Перейти до змісту

Реформи МВС? Міліція-->Поліція? ДАІ давайдасвіданья?


jack74

Рекомендовані повідомлення

@Юріч, друже, щось в тебе з юмором в останній час біда. Смайлик ( :) ) бачиш? То був жарт, не сприймай всерйоз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 994
  • Створено
  • Остання відповідь
1 минуту назад, vaz75 сказал:

@Юріч, друже, щось в тебе з юмором в останній час біда. Смайлик ( :) ) бачиш? То був жарт, не сприймай віерйоз.

 

Та да, в останній час якась сіра полоса... І ніяк не розслабишся. А ПОРА вже)).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, Юріч сказал:

 

Та да, в останній час якась сіра полоса... І ніяк не розслабишся. А ПОРА вже)).

То Італія винна: побачив як там люди Живуть, приїхав додому, побачив цю буденну сірість і впав в депресію...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

А якщо добре вчився то в патрульні або.... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Basil сказал:

логічне запитання : чому їх (пріусів) ніхто не відновлює ? Більшість просто ремонтуєтся, заміною запчастин, а особливо важкі випадки, з двох робится один . Що за чергове марнотратство ? Чи супер багата держава, попільничка заповнилась, треба машину міняти ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну чому ж не ремонтується?

Там же написано

Цитувати
Глава департамента коммуникации МВД Украины Артем Шевченко, прокомментировал корреспонденту Цензор.НЕТ, появившиеся в сети фотографии.
"Да, это действительно полицейские автомобили поврежденные в ДТП. ... Они ждут ремонта и ремонтируются. Скорость ремонта зависит от степени повреждения. Сейчас, по моим данным отремонтировано около 50 автомобилей, - сказал он, - Не надо "разганять зраду" из этого. В этом нет никакой новости. Машины просто ждут ремонта. Некоторые ремонту не подлежат и пойдут на списание".

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, MANJAK11 сказал:

логічне запитання : чому їх (пріусів) ніхто не відновлює ? Більшість просто ремонтуєтся, заміною запчастин, а особливо важкі випадки, з двох робится один . Що за чергове марнотратство ? Чи супер багата держава, попільничка заповнилась, треба машину міняти ?

Тендери на ремонт і обслуговування Пріусів оголошені в Прозоро деякі в червні 2016року. деякі в липні і значна частина у вересні. Але не була б це Україна... Пріуси нам дісталися за продаж квот на викиди по Кіотському протоколу, тобто даром. Тому й стоять вони розвалені, а тендери тільки зараз проводяться, бо й не всі пройшли успішно. Беруть Пріусами, бо навіть не знають куди ті гроші подіти. Хочеться як завжди скомуніздити, але не завжди вдається.

Кіотські гроші можна використовувати на любі цілі. які допоможуть зменшити викиди в атмосферу (грубо). Дали б людям на утеплення, на лічильники, на автономне опалення, на металопластикові вікна. Їх навіть повертати не треба було б. Так ні, віддамо японцям аби не українцям.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, MANJAK11 сказано:

логічне запитання : чому їх (пріусів) ніхто не відновлює ? Більшість просто ремонтуєтся, заміною запчастин, а особливо важкі випадки, з двох робится один . Що за чергове марнотратство ? Чи супер багата держава, попільничка заповнилась, треба машину міняти ?

Всьо простіше - запчастини до них коштують й@бнути# грошей. Тому і не роблять.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, fedot сказал:

Всьо простіше - запчастини до них коштують й@бнути# грошей. Тому і не роблять.

 

не дорожче ніж на інші аналогічні авто, плюс варіанти замінників, плюс варіанти оптової закупки, 200 фар, 100 бамперів за раз, й так далі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, fedot сказано:

Всьо простіше - запчастини до них коштують й@бнути# грошей. Тому і не роблять.

 

А приклад приведіть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 минут назад, sergkots сказал:

А приклад приведіть.

вартість оригінальної фари в порівнянні з джетою такого ж року.

інші аналогії шукай сам

111.JPG

222.JPG

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, Saddy сказано:

вартість оригінальної фари в порівнянні з джетою такого ж року.

інші аналогії шукай сам

Ну дик різні виробники вроді. Хіба ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, sergkots сказал:

Ну дик різні виробники вроді. Хіба ні?

так була мова

13 часа назад, MANJAK11 сказал:

не дорожче ніж на інші аналогічні авто

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 hours ago, nickel said:

 

Кіотські гроші можна використовувати на любі цілі. які допоможуть зменшити викиди в атмосферу (грубо). Дали б людям на утеплення, на лічильники, на автономне опалення, на металопластикові вікна. Їх навіть повертати не треба було б. Так ні, віддамо японцям аби не українцям.

Маю припущення, що "беруть пріусами", бо саме Японія викупила наші квоти на хуліард грошей. І умовою цього викупу могла бути обов'язкова витрата (більшої?) частини цих грошей саме на "японські енергоощадні технології" у вигляді пріусів. Як варіант, якби Україна не погодилась, Японія купувала б квоти на викиди не в нас, а в когось іншого. А якщо наші керманичі передумали пост фактум, будь ласка, поверніть гроші японцям і заберіть назад свої квоти :) .

Хоч це й лише припущення, але колись траплялись на очі документи по технічній допомозі від ЄС. І там чітко були прописані пункт, що, наприклад, все обладнання, що купується за їхні кошти, повинне бути вироблене або в Україні, або в ЄС. Типу навіть не можна купити ноут або принтер, якщо він китайської чи американської збірки.

 

До теми. Вчора в "фактах-тиждень" по пінчук-тб був сюжет про "повернення 90х" і згадувався Луцьк. Муковоз говорив про теперішній рівень розкриття, наводилася Луцька статистика по кількості дільничих (працює менше половини встановленої кількості), в опорках часто немає нікого, бо катастрофічно не вистачає людей, теперішній начальник теж щось говорив. Одним словом, ситуація "триндєц". Правда?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кількість нерозкритих злочинів буде статистично рости аж до повної реформи прокуратури, судів та поліції. Тому що зараз копи-патрульні не кажуть: "Нашо вам та заява, все одно не рокриють!", а пишуть, передають старим мєнтам, а ти від такого ох*єнія не просто не займаються ними, а ще й саботують, щоб якийсь чмуковоз доповів, що реформа провалилась - рівень злочинності зріс в рази.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чмуковоз сказав щось типу "раніше зі 100 злочинів розкривалось 40, тепер зі 160 - 20. Але риторика була не про провал реформи, а про те, що працювати нема кому. З 50 передбачених дільничних працює лише 20, наприклад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли колись Луценко на посту міністра МВС реформовував ДАІшників в "Дорожню міліцію", ДАІшники теж саботували конкретно, щоб провалити реформу. І врешті-решт зростанням ДТП довели Луценку, що "Юра, ты был не прав". От і ці "недолюстровані-недоатестовані" саботують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добравсь до комп'ютера. Осьо сам сюжет:

http://player.ictv.ua/embed/83fcdc0b095bd3ba03801d575608cabff53543364383d227273be7b9cfef5ebf/noautoplay

 

 З начитки:

Quote

...

Майже така ж реакція на кримінальний розгул і в Луцьку. Це, теж колись тихе і спокійне місто, не оминула хвиля злочинності. Колишній голова Волинської поліції Ігор Муковоз, запевняє, біда не тільки в кількості злочинів, а в тому, що їх зараз практично не розкривають.

...

А в Луцьку до атестації в місті працювало 50 дільничних, зараз – 20. У дев’яти опорних пунктах області іноді немає жодного поліцейського. З 49-ти слідчих залишилося 22.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якийсь депутат казав,що нова патрульна поліція-це 5% від реформ МВС.І ці 5% працюють,а інші 95% так і завісли.

 До того що написав вище Діфото, додайте ще наплив переселенців з кримінального Сходу, "закон Савченко",бурштинщиків і нову формацію "яватобувсукаменівсеможна".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 годин тому, MANJAK11 сказано:

не дорожче ніж на інші аналогічні авто, плюс варіанти замінників, плюс варіанти оптової закупки, 200 фар, 100 бамперів за раз, й так далі

На це точно грошей не буде - саме тому, що іх (грошей), навіть з дуже оптовими цінами, треба буде ну ДУЖЕ немало. Крім того, не забувайте, що це гібриди. А все, що стосується гібрида, взагалі космос по ціні. І розміщено , крім батареї, "по передку": радіатори, інвертор, кабелі, помпи...Ціна інвертора на Пріус - від 87 000 до 104 000 гривень. Без аналогів і варіантів. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 годин тому, sergkots сказано:

А приклад приведіть.

G901047040

G904052010

G920049045

4513047100

То партномери. Вводите в Гугл, дописуєте "ціна" і от Вам приклад. Зразу ж випереджую питання - середньостатистичний фронтальний удар-і то все треба міняти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, fedot сказал:

На це точно грошей не буде - саме тому, що іх (грошей), навіть з дуже оптовими цінами, треба буде ну ДУЖЕ немало.

На Прозоро повно тендерів на обслуговування Пріусів. Тобто гроші є, одне цікаво - кіотські чи знову з наших кишень?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, nickel сказано:

На Прозоро повно тендерів на обслуговування Пріусів. Тобто гроші є, одне цікаво - кіотські чи знову з наших кишень?

Оце вже найближче до правди. 4 останніх слова якраз і дають всю повноту картини і відповідь на питання, чому повно тендерів на обслуговування. Там тільки ТО принесе золоті гайки на пальці переможцю тендерів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...