Перейти до змісту

Тарифи за комунальні послуги


Рекомендовані повідомлення

Дико извиняюсь, наверно где-то уже было и не раз, 

но подскажите, отопление платится 15,54 грн/мза один метр жилой или общей площади квартиры?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15.54 - за квадрат загальної площі (балкон враховується з к-том 0.3, лоджія - 0.8)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грабування продовжується.

З грудня за оплату за газ тепер беруть ще за послугу  3грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Увага! Скоригували тарифи на послуги централізованого водопостачання та водовідведення

 

Комунальне підприємство "Луцькводоканал" інформує, що з 1 січня 2016 року у Луцьку набудуть чинності скориговані тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 12.11.2015 р. № 2769.

  Нещодавно КП "Луцькводоканал" подав до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) розрахунки щодо коригування тарифів, у яких було враховано зростання ціни на електроенергію, збільшення рівня мінімальної заробітної плати та обов’язкових податків і зборів. Проте Нацрегулятор прийняв рішення про коригування діючих тарифів лише в енергетичній складовій.

  Зокрема, з червня 2014 року (встановлення діючих тарифів) до листопада 2015 року вартість електроенергії зросла з 1,2389 грн. до 1,825 грн. за 1 кВт/год. Таким чином протягом даного періоду відбулося зростання вартості електроенергії для водоканалу на 0,586 грн. з ПДВ за 1 кВт/год або на 47,3%. Відповідно щомісячні витрати підприємства зросли на 996,4 тис. грн. і як результат, лише за 10 місяців заборгованість підприємства за електроенергію зросла на 7,6 млн. грн..

  Враховуючи вище викладене, Національна комісія прийняла рішення про коригування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення в частині енергоносіїв.

  Відтак, згідно з Постановою НКРЕКП від 12.11.2015р. № 2769 тарифи на послуги для населення, бюджетних установ та інших споживачів будуть становити:

на централізоване водопостачання – 4,62 грн за 1 куб. м (з ПДВ)

на централізоване водовідведення – 4,68 грн за 1 куб. м (з ПДВ).

  Загальна вартість послуг водопостачання та водовідведення складатиме 9,30 грн. за 1 куб. м (з ПДВ), тобто на 78 копійок більше, ніж зараз.

  Постанова  набере чинності з 1 січня 2016 року.

  Ознайомитися зі структурою тарифів можна тут

img179.jpg

Прес-служба КП "Луцькводоканал"

 

Гарна відмазка! - заборгованість, бачиш-но, в них зросла! І аж за ДЕСЯТЬ місяців! Вони що, не платять за електроенергію?!?! А гроші наші за воду куди дівають??? Спробуй-но хтось з нас 10 місяців за воду не поплати!

Змінено користувачем jack74
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме класне оце - "коригування тарифів, у яких було враховано зростання ціни на електроенергію, збільшення рівня мінімальної заробітної плати". Вони там реально подуріли? Тобто, додали 100 грн. до зарплати (а реально, і менше, чи й забрали навіть) - плати дорожче за комуналку! А на біса додавали? Здається, таки настав час показати, де раки зимують, і дружно, всі містом послати "Луцькводо(к)анал" на хутір метеликів ловити - замість оплати занести їм заяву типу "Не вважаю встановлені вами тарифи обгрунтованими і законними, оплачувати за ними відмовляюся". Тільки, щоб дійшло до тих держиморд, що "кіна не буде", то треба робити масово, а не по 2-3 людей на вулицю (будинок)! А то поодинці понаклепають на нас позовів до суду, і доведеться ще й 1200 з хвостиком за суд (читай: за ПОВІТРЯ) платити. Хай краще на якість тієї води подивляться - як забиваються осадом колонки і бойлери, пральні машинки, як після найменшого ремонту іржава вода по півдня з крану йде...

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

така заява не звільняє тебе від оплати послуг... Тут, певно, потрібно напрягти обраних нами депутатів, щоб витребували у Луцькводоканалу обгрунтування ціни, тобто щоб Водоканал надав економічний розрахунок. На загальний огляд, у відкритий доступ.

 

ПиСи: це ж, певно, новий "хазяїн" вже прийшов (після Єрємєєва), от і хоче відбити потрачене... Палиця, певно

Змінено користувачем jack74
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

така заява не звільняє тебе від оплати послуг... Тут, певно, потрібно напрягти обраних нами депутатів, щоб витребували у Луцькводоканалу обгрунтування ціни, тобто щоб Водоканал надав економічний розрахунок. На загальний огляд, у відкритий доступ.

І домогтися детального звіту, куди і які кошти водоканал витратив в 2015. З обов'язковою перевіркою того звіту незалежними аудиторами не з Луцька, яких вибере не міськрада, не Луцькводоканал, а громада. Здається, що як тільки таке ініціюють, хтось різко збере манатки і звалить за кордон...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут, певно, потрібно напрягти обраних нами депутатів, щоб витребували у Луцькводоканалу обгрунтування ціни, тобто щоб Водоканал надав економічний розрахунок. На загальний огляд, у відкритий доступ.

 

 

І домогтися детального звіту, куди і які кошти водоканал витратив в 2015.

Згідно Закону Про доступ до публічної інформації, це можна і самому зробити, подавши запит, хоча б електронний.
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... витребували у Луцькводоканалу обгрунтування ціни, тобто щоб Водоканал надав економічний розрахунок. На загальний огляд, у відкритий доступ.

в новині є ледь помітне посилання на додаток з розрахунками http://vd.lutsk.ua/units/menus/uploads/files/tarif2016.xlsx

тільки не знаю чи це те, про що ви говорите

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грабування продовжується.

З грудня за оплату за газ тепер беруть ще за послугу  3грн.

пиндосы волиньгаз

3 гривня из кармана пенсионеров

отец звонил жаловолся

надо в суд подавать

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо вони не відмажуться типу "комерційна таємниця" :)

Не може бути комерційною таємницею послуга, яку ти оплачуєш. Як споживач ти маєш право це знати.
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я не юрист, сперечатись не буду. Хто більше в цьому плаває, хто має досвід такого "спілкування", якщо має час та натхнення, може напише запит...

 

 

"Нафтогаз" планує ввести абонплату на газ навесні 2016

З квітня споживачам доведеться платити за газ 17-29 гривень на місяць, навіть якщо не користувався ним взагалі

З квітня 2016 року українці можуть додати щомісячну абонплату за користування газсетямі, причому незалежно від кількості спожитого газу. Про таку ініціативу заявив голова "Нафтогазу" Андрій Коболєв.

За розрахунками робочої групи відомства, абонплата за доступ до "труби" складе 17 грн/міс. при наявності тільки газплити і 29 грн/міс. – за плиту і газовий котел.

Але при цьому обіцяють, що з ціни газу приберуть складову "на перекачування": за даними НКРЕ, вона дорівнює 10,4% від "літньої" ціни (7,2 грн/куб. м), або 75 коп. Тобто газ має подешевшати до 2,85 грн/куб. м взимку (зараз 3,6 грн) і до 6,45 грн влітку.

Як роз'яснив нам директор енергопрограмм Центру світової економіки і міжнародних відносин НАНУ Валентин Землянський, абонплата передбачена законом про ринок газу, який набрав чинності в жовтні:

"Абонплата – європейська практика. Вона вигідна тим, хто опалює будинки газом (зараз 200 куб. с коштують 720 грн, а з абонплатою буде 599 грн). Але вдарить по кишені власників газплит, що не мають лічильників: їм доведеться платити в місяць не 21 грн/особу, а 38 грн".

Ржунємагу... "абонплата вигідна тим, хто опалює будинки газом"!!! Сформулювали гарно, аж далі нема куди! Та тим, хто не опалює газом, їм взагалі насрать! Хто не опалювався газом, він, по-суті, майже і не відчув подорожчання газу! І йому ті 17 грн на особу ОХ як "вдарять" по кишені! А от той, хто в зимовий період спалює 200-300 кубів, тим, хто конкретно відчув "пакращення" на власній кишені, от цим людям Даааа, дуже вигідно! 

Враження, що з нас нахабно сміються нам в лице

 

А от цей текст "Але при цьому обіцяють, що з ціни газу приберуть складову "на перекачування": за даними НКРЕ, вона дорівнює 10,4% від "літньої" ціни (7,2 грн/куб. м), або 75 коп." означає, що таку "гарну" сьогоднішню ціну на газ для нас, для населення, формують тут в нас, в Україні, а не злобний "путін-х..ло"!!! Тобто, ми - звичайний народ України, МУСИМ потерпіти ("бо ж така зара складна ситуація - росія душить"), а вони, суки, навіть не скидають з ціни те, що могли б скинути, щоб люду було хоч трішки легше!!! БЛ...ДІ!!

 

 

ПиСи: 

А НАК "Нафтогаз" ПРОТІФФФ

Andriy Kobolyev

Щодо введення абонентської плати за користування розподільчими газовими мережами, як це пропонує зараз НКРЕКП:
1. Нафтогаз України, як один з суб'єктів газового ринку України, виступає проти такого підходу.
2. Ми вважаємо, що стягнення абонентської плати з розрахунку за максимально передбачену потужність є несправедливим, оскільки ця величина у більшості випадків є надлишковою, тобто значно більшою за фактичну потребу абонента.

 

Змінено користувачем jack74
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А це вже раельно скотство по відношенню до споживачів газу.

Рік-два тому платили на рівні 75коп - гривня, і в цей тариф вже було включено вартість "на перекачування", а зараз вже тільки "за перекачування" - 75коп.?!

з такими "друзями" й ворогів не потрібно...

на Путєна тут явно не вийде повісити пояснення - як так? до 1.04.2015 - гривня за куб газу (включно з "на перекачування"), а зараз - тільки "на перекачування" 75коп.

цинічно якось це...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інтєрєсна дєфкі пляшут! Виявляється, Київський суд в листопаді скасував подорожчання газу! :)

 

Суд визнав незаконним підвищення тарифів на газ для населення

Окружний адміністративний суд Києва визнав незаконною постанову Національної комісії з регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг про підвищення тарифів на газ для населення з 1 квітня 2015 року. Відповідну постанову суду розміщено в Реєстрі судових рішень.

 

«Визнати Постанову Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 583 від 03.03.2015 року «Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення» незаконною та нечинною з моменту її прийняття», – сказано в постанові.

Головуючий суддя Кротюк у своєму рішенні звернув увагу на відсутність правонаступництва «Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг» у попереднього органу, який регулював тарифи. Так, на час прийняття постанови про підвищення тарифів (03.03.2015) виняткові повноваження щодо встановлення тарифів були тільки в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики. Відповідні повноваження були надані законом «Про ринок природного газу», який був прийнятий 9 квітня 2015 р. 

Крім того, дана постанова була прийнята з перевищенням посадових повноважень.

У зв'язку з цим, суд зобов'язав НКРЭКУ невідкладно опублікувати резолютивну частину судового рішення у виданні, в якому було офіційно оголошено оскаржуване рішення.

Як повідомляв НБН, 3 березня НКРЭКУ підвищила мінімальний тариф для населення на газ, що використовується для опалення, в 3,3 рази до 3600 грн за 1 тис. куб. м. 
Крім того, Нацкомісія на 71,8% підвищила тарифи на опалення.

 

Відповідна постанова суду (многабукаф):

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 

01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

03 листопада 2015 року            (в порядку письмового провадження)           № 826/9907/15

 

за позовом ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 до   треті особи: Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Президент України Кабінет Міністрів України ОСОБА_4 Міністерство юстиції України Національна акціонерна компанія "Нафтогаз Україна" ОСОБА_7 про визнання незаконною та скасування постанови Суддя: Кротюк О.В.

Обставини  справи:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернувся ОСОБА_1 з позовом до  Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики  та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) про визнання постанови  № 583 від 03.03.2015 року «Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення» незаконної та скасування; визнання відсутнєю компетенції у НКРЕКП та ОСОБА_6, призначеного на підставі Указу Президента України № 969/2014 від 30.12.2014.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва  від 08 липня 2015 року було об'єднано до спільного розгляду і вирішення адміністративні справи  № 826/9909/15 (позивач ОСОБА_2.), 826/9912/15 (за позовом ОСОБА_3.), присвоєно об'єднаним справам загальний номер 826/9907/15.

Судом залучено третіх осіб: Президента України (свого відношення до позову не висловив, подав клопотання про розгляд справи за його відсутності), Кабінет Міністрів України (проти позову заперечував), Міністерство юстиції України (проти позову заперечувало), НАК «Нафтогаз України»  (проти позову заперечувало), ОСОБА_4, ОСОБА_7 в особі представника  (позов підтримували).

Відповідач заперечив проти позовних вимог, з підстав, викладених у письмовому запереченні, долученому до матеріалів справи.

В порядку ч.6 ст. 128 КАС України судом ухвалено про розгляд справи в письмовому провадженні.

Розглянувши подані позивачем та відповідачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

 

встановив:

          Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики  та комунальних послуг було прийнято постанову  № 583 від 03.03.2015 року «Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення» (далі - Постанова).

Позивачі просять суд визнати  незаконною та скасувати Постанову, оскільки повноваження на її прийняття у відповідача були відсутні, що порушує їх права та інтереси як споживачів, зокрема, не виконувати незаконні рішення.

Стаття 161 КАС України встановлює, що під час прийняття постанови суд вирішує, зокрема:

1) чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються;

2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження.

У відповідності до положень частини 1 статті 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Згідно положень статті 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з такого.

У відповідності до положень статті 11 Закону України "Про природні монополії" (№ 1682-III від 20.04.2000, далі - Закон № 1682, в редакції чинній на час прийняття оскаржуваної Постанови) Національні комісії регулювання природних монополій (далі - комісії) є державними колегіальними органами, які утворюються та ліквідуються Президентом України. Комісії підпорядковуються Президенту України, підзвітні Верховній Раді України. Комісії діють на підставі положень, що затверджуються Президентом України.  

Державне регулювання діяльності суб'єктів природних монополій у сферах, визначених у статті 5 цього Закону, здійснюється національними комісіями регулювання природних монополій, які утворюються і функціонують відповідно до цього Закону (ч.1. ст.. 4 Закону № 1682 ).

Законодавство України про природні монополії складається з цього Закону, Повітряного кодексу України, Кодексу торговельного мореплавства Українизаконів України "Про захист економічної конкуренції", "Про транспорт", "Про трубопровідний транспорт", "Про залізничний транспорт", "Про електроенергетику", "Про засади функціонування ринку електричної енергії України", "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг", "Про засади функціонування ринку природного газу", "Про питну воду та питне водопостачання", "Про теплопостачання", інших законів України, що встановлюють особливості здійснення підприємницької діяльності у сферах природних монополій (стаття 3 Закону № 1682).

У відповідності до положень ч.4 ст. 5 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" (№ 1875-IV від 24.06.2004) Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, формує в межах своєї компетенції державну політику щодо встановлення цін на електроенергію і природний газ, тарифів на їх транспортування та постачання підприємствам і організаціям, які виробляють та надають житлово-комунальні послуги населенню.

В той же час, згідно ч.1 ст. 4 ЗУ "Про засади функціонування ринку природного газу" (№2467-VI від 08.07.2010, в редакції станом на день прийняття Постанови) встановлено, що державне регулювання діяльності суб'єктів ринку природного газу, в тому числі суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання, які діють на суміжних ринках, здійснюється Кабінетом Міністрів України, національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, та центральними органами виконавчої влади в межах їх повноважень.

Окрім того встановлено, що до повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, належать, зокрема, затвердження порядку встановлення роздрібних цін на природний газ для населення.

Такий порядок було встановлено рішенням (постановою) Національної комісії регулювання електроенергетики України від 31.03.2011 № N 466 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 27 травня 2011 р. за N 637/19375, станом на час прийняття оскаржуваної Постанови) згідно п.2.5. якого рішення щодо встановлення роздрібних цін приймається НКРЕ на відкритих засіданнях у порядку, визначеному Регламентом НКРЕ, шляхом всебічного та повного з'ясування позицій усіх зацікавлених учасників відкритих засідань, які проводяться після розгляду та аналізу документів і матеріалів відповідними підрозділами НКРЕ.

Як встановлено судом з відомостей загальнодоступної електронної версії Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearchНАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ(НКРЕ) (Ідентифікаційний код юридичної особи 38022261) є такою що віднесена до категорії органу державної влади, створена на підставі  указу Президента України №1059/2011 від 23.11.2011, з 03.09.2014 знаходиться в стані в стані припинення.

Окрім того, встановлено також, що  НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (Ідентифікаційний код юридичної особи 39369133) віднесено до категорії органи державної влади, створена на підставі указу Президента України №694/2014 від 27.08.2014.

Згідно Указу Президента України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" (№ 694/2014 від 27.08.2014) встановлено утворити Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. При цьому будь-які положення щодо правонаступництва вказаної особи в указі відсутні.

В силу положень ч.3 ст. 81 ЦКУ порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом.

Закон № 1682, як і Конституція України, не передбачає умов та порядку правонаступництва відповідних національних комісій.

Вказане свідчить про обґрунтованість тверджень позивачів про неможливість особою, яка не є правонаступником попереднього органу, змінювати, скасовувати акти такого органу, який знаходиться в процесі ліквідації чи який ліквідовано. Це порушує зальні засади правових принципів, зокрема, юридичної визначеності.

У відповідності до положень ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно частини 4 ст.9 КАС України у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.

Враховуючи вищенаведене в сукупності, суд з огляду на редакції Законів та підзаконних нормативно-правових актів та дату прийняття Постанови, дійшов висновку про її незаконність, оскільки станом на дату прийняття Постанови (03.03.2015р.) виключні повноваження щодо встановлення тарифів на електроенергію були лише у Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (НКРЕ).

При цьому такі повноваження були надані Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг лише Законом "Про ринок природного газу" (329-VIII від 09.04.2015), який набув юридичної сили з 1 жовтня 2015 року.

Також суд відзначить, що владні повноваження надані суб'єкту саме законом, можуть бути змінені в бік зменшення або можуть бути надані іншій особі лише законом, а не підзаконним нормативно-правовим актом.

Відтак оскаржувана Постанова прийнята з перевищенням владних повноважень, встановлених законами, а саме: Закону України "Про засади функціонування ринку природного газу",  Закону України "Про житлово-комунальні послуги". За таких обставин, позовні вимоги в части ні визнання незаконною та скасування оскаржуваної постанови підлягають до задоволення з зазначенням судом коректного способу захисту порушених прав та інтересів.

Окрім того, суд погодиться з тим, що Постанова підписана не уповноваженою на це особою.

У відповідності до положень частини 2 ст.11 Закону № 1682 комісія як колегіальний орган утворюється у складі Голови комісії та шести членів комісії. Голова, члени комісії призначаються на посади та звільняються з посад Президентом України шляхом видання відповідного указу. Комісія є правомочною з моменту призначення більше половини її загального кількісного складу.

Голова комісії, зокрема: очолює систему комісії та керує її діяльністю; 2) скликає і проводить засідання комісії, вносить питання до розгляду на її засіданнях, підписує протоколи засідань та рішення комісії, затверджує порядок денний засідання комісії; 3) здійснює в установленому порядку представницькі функції щодо діяльності комісії; 4) на посади та звільнення з посад членів комісії; 5) видає накази, розпорядження та доручення з питань, що належать до його компетенції; 6) здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

Повноваження Голови, члена комісії припиняються у разі його смерті, визнання безвісно відсутнім або оголошення померлим. Не можуть бути підставами для звільнення Голови, члена комісії набуття повноважень новообраним Президентом України.

Після закінчення строку повноважень Голова або член комісії продовжує виконувати свої обов'язки до призначення нового відповідно Голови або члена комісії (ч.4 ст.11 Закону № 1682).

Отже зазначена норма закону не передбачає такої посадової особи як «Виконуючий обов'язки Голови» та відповідних його повноважень, а, відтак, повноваження на підписання відповідного рішення НКРЕКП належить виключно Голові, а не виконуючому обов'язку Голови.

Вказана позиція є аналогічній позицій, яка висловлена Вищим адміністративним судом в однорідному питанні також змісту від 01 липня 2015 року справа номер П/800/167/15 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/46563828).

Щодо інших вимог, заявлених позивачами через призму спроможності отримання даних, документів, погоджень та інше, суд відхиляє, оскільки вони є оціночними та не обґрунтованими належними і допустимими доказами.

Вимогу про визнання  відсутності у НКРЕКП компетенції, суд відхиляє, як неналежний спосіб захисту порушених прав та інтересів, оскільки, по-перше, вказана категорія розглядається у спорах між суб'єктами владних повноважень в силу положень п.3.ч.2 ст. 17 КАС України, по-друге, виключається предметом розгляду справи щодо оскарження нормативно-правового акта.

Вимогу про визнання  відсутності компетенції (повноважень) у ОСОБА_6 суд відхиляє, оскільки останній не  є відповідачем (стороною) у справі.

З огляду на вказане, позов підлягає задоволенню частково.

Інші доводи і заперечення сторін не спростовують встановленого вище судом.

Окрім того, за наслідком розгляду цієї судової справи, суд вважає необхідним звернути увагу Президента України, як гаранта додержання, зокрема, Конституції України, та особи, яка має право законодавчої ініціативи та статус суб'єкта конституційного звернення в порядку ст. 150 Конституції України, на тези, викладені у рішенні Конституційного Суду України "У справі за конституційним поданням 60 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень абзаців першого, другого частини першої, частини другої статті 11 Закону України "Про природні монополії" (справа про національні комісії регулювання природних монополій)" 14-рп/2008 від 08.07.2008 (п.2. мотивувальної частини рішення), згідно яких Президент України може унормовувати діяльність лише тих органів, щодо утворення яких і керування якими він має конституційні повноваження, передбачені статтею 106 Конституції України. Також суд, в цьому розрізі зазначить, що згідно з пунктом 1 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (затверджено Указом Президента України від 10 вересня 2014 року N 715/2014) НКРЕКП є державним колегіальним органом. Відповідно до положень Стаття 6 Конституції України державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.  Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Відтак є сумнівним взагалі легітимність оскаржуваного рішення, яке має статус нормативно-правового акту, оскільки виданий колегіальним державним органом (не віднесено до жодної з гілок влади), який у статті 619 Конституції України відсутній. Суд відзначить, що у відповідності до положення статті 5 Конституції України носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Ніхто не може узурпувати державну владу.

Згідно підпункту 10.2. Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду "Про судове рішення в адміністративній справі" № 7 від 20.05.2013, ухваливши рішення про визнання нормативно-правового акта незаконним або таким, що не відповідає правовому акту вищої юридичної сили, і про визнання його з цих підстав нечинним, суд у порядку, визначеному частиною одинадцятою статті 171 КАС України, повинен зобов'язати орган, який видав оскаржуваний акт, невідкладно опублікувати резолютивну частину рішення суду у виданні, в якому такий акт було офіційно оприлюднено, після набрання рішенням законної сили.

Керуючись ст.. 971159163171 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати Постанову Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 583 від 03.03.2015 року «Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення» незаконною та нечинною з моменту її прийняття.

Зобов'язати Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг здійснити невідкладне (від дня набрання цією постановою законної сили) опублікування резолютивної частини цього судового рішення у виданні, в якому було офіційно оприлюднене оскаржуване рішення.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

          

Постанова набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.. 254 КАС УкраїниПостанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги в порядку і строки, встановлені ст..186 КАС України.

 

 

Суддя     О.В. Кротюк

 

А це та згадувана Постанова Нацкомісії про подорожчання газу для нас:

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ПОСТАНОВА

03.03.2015  № 583

 

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
03 березня 2015 р. 
за № 242/26687

Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується  для потреб населення

Відповідно до пункту 4 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», Закону України «Про засади функціонування ринку природного газу», Указу Президента України від 10 вересня 2014 року № 715 «Про затвердження Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (із змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2015 року № 129-р «Про схвалення проекту Листа про наміри Уряду України і Національного банку України до Міжнародного валютного фонду та проекту Меморандуму про економічну та фінансову політику» та з урахуванням листа Міністерства фінансів України (від 28 лютого 2015 року № 31-12240-03/6404) і положень Меморандуму про економічну та фінансову політику (Лист про наміри від 27 лютого 2015 року   № 3080/0/2-15 Уряду України і Національного банку України до Міжнародного валютного фонду) Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Встановити роздрібні ціни на природний газ, що використовується для потреб населення (з урахуванням податку на додану вартість, збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, тарифів на послуги з транспортування, розподілу і постачання природного газу за регульованим тарифом), у разі використання природного газу:

1) для приготування їжі та/або підігріву води – 7,188 грн за 1 м-3;

2) для індивідуального опалення або комплексного споживання (індивідуальне опалення, приготування їжі та/або підігрів води):

у період з 01 травня по 30 вересня (включно) – 7,188 грн за 1 м-3;

у період з 01 жовтня по 30 квітня (включно):

за обсяг, спожитий до 200 м-3 природного газу на місяць (включно), – 3,600 грн за 1 м-3;

за обсяг, спожитий понад 200 м-3 природного газу на місяць, –  7,188 грн за 1 м-3.

2. Для потреб населення смт Солотвине Закарпатської області, яке використовує природний газ безпосередньо із Солотвинського родовища, роздрібні ціни на природний газ, що використовується для потреб населення, встановлені згідно з пунктом 1 цієї постанови, за вирахуванням податку на додану вартість, збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, тарифів на послуги з транспортування, розподілу і постачання природного газу за регульованим тарифом, застосовуються з урахуванням коефіцієнта 0,8.

3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 03 квітня 2014 року № 420 «Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 08 квітня 2014 року за № 388/25165.

4. Департаменту із регулювання відносин у нафтогазовій сфері в установленому порядку забезпечити подання цієї постанови на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

5.  Ця постанова набирає чинності з 01 квітня 2015 року, але не раніше дня її офіційного опублікування.

 

В.о. Голови Комісії             Д. Вовк

Змінено користувачем jack74
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Прийшли суми до оплати за грудень. За опаленя по 10.62 грн./м2 вийшло (в нас лічильник). Але ходив сьогодні в бойлерну і там побачив таку картину, стоїть 15кВт двигун на холодну воду і тече вода з муфти насоса, струя як заряд до ручки:

 

https://youtu.be/WUxTT5F5fbY

 

І ніхто не хочу ремонтувати, думаю "отмазка" проста - немає коштів. Вода тече не то, що добу, не один місяць. Ось чому і тарифи такі у нас.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У 2016 році можуть відмінити пільги на оплату комунальних послуг:

http://www.volynnews.com/news/economics/pilhy-u-2016-rotsi-shcho-zminytsia/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Тут або Розенко балабол, або Київ спеціально саботує..  І тоді виникає питання для чого вони так роблять..

Тому що це банда, яка прогнала від влади попередню банду і зайняла їхнє місце. А кожна наступна банда гірша за попередню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшли суми до оплати за грудень. За опаленя по 10.62 грн./м2 вийшло (в нас лічильник). Але ходив сьогодні в бойлерну і там побачив таку картину, стоїть 15кВт двигун на холодну воду і тече вода з муфти насоса, струя як заряд до ручки:

 

https://youtu.be/WUxTT5F5fbY

 

І ніхто не хочу ремонтувати, думаю "отмазка" проста - немає коштів. Вода тече не то, що добу, не один місяць. Ось чому і тарифи такі у нас.

Ха не п..ять, там ціна матеріалів для ремонту на 50-100грн!

 

10,62 за грудень це багато! місяць теплий був 7,28!  ;)

Змінено користувачем Ukrainec
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Друзі, допоможіть розібратись з газом. Точніше з ціною на газ.

В мене малосімейка, однокімнатна, колонка і плитка. Поставили лічильник. Волиньгаз поставив ціну в 7.1 грн за куб.

Хоча скрізь читаю, що має бути 3.6грн. А вища ціна в 7.1грн коли перевищуєш споживання газу за 200 кубів.

Хоча у Волиньгазі мене переконують шо в мене, мовляв, централізоване підключення тому так. Якби було індивідуальне то було б менше.

Де собака зарита?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти газом грієш лише воду, опалення централізоване. Якби споживав газ для опалення житла  - було б 3,60.

 

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, aroma сказал:

Друзі, допоможіть розібратись з газом. Точніше з ціною на газ.

В мене малосімейка, однокімнатна, колонка і плитка. Поставили лічильник. Волиньгаз поставив ціну в 7.1 грн за куб.

Хоча скрізь читаю, що має бути 3.6грн. А вища ціна в 7.1грн коли перевищуєш споживання газу за 200 кубів.

Хоча у Волиньгазі мене переконують шо в мене, мовляв, централізоване підключення тому так. Якби було індивідуальне то було б менше.

Де собака зарита?

У Вас просте опалення. Якби стояв котел на обігрів квартири - то платили б по 3.6 до 200 кубів в місяць. А так все вірно ВолиньГаз говорять.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Бойлер - то призрачна економія.

Трохи своїх цифр: маю 2 зоний електролічильник, бойлер Арістон на 80л з таймером вмикання (який вмикає вимимкає бойлер по встановленому графіку, щоб вписатися в нічний тариф -50%), 4 членів родини.

В лютому не користувався бойлером використав 6 куб.м гарячої води на суму 236 грн., електроенергії використав 177 квт-год на суму 83 грн.

В січні користувався лише бойлером, використав ті ж 6 куб.м., вартістю холодною водою 51 грн., електроенергії використав 419 квт-год на суму 229 грн.

Отже економія складає 236-(229-83+51)=39 грн. Це -17%.

І це за умови, що в мене економія електрики в нічний час і стоїть таймер вмикання (зайвий час не гріє). І ще слід зауважити, що електроенергія буд мінімум двічі дорожчати.:(

В кого які думки з цього приводу?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...