Ukrainec

Power users
  • Кількість зміста

    5 249
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    6

Ukrainec last won the day on Квітень 24

Ukrainec had the most liked content!

Репутація громади

1 365 Гуру

Про Ukrainec

  • Ранг
    Да заткните его уже!
  • День народження 28.04.1983

Останні відвідувачі профілю

17 548 перелядів профілю
  1. Спробуйте мозилу. Лише на роботі лише борду проглядаю лише через неї
  2. ці функції довантажують комусь як сумісництво в пп. середнього рівня. великі може й тримають, а ось напр. наше ще в далекому 99 році (через 2 роки як його викупили ) виконання цих функцій передали на аутсорсинг.
  3. Не а навіть дешевше але ти правий Рома, те і те не по темі. Нашою тут триндьожкою ми ЛПЕ все одно не допоможемо
  4. Тобто ти вважаєш що для робітника ЗП в 9-11 кусків минулого року була замала? А тим що приїхали при меншій ЗП, але які виконують всі сервісні зобов"язання ми до голови пістолет приставляємо? Який сир?! Є договір, в якому ретельно все прописано, робите - платимо, не робите не платимо, якщо щось не так то завжди є можливість скористатися послугами їх конкурентів - що не так?
  5. Тобто, по твоєму альтернатива наймати WEB дизайнера на постійні основі? Той що прийде на ЗП 5000 грн так і напише як та фірма, а за 25000 ви не погодитесь, щоб людина яка може виконати роботу за місяць буде розтягувати "задоволення" на роки. Приглядайтеся краще до тих з ким маєте справу і не жміть гроші за більш-менш брендову роботу от і все Як в тому анекдоті про єврея і смачний чай: "ви заварку в чай кидайте"
  6. Звісно, там де я працюю як мінімум з 5 компаніями в різних напрямках постійно підтримуємо контакти і це лише по моєму найменшому підрозділу. 2 компанії з якими я веду безпосередній контакт замінили штатних ремонтників і конструктоське бюро нестандартки, до речі не з Луцька, представники яких постійно у відрядженні і знаходяться в нас на підприємстві. При цьому досягнуто 15-30% економії коштів на ремонтні статі, але й це не головне, головне, що результативність їхньої роботи становить 500% від тих, що займалися цим по штату. Зараз веду переговори (формую технічне завдання) ще для однієї компанії, тому досвід знаєш таки в цьому є.
  7. Не лише про нього, бо в таких КП як ЛПЕ там є кого дозавантажувати суміжними спеціальностями і штат можна сміливо ділити на 3
  8. Абсолютно не погоджуся! Навпаки є в кого спитати! Бо від цілеспрямованих людей яким платиш за результат можна чекати більшої віддачі ніж від вузькоспеціалізованих штатних працівників.
  9. Тоді поясни, в реаліях ЛПЕ нах тоді тримати в штаті купу невмотивованого допоміжного персоналу на ставці послуги яких можна отримати як аутсорсинг?
  10. чувак, це ти теоретик-білоручка який відразу видно, що ніколи не працював на виробничій лінії з визначеним часом циклу? Чи диспечером за пультом устаткування? чи "біороботом" на конвеєрі? Мотивація про яку ти пишеш, це частина організаційного процесу. На жаль не всі виробничі процеси можна організувати "на вихлоп", хоча згідний, що в будь якій праці мають бути критерії для винагороди.
  11. Був тиждень в Харкові, так там молодь і люди тролями їздять! Навіть двічі вдалося побачити, як дівчиська з іплами 6 і 7 в тролях їздять. Там реально люди простіші і як на мене вихованіші (хоча всі поголівно москомовні). Чи то через це, але певно і не лише через це тролі переповнені, хоч і курсують з періодичністтю 3-7хв. Хто був в Харкові той розуміє розмах міста, це навіть і не Київ, широчезні вулиці, площі і проспекти, які чергуються парками і зеленими насадженнями. Просто ппц! Відстані між зупинками як правило вдвічі більші ніж в Луцьку. щоб зменшити кількість додаткових запитань: маршрутка 6, троль 3, метро 4 грн.
  12. З розумінням, але в цілому так само як описано постом вище а я й не позиціоную себе, що "св"ятий"
  13. Ніхто в цьому світі нікому ніц не винен. Видно ти перечитався тезисів, що "працювати треба розумом, а не 8 годин" . Якщо виробництво роботодавця випускає який не будь трендовий продукт, то він тимчасово допускає моменти "пох" (хоча в душі і шкребе), інша справа коли він балансує на межі ліквідності, то в такого роботодавця працівники після роботи (позаочі) постійно ниють: "геть нач. охуїв, пів відділу скоротив, а нам роботи понакидував, чи то звільнитися бо шо то за життя, шо то за робота, навіть в однокласники не має часу зайти". "Не позволяйте жить слишком спокойно тем, кто у вас работает. Всегда поступайте противоположно тому, чего они от вас ожидают. Пусть всё время тревожатся и оглядываются через плечо." Г.Форд
  14. Зазвичай комфорт пасажира і виживання підприємства речі взаємопов"язані, але для КП на жаль не принципові Зменшивши втрати... От наприклад, ти в робочий час знаходиш хвилинку щоб писати сюди, це значить ти використовуєш не запризначенням/крадеш оплачений роботодавцем час. Оплочений час за який платять гроші і за який не створюється продукція/послуга. Тому в контексті бережного виробництва прописуєш в обов"язки (інструкцію) сисадміна: 4 год. на день відпрацювати кондуктором/водієм. напр. з 19:00 до 23:00 Насправді, роботодавцю належить весь твій оплачений час з 8 год, а те що ти маєш час писати сюди, це його недопрацювання Ніяких бізнеспланів "окупності" на громадський транспорт складати не слід, для громадського транспорту зазвичай реалізовується стратегія "мінімальної збитковості". А те що приватним перевізникам дають можливість "зрубати" кошти (проїзд по 4 грн), то це я вважаю більш недопрацювання ЛМР ніж якийсь показник.
  15. Е "бізнесмени" Нагадую! Завдання не зробити ЛЕП прибутковим, а: 1) забезпечити задоволення потреб платників податків зручними умовами під час переміщення до місць заробітку тих же податків; 2) зменшити рівень неприбутковості до максимально можливого рівня за рахунок покращення ефективності роботи. все решта співає від цього