Перейти до змісту

У Луцьку перевізники вимагають підвищити проїзд до 5 гривень, інакше - страйк


seolutsk

Рекомендовані повідомлення

В 24.02.2017 at 11:57, MACCEN сказал:

Наприклад мерія може й будувати будинки малосімейного типу,

В усьому світі за кошти міського бюджету будують соціальне житло, здають в оренду і за 8 років це житло вже дає прибуток місту. А в Україні прибуток соціальне житло дасть за років 15-20, коли вже морально застаріє. Все з причини неймовірно високої ціни як земельної ділянки, як матеріалів, так і здачі будинку в експлуатацію.
У нас вже є приклад львівського стадіону, побудованого до Євро-2012, де шалена орендна плата (а вона формується на основі вартості будівництва) відлякує орендарів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 282
  • Створено
  • Остання відповідь
В 27.02.2017 at 14:11, halcogen сказал:

Ну ви і нарили компромату. Я ж вище писав - залишити проїзд в маршрутках для людей з вадами здоровя, 1, 2 група інвалідності. Для пенсіонерів є траліки. Шо не так??? Ви сюди вирішили приплести субсидії, дочого це???

А давайте вимагати субсидії на проїзд в маршрутках!:D Обов'язковий платіж - до 15%!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 минуты назад, Ivanna сказал:

А давайте вимагати субсидії на проїзд в маршрутках!:D Обов'язковий платіж - до 15%!

В дупу маршрутки, давайте вже субсидію на купівлю авто вимагати, обов'язковий платіж у 15% гарантую. І за бензу також 15% заплачу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, Ivanna сказано:

У нас вже є приклад львівського стадіону, побудованого до Євро-2012, де шалена орендна плата (а вона формується на основі вартості будівництва) відлякує орендарів.

Якби не шалені "відкати" - його ціна була б втричі меншою.

Це як із російською дорогою Адлер - Красная поляна.

 

11 годин тому, Ivanna сказано:

В усьому світі за кошти міського бюджету будують соціальне житло, здають в оренду і за 8 років це житло вже дає прибуток місту.

Це цілком реально і в наших умовах. От тільки б не державне - а приватне.

Багатоквартирний будинок будується, здається в експлуатацію, і власник - здає в оренду квартири.

Єдиний мінус такого житла - відсутність субсидій. (хоча не факт) Але якщо грамотний власник і грамотний будинок, то і комунальні послуги  там будуть не такі вже й страшні. та й субсидії можна "порішати"

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 годин тому, Oli сказано:

Дай мені зарплату, і я буду під’їжджати до зупинки як слід, від’їжджати як слід, нормально поводитися на лінії та їздити за графіком»

а інакше що? Буде бикувати?

Він йшов на роботу із умовами виконання цих зобов'язань! 

Блін, те  ж ЛПЕ, заборгованість по ЗП була овер 6 місяців ,і люди ходили на роботу, не бикували, водії їздили і ставали на зупинках, і ї,х попри все, дибали за графіки і виручку і т.д. І нічого. Вижили.

А тут бачте, хазяїн вигнав на пікет.  Бо йому грошей не вистачає на поїздку на Балі із сім'ю, і машина тогорічного року випуску обридла.

 

А якщо пересічні громадяни САМІ порахують пасажиропотік? Впевнений, що здивуються абсолютно ВСІ! І передадуть у міськраду. А краще у прокуратуру, бо в міськраді і так перевізники в депутатах і лобіюють свої інтереси.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, halcogen сказано:

Пропонуєте і зараз водіям виживати? 

Пропоную не нити. Нити - це саме просте, що можна зробити.

Можна подумати, якщо поставлять 5 грн проїзд той халдєй (воділа) бикувати перестане? Чи йому хтось ЗП підніме?

 

Як на мене ,в місті повинне бути ОДНЕ ЄДИНЕ транспортне підприємство. Куди б входили і  маршрутки міські, приміські, і тролейбуси.

Бюджет один. Подолати збитковість - легше, розвантажити пасажиропотоки, піки, нові рейси і маршрути і т.д.

 

але, але, але... .

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

57 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Це цілком реально і в наших умовах. От тільки б не державне - а приватне.

Багатоквартирний будинок будується, здається в експлуатацію, і власник - здає в оренду квартири.

Єдиний мінус такого житла - відсутність субсидій. (хоча не факт) Але якщо грамотний власник і грамотний будинок, то і комунальні послуги  там будуть не такі вже й страшні. та й субсидії можна "порішати"

 

Якщо не помиляюсь в Луцьку таке вже є, 10-ти чи то 12-ти поверховий будинок біля нової лінії. Там колись мало бути чи то адмін приміщення чи ще щось від термометрії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, halmer сказано:

Якщо не помиляюсь в Луцьку таке вже є, 10-ти чи то 12-ти поверховий будинок біля нової лінії. Там колись мало бути чи то адмін приміщення чи ще щось від термометрії.

І що? Комусь хіба "хреново" ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Zheny@ сказано:

Як на мене ,в місті повинне бути ОДНЕ ЄДИНЕ транспортне підприємство. Куди б входили і  маршрутки міські, приміські, і тролейбуси.

 +1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

-1. Монополія не є добре.

Єдине виключення - якщо б це було повністю державне, комунальне (яке б належало місту) підприємство з повністю прозорою і відкритою для громади бухгалтерією

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, jack74 сказано:

-1. Монополія не є добре.

Єдине виключення - якщо б це було повністю державне, комунальне (яке б належало місту) підприємство з повністю прозорою і відкритою для громади бухгалтерією

А у нас і так монополія. Кожен маршрут повністю обслуговується лише одним перевізником. Поріг входження в даний бізнес також високий, тому конкуренції практично немає. І усі заклики до розірвання договорів з перевізниками та передачу маршрутів новим - пусті балачки, на жаль. Саме цим вони і намагаються шантажувати міськраду та усе місто. Небезуспішно, знову ж таки на жаль...

А тролейбус по 3 грн - це взагалі маразм. Усі пересядуть на маршрутки, і нічого депо не виграє.

За це, до речі, також слід потрусити виконком...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, halcogen сказал:

Розгрузять траліки для пенсіонерів

для пільговиків

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А шо то зараз в центрі біля прокуратури-ЦУМу купа тролейбусів стоїть на аварійках? Страйкують?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 minutes ago, LaMeRiLKiN said:

А шо то зараз в центрі біля прокуратури-ЦУМу купа тролейбусів стоїть на аварійках? Страйкують?

 

На повороті Глушець - Паркова "двійка" обірвала лінію ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А по хорошому, давно настав час скасувати всі пільги на проїзд, повністю, під корінь, і ніяких "дешевших" квитків для пільговика, хіба дитячий і студентський лишити! Всім, незалежно від групи інвалідності, крутизни "ксиви", чи наявності медалі  "За порятунок Гондурасу" і т.д. Додати до пенсії (чи інших соцвиплат) "пільговим" категоріям певну суму (хай буде, скажімо, 200-300 грн., цього цілком достатньо для переїздів по місту протягом місяця), і все. І зразу припиняться розмови про нерентабельність маршрутів, необхідність підняття ціни на проїзд (вона неодмінно навіть впаде), відсутності грошей на зарплати водіям, і тому подібні. Є пільговики, котрі користуються пільгою по потребі, а є і такі, котрі їздять в 15-ці "по кругу", чи по 10 раз за день. Тепер такі "їздуни, котрим просто немає чим занятися", будуть думати, що краще - заощадити грошики, чи безцільно проїхати. А є ще ті ж пенсіонери в селах (чи просто такі, що через стан здоров'я не їздять взагалі), котрі в силу відсутності в них тролейбуса, ніяк тою пільгою не користуються, от ці ще й подякують. Це перший крок до "оздоровлення" ситуації з перевезеннями. Другий - жорсткий контроль за сплатою перевізниками податків з кожного проданого квитка, і найкраще в тому допоможе електронний облік, і дикі штрафи - водію за невидачу квитка і покладені в кишеню гроші - ВІД 10-15 тис. грн. за КОЖЕН, "зайцю" - від 200 грн. мінімум. Зайшов контроль з смартом чи планшетом в будь-який міський транспорт, підключився до точки доступу (секунда часу, якщо вони попередньо "забиті" всі в них будуть), навів камеру на твою картку-квиток (купується як картка поповнення мобільного, строк дії - як в банківської, пару років, продаж - в кожному магазині на зупинці, в кожному супермаркеті, зробити це обов'язковим через розпорядження міськради, ну і поповнення через будь-який термінал за лічені секунди, СМС, коли завершуються кошти - номер телефону можна ввести в особистому кабінеті на сайті), відсканував QR і відразу побачив - де ти сідав (точніше, коли оплатив). І квитка паперового взагалі не треба - всі дані про поїздки зливаються на сервер, і можуть бути пеерглянуті користувачем в особистому кабінеті, в т ч., якщо трапилась ДТП, використані в суді чи для отримання страховки і т.д. Водій - "крутить баранку", а не рахує одною рукою гроші і видає здачу, пасажиру не потрібно діставати ніякі гроші - доторкнувся карткою до пристрою-валідатора, загорівся зелений світлодіод чи з'якився на екрані напис "за проїзд сплачено", секунда і все! І НІЯКИХ "входів лише на одні двері" і подібного маразму - тролейбус чи великий автобус - 3 валідатора, маршрутка - 2. Втискатися, штурхаючи інших, в транспорт, бо перевізник економить на зайвому валідаторі - не вихід. Ніхто нікого не штурхає, не просить "передати", не ходить кондуктор по салону, наминаючи боки і сумки пасажирам з криком "передаєм". А на рахунок "ніхто не буде платити" - один раз сплативши штраф в 100-200-300 грн (а ще краще, як повторний "попаданець" платить подвійну суму), мало хто, порівнявши вартість проїзду і розмір штрафу, ризикне не сплатити. Плюс відеонагляд, самий простенький - щоб не вандалили і не ламали чи відривали ті пристрої. Для іногородніх - лишити можливість розрахуватися з водієм готівкою, але виключно за схемою - дав гроші - водій тисне кнопку на пристрої, друкується квиточок з вказанням часу і місця покупки (GPS рулить) і тим же QR-кодом. Інфа про кількість проданих як паперових, так і еелктронних квитків (детальна, по кожному автобусу чи тролю) - в Інтернет на сервер, а тоді співставляється з даними, що подав перевізник про свій дохід за місяць. Бонус для пасажирів - Wifi в усьому транспорті. І ВСЕ, обдурити державу, не додавши податків чи прикинувшись "нерентабельним", вимагати  підвищення цін на проїзд - неможливо. Я б ще можливість для людей бачити, скільки пасажирів перевіз за місяць, скажімо, певний маршрут чи хоча б перевізник, надав. Щоб не мололи дурниць на зразок "2-ка сама рентабельна маршрутка" і т.д. Але система має бути одна для всіх перевізників в межах міста, а її використання  - самим визначним фактором при проведенні тендерів. Хочеш возити - вози чесно, не хочеш чесно - так і не треба місту такі "перевізники"-бариги. Так, це все потребує часу і грошей, але після того, як його реалізують (тільки нормально, а не за принципом "хто запропонує найдешевше", той і виграє тендер, то нічого, що пропонує він лайно, зате дешеве, яке, щоправда, ремотнувати доведеться щотижня і викидати на це гроші) - принесе величезні надходження в бюджет у вигляді податків + зручність людям. І не просто тендер провести, а ВІДТЕСТУВАТИ різні системи по місяцю на "тестових" маршрутках чи тролейбусах, а "тестерам", які то робити будуть, дати потім безкоштовне попопвнення на місяць. І в тому числі, грунтовно відтестити на стабільність роботи, стійкість до відмов, зручність для пасажира, в т.ч. і мобільний додаток та сайт, щоб не впарили "як небудь склепане". От тільки на жаль і нас це нікому не потрібне - перевізники, котрим вигідна безконтрольність, наявна зараз, зі шкіри вилізуть, щоб  міськрада не проголосувала (а деякі і так - депутати), спеціально будуть плакатися, що те обладнання має "непідйомну ціну". "погано працює", "не кругом ловить Інтернет"  І т.д. В нас цікавіше за пару мільйонів відносно цілу вулицю поремонтувати або ілюмінацію святкову повісити на дорогами, де яма на ямі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, AgentSmith13 said:

А по хорошому, давно настав час скасувати всі пільги на проїзд, повністю, під корінь, і ніяких "дешевших" квитків для пільговика, хіба дитячий і студентський лишити!

 

Поржав. Спочатку скасувати ВСІ пільги на проїзд, а потім - залишити для дітей та студентів :)

 

P.S.: Особисто вважаю, що пільги повинні існувати лише для інвалідів та учасників бойових дій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Студенти чи за дитину, таки ПЛАТЯТЬ, хай менше, але то логічно - дитина важить менше, і витрата пального на неї менша, студент - має "ніяку" стипендію. Я мав на увазі взагалі безкоштовний проїзд - от його взагалі бути не має. І для вищеперелічених категорій - теж. Має бути доплата до пенсії інваліду чи адресна грошова допомога якась від держави для учасника бойових дій чи інших категорій, що заслуговують на це. А от її розмір встановлюється відповідно до середньої вартості проїзду, кількості поїздок, необхідних "середньостатистичній" людині на місяць, залежить від заслуг людини, що її отримує, приміром, пільга розповсюджується на лише міський транспорт - сума одна, на міжміський - інша.  КОЖЕН "безкоштовний" взагалі пільговик - то додатковий геморой перевізнику, якому держава з затримками відшкодовує за їх перевезення (а потім виникає ситуація, що була на ЛПЕ, коли зарплати працівникам не платили і за лізинг платити не мали чим), додаткова спокуса для недобросовісного перевізника вказати завишені дані про пільговиків, і неможливість точного контролю чисельності пасажирів, а в результаті - неможливість проведення чесного, реального розрахунку вартості проїзду. Всі платять - абсолютно всі потрапляють в статистику, перевізник отримує гроші ВІДРАЗУ, завищити кількість перевезених пільговиків, щоб отримати більшу компенсацію стане нереально і просто непотрібно, пільговик може й не поїхати за ті гроші. а зекономити їх (а не просто по факту втратити, якщо транспортом не користувався, так що обурюватися такому може хіба що дуже недалека людина або той, хто звик їздити по 20 раз за день, пільга по факту то є і далі, тільки грошима), і абсолютно всі задоволені. Розмови про це ведуться давненько вже, реалізувати не ризикнув в нас поки ніхто - "то ж пенсіонери за мене потім не проголосують"... А жаль - в сукупності з електронним обліком купу питань то знімає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 minutes ago, AgentSmith13 said:

Студенти чи за дитину, таки ПЛАТЯТЬ, хай менше, але то логічно - дитина важить менше, і витрата пального на неї менша, студент - має "ніяку" стипендію.

 

Я за те що б і діти і студенти платили за свій проїзд. Як на мене пільги більш актуальніші для інвалідів, в першу чергу, та для учасників бойових дій, як свого роду подяка за е. що поки ти відсиджувався на зручному дивані хтось робив за тебе усю брудну роботу.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

35 minutes ago, AgentSmith13 said:

Має бути доплата до пенсії інваліду чи адресна грошова допомога якась від держави для учасника бойових дій чи інших категорій, що заслуговують на це.

 

І чому ви всі за ті доплати вчепилися? Доплата - це та ж пільга, лише в іншій формі. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, phantom сказал:

 

І чому ви всі за ті доплати вчепилися? Доплата - це та ж пільга, лише в іншій формі. 

Чим погана пільга чи подяка в грошовій формі, котра може бути використана на розсуд самого пільговика? От якщо таке зроблять в формі "видамо кожному пільговику картку-квиток і гроші тільки на неї, виключно на проїзд падати будуть, без можливості використання на щось інше" - тоді реально купа противників цього буде. А доплата замість пільги знімає тягар з перевізника, який вже не везе безкоштовно пасажира, і не чекає від держави відшкодування (і не плаче, що проїзд занадто дешевий), плюс дозволяє чітко бачити кількість пасажирів. І на додаток знімається повністю питання з небажанням деяких водіхв везти пільговика, раз і назавжди стають неактуальними всілякі обмеження на зразок "не більше 2-х пільговиків одночасно" - перевізнику абсолютно всерівно, гроші сплачено. А якщо задуматися, чи не стане то тягарем для держави - ні, не стане. Рахуємо - їде людина тільки по місту, вартість проїзду в маршрутці 3 грн, їде двічі на день - 30*6=180. Ну, буде 4 грн - 240. Доплати - хай 300, то виключно для міського транспорту. Чомусь мені здається, що куди як більше самі "хитродупі" перевізники приписують в своїк розрахунках... Врахуємо при тому, що збільшиться і надходження податків в бюджет від перевізників - "скрутити в мінус" їх вже не вийде від слова ніяк.

Те ж і з тими ж субсидіями і будь-якими іншими пільгами - якби людина отримувала грошову допомогу на руки - був би стимул економити енергоносії, щоб заощадити ті кошти, плюс аналогічно знімається питання розрахунків по субсидіям держави з постачальником послуг. Але тут - складніше набагато - знайдеться не один, хто просто спустить на горілку ті гроші, а за комуналку не заплатить взагалі... То - не маршрутка, де контроль прийде і оштрафує - не відкриває двері і все. Взагалі з контролем, нормально організованим (і не водій за тим дивитися має), коли передбачити появу перевіряючих нереально, графіку очевидного в них не  опвинно бути, по типу "вранці та ввечері і в обід людей багато - шманаєм по повній, решту часу - відпочинок", за буквально тиждень - два - місяць "зайців" або не стане взагалі, або, після першого "зальоту" їх кількість буде невпинно скорочуватись. А об"єктивність виписаного штрафу забезпечить відеонагляд, де чітко буде видно, чи пасажир зайшов, сів і зробив "морду цеглиною" (є й такі, що навіть крик водія і відмову йго їхати ігнорують, а оскільки квитків немає, спробуй докажи, хто не передав), чи ледь втягнув важезні сумки в повний транспорт (зайшов на милицях, причин купа можна навести), а за хвилину на наступній зупинці (колись бачив, як в 15-ці ще автобусі шманали дівчину, котра сіла біля Променя, а контроль зайшов на кільці, за менш як хвилину, кондуктор був в іншому кінці), поки він реально не встиг дійти до валідатора - і йоговже штрафують. Схема проста - в момент входу контролерів (або підключення їх пристрою до Wifi в транспорті і ввімкнення певної функції) з колонок, що оголошують зупинки лунає "працює контроль" і валідатор припиняє сприймати картки, поки перевіряючі сигналу не дадуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 02.03.2017 at 17:19, halcogen сказал:

А чого це тралікам піднімати проїзд можна, а маршуткам ні ???

В траліках, як мінімум, прозора бухгалтерія і відомий пасажиропотік хоча б по тих пасажирах, які платять. Видаються квитки, працює контроль, виконується графік, транспорт миється, відсутні "перегони", графік більш-менш виконується, зупинки тролейбуси не оминають. Проблема одна, як на нас, пасажирів: невідома кількість пільговиків, які перевозяться, тому можливі приписки і зловживання (міфічною) державною субвенцією, якої то нема, то "замала".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 02.03.2017 at 19:02, AgentSmith13 сказал:

Додати до пенсії (чи інших соцвиплат) "пільговим" категоріям певну суму (хай буде, скажімо, 200-300 грн., цього цілком достатньо для переїздів по місту протягом місяця), і все. 

 

В 02.03.2017 at 19:30, AgentSmith13 сказал:

Має бути доплата до пенсії інваліду чи адресна грошова допомога якась від держави для учасника бойових дій чи інших категорій, що заслуговують на це. А от її розмір встановлюється відповідно до середньої вартості проїзду, кількості поїздок, необхідних "середньостатистичній" людині на місяць, залежить від заслуг людини, що її отримує,


Мрійник. Якщо дати 200-300 гривень кожному пільговику (і тому, хто паралізований, і селянину з забутого Богом села, і дідові-власнику автомобіля, і тому, хто внуків на секції возить, хто дитинку неповносправну з восьмої школи забирає чи просто з ринку продукти доставляє на сім'ю, і тому хто прикоцаний катається траліком цілий день), то сума адресної допомоги порівняно з існуючою державною субвенцією виросте мінімум у п'ять разів.
Мій прогноз, що вартість місячного проїзного квитка розділять між паралітиком, селянином, автомобілістом, прикоцаним і економічно активним пільговиками і кожному дадуть еквівалент 1/5 проїзного. За ціни квиточка 2 грн. - додадуть по 24 гривні, за ціни квиточка 3 грн. - всім пільговикам додадуть по 36 гривень, от і усе. До того ж, при прийнятті Бюджетів України на наступні роки індексувати ці суми ніхто не буде. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 3/2/2017 at 8:40 PM, AgentSmith13 said:

Чим погана пільга чи подяка в грошовій формі, котра може бути використана на розсуд самого пільговика?

 

Тим що за цю пільгу хтось повинен буде платити. Звідки брати гроші на доплати? Позичати у МВФ (уявляю як всі радісно стрибають та плещуть в долоні: ми отримали черговий кредит !!! Ура !!!)? Друкувати? В ідеалі скасування пільг має вирішити два завдання. По-перше зменшити навантаження на бюджет (навіть за існуючими правилами перевізники мають отримувати компенсацію за перевезення пільгових категорій населення), а по-друге повернутися до принципу соціальної справедливості, коли за проїзд платять усі. Виняток я б зробив би лише для двох категорій населення. Це інваліди (оскільки вони потребують нашої допомоги) та учасники бойових дій (оскільки ці люди мають особливі заслуги перед державою).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 02.03.2017 at 20:02, phantom сказано:

Я за те що б і діти і студенти платили за свій проїзд. Як на мене пільги більш актуальніші для інвалідів, в першу чергу, та для учасників бойових дій,

А я проти. Діти не заробляють, батьки платять за проїзд. А учасники і "учасники" мають як не ЗП то пенсію. Хай платять, але менше.

Чому мєнт має їхати нахаляву, а дитина давати 1 грн. Мєнт і так зп отримує з бюджету. з тих же податків батьків дитини!

1 година тому, phantom сказано:

навіть за існуючими правилами перевізники мають отримувати компенсацію за перевезення пільгових категорій населення

ше б ті перевізники вели чесний облік пасажиропотоку. Депо веде.

1 година тому, phantom сказано:

Виняток я б зробив би лише для двох категорій населення. Це інваліди (оскільки вони потребують нашої допомоги) та учасники бойових дій (оскільки ці люди мають особливі заслуги перед державою).

Інваліди так. Останні ні. Менше але платять. Уяви, в теорії, кожен чоловік (в теорії, наголошую) може побувати в зоні бойових дій. ТОді що, всі мужики нахаляву іздитимуть?  Хто заплатить за це?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...