Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


Рекомендовані повідомлення

Відстоювання своїх прав - фтопку. Так, Толік?

Не фтопку. Звертатися до керівництва п-ва ніхто не забороняє. А далі на практиці включається суб'єктивний фактор...

І нюанс - якщо у колективному договорі зазначено, що оплата праці здійснюється у спосіб, визначений роботодавцем, то селяві.

Це те саме, що на роботу хочу ходити на 10-ту, а не на 9-ту, але такі правила роботодавця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зазвичай у таких випадках відстоюється одне право- право повийо**уватись.

Що, день з самого ранку не заладився, що так агресивно реагуєш?

Чи "зірвався" зарплатний проект?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто не схожі на твої попередні пости: якщо раніше були з відтінком іронії, то ці, останні, з явною агресією.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто не схожі на твої попередні пости: якщо раніше були з відтінком іронії, то ці, останні, з явною агресією.

Та вінда в нього не стає на нетбук :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зазвичай у таких випадках відстоюється одне право- право повийо**уватись.

Мислі роботодатєля? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені б ваші проблеми :D Є ще такі консерватори, що й досі через касу. Я теж була рипнулась, щоб мені через банк - мало не з"їли.

Й досі вистоюємо в черзі, щоб з/п отримати.

Як я тебе розумію :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Знову приватбанк...

Всі, хто отримує матеріальну допомогу на діток в інших банках - дано її отримали.

В кого картка в приваті - досі чекають(((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гадаю, це не прикол Приватбанку, це "прикол" з фінансуванням.

Щойно спілкувалась з інспектором з Департаменту, з її слів, профінансували лише допомогу дітям-інвалідам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гадаю, це не прикол Приватбанку, це "прикол" з фінансуванням.

А чому тоді ті, які мають картку в Ощадбанку допомогу отримали?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гадаю, це не прикол Приватбанку, це "прикол" з фінансуванням.

А чому тоді ті, які мають картку в Ощадбанку допомогу отримали?

Нашим клієнтам теж "дитячі" ще не прийшли. Схоже питання не в "Приват", а таки в бюджет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

таки бюджет.

Ніхто не отримує із знайомих.

Мабуть, вибори дуже дорого обійшлися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спілкувався з управлінням праці та соціального забезпечення - немає коштів на рахунку.

з.і. цього разу Приват пронесло :)

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а шо там з прюветбанком зараз?

з понеділка приват24 був у ступорі, навіть деякі відділеня були закриті

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

реальність така, що ніхто, заради тебе одного, нічого міняти не буде.

а ніколи не здавалось, що ви страждаєте ізлішнім центропупізмом? якого хєра щось має мінятися в бухгалтерії кількатисячного колективу із-за одного зануди? так заодно попросіть індивідуальний графік виходу на роботу, особливий час обіду, спеціальний вибір блюд у виробничій їдальні. Припускаю. що якщо ви дуже цінний працівник, то отримаєте усі ці привілеї. Ну, а якщо ні - п**дуй на работу

Десь ми уже це чули - кто не с нами, тот против нас :0150:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а шо там з прюветбанком зараз? з понеділка приват24 був у ступорі, навіть деякі відділеня були закриті

Приват24 у меня вчера работал, а вот наличка оказалась в наявности только в третьем по счёту банкомате

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розкажу ще один "прикол". Може хтось аналогічне вже описував, але лінь перелистувати всю тему.

На днях через Приват24 відправляв платіжку. Вірніше навіть дві.

Перша на оплату електроенергії, друга перекидання з р/р на картку частини грошей.

Обидві відправив в 16:05.

Практично зразу прийшла смс, що на картку гроші впали.

І ТІЛЬКИ В 16:36 прийшло смс про проведення другої платіжки.

Хто не в курсі, операційний день для Приват24 до 16:30. Відповідно через кілька хвилин вони на "законних" підставах зняли ще 90 копійок за обслуговування в післяопераційний час.

На мій гнівний лист з описом ситуації ніхто не відповів і гроші повернуті не були.

90 копійок ніби фігня. Але якщо щодня штучно затримувати кілька сотень (а може й тисяч) платіжок всього на 20-30 хвилин і брати за це додаткові гроші... Непогана каса набігає :_02:

  • +1 2
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розкажу ще один "прикол". Може хтось аналогічне вже описував, але лінь перелистувати всю тему.

На днях через Приват24 відправляв платіжку. Вірніше навіть дві.

Перша на оплату електроенергії, друга перекидання з р/р на картку частини грошей.

Обидві відправив в 16:05.

Практично зразу прийшла смс, що на картку гроші впали.

І ТІЛЬКИ В 16:36 прийшло смс про проведення другої платіжки.

Хто не в курсі, операційний день для Приват24 до 16:30. Відповідно через кілька хвилин вони на "законних" підставах зняли ще 90 копійок за обслуговування в післяопераційний час.

На мій гнівний лист з описом ситуації ніхто не відповів і гроші повернуті не були.

90 копійок ніби фігня. Але якщо щодня штучно затримувати кілька сотень (а може й тисяч) платіжок всього на 20-30 хвилин і брати за це додаткові гроші... Непогана каса набігає :_02:

Це звичайний Приват24 чи для підприємця/підприємства?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Останнім часом Приват почав "хитро" списувати гроші за обслуговування рахунка. Так в цьому місяці гроші за листопад (40Грн) були списані 28 листопада хоча раніше це було в останній день місяця, або в перших числах наступного. А в минулому місяці взагалі дурдом вийшов списали гроші так само в кінці 20-тих чисел, загрузили дані в бухгалтерську програму, зробили проводки, а вони потім ці гроші заднім числом повертають на рахунок і в наступному місяці знімають. Відповідно залишки в бухгалтерії не йдуть прийшлось шукати, крижити, звірятись. :mdr: Або в Привата починаються проблеми, що він наперід гроші знімає, або в когось щось з головою не в порядку, щоб таке з своїми клієнтами (юр. особами) робити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ValD, думаю юридично тут щось довести буде важко. напевне там час проведення операції відмічається по факту цього проведення. тобто ви надіслали запит в банк, банк в свою чергу на сервер енергокомпанії, потім усе в зворотній бік, черга велика, лінії зв'язку старі (у декого ще може й діалап модеми стоять - жартую :) ) і коли банк отримав підтвердження що все пройшло, на годиннику було 16:36.

у мене постійні проблеми при оплаті мобільного Утел. місяць робить, місяць не робить. Білінг теж гуляє як вітер — часом все за 1хв проходить, а часом зависає на день. Доказати щось чи добитися правди не можливо. Саппорт клав великого мохнатого на нас.

іpua, практика здирання коштів на перед у нашій країні широко розповсюджена, так шо цілком може бути.

тим паче що багато іноземних банків зараз активно вивозять свої активи з країни, народ знімає і тратить депозити, в країні інфляція і тьма боргів. пахне жареним і другою хвилею кризи

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені сподобалось здавати валюту в приваті)

Прийшов- карточка привата є?- нема- нічим не можемо допомогти...

Прекрасний банк)

  • +1 4
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшов- карточка привата є?- нема- нічим не можемо допомогти...

Це мені чимось нагадало ситуацію з "Приколів Луцька"

заходимо з дружиною у "Вопак". вибираємо фрукти.

беру виноград, підходжу важити. дівчина за вагою: "Доброго дня!" зважила. віддає - "Дякую, приходьте ще!"

захотілось ще хурми. дівчина: "Доброго дня!" зважила. віддає - "Дякую, приходьте ще!"

подумалось - а ще би мандаринів. взяли, підходжу важити - дівчина: "Доброго дня!" зважила. віддає - "Дякую, приходьте ще!"

"Ото мавп'яча робота" - зауважую дружині. "Певно, коли гості до неї приходять, вона їм так само відкриває двері і каже: "Доброго дня!" одразу закриває і додає "Дякую, приходьте ще!" )))

Йдемо на касу. Касир: "Доброго дня! Картку Вопак маєте?" - "Ні" - "Пакет потрібен?" - "Ні". Розрахувала, "Дякую, приходьте ще!"

Одразу наступний за нами покупець. Касир: "Доброго дня!". Покупець одним реченням випалив: "Доброго дня! Картки немає. Пакет не потрібен." Касирша в шоці, ми з магазину ледь виповзли від реготу..............

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такого ще не було!

Реальна картина на кінець 4/12/2011

7f027ecd9837.jpg

Сьогодні перерахував 930 Грн. на картку

a419c4b1e514.jpg

Система загнала мене в кредитний ліміт, якого фактично немає причому відсотки там не такі як ліміт на безготівкові платежі бо гроші ніби-то пішли на картку. На картці лишні гроші, а на рахунку мінус якого не повинно бути. Кінцеві залишки на 4-те грудня не відповідають початковим на 5-те грудня :0159:

Змінено користувачем ipua
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...