опубліковано 13 Квітня, 2019 в 07:13 12 часов назад, Saddy сказал: до моменту отримання посилка належить відправнику. тому логічне п.2: якщо посилка дійсно ще на відділенні, то відправник може змінити відділення доставки, створивши нову експрес-накладну. якщо ж посилка вже поїхала, то так, лише процедура, яку ти описав вище. чому так? поясню тобі на зрозумілому для тебе прикладі (сподіваюся, що зрозумілому, враховуючи твою сферу діяльності) - уяви який би хаос відбувався в інтернеті, якби пакети даних в будь-який момент могли змінювати хост та порт призначення. так само і з посилками при логістиці. звідси і логічна така організація доставки при зміні відділення отримання - при такому розклАді збільшується час доставки, проте практично нівелюється шанс загубити посилку чи відправити взагалі у неправильному напрямку. Оплачене мною шляхом банківського переказу наперед майно належить відправнику? А чого не посольству США? А за "дрочилово" півтори доби з відправкою з міста призначення - має бути як мінімум знижка за доставку... Невигідно? Зламалася машина? Мене, як клієнта то не.... хвилює. Привезли 11-го, поїхало після 20:00 12-го. Ок, де хаос? Приїхала посилка на центральний склад на Карбишева, що я побачив в додатку, якого милого я, зайшовши в додаток і змінивши місце на це відділення, не можу її там в той же день забрати? Я, блін ще й економлю пальне НП - до наступного відділення доставляти не треба. Я - зареєстрований користувач, сам натиснув, усвідомлено, де проблема, і нахіба та возня? Як я вище написав - і ЗАПЛАТИТИ за то готовий. Але ж ні, в бідончику ЛЮМІНІЙ! Знав би, що так буде - попросив би на автобусі передати. 2
Saddy Опубліковано 13 Квітня, 2019 в 08:23 #1183 Опубліковано 13 Квітня, 2019 в 08:23 Тому що перевізнику пофіг хто, кому, скільки і яким методом оплачує. Відправник приніс посилку, створив накладну, і він за неї відповідає (на наявність заборонених предметів і інших порушень). Тому і коригує усі дії саме відправник. По-друге, посилка потрапили на відділення 11-го, чи була створена накладна 11-го (наприклад в додатку)? Якщо виникли затримки з вини перевізника, то вони завжди (принаймні мені) йдуть на зустріч. Може в мене спілкування не таке?))) По-третє, ти зареєстрований користувач, то при реєстрації погодився на правила нової пошти, то чому зараз цілі простирадла "скарг" пишеш?
Litovets Опубліковано 5 Жовтня, 2019 в 19:27 #1184 Опубліковано 5 Жовтня, 2019 в 19:27 Свіжий зашквар від нашої "любої" нової пошти. Відправив я посилку наложкою в запоріжжя. Там її не забирають, повертається назад. Приходжу на відділення забирати. Виносять мені зовсім іншу коробочку і просять за повернення суму десь в 2 рази більшу ніж в них на сайті вказана. Питаю, що за прикол, звідки така цифра взялясь. На що мені кажуть, ну вашу посилку залило водою, коробка розмокла і ми перепакували в нову (стару показали, справді розмокла) Розпаковую, оглядаю посилку і що бачу - юсб кабель підмінений на інший (пожмаканий і брудний, а мій був як новий) кажу мол так і так - юсб шнурочок не той, хтось поміняв. На що мені - айяйяй, як так могли, ну да ладно - пишіть скаргу. Висновок - нова пошта і зокрема деякі її працівники просто "майстри" своєї справи. Посилку залило водою? Не проблема - ми дамо вам нову коробку і бережно все запакуємо - за ваші гроші звісно. Ситуація з підміною це взагалі ноу коментс. з.і. сорі за многабукаф 3
Zevs_Isver Опубліковано 5 Жовтня, 2019 в 19:37 #1185 Опубліковано 5 Жовтня, 2019 в 19:37 ммм... еееее.... "залили водою" це хіба не страховий випадок і 100% компенсація "задекларованої вартості"?
Litovets Опубліковано 5 Жовтня, 2019 в 20:05 #1186 Опубліковано 5 Жовтня, 2019 в 20:05 28 минут назад, Zevs_Isver сказал: ммм... еееее.... "залили водою" це хіба не страховий випадок і 100% компенсація "задекларованої вартості"? Шкода що я про це тоді не знав.
Zevs_Isver Опубліковано 5 Жовтня, 2019 в 20:11 #1187 Опубліковано 5 Жовтня, 2019 в 20:11 2 хвилин тому, Litovets сказано: Шкода що я про це тоді не знав. ну я не на 100% впевнений, то мені так, згідно моєї збоченої логіки, мало б бути бо нафіга мені УСБ кабель яки спочатку "обісцяли", а потім висушили
alexvvv Опубліковано 6 Жовтня, 2019 в 05:00 #1188 Опубліковано 6 Жовтня, 2019 в 05:00 @Litovets треба скаргу писати, хай компенсовують
Litovets Опубліковано 6 Жовтня, 2019 в 06:36 #1189 Опубліковано 6 Жовтня, 2019 в 06:36 1 час назад, alexvvv сказал: @Litovets треба скаргу писати, хай компенсовують Скаргу написав.
lanima Опубліковано 9 Жовтня, 2019 в 17:53 #1190 Опубліковано 9 Жовтня, 2019 в 17:53 кілька днів тому відіслала посилки двом клієнткам. наплутала. одній з них робила переадресацію. оплатила онлайн. прийшла квитанція. прийшла смс мені, коли посилка в відділення прийшла, що до оплати 0грн. а з клієнтки взяли 55грн ще раз. сказали, що я оплатила 20грн переадресацію. нова відстій останнім часом(
Factory Опубліковано 9 Жовтня, 2019 в 20:59 #1191 Опубліковано 9 Жовтня, 2019 в 20:59 (змінено) 3 годин тому, lanima сказано: кілька днів тому відіслала посилки двом клієнткам. наплутала. одній з них робила переадресацію. оплатила онлайн. прийшла квитанція. прийшла смс мені, коли посилка в відділення прийшла, що до оплати 0грн. а з клієнтки взяли 55грн ще раз. сказали, що я оплатила 20грн переадресацію. нова відстій останнім часом( ну незнаю, я завжди онлайн оформляю, прийшов дав посилки = отримав бонус 2грн за кожну, плюс швидке оформлення я завжди беру на 1 відлілення тому чекаю мінімум.... плюс введено чотири роботизованих сортувальні центри куди посилки прибувають, пересортовкються і відправляються вже машиною в потрібний регіон, раніше це робили люди(пофігістичні студенти) то ви ще не відправляли інтаймом, гюнсел, делівері та нічним експресом Змінено 9 Жовтня, 2019 в 21:02 користувачем Voronin10
lanima Опубліковано 13 Жовтня, 2019 в 08:26 #1192 Опубліковано 13 Жовтня, 2019 в 08:26 On 09.10.2019 at 23:59, Voronin10 сказано: ну незнаю, я завжди онлайн оформляю, прийшов дав посилки = отримав бонус 2грн за кожну, плюс швидке оформлення я завжди беру на 1 відлілення тому чекаю мінімум.... плюс введено чотири роботизованих сортувальні центри куди посилки прибувають, пересортовкються і відправляються вже машиною в потрібний регіон, раніше це робили люди(пофігістичні студенти) то ви ще не відправляли інтаймом, гюнсел, делівері та нічним експресом з інтаймом, як не дивно, жодного разу проблем не було. може тому, що мало зовсім посилок відправляю. новою біля 50 щотижня. в двох трьох обовязково налажають.. от люблять вони в коробку ще без мене потім покласти, лізти і виправляти вагу потім в накладній, зачепити ще хз що і в вінницю відправити) вінниця, бо вона перша в списку стоіть. заідти можуть самі іншу накладну створити і відправити по адресі. а я потім шукаю ту посилку по всій украіні і від клієнток вислуховую. рятує зараз реєстр. несу й показую. і стою на місці над душею, поки посилка не знаходиться .бо раніше була одна відповідь, ви не приносили. я бачу всі зміни в накладних в кабінеті. але довести щось нереально. 1
Factory Опубліковано 14 Жовтня, 2019 в 09:58 #1193 Опубліковано 14 Жовтня, 2019 в 09:58 (змінено) On 13.10.2019 at 11:26, lanima сказано: з інтаймом, як не дивно, жодного разу проблем не було. може тому, що мало зовсім посилок відправляю. новою біля 50 щотижня. в двох трьох обовязково налажають.. от люблять вони в коробку ще без мене потім покласти, лізти і виправляти вагу потім в накладній, зачепити ще хз що і в вінницю відправити) вінниця, бо вона перша в списку стоіть. заідти можуть самі іншу накладну створити і відправити по адресі. а я потім шукаю ту посилку по всій украіні і від клієнток вислуховую. рятує зараз реєстр. несу й показую. і стою на місці над душею, поки посилка не знаходиться .бо раніше була одна відповідь, ви не приносили. я бачу всі зміни в накладних в кабінеті. але довести щось нереально. тю, а гаряча лінія для кого? ми за сервіс платимо, логічно маєм його отримувати, якщо посилка поїхала не туди, гаряча лінія і всипаєм бо не прийшла вчасно, ми понесли збитки оскільки на товар розраховували, нова пошта везе товар безкоштовно, просто почитай свої права.... вони не люблять тих хто аргументує і тикає носом в те що вони мають виконувати, проте як нагадав зразу вибачаються... ну і не забуєм про фішку, береться вага яка більша, чи обєм чи масса, якщо везеш пінопласт рахують не массу а обємну вагу.... Змінено 14 Жовтня, 2019 в 10:00 користувачем Voronin10 1
Натало4ка Опубліковано 28 Січня, 2020 в 13:14 #1194 Опубліковано 28 Січня, 2020 в 13:14 Ніхто останнім часом не відправляв/не отримував системний блок Новою Поштою? Скільки зараз приблизно коштує його пересилка?
Fedor4uk Опубліковано 28 Січня, 2020 в 13:43 #1195 Опубліковано 28 Січня, 2020 в 13:43 28 хвилин тому, zplanetaz12 сказано: Ніхто останнім часом не відправляв/не отримував системний блок Новою Поштою? Скільки зараз приблизно коштує його пересилка? залежно від розміру і оцінки - від 65 до 120 грн в мене виходить. 1
Galanim Опубліковано 4 Квітня, 2020 в 04:25 #1196 Опубліковано 4 Квітня, 2020 в 04:25 Може хтось може допомогти. Сусідка мусить відправити дуже велику посилку, але вона вже старенька та не може піти до відділення, діти далеко. Чи є у нової пошти така послуга, як приїхати додому та запакувати й забрати посилки звідти? Знаю тільки, що доставляють додому, але чи забирають - не знаю.
Vikvik Mawr Опубліковано 4 Квітня, 2020 в 06:44 #1197 Опубліковано 4 Квітня, 2020 в 06:44 (змінено) 2 годин тому, Galanim сказано: Може хтось може допомогти. Сусідка мусить відправити дуже велику посилку, але вона вже старенька та не може піти до відділення, діти далеко. Чи є у нової пошти така послуга, як приїхати додому та запакувати й забрати посилки звідти? Знаю тільки, що доставляють додому, але чи забирають - не знаю. є виклик курєра Змінено 4 Квітня, 2020 в 06:46 користувачем Vikvik Mawr
SunSeth Опубліковано 4 Квітня, 2020 в 09:27 #1198 Опубліковано 4 Квітня, 2020 в 09:27 2 годин тому, Vikvik Mawr сказано: є виклик курєра але посилка має бути вже запакована, кур"єри не пакують.
bormotuha Опубліковано 4 Квітня, 2020 в 12:24 #1199 Опубліковано 4 Квітня, 2020 в 12:24 2 годин тому, SunSeth сказано: але посилка має бути вже запакована, кур"єри не пакують. Ото проблема, дайте хлопцеві пару гривень, він запакує, за все можна домовитись. 1
xc90 Опубліковано 3 Грудня, 2020 в 14:30 #1200 Опубліковано 3 Грудня, 2020 в 14:30 Сьогодні Нова Пошта віддала вантаж просто стороннім людям. Хто жив на дпз (та й не тільки) - може знати скільки існує будинків під адресою Боженка, 34. Відправник не вніс букву будинку, кур'єр вирішив не телефонувати - в результаті приватний вантаж вивантажили на складі заводу. Звернувся у відділ підтримки, у відповідь "а відправник не поставив опцію "передача особисто в руки"". То тепер вантаж можна взагалі не вручати? Все порішалось через купу нервів і часу, але висновки зробив. 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти