Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


Рекомендовані повідомлення

Многа букоффф...

Сьогодні витратив день щоб зняти з картки Приватбанка гроші..... ........................... і все правильно!!! Вони і досі там!!! Алілуя!!1 Ось так легко і заробляються мільйони. Відділення на валерьянці (я постарався), чат підтримки посланий за правильним напрямком... Куди йому разом з Прівєтом і слід ідти.

Вибране з листування:

-Попова Анна:

13:59

Простите, пожалуйста, за ожидание!

/слідкуйте за часом коли почалось, До того у відділенні підняли руки і сказали - "ну все, що рабіть іще не знаємо"/

Я:

14:03

Сьогодні перекинув кошти з рахунка на корпоративну картку: - тепер цілий день не можу зняти кошти. Пише що перевищення ліміту зняття коштів з картки. Банкомат показує, що встановлений ліміт 0,01грн. Запропонували подати заявку на збільшення - подав . прийшла смска , ввів код, все написало що добре , а при знятті знову пише що нема ліміту. звернувся у відділення, проторчав там ще 2 години, там також подали заявку, а також звернулися на службу вашої підтримки 03 у декілька відділів. Результат той же. Служба підтримки взагалі мовчить... Скільки це буде продовжуватись? В мене пропав цілий день який я провів у Вашому банку, клієнтом якого вже є більше 7 років, і мало того моє питання так і не вирішено!!!!!!!!

Попова Анна:

14:07

Заполните, пожалуйста, форму

Я

14:12

Я за сьогоднішній день вже задолбався заповнювати різні форми та отримувати від вас смски з паролями які ніх...на не працюють!!!!

Пилипенко Оксана:

14:14

Костянтин Володимирович ,на Вашвй карті встановлений статус 0,01. Збільшення ліміту на зняття коштів не допомогло б. Зараз уточнюю причину

/вже не Аня - вже Оксана, ну добре.../

14:15

Я: Ви відкрили мені Америку, що встановлено 0,01грн. Дякую.

я з цим вже 6 годину борюсь

Пилипенко Оксана:

14:20

Ваше питання потребує часу. я зараз уточнюю інформацію.

Я:

Моє питання вже 6 годин потребує часу, а не просунулось ні на йоту....

/пройшло "трошки часу"/

Пилипенко Оксана:

15:45

Заявка на зняття данного ліміту з карти подана. Протягом 1 банківського дня він буде знятий і Ви без проблем зможете зняти Ваші кошти

Я:

"Протягом 1 банківського дня він буде знятий" - я в шоці.... :( хххгрн - добу пролежали, та ще пролежать на картці, я попав на гроші, бо клієнти їх сьогодні зранку чекали, витратив день на те щоб отримати: "Протягом 1 банківського дня він буде знятий". Я В ЗАХВАТІ ВІД РОБОТИ ВАШОГО БАНКУ! Куди і яким чином я можу висловити своє захоплення?

Суть скарги: Я витратив один день не на то щоб заробити і примножити свій капітал, а на те щоб забрати з банку гроші. Їх я сьогодні так і не забрав. Отримав відповідь: "Протягом 1 банківського дня він буде знятий". За все це з мене взяли 3% - хххгрн, при переводі на картку, + ще зніме 0,75% при знятті готівки з картки, згідно умов Договору з Вашим банком. Люди, кому ці гроші повинні були попасти їх також не отримали і виставили мені претензію в 1% = ххх грн. Я вже не рахую мої моральні збитки протягом цього дня. Отже зі своєї сторони я перед банком виконав свої зобов"язання. Мене цікавить - а яка відповідальність за те що я сьогодні не зміг скористатися цими грошима, та отримав збитки передбачена зі сторони банку? І яким чином банк мені може це компенсувати? Адже Договір повинен працювати на користь обох сторін, а не тільки захищати сторону Банку.

Пилипенко Оксана:

16:06

на кого саме Ви подаєте скаргу? є номер і адрема віділення. у віділенні Вам одразу повинні були подати заявку,на зняття данного обмеження

Я: У відділенні мені допомагали всі! Я їм сьогодні також на пів дня виніс мозок. Вони зверталися на всі можливі Ваші служби 03, підтримки, відділи і т.п.

Вони 20 заявок подали на збільшення, в мене телефон від ваших смсок з паролями про підтвердження нової поданої заявки розривався сьогодні

Їх ваш центральний офіс відфутболював, весь час щось "Очікуйте відповідь...

Пилипенко Оксана:

16:09

на кого саме подавати скаргу?

Я:

от Ви мені і порадьте? на відділення не можу, бо вони сьогодні із кожи вон лізли щоб мені допомогти, а у вас хто там на іншому кінці сидить - невідомо

Пилипенко Оксана:

16:10

мені в скразі потрібно вказати ПІБ або адресу віділення

Я:

Центральний офіс м.Дніпропетровськ

генеральному директору "Приват Банк"

і хочу отримати реєстраційний номер даної скарги, щоб вона не канула з часом...

Пилипенко Оксана:

16:16

Скарга подана. Скарзі номер не присвоюється,як тільки заявка буде оброблена Вам на телефон прийде смсм повідомлення.

І от АПОГЕЙ. НЕ пройшло і 5хв. як мені приходить СМС:

УВАГА ТЕКСТ: Покажцть це смс у відділенні банку і відкрийте ДЕПОЗИТ з +2% річних!

Ось вона манна небесна! Я зцілений! Ну нарешті! Я чекав на це все своє свідоме життя! Отже недаремно на світі живу! +2% на ДЕПОЗИТ!!! Вже біжу викопувати склянки з гривнями щоб покласти в Приватбанк.

ПРИВАТБАНК - Ваша точка опори!

П.С. Гроші спробую завтра забрати.

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Покажцть це смс у відділенні банку і відкрийте ДЕПОЗИТ з +2% річних!

и мне такое пришло

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди чого Ви мучаєтесь якщо так все погано і не подобається?

Я змінив банк і в мене всі проплати 100% проходять, незалежно від пори року, настрою сервера чи касира. Готівка на рахунку через 1-5хв і 0% за поповнення і зняття.

Не можете кинути подругу, то хто Вам винен що вона Вам не подобається...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди чого Ви мучаєтесь якщо так все погано і не подобається?

Я не юрист и не экономист, но если организация платит зарплату/стипендию на карту ПБ, то её не поменяют на карту другого банка.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Оформляю платеж в Приват24 на сумму 204 грн. В итоге: комиссия с получателя - 2.04 UAH, комиссия с плательщика (т.е. с меня) - 0.5 UAH. Так было всегда? Я просто никогда на это внимания не обращал. Да и получатели не жаловались.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У всіх банках бувають трабли, просто буває дивує тупість колцентру, і працвників банку (я не кажу про всіх).

А це дійсно дратує і то реально дратує. Вроді як і людей багато без роботи, а наберуть на роботу тупенків (брат, сват, теща...), вони всі поважні такі в банку ходять як павіани, і умнічають які вони розумні всі, а ти такий тупий не розумієшся чим відрізняється картка дебетова від кредитної, і так далі.

Раджу в банках коли щось запитуєш чи пораду питаєш, брати ручку і листочок, і просити щоб чітко назвали своє ПІБ, та посаду, таке відношення людей сртримує від тупих запитань на відповідей, бо вони знатью якщо буде скарга, то там буде чітко будуть написані всі дані, а не мені якась там чорнява чи біла, парадила куйню якусь.

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оформляю платеж в Приват24 на сумму 204 грн. В итоге: комиссия с получателя - 2.04 UAH, комиссия с плательщика (т.е. с меня) - 0.5 UAH. Так было всегда? Я просто никогда на это внимания не обращал. Да и получатели не жаловались.

Ще не зустрічав системи, де за переказ нічого не потрібно платити, було б дивно, якби комісії не було б.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оформляю платеж в Приват24 на сумму 204 грн. В итоге: комиссия с получателя - 2.04 UAH, комиссия с плательщика (т.е. с меня) - 0.5 UAH. Так было всегда? Я просто никогда на это внимания не обращал. Да и получатели не жаловались.

0.5 с плательщика давно, типа оплата за операцию

с получателя зависит от "карточки" получателя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В итоге: комиссия с получателя - 2.04 UAH, комиссия с плательщика (т.е. с меня) - 0.5 UAH. Так было всегда?

Це залежить від типу картки отримувача, з деяких береться комісія, а з інших ні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звернув увагу, що термінали зараз не видають чек при поповненні рахунку мобільного телефону. Навіть запиту немає. Знаючи, що з цим інколи бувають проблеми, як довести факт, що рахунок дійсно поповнювався?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оформляю платеж в Приват24 на сумму 204 грн. В итоге: комиссия с получателя - 2.04 UAH, комиссия с плательщика (т.е. с меня) - 0.5 UAH. Так было всегда? Я просто никогда на это внимания не обращал. Да и получатели не жаловались.

0.5 с плательщика давно, типа оплата за операцию

с получателя зависит от "карточки" получателя

Карта получателя ПБ. Меня удивило, что комиссия с получателя, больше чем моя. Да и вообще, удивило что оба платят! Вроде, как то не логично получается.

Возникает вопрос: мне по факту платить 204, а система говорит что зачислено будет 201 с копейками. Как я понял, 1% с получателя. То что, нужно добавить еще и комиссию? То есть, 206,01 грн.

Да и получателю звонить не хочется. Вдруг он включил комиссию, а после моего звонка, поймет что я лох и скажет чтоб я и ее еще добавил. Сумма, конечно, не большая. Но иногда бывают и большие. В лом лишние платить. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сумма, конечно, не большая.

Усе в нас в житті відносне. А для кого 100грн багато/ не багато?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди чого Ви мучаєтесь якщо так все погано і не подобається?

Я змінив банк і в мене всі проплати 100% проходять, незалежно від пори року, настрою сервера чи касира. Готівка на рахунку через 1-5хв і 0% за поповнення і зняття.

Не можете кинути подругу, то хто Вам винен що вона Вам не подобається...

Який банк?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отправил я 204 грн на счет. Пришло смс, что сума ушла + 2,05 комиссия. Получается что я заплатил 1%. А куда делись 0,5? И почему в платеже было указано, что комиссия берется с получателя и ему к зачислению пологается 201 грн? Хрень собачья. Ну да ладно... ПБ в своем репертуаре.

О, к стати. Вспомнил тут. :)

Пару месяцев назад, оформлял себе новую карту. Вдобавок, втюхали кредитную карту на 4000 грн. При этом даже не спрашивали, нужна ли она мне вообще. Просто демонстративно и радостно вручили. Ну, я возражать не стал. В принципе не помешает. Я прекрасно знал, что если ей не пользоваться, то ничего страшного не будет. Пускай себе лежит.

И вот, на прошлой неделе, мой мобильный телефон пополнился на 10 грн. Пополнил мне МТС. Именно от них мне пришло сообщение. Ну, я значение этому не придал. И тут же забыл.

Вчера, захожу в П24, и вижу что с кредитки списано 10грн. Начал по чату выяснять, что за списание. Спустя всего лишь, каких то жалких 1,5 часа, мне сообщили, что я пополнял телефон на 10грн. такого то числа. Сказал, что я не инициировал платеж. Мне ответили, что в отделении, где я ее оформлял, включили регулярный платеж.

Дальше время я тратить не стал, так как понял, что сотрудники банка просто напросто выполняют план. Погасил задолженность и банально заблокировал карту.

Можно было бы, конечно накатать жалобу, но это все равно ничего б не дало. Когда идет речь о выполнении плана, там начальство всех прикрывает. Только б время зря потерял. Ну и незначительная сумма тоже сыграла свою роль. Но, блин, харит, что без разрешения. Хоть бы правильную смс прислали. А то я уже думал, что меня вскрыли как консервную банку.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отправил я 204 грн на счет. Пришло смс, что сума ушла + 2,05 комиссия. Получается что я заплатил 1%. А куда делись 0,5? И почему в платеже было указано, что комиссия берется с получателя и ему к зачислению пологается 201 грн? Хрень собачья. Ну да ладно... ПБ в своем репертуаре.

О, к стати. Вспомнил тут. :)

Пару месяцев назад, оформлял себе новую карту. Вдобавок, втюхали кредитную карту на 4000 грн. При этом даже не спрашивали, нужна ли она мне вообще. Просто демонстративно и радостно вручили. Ну, я возражать не стал. В принципе не помешает. Я прекрасно знал, что если ей не пользоваться, то ничего страшного не будет. Пускай себе лежит.

И вот, на прошлой неделе, мой мобильный телефон пополнился на 10 грн. Пополнил мне МТС. Именно от них мне пришло сообщение. Ну, я значение этому не придал. И тут же забыл.

Вчера, захожу в П24, и вижу что с кредитки списано 10грн. Начал по чату выяснять, что за списание. Спустя всего лишь, каких то жалких 1,5 часа, мне сообщили, что я пополнял телефон на 10грн. такого то числа. Сказал, что я не инициировал платеж. Мне ответили, что в отделении, где я ее оформлял, включили регулярный платеж.

Дальше время я тратить не стал, так как понял, что сотрудники банка просто напросто выполняют план. Погасил задолженность и банально заблокировал карту.

Можно было бы, конечно накатать жалобу, но это все равно ничего б не дало. Когда идет речь о выполнении плана, там начальство всех прикрывает. Только б время зря потерял. Ну и незначительная сумма тоже сыграла свою роль. Но, блин, харит, что без разрешения. Хоть бы правильную смс прислали. А то я уже думал, что меня вскрыли как консервную банку.

ще й страховку можуть на автомат вліпити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще й страховку можуть на автомат вліпити...

ще й цю стаховку автоматом зняти з кредитки (факт)

Хоча якби був зайвий час - я б пішов би у відділення і заставив би трохи похвилюватись якогось хитруна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

и опять у них "merchant error"

и

502 Bad Gateway

nginx

и стало

Ведутся регламентные работы

Приносим извинения за доставленные неудобства!

где бы их регламент почитать.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

banks.jpg

Банки «ПриватБанк» и «Альфа-банк» попали впросак с наружной рекламой: оказалось, что на проспектах двух разных финучреждений снимается одна и та же модель.

Богатые банки решили сэкономить и купили одинаковые фотографии на фотобирже, вместо того, чтобы оплатить услуги профессионального фотографа и модели.

http://realityinua.com/category/news/news_5920.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Нахабству Привата немає меж: вже у банкоматі навіть на екрані баланс неможливо переглянути безкоштовно. А ще ці миттєві картки, які ніяк не можна авторизувати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як платно? і зарплатні картки теж? нас перевели насильно на ощадбанк. г. ще більше.

Volyniaka, зате фотошопили по-різному. в альфабанку домалювали пояс, і спинку підправили =) ну сумки і барахло ясна річ різні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...