Перейти до змісту

foma144

Power users
  • Кількість зміста

    1 347
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    7

foma144 last won the day on Вересень 8

foma144 had the most liked content!

Репутація громади

1 329 Гуру

3 Підписників

Про foma144

  • Ранг
    Talking box
  • День народження 12.12.1971

Контакты

  • Сайт
    http://foma144.at.ua/

Останні відвідувачі профілю

6 114 перелядів профілю
  1. 1. В мультиклапані є поплавок, який при максимумі закриває заправочний вхід, відповідно чим більший тиск, тим більше газу зайде до моменту, коли повністю перекриється вхід, тобто передавить запірний клапан. 2. Як і в будь-якій запальничці в балоні є 20-ти відсотковий простір (20% від об"єму балона чи запальнички, це стандарт, за що відповідає мультиклапан, який підбирається у відповідності від висоти чи типу балона) для газової суміші, що перебуває вже не в рідкому, а газоподібному стані. Це повязано з тим, що рідка фаза газу не може стискатись, а газоподібна стискається. Відповідно, чим більший тиск газу при заправці, тим більше влізе. П.С. робочий тиск газу в ГБО приблизно 3-4 атм. Але при досягненні 25-27 атм. відбувається аварійне скидання тиску, тобто частину газу. Випаровування залежить від температури балону (повітря). Пропат має температуру кипіння -42 град, бутан -0.5 град.
  2. Намахувати можуть по різному, наприклад чув інфу, що заливають парафіном мірну чашку після перевірки колонки, парафін за пару тижнів змивається газом і нова перевірка нічого не знайде, а на початку з парафіном маємо 700-800 мл., а не літр. Інший варіант не махлювання, а не правильно підраховані витрати. Все це пов"язано з тим, що немає чіткого стандарту тиску газу. Одна заправка качає 9 атм., інша 12, третя 15 атм. (клапан збросу тиску в балоні налаштований на 25-27 атм., це щоб знати до якого тиску можна качати газ). І виходить, що заправились на АЗС, де тиск 12 чи 15 атм., а потім де 9 атм., відповідно другий раз влізло на 3-4 літри менше. Все, капец, на першій АЗС намахують, розхід на 1-2 літри більший, газ гав*о. Якщо заправлятись постійно на одній колонці однієї АЗС статистика буде більш-менш рівна, або вести статистику заправок, наприклад на смартфоні є куча програм, тоді чим більше заправок, тим більш правильна статистика.
  3. foma144

    Дорожная обстановка

    Краще б не працював. 44 сек. стоїш, 20 їдеш. Черга по 50 авто на К.Карого і на Задворецькій авто стояли аж до вул.К.Савури в 18:00. П.С. може хтось знає куди написати скаргу-пропозиції. Такий самий затор на світлофорі Рівненська-Автозаводська, стоїш 64 сек., їдеш 18 на міст і 22 сек. з мосту. Довітково. На перехресті Рівненська-Відродження 45-65 сек зеленим світиться, Рівненська-Задворецька 42 сек. зеленим, біля Вопак 40 сек. зеленим світять світлофори на головній вулиці і тільки біля автозаводу 18-22. Навіщо той "затик". Плюс новий з"явився. Зранку біля 9-ї теж пробка була на переїзді на новому світлофорі. Треба зробити як у Києві, хвилину стоїш, хвилину-дві їдеш по головній, пробки набагато менші, плюс можна попасти в "зелену хвилю".
  4. 1. Може ГБО1? Дозатор подачі газу стоїть, який до лямбди підключений? Якщо ні, то це ГБО1. Опис поколінь ГБО тут https://www.drive2.ru/l/468310590645862768/ 2. Іноді налаштуванням нічого не налаштуєш, якщо пробіг редуктора великий, то або новий редуктор, або ремкомплект. 3. Можемо спробувати, маю ШДК (широкополосна лямбда, тобто датчик кисню). Всі координати тут - http://foma144.at.ua/
  5. На формулі, з лівого боку від кіоска де ремонтують генератори-стартери, є зелений вагончик, там є ремкомплекти до деяких трещоток. Візьміть свою, можливо підберете.
  6. Все просто, чуть вище витрати на паливо, а раніше повні витрати і повні витрати будуть приблизно однакові (без палива), розписувати чи самі порахуєте?
  7. Це 50 коп. км., а в мене ланос 1.6 на газу, літом вийшло 1.23 грн./км. . І зі столиці я заїхав менш ніж за 5 годин, а не за 9 годин. Дивився канал про теслу, заправка в нас видає максимум 21 кВт, а за кордоном фірмова заправка Тесли 120 кВт, різниця в 6 разів, там тесла заряджалась максимум 80 хвилин до повного, а це більше 300 км.
  8. Теж не дешево, тут відео Подорож на Nissan Leaf з Києва до Луцька, ціна питання 200 грн. та 9 годин часу. А якщо додати витрати на авто, теж не дешево.
  9. Від $3700, знайомий купив Корсу в доволі хорошому стані, але 2003 рік, головне не спішити. Якщо стоїть ГБО, то витрати газу 10-12 літрів в змішаному режимі прирівнюється до 5-6 літрів дизеля по вартості, але обслуговування менш затратне, плюс зимою дизель можна не завести. Все залежить від суми, року і наворотів та ще багатьох факторів. З іншого боку, як не крути, собівартість кілометра на газу зараз не менше 3 грн., бензин-дизель 4 грн., якщо рахувати всі витрати на авто, можливо по місту простіше на таксі? А суму в банк положити на проценти?
  10. За такі кошти купити не вбите авто прийдеться пошукати. Можна купити Опель Корсу, Фабію і ще з десяток авто 2003-2007 року з пробігом 150К і вище, а бо того ж Ланоса 1.5 чи 1.6, якщо повезе, то з мінімальним пробігом (приїжджав до нас 2011 року з пробігом 5700 км, там все нове, ставили ГБО-4). Щодо останнього, то треба вміти порівнювати вбитий і пустишку з нормально доглянутим та з повною комплектацією (ГУР, АБС, кондиціонер, ЕСП, подушка (буває дві)), однозначно з ГБО-4. Не рекомендую китайців, дуже погані в обслуговуванні та ремонті, практично всі болти неможливо відкрутити, іржаві, запчастини неякісні, кузов бистро гниє.
  11. Підключав систему в с.Тарасове. Купив на базарі тюнер Romsat за 755 грн. з гарантією на 1 рік, кабель 13 метрів білий по 7 грн. за метр та антену на 330 грн. типу волновий канал (приблизно таку - https://www.google.com.ua/search?q=антена+волновий+канал+т2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4u5uH3IXeAhUJ3iwKHWsEDKYQ_AUIDygC&biw=1536&bih=723#imgrc=Z1_blDxinuUfTM:), а також тримач антени за 80 грн. та анкерні дюбеля для неї. За все заплатив майже 1300 грн. Антену типу "волновий канал" треба дуже точно направляти на джерело сигналу, для цього за допомогою карти на смартфоні визначив напрямок, з"єднав всі компоненти та експериментально визначив місце кріплення, де сигнал був кращим. Будинок двоповерховий багатоквартирний, закріпив антену під вікном між поверхами. Кабелю хватило з запасом. Зловив всі 32 канала, якість сигналу в межах 32-38%, що є пристойним. На веснянці в мене сигнал 16-22% і картинка стабільна в будь-яку погоду. При підключенні системи треба враховувати деякі параметри. 1. Підсилення антени, чим більша чи краща антена, тим сильніше підсилення сигналу. 2. Якість кабелю, кабелі відповідно до вартості мають різні параметри, основний з яких коефіцієнт затухання, чим він нищий, тим кабель кращий. По простому це на скільки зменшиться сигнал, що сформувала антена на кожен погонний метр. Відповідно треба враховувати довжину кабелю від антени до приймача (тюнера), в деяких випадках треба ставити підсилювач. Але підсилювач підсилює будь-які сигнали, в т.ч. і ті, що можуть перебивати сигнал стандарту Т2 (наводки), а також дуже сильний сигнал теж погано. По Волинській області діють 6 передавачів сигналу Т2: Горохів, Ковель, Нововолинськ, Шацьк, Любешів, Луцьк (Підгайці). П.С. Перед встановленням системи протестував її в себе дома на Київському майдані, вікна виходять на пр-т.Волі, зловив відбитий сигнал 32 канали та ще 8, скоріше за все з Ковеля.
  12. Це пивоварня "Правда" м.Львів - http://www.pravda.beer/shop/putin-huilo/ , можна в Сільпо купити у Луцьку, в Промені, але не завжди є.
×