Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


Рекомендовані повідомлення

Вопрос 1.

В приват 24 есть возможность оплачивать телефон и интернет(укртелеком). Оплачивать нужно отдельно или можно кинуть всю сумму на телефон а там разберутся?

Вопрос 2.

Не отображается баланс по депозитам. Да и вообще никогда не отображался. Приняли заявку в тех поддержку. Чинят уже 1 неделю. У кого были такие же проблемы? Как решилась?

Змінено користувачем gen552
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вопрос 1.

В приват 24 есть возможность оплачивать телефон и интернет(укртелеком). Оплачивать нужно отдельно или можно кинуть всю сумму на телефон а там разберутся?

Вопрос 2.

Не отображается баланс по депозитам. Да и вообще никогда не отображался. Приняли заявку в тех поддержку. Чинят уже 1 неделю. У кого были такие же проблемы? Как решилась?

на перше питання: Укртелекомівський рахунок один, включає і абонплату за телефон і за інтернет, так що кидай одним платежем, тільки поділись секретом ЯК - в Приват 24 я Луцька не помічав.

Я плачу через приватівський термінал одним платежем.

post-5266-0-53523900-1337329370_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Комуналка-> оплата задолженности->стационарная телефония

дальше разберешься, ещё надо знать номер личного счёта в телекоме, он есть на бумажном счете для оплаты

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Комуналка -> оплата задолженности... а дальше такой список

Snap_2012.05.18%2018.17.51_002.png

Сумма баланса за телефон совпадает с суммой на квитанции. Значит платить за телефон и за интернет надо в графе за телефон. Собственно так и сделал. Посмотрим. Может даже и не отключат ))))

ещё надо знать номер личного счёта в телекоме, он есть на бумажном счете для оплаты

Не обязательно. Ну разве что только для проверки. А так и номера телефона достаточно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Щось я пропустив момент, коли приват почав брати 5-6% за знятя кредитних коштів :sq_ye:

Цікаво, що прямо не пишуть, а просто вказують суму - з 200 грн - 10грн комісії. Ну думаю - десятка мінімум. Пишу 250 грн (4%- 10 грн) - 15грн!!

абарзєлі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Не знаю чи було в Прівєті таке раніше, але по факту я "офігєл".

Дружина робила зарплатну картку. "Паровозом" втулили кредитку і "копілку", мол, видається все 1 пакетом і ніяк інакше. Все б нічого, але одразу її поставили перед фактом що її страхують на 50 грн і ці гроші будуть зняті з кредитки. Не встигла нічого отримати а вже має борг. При чому в договорі страхування вказується що воно є добровільним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мол, видається все 1 пакетом і ніяк інакше. Все б нічого, але одразу її поставили перед фактом що її страхують на 50 грн і ці гроші будуть зняті з кредитки

Плани плани працівникам.....:)

Достатньо для початку усно полякати заявою на ім"я керуючого про "нав"язливий сервіс та послуги" - якщо працівник неадекват і не зреагує - таки написати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є таке, але при видачі можна відмовитись.

В мене в мами другий прикол був з цією страховкою, гроші за страхування зняло з кредитної карти, хоча в неї на соціальній карті були кошти.

Мамі також це все впарили, а вона не розбираючись взяла і кредитку, і копилку, і страховку.

А на наступний місяць поїхала і відмовилась від страховки і кредитки.

Змінено користувачем Lisovic
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли щось насильно пхають, треба скаржитись на гарячу лінію або в чат, або оформляти це все і після отримання відмовлятись від нав'язаних послуг відразу - закривати кредитку, копилку і т.д. Або написати заяву на ім'я кервника відділення з детальним описом проблеми, в такому випадку буде надана письмова відповідь. Працівники привату знахабніли, в чаті кажуть, що будь-яка дебетова картка виготовляється без наявності або обов'язкового оформлення кредитки, це все проделки працівників, щоб отримати собі бонуси до зарплати.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки замовляв в них карточку мені пропонували оформити страхівку, потім ще якусь послугу, потім кредит оформили , хоча я просив депозитну картку, 300 грн яких я можу зняти, причому вони відображають в мене на балансі, але якщо я зведу свій рахунок до суми меньше 300 грн то вже було в їхній кредитній системі, + 2 смс на телефон + зробили моє фото на вебкамеру... Під кінець оформлення карти вже хотів запитати чи часом не ставлять вони пластикові вікна, але посоромився +)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Переказ "приватмані" не видали без оформлення кредитки,

"політика банку"....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Переказ "приватмані" не видали без оформлення кредитки,

"політика банку"....

Те саме щоб переказати кошти чи ще щось оплатити маєш бути клієнтом...навіщо таке робити коли їхній же термінал цього не просить

Я коли оформляв картку також нагло впарили кредитку і копілку...з кредитки щоб активувати поповнили мені рахунок на 10грн, я віддав паперами....це раз

Каже будуть до вас дзвонити на рахунок ше однієї якоїсь там універсальної чи шо там картки скажете шо дізналися не в нашому відділенні і т.д

Подзвонили я відмовився( і так 2 чи 3 рази)...це 2

Після розмови в чаті спробував закрити копілку....**й вам це 3

Там кажуть шо можна і клієнт завжди правий....

Як на мене то вони живуть по принципу клієнт завжди лох, незважаючи на те що живуть за наш рахунок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Переказ "приватмані" не видали без оформлення кредитки,

"політика банку"....

не захотіли продати валюту без їхньої карти, при пред’явлені паспорта і коду, сказали, що не можуть, бо тре пройти ідентифкацію у їхній системі :_09: . Хоча раніше у мене була їхня карта. Плюнув, дав гроші товаришу у якого була картка ПРівєда, він купив валюту.

п.с. сума була більше 1К у. е.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

агресивний банк, не зовсім чесні і нелюдяні методи, і головне не дають на руки ніяких договорів при оформленні карток, лише заяву забирають собі, цим і знімають з себе будь-яку відповідальність, у випадку проблем завжди з клієнта можна зробити лоха таким чином, у суді щось довести ніяких шансів. Потрібно бути обережним, зберігати усі їхні квитанції і чеки, лишні непотрібні навязані послуги, чим поскоріше закривати, бо може виникнути десь копійчаний борг, який потім виросте у величезну суму. У знайомого на старій зарплатній картці виник борг у кілька гривень, яким чином пояснити не можуть. Щоб заплатити треба сплатити комісію ще 20 грн, на кредитку через касу не може покласти гроші, бо система розроблена так, щоб закрити спочатку той борг, а тоді лише гроші підуть на кредитку, на його благо є термінали, то він ними користується.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в пятницю перерахували в пенсійний в 14:00 через Привет24 3 платіжки, нажаль провелись вони аж в понеділок, тепер штраф або підтверження в банку затримки платіжок і далі ці бумаги потрібно завести в пенсійний щоб вони дійсно побачили що це вина банка, вообщем пів робочого дня бухаглтера піде коту під хвіст на ПриватБанк

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в пятницю перерахували в пенсійний в 14:00 через Привет24 3 платіжки, нажаль провелись вони аж в понеділок, тепер штраф або підтверження в банку затримки платіжок і далі ці бумаги потрібно завести в пенсійний щоб вони дійсно побачили що це вина банка, вообщем пів робочого дня бухаглтера піде коту під хвіст на ПриватБанк

А чого ж ви тягнете до останнього з перерахунками ?

  • +1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Зіштовхнувся з тим, що Приват ввів комісію 1грн за поповнення готівкою через кешомати інтернету від Київстару. Комісію можна обійти, розраховуючись їхньою ж кредиткою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dream, десь вказувалось що автор ідеї з комісією - сторона Київстару а не Приватбанку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dream, якщо користуєшся послугами Приватбанку і маєш трубку на Android чи iOS - існує мобільний privat24 для них.

Будь-які платежі (в т.ч. оплата звязку без комісії), перекази коштів - зручно і швидко.

Web версію сервісу юзаю тепер вкрай рідко

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dream, десь вказувалось що автор ідеї з комісією - сторона Київстару а не Приватбанку.

одночасно зі мною якась пані поповнювала мтс - теж казала що бере комісію... здається,це нова тенденція в привата.

Dream, якщо користуєшся послугами Приватбанку і маєш трубку на Android чи iOS - існує мобільний privat24 для них.

Будь-які платежі (в т.ч. оплата звязку без комісії), перекази коштів - зручно і швидко.

Web версію сервісу юзаю тепер вкрай рідко

це не про мене :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

МТС без комісії, КС теж без комісії, якщо платити з картки.

якщо платити кредиткою, то ніякої комісії не беруть. Якщо ж платити "поточною" (чи як там правильно вона називається), то комісію, ту ж гривню, беруть при її поповненні.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поповнював готівкою рахунки MTC i Київстар. МТС без комісії, КС - зняло 1 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...