Перейти до змісту

Ivanna

Учасники
  • Кількість зміста

    602
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    3

Ivanna last won the day on Листопад 7

Ivanna had the most liked content!

Репутація громади

285 Поважний

1 Підписник

Про Ivanna

  • Ранг
    Walkie-talkie
  • День народження 05.04.1962

Останні відвідувачі профілю

3 756 перелядів профілю
  1. Якщо кількість жителів розділити на площу міст, то наш Луцьк має найбільшу густину населення, більшу ніж у Тернополі або у Львові. Причому площа Луцька включає площу Гнідавського болота. Але ці цифри - без врахування кількості туристів та інших гостей міст. Наприклад, у 2016 році Львів відвідали 2,6 мільйона туристів. Експерти передбачають, що цьогоріч ця кількість зросте до 2,8 – 3 млн. людей.
  2. Трішечки поправлю. Хай везе людей хоч до протилежної окраїни міста, але - або в режимі експрес-таксі з мінімумом зупинок, або периферійними вулицями, а не центральними густозаселеними вулицями з і без того надто жвавим рухом. І екологія краща буде, не будуть кланятись кожному стовпу, і ДТП менше. І доберуться швидше. Наше місто має дуже високу щільність населення, і цьому люду (лучанам) треба свободу пересування - велосипедами, пішки, власним та службовим транспортом... І хочеться повітря чистого. Як в селі Та сама маршрутка №19 могла б курсувати як експрес-таксі вулицею Глушець до облдержадміністрації і далі до районної лікарні, роблячи не більше п'яти зупинок.
  3. Зате ті селяни, які працюють в Луцьку, користуються в своїх селах тією інфраструктурою, яка підтримується в робочому стані виключно завдяки фінансуванню з бюджету сіл, де працюють лучани, які користуються в Луцьку тією інфраструктурою, яка фінансується з міського бюджету, наповнюваного селянами, які працюють в Луцьку
  4. Податок на доходи фізичних осіб - це не єдиний податок, який сплачують лучани... Навіть ті податки, які сплачуються лучанами до державного бюджету - вертаються на Луцьк у вигляді субсидій, пенсій, зарплат бюджетникам, на ремонт та оснащення обласних лікарні та диспансерів, спортивних шкіл, держадміністрації, управлінь (все це знаходиться в Луцьку і ці роботи виконують лучани) та на виконання державних програм.
  5. Та затребуваність існує! Тому що маршрутки в тих напрямках курсують переповнені! Просто потенційні "платні" пасажири не можуть чекати по годині тролейбуса: "Час - це гроші"! І вимушено надають перевагу маршруткам. Толку що на Гаразджу віднедавна їдуть аж кілька маршрутів тролейбуса. Бо людям треба звикнути. Це питання звички, яка не ламається за один місяць, відколи управління транспорту почало "промацувати" той напрямок... "Селяни заповнюють автобуси" зранку, а увечері картина міняється - "завдяки" мешканцям вулиці Львівської неможливо сісти в маршрутки до Гіркої Полонки.
  6. А хіба певна частина податків з районів (читай: сіл і міст) не надходить у обласний бюджет, з якого потім розподіляється, в тому числі й на Луцьк (обласна лікарня тощо)? Місцеве самоврядування не відміняє цього порядку.
  7. А чому всі експерименти управління транспорту - за рахунок перевізника???
  8. http://www.volynpost.com/news/102835-izdyty-po-novomu-u-lucku-zminyly-avtobusni-marshruty
  9. За зверненням перевізника на маршруті №9 рух здійснюватиметься вулицею Бенделіані замість Боженка. Так само на маршруті №18 автобуси рухатимуться від вулиці Окружної (масив Маяк) до Центрального ринку. На ринку "Новий" влада поставила жирний хрест?
  10. Читала, читала! "Луцька міська рада планує залучити до бюджету 5 мільйонів 797 тисяч гривень" ЗВІДКИ? Додасть кошти з бюджету міста до наданих Європейським інвестиційним банком? Що означає слово "залучити"? Журналізди((
  11. Я ж кажу. Галімий піар Луцької міської ради. "Вона залучить"! Її заслуги в цьому - ані найменшої. Бо це Кабінет Міністрів України підписав угоду з Європейським інвестиційним банком у рамках програми «Міський громадський транспорт в Україні» на 400 мільйонів євро.
  12. "Луцьк бере стратегію на розвиток електротранспорту для пасажирських перевезень. Таким чином місто дбатиме про екологію. Про це розповів Луцький міський голова Микола Романюк, на урочистостях з нагоди Дня місцевого самоврядування. За його словами, місто веде переговори зі Світовим банком щодо отримання кредиту на купівлю 30 нових тролейбусів." ("Вісник і К", 5 грудня 2014 року) http://visnyk.lutsk.ua/news/ukraine/regions/volyn/lutsk-za-dopomogoyu-svitovogo-banku-prydbaye-30-novykh-troleibusiv/ "Кабінет Міністрів України підписав угоду з Європейським інвестиційним банком у рамках програми «Міський громадський транспорт в Україні». Так, держава отримає 400 мільйонів євро.Луцьк може розраховувати на 5 мільйонів євро кредитних коштів. Наразі місто вже виконало підготовчі умови і документи перебувають на погодженні в Міністерстві фінансів. Їх повинні погодити до 13 грудня 2016 року.За словами Миколи Романюка, Луцьк потрапив у перелік міст, яким дали «зелене світло» на участь у програмі. Луцьк зможе закупити мінімум 27 тролейбусів та прокласти нові мережі і нові маршрути." (Волинь24 рік тому) http://www.volyn24.com/news/74544-u-lucku-budut-novi-trolejbusy-i-trolejbusni-marshruty
×