Перейти до змісту

Електроніка =)


Tarzanych

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

 

13 хвилин тому, nickel сказано:

Шопачьом?

Тобто та мікросхема сама працювати не буде, треба щоб вона була в складі якоїсь схеми типу lm317?

Я стараюся без потреби не використовувати понижайки-повишайки (через своє слабке знання електроніки). Колись поставив щось подібне на радіокеровану машинку, машинка їздила, а потім згоріла плата управління, так повторилося декілька разів, аж поки я зрозумів в чому проблема. Понижайка понижувала до 5 вольт лише в певному діапазоні вхідного струму, а коли акумулятор сідав, то вона починала видавати десь біля 30 вольт і плата управління від такого здихала. Не хочу на ті ж граблі наступати ще раз.

Та модуль не пропаде, я маю куди і його пристроїти. В комп'ютерні колонки 2шт + саб.

lm317 -- це регульована понижайка напруги  в широкому діапазоні.

Основные характеристики LM317
Максимальное входное напряжение 40V.
Диапазон выходного напряжения 1.2 to 37V.
Выходной ток 1.5 А
Нестабильность по нагрузке 0.1%
Ограничение тока
Тепловое отключение
Температура эксплуатации 0 to 125 oC.
Температура хранения -65 to 150 oC.

В твоєму випадку для підключки потрібні ще 2 резистори на 240ом і 720ом.

image.png.44fb4d69dff7594419d8479fdd685929.png LM317 регулятор напряжения

Часто така штука використовується як стабілізатор струму а не напруги (зручно світлодіоди в авто підключати).

 

L7805V -- нерегульований, видає на виході 5 вольт. Для підключки типової, ніби потрібні 2 маленькі конденсатори, хоча, мабуть, і без них буде працювати, але з шумом зайвим.

 

lm317 можу подарувати, її ціна гривень 5  :)

 

 

 

Змінено користувачем Unknown
Опубліковано
15 хвилин тому, nickel сказано:

 

Колись поставив щось подібне на радіокеровану машинку, машинка їздила, а потім згоріла плата управління, так повторилося декілька разів, аж поки я зрозумів в чому проблема. Понижайка понижувала до 5 вольт лише в певному діапазоні вхідного струму, а коли акумулятор сідав, то вона починала видавати десь біля 30 вольт і плата управління від такого здихала. Не хочу на ті ж граблі наступати ще раз.

а яку понижайку юзав? мабуть імпульсна якась?

лінійна (типу згаданих двох вище) не повинна такого чудити.

Опубліковано
1 минуту назад, Unknown сказал:

а яку понижайку юзав? мабуть імпульсна якась?

лінійна (типу згаданих двох вище) не повинна такого чудити.

Та я вже й не пам'ятаю яку і не розбираюся лінійна вона чи імпульсна була. :)

Опубліковано (змінено)
25 минут назад, Unknown сказал:

L7805V -- нерегульований, видає на виході 5 вольт. Для підключки типової, ніби потрібні 2 маленькі конденсатори, хоча, мабуть, і без них буде працювати, але з шумом зайвим.

З яким шумом? о_О Шум мені не потрібний. Зараз в магнітолі стоїть імітатор касети з виходом джек 3,5мм. То мене дратує навіть шум мотора магнітоли, коли музика тихенько грає.

Цитата

lm317 можу подарувати, її ціна гривень 5  :)

Та то мені геморою не зменшить, все-рівно треба буде ще резистори шукати-купляти. Мені ті китайські фінтіфлюшки чим зручні, що я їх на Алі замовляю і мені їх майже додому приносять, а тут треба кудись їхати, питати, а продавці на базарі всі такі нервові, що до них з запитаннями тупими лізуть.

Змінено користувачем nickel
  • Ха-ха 2
Опубліковано

 

@nickel всі ці деталі мають розмір у монету в 50копійок.

1 час назад, Unknown сказал:

L7805V -- нерегульований, видає на виході 5 вольт.

Так і ставилось завдання отримати 5В. Можна звичайно поставити регульований стабілізатор, який тут описаний, але нащо?

 

1 час назад, nickel сказал:

Та то мені геморою не зменшить, все-рівно треба буде ще резистори шукати-купляти. Мені ті китайські фінтіфлюшки чим зручні, що я їх на Алі замовляю і мені їх майже додому приносять, а тут треба кудись їхати, питати, а продавці на базарі всі такі нервові, що до них з запитаннями тупими лізуть.

Немає питань. Просто з алі воно будже їхати хєр зна скільки часу і коштувати не 5 грн. (щодо цього не впевнений) Але в результаті приїде те саме що тут пропонують. Резистори та конденсатори та й саму мікросхему можна купити на варшавці і не треба йти до запиленої торгової точки, а є інші точки, де тупих питань не задають.

 

Опубліковано (змінено)
34 минуты назад, Electronshik сказал:

Немає питань. Просто з алі воно будже їхати хєр зна скільки часу і коштувати не 5 грн. (щодо цього не впевнений) Але в результаті приїде те саме що тут пропонують. Резистори та конденсатори та й саму мікросхему можна купити на варшавці і не треба йти до запиленої торгової точки, а є інші точки, де тупих питань не задають.

31 минуту назад, HWman сказал:

С2 я би поставив на 1000 мкФ 16 В, і все буде чікі пікі

Я на Варшавці чи в тому районі буваю від сили два рази в рік. І якраз був на минулих вихідних. Ще з минулого року маршрутками не користуюся від початку карантину, то мені тепер треба спеціально їхати машиною (бензин) за тими конденсаторами, резисторами, діодами, мікросхемами щоб запрацював вже наявний модуль, то я ліпше на ці гроші візьму модуль XY-WRBT за 44 грн, який вже вміє працювати від 9 вольт і матиму два модулі, ніж один модуль 5в і стабілізатор 9в>5в і купу роботи це все зібрати до купи. :)

апд. Програю лише в часові доставки. Можна і модулі тут взяти, але ціна буде х2 і доставка по ціні модуля, а мені не горить.

Змінено користувачем nickel
Опубліковано

Помилково замовили кабель-подовжувач wi-fi антени RP-SMA замість SMA. Де в Луцьку можна купити SMA кабель 5-10 метрів? Бо в інтернеті тепер страшно купувати, на фото сма, а в описі рп-сма і не знаєш кому вірити. Може у кого є, то помінялися б чи купили.

Сравнение SMA и RP SMA

 

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Що може бути з монітором syncmaster 940n? вже перепаяв всі конденсатори (крім одного 68qF 25V, не знаю де знайти), нагрівається і артефачить потім чорний екран.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано (змінено)
On 01.07.2021 at 20:15, Holy сказано:

Що може бути з монітором syncmaster 940n? вже перепаяв всі конденсатори (крім одного 68qF 25V, не знаю де знайти), нагрівається і артефачить потім чорний екран.

живлення поміряй коли він працює

якщо якесь із живлень виходить за норму то шукай де проблема

або щось є на платі

 

я міняв свої конденсатори в моніку, чую шим на режимі стендбай коли світлодіод мигає,

вобшем, буду всі міняти :) вибірково непроканало, ех доведеться розібраним шукати трабл

 

 

Змінено користувачем Voronin10
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Народ, а з купюроприйомниками хтось працював?

Накидайте болячок в роботі з ними. Дивлюсь на CashCode MSM.

 

Може колектив порадить щось інше...

Опубліковано
1 година тому, Zeuss сказано:

Народ, а з купюроприйомниками хтось працював?

Накидайте болячок в роботі з ними. Дивлюсь на CashCode MSM.

 

Може колектив порадить щось інше...

 

Номер вже не найду, але глянь хто продає кавові автомати в нас

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Де в нас можна знайти світлодіоди на китайський фонарик? Типу xhp 

 

Т6 на Варшавці є, цікавить підробка під xhp 

 

 

 

 

 

 

 

  • 1 місяць потому...
Опубліковано (змінено)
В 21.09.2020 в 11:23, nickel сказал:

Маю стареньку магнітолу Philips AZ1316. Вона вміє ФМ/АМ, касету, диск, але не вміє ні юсб, ні аукс, ні блютуз. Їде мені з Алі блютуз модуль VHM 314 v3.0, вже після замовлення побачив, що можна було й простіше і по іншому зробити (під спойлером). Можу замовити й інший модуль, якщо дійдемо, що цей не найкращий варіант. Як мені їх подружити? Бо магнітола класна, звук не гірше, а можливо навіть краще оригінальних JBL. Живлення для модуля, якщо не знайдемо в самій магнітолі, то можна взяти з любої юсб зарядки. А от на який режим краще підпаяти модуль? Думаю краще було б на касету, і хоч їх вже не слухаю, хотілося по можливості зберегти режим в робочому стані, але не знаю чи так можливо. Нагуглив схему магнітоли. Сам майже нульовий в електроніці, тому буду вдячний за детальні поради.

  Показать контент

 

 

az1316.pdf 3 \u041c\u0411 · 9 downloads

 

В 09.06.2021 в 20:37, nickel сказал:

Вперше після цього посту, забрали в мене малого на два дні, і я відразу поліз в магнітолу ставити того модуля. З зовнішнім живленням приєднав модуль до головки магнітофона (туди найлегше було добратися) і все відразу запрацювало. Навіть не хочеться ще щось видумувати. Але захотілося подружити модуля з живленням магнітоли, глянув привід магнітоли - 9 вольт. Отже вирішив пожертвувати касетним блоком. Якщо підключу замість мотора, свій модуль і подам сигнал по дротам головки, то для включення блютуз-модуля достатньо буде в режимі Tape натиснути кнопку Play, що зручно і логічно. Але вказано, що модуль витримує лише 5 вольт. Підкажіть модуль на 9 вольт. Знаю, що можна заюзати понижайку, але залишу її на крайній випадок, якщо не підберу модуля. Вимоги до модуля:

- стерео (це важливо)

- блютуз v5

- бажано щоб модуль не говорив ні китайською ні англійською (є прошивки, де різні режими озвучуються голосом)

- без пульта, екрана і кнопок, але якщо вже з якоюсь з цих шняг, то був присутній юсб порт для музики з флешки

- якщо є юсб, то бажана підтримка FLAC, але не обов'язкова

- бажано без радіо

- не дорогий

Досі не зробив. :) Приїхав модуль XY-WRBT, подав на нього живлення замість мотора касетної деки 9в. Виявилося що від головки звук йде з сильними шумами, шукав куди можна підпаятися і щось коротнув. Здохла магнітола повністю, псіханув, закинув її в шкаф. Сьогодні дістав, спокійно оглянув, знайшов згорівший запобіжник, замінив, магнітола ожила. Знову шукаю куди приткнути модуля. Переглянув це відео і спробував робити як в ньому, а саме підключити до передпідсилювача. Тільки у нього передпідсилювач AN7312 з 16 ногами, а в мене YD7312 з 14 ногами. Порівняв даташити, вони не сильно відрізняються. Він під'єднував до 4 і 13 + земля 1, мені тоді треба 4 і 11 + земля 1. Але чомусь в мене грає дуже тихо, можливо у його модулі є вбудований підсилювач, а мій без. Але я не різав 14 ножку ( в нього на відео 16). Можливо в цьому справа? Спробував приєднатися не до виходу (4 і 11), а до входу (6 і 9). Поки під'єдную один канал (без різниці лівий чи правий), то ніби звук гарний, як тільки під'єдную два, то колонки риплять ніби як захльобуються від сильного сигналу. Чи можна якось під'єднатися до касетної плати і отримати чистий звук? Бо до інших важко добиратися і так вже одного роз'єма зірвав з місця, залив припоєм, поки тримається.

Спойлер

 

 

Змінено користувачем nickel
Опубліковано

Якщо це підсилювач сигналу з магнітної головки то в нього чутливість одиниці мілівольт і нелінійна АЧХ - буде перегружатись і спотворювати звук, під"єднуватись треба замість його виходу.

  • +1 1
Опубліковано
16 минут назад, jurgen007 сказал:

Якщо це підсилювач сигналу з магнітної головки то в нього чутливість одиниці мілівольт і нелінійна АЧХ - буде перегружатись і спотворювати звук, під"єднуватись треба замість його виходу.

А коли підключаюся на виході, тобто 4 і 11 нога, то грає дуже тихо. Правда я не наважуюся обрізати 14 ногу, бо не знаю чи зможу назад припаяти, якщо щось піде не так.

YD7312 datasheet, Pinout ,application circuits DUAL RECORDING/PLAYBACK  PREAMPLIFIER CIRCUIT WITH ALCimage.png.5138d81933bc0eee8f03cde0e4257388.png

Вже трохи розібрався в схемі і пробував підключатися куди радив @iiron, також тихо грає.

В 21.09.2020 в 14:49, iiron сказал:

Функціонал збережеться.Але без касети автостоп буде виключати режим "Tape".

475150761_1.thumb.png.2788fdecdf8094a718208330bf81c4a1.png

Лише так не пробував, бо це треба повністю магнітолу розібрати щоб до цієї плати добратися.

В 22.09.2020 в 19:17, iiron сказал:

По тій схемі затрюдняюсь без замірів показати.Краще мабуть буде так - 

175624386_11.thumb.png.e254bae9021ebbdb79b577417ae18fec.png

Має грати в любому режимі.Тільки в пасивному стані має бути вибраний режим(наприклад CD на стопі, Tape без касети) щоб не накладався звук.

 

 

Опубліковано

Щойно додивився що вхід це 7 і 8, а не 6 і 9, а в мене найкращий звук на 6 і 9, але тільки якщо один канал і коли землю беру не на платі касетного блоку, а десь з блоку живлення виходить провід, який був підключений до корпусу касетного блоку, то взагалі чистесенький звук виходить, але поки не включу інший канал.

Опубліковано (змінено)
В 22.09.2020 в 19:17, iiron сказал:

По тій схемі затрюдняюсь без замірів показати.Краще мабуть буде так - 

175624386_11.thumb.png.e254bae9021ebbdb79b577417ae18fec.png

Має грати в любому режимі.Тільки в пасивному стані має бути вибраний режим(наприклад CD на стопі, Tape без касети) щоб не накладався звук.

 

Таки зробив. Рвалися дроти, ламався старий пластик, але зробив. Повністю зберігся функціонал, крім касети, замість якої тепер вмикається блютуз. Живлення взяв з касетного блоку від мотора 9в, а канали підключив як ти намалював, лише землю взяв з корпусу трансформатора блока живлення, там вже була під'єднана земля, то, щоб не шукати на платі, підпаявся туди. Тепер живлення на модуль подається по кнопці Плей касетника і припиняється по кнопці Стоп. Збереглися всі функції, навіть дисплей працює в режимі касетника, показує гучність та включений бас. Звук чистий, дуже якісний, хоча без музики є невеликі шуми. Рівень гучності нормальний, приблизно такий самий як на радіо, якщо переключитися. В обшем бомба-ракета, саме те що хотів. Вже жалію, що без юсб зробив. Всім дякую за поради.

апд.: навіть від батарейок буде працювати так ніби блютуз там був передбачений.

Змінено користувачем nickel
  • Дякую! 1
  • +1 2
Опубліковано

П'ятивольтовий модуль VHM-314 також не валяється без діла, приклеїв його до юсб-зарядки і за допомогою двох шнурків перетворив свої комп'ютерні колонки в блютуз колонки. ЮСБ-шнур для живлення модуля, а другий шнурок-розгалуджувач треба тільки для того, щоб не лазити під стіл, коли хочеться музику послухати. Один кінець в системнику, другий в модулі, а вихід на колонки. Втикнув зарядку в розетку і колонки з блютузом, вийняв і вони знову комп'терні. ЮСБ-зарядка також зберегла свій функціонал і може працювати за призначенням. Музику можна і з компа слухати, але це 150-160 ватт, а з блютузом максимум 10, тому якщо треба тільки музика, то з телефону по блютузу. Можна приєднати до любих колонок з джеком 3,5 мм. Коли спалив магнітолу, то відразу купив портативну колонку, яка також вміє в блютуз, тому питання з музикою закрите повністю. :)

 

Спойлер

IMG_20211101_141751.thumb.jpg.85cc2e440a363f42545d07e0fbfb27e6.jpgIMG_20211101_141708.thumb.jpg.e5865eb69f7f09dc5e2482badb47e334.jpg

 

  • +1 3
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Всім привіт. Підкажіть хто знає до кого можна звернутись на рахунок ремонту плати? Така як на фото

F5B305BB-496C-4C3C-8F24-EB2CF5363FF0.png

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Доброго вечора, шановне панство!

Потрібно ідентифікувати світодіод.

діаметр приблизно 5 мм, лінза спиляна  та засверленна навпаки конусом всередину. колір світложовтий.

стоїть в німецькій гірлянді на 80 світодіодів (6 віток по 13-14 діодів).

Не так цікавить його марка, як параметри.

Я та підозрюю, що це звичайний дифузний 5-ти мм світодіод, з з приблизними параметрами VF:2.0-2.2V WL:602-605 IV:300-500mcd.

Тому, виходячі з вищевикладеного, припускаю, що гірлянда розрахована на живлення постійною напругою 24 в.

Чи потрібно ще ставити обмежувальний резистор і якщо так то з яким опором?

1640445462279.jpg

1640445462313.jpg

1640445462337.jpg

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...