talja

Новини ПриватБанку

1 365 повідомлень в цій темі

"Приват" не перестає мене дивувати.

Сьогодні у відділенні, що знаходиться біля "Слона" зі мною трапилась не дуже приємна історія. Мені потрібно було здійснити платіж на суму 200 грн. Черга, в яку я стала, налічувала близько 5-6 чоловік, одна каса була закрита і касир була обіді. В цій черзі я простояла 40 хв. :angry2: Переді мною дівчині без ПІН ніяк не могли видати переказ з Росії, лише на неї касир витратила хвилин 20, на моє питання "чи ще довго чекати", касир пробувала підвищити голос і порадила стати в іншу чергу - це після того, як я в цій простояла 40 хв. :angry2: .

Але не в цьому суть. Я розумію, що може, касир новенька, виникли якісь проблеми, з ким не буває. Мене роздратувало інше - мене запитали одразу чи є я клієнтом банку і чи в мене є його картка. Я відповіла, що клієнтом я є, але картки з собою немає. Тоді в мене відмовились приймати платіж, мотивуючи це тим, що Приват приймає платежі лише від своїх клієнтів!!!!!!!Я взагалі терпляча людина, але на цей раз зірвалась. Це що за дискримінація??? В усього населення що мають бути картки від Привата????? Якщо банк прийняв таке рішення, то що важко розмістити таку інформацію прямо над касою? а то я прочекала 40 хв. в черзі і просто маю піти додому?? Невже касир не може перевірити за моїм прізвищем, чи я є їх клієнтом, якщо вже таке правило ввели? Я що мала вгадати, що приват придумав нові правила? І чого я маю носити з собою депозитку, щоб заплатити за щось?

Після того як я все це сказала мій платіж таки прийняли.

3

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

і у мене таке часто буває. останнім часом приват спортився. доречі там є телефон служби підтримки зателефонувавши за яким можна повідомити усі деталі і Ф.І.О. операціоніста. хай приймають міри

2

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Так в Приваті давно така тема була)

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Так в Приваті давно така тема була)

десь півроку тому я платила без жодної карточки

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Тиждень тому платив в тому банку, то мені ще й "носом тицьнули" в табличку про те, що обслуговують ВСІХ.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Тиждень тому платив в тому банку, то мені ще й "носом тицьнули" в табличку про те, що обслуговують ВСІХ.

то що виходить, що то касир собі таке придумала?)))

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

щомісяця плачу по 150-300 грн, питають тільки номер телефону, за карточку ніхто не заікався :naezd:

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

то що виходить, що то касир собі таке придумала?)))

:sm128: але в мене було саме так НЕ у відділенні для віп-клієнтів тиждень тому. Для заспокоєння совісті треба глянути хіба з якого числа їх наказ про обслуговування лиш зі власними картками діє. І якщо "все чисто", то можна спокійно "капати".

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Це недавно таке ввели, буквально тіжнів зо 2 максимум

теж прийшов покласти гроші на картку, в мене платіж прийняли, але сказали щоб наступного разу приходив уже з карткою

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Звони и жалуйся-эт и кассирши там долго никогда не задерживаются-меняются как генсеки с 83-85 год

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Зареєструйся в "приват24" і ненада буде стояти в чергах, будеш платити не виходячи з дому куди хочеш і коли хочеш.

2

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

У відділені біля слона завжди великі черги

стараюся іти в якесь інше, бо, як правило, похід в пиват біля слона закінчується у 50% розчаруванням

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

там є надпис, якшо ви не задоволенні обслуговувані надішліть смс на такий то номер з номером каси...........я думаю їй пояснять шо вона помилилась

1

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Черга, в яку я стала, налічувала близько 5-6 чоловік, одна каса була закрита і касир була обіді. В цій черзі я простояла 40 хв.

При такій черзі і за стільки часу можна пройти до ДПЗ пішком, по дорозі відвідавши до десятка відділень Прівєта. :/

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Рівень обслуговування клієнтів в Приваті останнім часом погіршився.

Приклад: Колись у всіх відділенях Привату була обідня перерва, потім її відмінили, знову ввели і ось, в черговий раз, знову вже пару місяців банки працюють без обіду. Це було влітку. Я зайшов в банк після першої години дня ( колись в цей час був обід ) щоб заплатити квартплату, працювала одна каса ( друга в цей час обідала ) і була черга з 5-6 чоловік. Я став в чергу, через хвилин 25-30 я був біля віконця. І почув у відповідь "Я квартплату не приймаю, почекайте поки відкриється інша каса".

Для чого тоді така робота в обід? Чому не написати оголошення, что в такий-то час квартплату не приймають? ... і було ще багато запитань, але тверезої відповіді я не почув.

Минулого місяця я знову платив кватплату в цей час і платіж в мене прийняли. Можливо, покращують роботу з клієнтами?

Але черги з 3-5 чоловік до кожного віконця залишились.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

З початку листопада була інформація, що Приват з першого грудня буде обслуговувати на Відділеннях тільки своїх клієнтів (читай власників карток - як ідентифікатор). Наразі на касах повідомляють, що для здійснення операції від Вас треба картка або паспорт. З першого числа "або" вже не буде. Так що з Вами мабуть таки переборщили. В мене питання в іншому. Невже в районі слона немає більше ніяких банків, що Ви постійно звертаєтесь в Приват і вже не вперше пишете про неякісне обслуговування? Здійснити банальний платіж на 200 грн. зараз здатна будь яка банківська точка продажу.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Зареєструйся в "приват24" і ненада буде стояти в чергах, будеш платити не виходячи з дому куди хочеш і коли хочеш.

я зареєстрована, але поповнюю тільки мобільні і інтернет, платежі на більші суми трохи страшно відправляти, бо одного разу поповнення на мобільний не прийшло :)

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

В мене питання в іншому. Невже в районі слона немає більше ніяких банків, що Ви постійно звертаєтесь в Приват і вже не вперше пишете про неякісне обслуговування? Здійснити банальний платіж на 200 грн. зараз здатна будь яка банківська точка продажу.

Раз на раз не приходиться. Просто це найближче до мене відділення, в мене тут депозит, людина, яка мене обслуговує по цьому, робить це якісно.

Якраз таки в районі "Слона" нема інших банків. На першу думку згадується одразу банк в "Там-тамі" :).

Мені Приват багато в чому зручний - це і "Приват 24", і можливість поповнення депозиту через банкомат. Комісія тут теж менша, в інших банках комісія за маленький платіж може бути не 2, а 5 грн.

Просто їхні нововведення останнім часом вбивають....

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

З початку листопада була інформація, що Приват з першого грудня буде обслуговувати на Відділеннях тільки своїх клієнтів (читай власників карток - як ідентифікатор). Наразі на касах повідомляють, що для здійснення операції від Вас треба картка або паспорт. З першого числа "або" вже не буде. Так що з Вами мабуть таки переборщили. В мене питання в іншому. Невже в районі слона немає більше ніяких банків, що Ви постійно звертаєтесь в Приват і вже не вперше пишете про неякісне обслуговування? Здійснити банальний платіж на 200 грн. зараз здатна будь яка банківська точка продажу.

А, можливо, вони таким чином зменшують черги? :P

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Черга, в яку я стала, налічувала близько 5-6 чоловік, одна каса була закрита і касир була обіді. В цій черзі я простояла 40 хв.

При такій черзі і за стільки часу можна пройти до ДПЗ пішком, по дорозі відвідавши до десятка відділень Прівєта. :/

в середньому платіж приймається за 2-3 хв., а то і швидше. За той час явно до іншого відділення не дійдеш. А вдруг там теж черга??? Це ж не Волі, де банки на кожному кроці :). Тим більше, дивно було б піти шукати інший банк, якщо перед тобою в черзі лишилась одна людина, правда?

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

А, можливо, вони таким чином зменшують черги? :P

Не "можливо", а саме для того це і роблять. І ніхто цього не приховує. Дивує просто сам метод. На Заході зменшують навантаження на працівників фронт-офісу покращуючи технології. А тут просто таки крачать потенційному клієнту "ти нам не потрібен", а він бідолашний все приходить і приходить. В Україні понад 170 банків. Які проблеми?

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

А, можливо, вони таким чином зменшують черги? :P

Не "можливо", а саме для того це і роблять. І ніхто цього не приховує. Дивує просто сам метод. На Заході зменшують навантаження на працівників фронт-офісу покращуючи технології. А тут просто таки крачать потенційному клієнту "ти нам не потрібен", а він бідолашний все приходить і приходить. В Україні понад 170 банків. Які проблеми?

то, може, на дверях написати при вході - "Чужим вхід заборонено" :) щоб не тримати людину в черзі, а потім культурно послати

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Черги зменшують? Та що ви кажете. Людина простояла 40 хвилин в черзі! В мене також були випадки з Приватом, коли хвилин 15-20 в черзі простоював без результату. Зараз послугами цього банку намагаюся не користуватися.

З Приват24 також проблеми були. "Забули" повернути депозит. Більше тижня стратив поки питання вирішилося на мою користь. І через он-лайн підтримку пару разів зв'язувався, і у відділення найблежче ходив - відфутболили в інше відділення.

Якість роботи з клієнтами мене не задовільняє :-(

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Що мені подобається на борді, так це те, що це невичерпне джерело інсенуацій. То інкасатори сім'ю задавили, то банк клієнтів без карток не обслуговує...

Щоб скористатися послугою в банку, яка потребує ідентифікації, клієнтам більше не потрібно надавати касирові або операціоністу паспорт, достатньо лише пластикової картки ПриватБанку. При оформленні картки клієнт проходити повну разову процедуру ідентифікації, мета якої, крім інших переваг, спростити ідентифікацію при майбутньому обслуговуванні. Крім того, такий спосіб ідентифікації займає набагато менше часу: 8 секунд за допомогою карти проти 40 секунд традиційно (пред'явлення документів, заведення даних клієнта, в програмний комплекс та ін.), що скорочує загальний час на надання послуги, і в свою чергу позитивно впливає на задоволеність клієнтів якістю обслуговування.

Дане нововведення спрямоване на те, щоб зробити обслуговування клієнтів у відділеннях ПриватБанку ще більш швидким і комфортним. Це не означає, що клієнту буде відмовлено в обслуговуванні при відсутності карти або не бажання її оформити - Банк лояльно ставиться до своїх клієнтів і хоче довести всі ПЕРЕВАГИ ОБСЛУГОВУВАННЯ З КАРТКОЮ:

di-13129019647810.jpg

АЛЕ вищенаведене ніяк не говорить про те, що клієнтам, які не мають карток ПриватБанку, буде відмовлено в обслуговуванні. Таким клієнтам ми завжди йдемо на зустріч, пропонуючи кредитку в ПОДАРУНОК! У свою чергу, клієнти, які відмовилися від оформлення будь-якої карти, обслуговуються зараз БЕЗ БУДЬ-ЯКИХ ОБМЕЖЕНЬ.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

десь півроку тому я платила без жодної карточки

Більше року назад пішов провести платіж в відділені, що по Волі. Спитали чи є картка, я сказав, що є і спитав чи не можна заплатити готівкою. Відповідь була, ні, в нас оплати по картках)

Може розвод, але сума оплати, що так, що так не відрізнялась, наскільки я пам’ятаю)

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Створити акаунт

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Разеєструвати новий акаунт

Sign in

Маєте акаунт? Заходьте.


Sign In Now