Перейти до змісту

У Луцьку перевізники вимагають підвищити проїзд до 5 гривень, інакше - страйк


seolutsk

Рекомендовані повідомлення

В приміських маршрутках пільгами охоплено набагато більше коло пасажирів ніж в міських, і водії переважно втомлюються доводити що можуть перевозити тільки двох пільговиків одночасно, тому платить за проїзд там хіба половина. Не варто порівнювати рентабельність приміських і міжміських маршруток.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 282
  • Створено
  • Остання відповідь
7 годин тому, dima1989 сказано:

За рахунок яких категорій це коло ширше?

багатодітні, які не можуть навчатися у Луцьку. Наприклад. І їх вагон реально.

Ті ж пенсіонери чи ветерани праці (доярки із 40-річним стажем)

І т.д.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 годин тому, flashmax сказано:

від шофера міжміської маршутки

ааа.. ну-ну.

В нас в Депо кондуктори ще не таке розказують.

На фото в першому пості - є представники депо. То від них інфа офіційна - трохи ніразу не така, як тобі "знайомий маршрутчик" нарозказував.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

Ті ж пенсіонери чи ветерани праці (доярки із 40-річним стажем)

Пенсіонери і ветерани праці не мають безкоштовного проїзду. Ветерани праці раніше мали, відмінили рік чи два назад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чи правда, що ціна проїзду 3 грн в маршрутках була встановлена при ціні ДП-27грн в 2014році? На даний час ДП коштує дешевше. Я не можу зрозуміти, а про який підйом ціни на проїзд може йти мова?
Ну да, якщо 1000 гривень маршрутчик заробляв колись,- при курсі долара 8, це було 125 доларів, а тепер це навіть не сорок, а ціна запчастин лишилась в доларах, тоді да...
А чи не знизилась рентабельність маршруток саме тому, що тролейбусів в місті побільшало і люди пересіли на тролейбуси?
Або пасажири від безгрошів'я економлять, призвичаївшись до їзди тролейбусом, до 60 гривень на місяць? Це 4% мінімальної зарплати, досить солідна економія, яку можна порівняти з місячним банківським відсотком за кредит у розмірі мінімальної зарплати...

Не раз спостерігала ситуацію, коли стоїть повна зупинка потенційних пасажирів, і ніхто не зупиняє напівпорожні маршрутки, що проїжджають повз, бо ось-ось по графіку має бути потрібний тролейбус, і ось тоді зупинка порожніє...
В такому разі після кожного поповнення парку тролейбусів ЛПЕ в місті треба зменшувати кількість маршруток. Причому при появі на лініях додатково 10 траліків треба скорочувати парк маршруток на 30 машин.
у 2007 Шиба скоротив кількість маршруток в Луцьку з 350 до 120 (в цифрах можу помилятись) більшої пасажиромісткості. З березня минулого року у вихідні кількість маршруток зменшилася вдвічі. Ось шлях до підвищення рентабельності перевезень маршрутками!
Але відкриваються все нові маршрути, і тепер маршрутних таксі, мабуть, знову мало не 300. Не зважаючи на повернення в місто десятків утричі більш пасажиромістких, ніж Богдани, тролейбусів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, за скільки згодились би возити пасажирів по Луцьку ті, хто не пройшов конкурс :unsure:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто я за те, щоб маршруток взагалі не було в Луцьку, а їздили б тролейбуси.

Тролейбусні лінії скрізь практично є, де нема нехай буде маршрутка.

 

ДЕПО могло б домовитись про розвезення людей з підприємств, ще плюс додатковий заробіток, той же кромберт збирає по місту людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, MACCEN сказано:

Особисто я за те, щоб маршруток взагалі не було в Луцьку, а їздили б тролейбуси.

Тролейбусні лінії скрізь практично є, де нема нехай буде маршрутка.

 

ДЕПО могло б домовитись про розвезення людей з підприємств, ще плюс додатковий заробіток, той же кромберт збирає по місту людей.

 То ви особисто, а мені, особисто зручніше маршруткою, наприклад спробуйте з вокзалу чимось виїхати, на Відродження, наприклад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 hours ago, bormotuha said:

наприклад спробуйте з вокзалу чимось виїхати, на Відродження, наприклад.

А на 40-А взагалі нічорта з вокзалу не їде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, SunSeth сказано:

А на 40-А взагалі нічорта з вокзалу не їде.

2 ка до кінця Конякіна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 minutes ago, Jack said:

2 ка до кінця Конякіна

До якого/чийого кінця? Кінець Конякіна біля Варшавки, а початок, куди мені треба, майже біля "Адреналіну". Туди 2-ка не їде. Та й маршрутик ще той - через все місто, а потім через 33-й на 40-й.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

щось сумнівно, що міська рада і ЛПЕ рипнуться про ти таких людей як:

ТзОВ ВТП «Санрайз» ЛТД на цей час обслуговує сім маршрутів – № 1, 2, 10, 12, 16, 17, 22. Належить екс-депутату Луцькради Олені Голєвій

ПрАТ «Луцьке АТП 10701»має вісім маршрутів – № 3, 9, 14,17а, 18, 23, 31, 47. кінцевий бенефіціарний власник – бізнесмен Алфьоров Максим Вячеславович. Чоловік досить відомий у Луцьку бізнесмен, володіє акціями у ще ряді підприємств.

Два маршрути, 11 та 19, обслуговує ПП «АТП №1»,власниками підприємства зазначений той же Алфьоров Максим Вячеславович та Кузнецова Тетяна Григорівна.

ДП «Луцьке бюро подорожей та екскурсій» обслуговує маршрут № 8. Директор – Мацюк Юрій Степанович. Мацюк теж, як і Голєва та Девіцький, у 2015 році висувався від Європейської партії України на виборах до Луцькради.

 

все було б тихенько домовлено і ціни на проїзд підняли б, тільки от Конотоп показав поганий приклад...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ой та зрозуміло ж, що відразу загнули 5 щоб демонстративно зійтися на "мирових" 4-х гривнях. Незрозуміло тільки, чому так довго тягнуть

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Без вільного доступу перевізників до міських маршрутів не буде справедливої ціни ні тут, ні в Конотопі :unsure:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, S30 сказано:

Від "Променя" в Ківерці було 7,50 стало 11.

 

так само і від тат-маму, гостинця, фуршету, соломону.

Зі Львівської, Потебні, Злуки, Набережної ще дорожче...

 http://kivertsi.in.ua/townnews/index.php?n=7606

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, AID сказано:

смисл згадувати Конотоп, коли вже місцеві добазарились - з 20го лютого по 4грн.(

смисл є завжди, головне захотіти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це ще не кінець.Як з горілкою.. Буде лише дорожчати.

І нікуди від цього не дінешся.А вихід, щоб на роботі підняди ВІДПОВІДНО зарплату.

В цьому напрямку слід прямувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...