Saddy Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 18:52 Автор #951 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 18:52 В надувної баби немає корпусу, тому обирай варіант "товар доставили поврежденным". Якби це була якась інша (скажімо пластикова) цяцька))))) тоді б вибрав варіант "корпус товара сломан". Короче, суть ти напевно вловив)))) Щоб не було труднощів переводу, зайди на англійську версію сайту, та подивись як там пише. п.с. бобер, видихай 2
Skorpio76 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 19:24 #952 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 19:24 (змінено) В 22.10.2019 в 18:11, jack74 сказав: бабу надувну замовив! Показати "Целку" розраховував отримати, а виявилося нею вже покористувалися? Змінено 22 Жовтня, 2019 в 19:25 користувачем Skorpio76 2
jack74 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 16:07 #953 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 16:07 (змінено) @Skorpio76 ти дебіл? Поясни якого хєра ти намінусовав? Мені то насрать на твої мінуси, просто цікаво що тебе спонукало? Припадок? Якщо припадок, то йди лікуйся і не лізь в теми, де тебе щось бісить, та й все Змінено 23 Жовтня, 2019 в 16:08 користувачем jack74 1
jack74 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 16:12 #954 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 16:12 В 22.10.2019 в 18:52, Saddy сказав: п.с. бобер, видихай Показати в смислі? Це ти мені? Та я спокійний як лінивець, з чого ти взяв? В 22.10.2019 в 18:52, Saddy сказав: Короче, суть ти напевно вловив)))) Показати тут не справа в тому, що я там "вловлюю", а в конкретній термінології. Не що я там собі "навловлюю" ,"нарозумію", "нафантазую", а в чіткому поясненні. Ті, хто створив форму поддачі заявки, певно ж добре розуміли "техзавдання", тобто було чітке розмежування понять... Знач різниця є не на ділянці "що там клієнт собі нафантазує", а чітке і недвозначне 1
SergLutsk Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 17:15 #955 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 17:15 В 23.10.2019 в 16:12, jack74 сказав: чітке і недвозначне Показати Ги-ги, так-так, це саме ті терміни, що точно відповідають і характеризують китайських продавців, їх товари і алікеспрес вцілому Та там можна знаходити десятки неточностей і суперечностей в описах, характеристиках товарів та інших опціях майданчика. Там в кожного продавана свої підходи, "правила" і "принципи". Твоє бажання мати чітку відповідь зрозуміле, але по-перше, певно тут не знайдеться ні розробників, ні знавців з перших уст від розробників форм аліекспресу, як б дали тобі гаранотовану точну відповідь що там малось на увазі в тому техзавданні. А по-друге, точність однозначність і аліекспрес це антоніми, якщо коротко 1 1
jack74 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 17:29 #956 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 17:29 до чого тут продавани з своїми "ангільцькими розуміннями" до торгової площадки, до форму, котру роблять далеко не придурки?! Нам до них точно срати і срати. 1
jack74 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 17:32 #957 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 17:32 В 23.10.2019 в 17:15, SergLutsk сказав: певно тут не знайдеться ні розробників, ні знавців з перших уст від розробників форм аліекспресу Показати я збирався на Борді знайти розробників Алі?! "Знавців перших вуст"? на Борді, да? Я в твоєму розумінні придурок, чи що? Ти читати пробував? В 21.10.2019 в 21:27, jack74 сказав: Хтось стикався Показати андестенд? 1
YVitaliy Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 17:54 #958 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 17:54 В 21.10.2019 в 21:27, jack74 сказав: при відкритті диспуту коли обираєш "Товар повреждён" випадають для вибору два варіанта, "Корпус товара сломан" або "Товар доставлен повреждённым"... Хтось стикався, яка різниця? Є якісь "підводні камені", "правильний" і "неправильний" вибір? Показати Я сам не стикався, але запитував в співробітника (він відкривав багато спорів). Він не зрозумів суті терміну "Корпус товара сломан", і запитав ці терміни саме англійською (сказав, що користується сайтом і спілкування з китайцями саме англійською). А ще сказав (далі все його слова), що важливо, як швидко відкриєш спор після прибуття, бажано відразу робити фото/відео товару після розпаковки, детально описати суть проблеми, між спорами повинно бути 2-3 вдалі покупки, і ні в якому разі не оформляти заміну - тільки повернення грошей (хоча на заміну найлегше домовитися). Модератори запитують думку обох сторін, так що свою правоту потрібно доводити, і зберігати приватну переписку з продавцем (китайці зазвичай намагаються домовитися в пп, давлять на жалість, кожен відкритий спор якось б'є по їхньому рейтингу). Загалом, модератори більш привітні до покупців.
jack74 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 18:44 #959 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 18:44 В 23.10.2019 в 17:54, YVitaliy сказав: Загалом, модератори більш привітні до покупців. Показати так було раніше В 23.10.2019 в 17:54, YVitaliy сказав: і зберігати приватну переписку з продавцем Показати давно не має ніякого значення В 23.10.2019 в 17:54, YVitaliy сказав: ні в якому разі не оформляти заміну - тільки повернення грошей Показати це очеясно як білий день, бо "заміна" - це відправка товару назад в Китай за ТВІЙ кошт, і вже це зводить нанівець сенс... Ніхто не обирає "заміну". В 23.10.2019 в 17:54, YVitaliy сказав: важливо, як швидко відкриєш спор після прибуття Показати неважливо, так як ніяк продаван не може знати, коли саме ти отримав товар але дякую за участь 1
jack74 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 18:46 #960 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 18:46 (змінено) @Skorpio76 а ти, все ж, просто дебіл ідіот співчуваю Змінено 24 Жовтня, 2019 в 06:15 користувачем jack74 1 1
Saddy Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 19:43 Автор #961 Опубліковано 23 Жовтня, 2019 в 19:43 В 23.10.2019 в 18:44, jack74 сказав: неважливо, так як ніяк продаван не може знати, коли саме ти отримав товар Показати А трек тоді нахіба?
jack74 Опубліковано 24 Жовтня, 2019 в 06:16 #962 Опубліковано 24 Жовтня, 2019 в 06:16 В 23.10.2019 в 19:43, Saddy сказав: А трек тоді нахіба? Показати а шо трек дає продавану? анічого. Там немає підтвердження отримання мною товару. Може в якихось серйозних поштовиках типу ДХЛ і є, але в Укрпошті, НЛ точно нема 1
nickel Опубліковано 24 Жовтня, 2019 в 06:25 #963 Опубліковано 24 Жовтня, 2019 в 06:25 В 24.10.2019 в 06:16, jack74 сказав: а шо трек дає продавану? анічого. Там немає підтвердження отримання мною товару. Може в якихось серйозних поштовиках типу ДХЛ і є, але в Укрпошті, НЛ точно нема Показати Є
jack74 Опубліковано 24 Жовтня, 2019 в 06:39 #964 Опубліковано 24 Жовтня, 2019 в 06:39 да, глянув зара - дійсно є... Раніше поки не "падтвердю" отримання, то так і висіло в "дорозі"... Ну, знач тут я не правий дійсно трекується отримання 1
Unknown Опубліковано 24 Жовтня, 2019 в 20:15 #965 Опубліковано 24 Жовтня, 2019 в 20:15 Бувають безтрекові, приходять укрпоштою, відслідковуються до кордону України, останній запис "передано в місцеву поштову компанію". Укрпошта видає без підпису, при пропажі нічого не шукають, а рекомендують просити відправника з треком відправляти. Зазвичай на дрібні посилки 1-2 долара буває таке. А все, що трекове, то під підпис, і хоч іноді і з кількаденною затримкою статус оновлюється, але чітко фіксується отримання. Ось типовий приклад безтрекового, то на 99% уже висяк:
Oli Опубліковано 20 Листопада, 2019 в 16:14 #966 Опубліковано 20 Листопада, 2019 в 16:14 блін... що за проблема Код ошибки: CSC_7200026
nickel Опубліковано 20 Листопада, 2019 в 18:30 #967 Опубліковано 20 Листопада, 2019 в 18:30 В 20.11.2019 в 16:14, Oli сказав: блін... що за проблема Код ошибки: CSC_7200026 Показати З Реддіта: за нарушение условий обслуживания AliExpress (примеры: открытие слишком большого количества необоснованных споров с использованием купона, который не был предназначен для вас - как человек открывает несколько аккаунтов, пытаясь получить несколько скидок для новых пользователей, угрожая / ругаясь с продавцом без уважительной причины и т. д.), попробуйте вспомнить, что вы пытались сделать до бана. Было бы проще получить новую карту, чем разблокировать эту.
Oli Опубліковано 20 Листопада, 2019 в 20:13 #968 Опубліковано 20 Листопада, 2019 в 20:13 В 20.11.2019 в 18:30, nickel сказав: З Реддіта: за нарушение условий обслуживания AliExpress (примеры: открытие слишком большого количества необоснованных споров с использованием купона, который не был предназначен для вас - как человек открывает несколько аккаунтов, пытаясь получить несколько скидок для новых пользователей, угрожая / ругаясь с продавцом без уважительной причины и т. д.), попробуйте вспомнить, что вы пытались сделать до бана. Было бы проще получить новую карту, чем разблокировать эту. Показати Це у мене нова карта... Їй днів 14-20. Покупок з купонами лише одна. Видалив стару карту, прикріпив нову і такий цирк
rrid Опубліковано 21 Листопада, 2019 в 14:02 #969 Опубліковано 21 Листопада, 2019 в 14:02 В 20.11.2019 в 20:13, Oli сказав: Покупок з купонами лише одна. Видалив стару карту, прикріпив нову і такий цирк Показати по відгуках, алі змушує пройти валідацію карти (через "апеляцію" чи "скаргу", як на скріні), якщо з однієї карти оплачують на різних екаунтах. хоча дехто пише, що через 2-3 тижні з карти знову можна платити і без надання сканів особистих документів, а хтось - що карта "забанена" навік. зі свого досвіду - карти мені не банили, але на останній великій розпродажі, на самому початку, не проходили платежі з карти. за півтора десятка спроб (купони жирні були, в т.ч. 20/50, треба було встигнути отоварити й оплатити) - надивився на різні коди помилок, і різні службові повідомлення Аліпей (в т.ч. типу "поміняйте настройки карти на usd"), погуглив ті коди, начитався різного, змінив карту, поки при черговій спробі оплатити аліпей не написав зверху форми (відразу після введення перших цифір карти), що "платежі з карт Привата не альо" - як виявилось, проблема була на стороні Привата, і тільки до 7-ї вечора Приват відновив можливість платежів з їх карт. так що причини можуть бути самі різні - і в екаунті, і в карті, і в банку, і банально можуть бути глюки самого алі 2
yu2007 Опубліковано 21 Листопада, 2019 в 14:35 #970 Опубліковано 21 Листопада, 2019 в 14:35 В 21.11.2019 в 14:02, rrid сказав: 20/50 Показати Нічосі. А де такі купони можна взяти?
rrid Опубліковано 21 Листопада, 2019 в 15:30 #971 Опубліковано 21 Листопада, 2019 в 15:30 В 21.11.2019 в 14:35, yu2007 сказав: Нічосі. А де такі купони можна взяти? Показати давали два дні в певний час на одній зі сторінок активностей площадки перед розпродажею 11.11.2019р. росіянам давали на тих же умовах 1500/6000 рублів... можна було отримати 10/100 на сторінці, можна було обміняти 1000 монет на купон 10/69 в мобільному додатку алі, але нові жирні купони швидше за все будуть на наступну розпродажу... зараз максимальний промокод - ніби 8/60 1
NeoN Опубліковано 22 Листопада, 2019 в 05:23 #972 Опубліковано 22 Листопада, 2019 в 05:23 В 21.11.2019 в 14:02, rrid сказав: 20/50, Показати А я то в шоці, як ви його взяли, я бачив, але ні разу не зміг взяти, клацнув-помилка, клацнув-помилка, клацнув - немає вже, розібрали...
Dima4s Опубліковано 23 Листопада, 2019 в 20:33 #973 Опубліковано 23 Листопада, 2019 в 20:33 ХТо замовляв посилки ціною більше 100 баксів? Платили мито? Якщо в мене сумарно з магазину товарів на 150, є якийсь метод обійти мито? 1
MACCEN Опубліковано 24 Листопада, 2019 в 08:50 #974 Опубліковано 24 Листопада, 2019 в 08:50 В 23.11.2019 в 20:33, Dima4s сказав: ХТо замовляв посилки ціною більше 100 баксів? Платили мито? Якщо в мене сумарно з магазину товарів на 150, є якийсь метод обійти мито Показати Якщо через міст експрес купляти, то буває й проскакує й без оплати мита
Dima4s Опубліковано 24 Листопада, 2019 в 09:01 #975 Опубліковано 24 Листопада, 2019 в 09:01 В 24.11.2019 в 08:50, MACCEN сказав: Якщо через міст експрес купляти, то буває й проскакує й без оплати мита Показати є сенс просити продавця вказати меншу вартість посилки чи в китайців таке не проходить?
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти