Перейти до змісту

S30

Power users
  • Кількість зміста

    2 027
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

483 Поважний

2 Підписників

Про S30

  • Ранг
    Мегафлудер

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0

Останні відвідувачі профілю

14 540 перелядів профілю
  1. Зайшов послухати виступ. Послухав, почитав коменти. Рассиянци фшоке, пукани рве. Як воно все зеркально.
  2. Дивлячись для чого і чим вариш. Дя себе виписав а. ЄСАБ ОК46 б. АНО21 Вістек в. УОНИ 13/55 Вистек г. Askaynak ASR 143 А краще на тобі темку почитай. Там лише електроди і обговорюють. З відгуків БАДМ і Моноліт не особо жалують.
  3. Шось ти багато букофф написав. Яж не олень щоб мені розжовувати. Із-за старих запасів я давно нікуди і не заглядав. А так як займаюсь сугубо для себе то вистачало. Цієї осені взяв на ринку БАДМ та Моноліт АНО-36 для запасу. Шлаку дохєра. Результат не вражає. Якщо горизонтальні шви варити можна , то кутові це ахтунг. Шов ніби гут, а збиваєш шлак, а там по бокам метал, а посередені зашлаковано і непровар. Аппарат не винен, токами грався. Спробував залишки старих чеських - все гут. Заліз в мережу почитати що за хрєнь - виявляється не в мене одного таке. Почитав що люди радять брати от і питаю де у нас є вибір щоб можна було взяти макс кіло для проби (а краще десяток). Щоб зробити вибір і закупити про запас. Бо наступного року варити трішки доведеться. А купити аби що і парити собі мозок бажання нема. З тими вже що взяв бавлюся. Тепер зрозуміло для чого запитав?
  4. В них реально вібир? Бо на сайті одні АНО21 хз чиї.
  5. Панове, підкажіть де в Луцьку є вибір електродів для ММА. ЦІкавить магазин з асортиментом в роздріб, а не один-два варіанти і все. Старі запаси закінчуються. Хочу поповнити, але підібрати хорошої якості. Дякую.
  6. Хочеш посперечатися? Ну давай. Почнемо з того, що є підшипники кочення і ковзання. В твоєму посиланні це підмічено. Я говорив про кочення. Бо маломальськи поважаючі себе фірми виготовляють на підшипниках кочення і ціна відповідна. Ковзання використовують в нижньому ціновому сегменті, або невідповідальних вузлах. Хоча багато залежить від бренду. Твоя ж стаття про підшипники ковзання (так що уточняй коли радиш). Однак, якщо брати їх статистику, то при 60гр 30000год напрацювання, а це 3,5 роки безперервного маслання тез жодного ТО. Але 3,5 роки це дофуя, Карл, без ТО (заміни мастила, чистки). Любий підшипник як ковзання так і кочення підлягає ТО якщо це передбачено конструкцією. Мастило не живе стільки часу і потребує заміни. Їх статистика це лише відображення критичних умов роботи і не більше. Тепер оце мяко кажучи висмоктане з пальця. З такею ж авторитетністю можна заявити, що при вертикальному розміщенні мастило витікає, а не залишається рівномірно розприділеним по площі. Єдине що вірно підмічено в статті це З мого досвіду. Щорічне ТО з чисткою і заміною штатного мастила (знову ж Х.З. яке за характеристиками ,зустрічав такі що і за пару років при періодичному використанні дохли) на високотемпературне дозволяє жити підшипникам значно довше при несприятливих умовах. Поекспериментувати було де. Декотрі пережили не одну модернізацію платформи (корпус з бортовим охолодженням і БЖ лишався той же) і живуть далі.
  7. В залежності від джерел інфа така. Для підшипників кочення нормальною температура є 65гр (і це номально для вузлів тертя), дозволяється в деяких випадка до 95, але не вище 100. Інакше міняються властивості змазки. В твоєму випадку швидше вийде з ладу від гавноматеріалу, відсутності змащування, або дебалансу лопатей (а хто їх взагалі балансує). Навіть криво наліплена лейба на крильчатку і та вносить дебаланс. Особисто я їх відразу відривав і вентилятор працював відчутно тихше. П.С. Випрацювання підшипником свого закладеного ресурсу не розглядаєм.
  8. Мдя, давно такого брєда не читав. Це не турбіна літака де температура шкалить. Дімас, ресурс тих підшипників залежатиме не від температури, а від гавноліну з якого вони виготовлені і від того яку в підшипники змазку заклали (якщо взагалі не забули це зробити) Це ж треба придумати 50-60гр уже на ресурс підшипника впливає.
  9. Точно, лопатою Памятаю в кінці 80-х мода була на каліфорнійського. Тепер мода на "Старателя".Правда шо за звєр хз. В мене компост непогано гризе звичайний червоний.
  10. 17 жовтня, Київ

    Ну на фоні феєричного захвату від того що бюджет "вкоітовєкі" прийнятий не в останню ніч старого року все інше значення не має. Результати такого голосування будем спостерігати в першому півріччі наступного.
×