Перейти до змісту

Ми всі порушуємо правила...


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Вже писалось, як можна показувати повороти...

все правильно, писалося.

Також в якійсь темі писалося, що треба повідломувати дзеркала, якщо водій в них не дивиться. А велосипедисту не потрібно дивитися назад, по сторонам, перед початком маневру? Чи те, що він нібито показав поворот, автоматично дає йому перевагу перед іншими учасниками дорожнього руху?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 482
  • Створено
  • Остання відповідь

треба повідломувати дзеркала, якщо водій в них не дивиться

а велсипедисту - кермо :)

ще раз переглянув відео - такі жест не дотягує на сигнал повороту який на тій картинці.

А про сигналы, сразу видно, кто в автошколу ходил, а кто так купил.

А я и не ходил, и не покупал, и если еду, то как пасажир :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все правильно, писалося.

Також в якійсь темі писалося, що треба повідломувати дзеркала, якщо водій в них не дивиться. А велосипедисту не потрібно дивитися назад, по сторонам, перед початком маневру? Чи те, що він нібито показав поворот, автоматично дає йому перевагу перед іншими учасниками дорожнього руху?

Де я таке писав? Про повороти, це я особисто для VadimM-а кинув посилання, бачу, що він цього не знає, так сказать, для загального розвитку :_02:

А на рахунок цього дядька на Україні, мені теж перше що спало на думку, що то він вітався, а не поворот показував. І згоден з Вами, що він 100% неправий в даній ситуації.

Взагалі, ці дядьки підступні особистості - так і лізуть під колеса:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де я таке писав?

а я й не говорив, що писали саме Ви. Просто пам"ятаю, що було в якійсь темі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Он показал левый поворот, между прочим

переглянувши відео, я б сказав, що він муху/комара відігнав

9.4

Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50–100 м у населених пунктах і за 150–200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру). Сигнал забороняється подавати, якщо він може бути не зрозумілим для інших учасників руху.

Подавання попереджувального сигналу не дає водієві переваги і не звільняє його від вжиття запобіжних заходів.

повезло, що водій авто з реєстратом пригальмував

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні біля Там-Таму рушаю на світофорі в сторону Перемоги, а на односторонній ділянці розділеній парканом в лівій смузі за 40см від бордюру мені на зустріч так якось інфантильно їде на ровері дядько в червоному дощовику. Металеві в того дядька яйця, я вам скажу. От там дехто по 250км/год вижимає, а ви отак сядьте на вєлік і проїдьтесь на зустріч односторонньому трьохрядному потоку машин на швидкості 10км/год в лівій смузі :). Може то сторож з Храму Всіх Святих Землі Волинської? Ніхто не знає як виглядає сторож з Храму Всіх Святих Землі Волинської? Чи є в нього червоний дощовик і ровер?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9.4

Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50–100 м у населених пунктах і за 150–200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру). Сигнал забороняється подавати, якщо він може бути не зрозумілим для інших учасників руху.

Подавання попереджувального сигналу не дає водієві переваги і не звільняє його від вжиття запобіжних заходів.

Це швидше за все для автомобілів. На велосипеді не дуже зручно показувати поворот і кермувати однією рукою 10-15 с

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це швидше за все для автомобілів. На велосипеді не дуже зручно показувати поворот і кермувати однією рукою 10-15 с

огооо, а я чогось думав, що ПДР стосуються всіх учасників дорожнього руху

п.1.10

учасник дорожнього руху — особа, яка бере безпосередню участь у процесі руху на дорозі як пішохід, водій, пасажир, погонич тварин;я

хоча, якщо "96" в твоєму ніку - це рік народження, то коментар зрозумілий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9.4

Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50–100 м у населених пунктах і за 150–200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру). Сигнал забороняється подавати, якщо він може бути не зрозумілим для інших учасників руху.

Подавання попереджувального сигналу не дає водієві переваги і не звільняє його від вжиття запобіжних заходів.

Тобто показувати поворот потрібно під час руху останніх 50-100 м до повороту, якщо він їхав зі швидкістю 20 км/год, то це останніх 9-18 секунд потрібно було їхати з однією витягнутою рукою, поза населеними пунктами 27-36 сек (!), як ви це собі уявляєте?

Так, цей дядя зробив неправильно, краще було б, якби він зупинився, всіх пропустив і потім пішки перейшов. Але він так чомусь не зробив, можливо такі люди не знають ПДР? Як тоді зробити щоб знали?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

ану-но просвітіть, чи має право велосипедист їхати по зустрічній?? Тобто назустріч потоку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ану-но просвітіть, чи має право велосипедист їхати по зустрічній?? Тобто назустріч потоку?

А самому в правилах порыться, что - лень?

Или соскучились по срачам и это такой неловкий вброс? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А самому в правилах порыться, что - лень?

Да ні, просто була неоднозначна ситуація з таким горе їздюком і вот думаю хто неправ. Все таки я скористався правилом трьох 3Д недарма.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тогда отвечу. Когда меня учили, по правилам велосипедист мог ехать и так, и так. Только по движению он движется, как транспортное средство, со всеми вытекающими, а против движения он - не ТС, со всеми вытекающими. Новые правила я не перечитывала. Может, что-то и поменялось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

rl72, велобидло?

Хоча б по людськи стати чи відреагувати на скрегіт металу позаду себе... "А нє, нафіг воно нам треба ті проблеми.." Дивуюся з наших людей.

Розповім про відбивачі(маячки). буквально з роботи їхав (вечір вівторка 15,10,13) І побачив в дзеркало заднього огляду шось блимає яскраво. Хлопець у велоформі придбав собі нормальний маячок (не є він дорогим, скоріше навіть дешевним ніж ліхтарик) і його чудово видно навіть у маленьку дзеркало з 100 метрів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я всегда знал, что велосипедисты - "маньяки". (актуш)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жінка-водій пішла на небезпечний маневр, щоб не зачепити на дорозі велосипедистів. Хлопці їхали в темному одязі без світловідбивачів. Мікроавтобус, яким керувала жінка, опинився в кюветі, а велосипедисти навіть швидкої не викликали. Про це йдеться в сюжеті «Подробности-ТВ».

«Друга ночі. Дорога в Ковельському районі поблизу села Кошари. Два автобуси з міліціонерами їдуть на сигнал тривоги в сусідній район - в лісі заблукали діти. В кюветі правоохоронці побачили перекинутий мікроавтобус. І були вражені: просто під бусом - травмована жінка-водій», - йдеться у сюжеті.

Командир взводу спеціальної роти судової міліції «Грифон» УМВС України у Волинській області Роман Хлистік повідомив:

«Зупинилась колона, підбігши до бусу, побачили, що з бусу вилетіла жінка, вона була в крові, просила про допомогу, кричала, ніхто не зупинявся.

Серед міліціонерів, піднятих за тривогою, були і медики. Поки вони надавали допомогу, постраждала розповіла - в аварію потрапила, бо намагалась обминути двох велосипедистів. Хлопці їхали в темному одязі без світловідбивачів. Разом з тим жінка уникла зіткнення із зустрічною фурою. Вона переконана - і водій вантажівки, і велосипедисти бачили, що з нею трапилося. Та ніхто не зупинився».

Начальник медичної служби військової частини 1141 внутрішніх військ МВС України Олександр Карта розповідає:

«Зразу кинулось в очі - це перелом плечової кістки і кровотеча з передпліччя, була проведена іммобілізація місця перелому і знеболення».

«Політравма, закрита черепно-мозкова травма, травматичний шок, постгеморологічна анемія. Стан важкий» - констатує лікар-анестезіолог Ковельської лікарні Олена Перган.

Розповідати про свій подвиг і водночас горе постраждала Оксана не хоче. Їй поки надто боляче усвідомлювати, що її просто кинули помирати люди, яких вона рятувала.

Що пропонуєте з такими робити, любителі покататись вночі без світла?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2nemo

...скоріш камікадзе

2 Ko3bMa нічого не робити, просто природній добір підкаже... :0037: , таким хоч кілок на голові теши... А зробиш зауваження, а вони тобі бараньочою мордою :naezd: таке тупе "шооооо" ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знайди і відріж по яйцю кожному.

Ага! заїдь ввечері на цукровий...

9/10 з населення сахарні, чи будь якого іншого села тоді без яєць ходитимуть :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що пропонуєте з такими робити, любителі покататись вночі без світла?

если ночью на трассе без света, то почти наверняка не из "наших", а сельская "стелс-пихота", обычно с тяжким грузом пива внутри.

что же касается ситуации в целом, то явно журналюги пытаются раздуть инцидент в тоне "водила – герой, велосипедисты – отморозки", видимо забывая о всех тех смелых и мужественных автовладельцах, трезвых и не очень, что сбивают пешеходов и удирают, а если и попадаются потом, то всяческими путями пытаются уйти от ответственности, подмазать, откупиться :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за сегодняшнюю ночную покатушку насчитал больше десятка стелс-файтеров велокавалерии. причём, половина из них ехала по встречке, что, по моему мнению, вообще верх пи%$еца. непонятно откуда вообще взялся этот вредный и опасный миф, что якобы ехать по встречке безопаснее :dont: ну разве что по селу, от дома к дому. но по трассе-то зачем?

ещё одно наблюдение. даже самый дешевый китайский байк в стоке оснащается несколькими катафотами. два или три встреченных мной байка были из "ашанов", но без катафотов вообще, а на одном ехало ещё и два человека – парень девушку подвозил. это, imho, вообще равносильно вывинчиванию в машине габаритов и стоп-сигналов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та да, це просто п*здец... декілька раз приходилося включати дальнє, щоб побачити шо це там за темна пляма їде... деяки особливо розумні індивідууми умудряються їхати серед полоси, походу бо там дорога рівніша...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

часом, проїзжаючи машиною в темну пору повз таких "стелсів" (які їдуть, звичайно ж, по твоїй полосі назустріч) жалію, що немає з собою якогось світловідбиваючого скотча - ліпив би їм прямо на лоба! за містом, на погано освітлених ділянках такі умати створюють реальну небезпеку ДТП, особливо, коли дві машини розминаються на вузькій дорозі. колись у цьому році вносили на розгляд законопроект про обовязковість для веловипедистів і погоничів тварин у темну пору доби бути в світловідбиваючих жилетах, або з іншими світловідбиваючими елементами на одязі, але не прийняли, наскільки мені відомо. Зараз у ПДР міститься вимога про ліхтарі або катафоти, але навіть їх у багатьох велосипедистів, нажаль, немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...