Перейти до змісту

Потрібна консультація по замовленню з Ali Express


Saddy

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В надувної баби немає корпусу, тому обирай варіант "товар доставили поврежденным".

Якби це була якась інша (скажімо пластикова) цяцька))))) тоді б вибрав варіант "корпус товара сломан".

Короче, суть ти напевно вловив))))

Щоб не було труднощів переводу, зайди на англійську версію сайту, та подивись як там пише.

п.с. бобер, видихай

  • Ха-ха 2
  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано (змінено)
1 година тому, jack74 сказано:

 бабу надувну замовив! :D

"Целку" розраховував отримати, а виявилося нею вже покористувалися?:D

Змінено користувачем Skorpio76
  • -1 2
Опубліковано (змінено)

@Skorpio76 ти дебіл? Поясни якого хєра ти намінусовав? Мені то насрать на твої мінуси, просто цікаво що тебе спонукало? Припадок? Якщо припадок, то йди лікуйся і не лізь в теми, де тебе щось бісить, та й все

Змінено користувачем jack74
  • -1 1
Опубліковано
21 годин тому, Saddy сказано:

п.с. бобер, видихай

в смислі? Це ти мені? Та я спокійний як лінивець, з чого ти взяв?

 

21 годин тому, Saddy сказано:

Короче, суть ти напевно вловив))))

тут не справа в тому, що я там "вловлюю", а в конкретній термінології. Не що я там собі "навловлюю" ,"нарозумію", "нафантазую", а в чіткому поясненні. Ті, хто створив форму поддачі заявки, певно ж добре розуміли "техзавдання", тобто було чітке розмежування понять... Знач різниця є не на ділянці "що там клієнт собі нафантазує", а чітке і недвозначне

  • -1 1
Опубліковано
57 хвилин тому, jack74 сказано:

чітке і недвозначне

Ги-ги, так-так, це саме ті терміни, що точно відповідають і характеризують китайських продавців, їх товари і алікеспрес вцілому :D 

Та там можна знаходити десятки неточностей і суперечностей в описах, характеристиках товарів та інших опціях майданчика. Там в кожного продавана свої підходи, "правила" і "принципи".

Твоє бажання мати чітку відповідь зрозуміле, але по-перше, певно тут не знайдеться ні розробників, ні знавців з перших уст від розробників форм аліекспресу, як б дали тобі гаранотовану точну відповідь що там малось на увазі в тому техзавданні. А по-друге, точність однозначність і аліекспрес це антоніми, якщо коротко

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

до чого тут продавани з своїми "ангільцькими розуміннями" до торгової площадки, до форму, котру роблять далеко не придурки?! Нам до них точно срати і срати.

  • -1 1
Опубліковано
14 хвилин тому, SergLutsk сказано:

певно тут не знайдеться ні розробників, ні знавців з перших уст від розробників форм аліекспресу

я збирався на Борді знайти розробників Алі?! "Знавців перших вуст"? на Борді, да? Я в твоєму розумінні придурок, чи що?

Ти читати пробував?

On 22.10.2019 at 00:27, jack74 сказано:

Хтось стикався

андестенд?

  • -1 1
Опубліковано
On 22.10.2019 at 00:27, jack74 сказано:

при відкритті диспуту коли обираєш "Товар повреждён" випадають для вибору два варіанта, "Корпус товара сломан" або "Товар доставлен повреждённым"... Хтось стикався, яка різниця? Є якісь "підводні камені", "правильний" і "неправильний" вибір?
 

Я сам не стикався, але запитував в співробітника (він відкривав багато спорів). Він не зрозумів суті терміну "Корпус товара сломан", і запитав ці терміни саме англійською (сказав, що користується сайтом і спілкування з китайцями саме англійською). А ще сказав (далі все його слова), що важливо, як швидко відкриєш спор після прибуття, бажано відразу робити фото/відео товару після розпаковки, детально описати суть проблеми, між спорами повинно бути 2-3 вдалі покупки,  і ні в якому разі не оформляти заміну - тільки повернення грошей (хоча на заміну найлегше домовитися). Модератори запитують думку обох сторін, так що свою правоту потрібно доводити, і зберігати приватну переписку з продавцем (китайці зазвичай намагаються домовитися в пп, давлять на жалість, кожен відкритий спор якось б'є по їхньому рейтингу). Загалом, модератори більш привітні до покупців.

Опубліковано
45 хвилин тому, YVitaliy сказано:

Загалом, модератори більш привітні до покупців.

так було раніше

 

46 хвилин тому, YVitaliy сказано:

і зберігати приватну переписку з продавцем

давно не має ніякого значення

 

46 хвилин тому, YVitaliy сказано:

ні в якому разі не оформляти заміну - тільки повернення грошей

це очеясно як білий день, бо "заміна" - це відправка товару назад в Китай за ТВІЙ кошт, і вже це зводить нанівець сенс... Ніхто не обирає "заміну".

 

48 хвилин тому, YVitaliy сказано:

важливо, як швидко відкриєш спор після прибуття

неважливо, так як ніяк продаван не може знати, коли саме ти отримав товар

 

але дякую за участь :0011:

  • -1 1
Опубліковано
58 минут назад, jack74 сказал:

неважливо, так як ніяк продаван не може знати, коли саме ти отримав товар

А трек тоді нахіба?

 

Опубліковано
10 годин тому, Saddy сказано:

А трек тоді нахіба?

а шо трек дає продавану? анічого. Там немає підтвердження отримання мною товару. Може в якихось серйозних поштовиках типу ДХЛ і є, але в Укрпошті, НЛ точно нема

  • -1 1
Опубліковано
8 минут назад, jack74 сказал:

а шо трек дає продавану? анічого. Там немає підтвердження отримання мною товару. Може в якихось серйозних поштовиках типу ДХЛ і є, але в Укрпошті, НЛ точно нема

Є

Опубліковано

да, глянув зара - дійсно є... Раніше поки не "падтвердю" отримання, то так і висіло в "дорозі"...

Ну, знач тут я не правий:0011: дійсно трекується отримання

  • -1 1
Опубліковано

Бувають безтрекові,  приходять укрпоштою,  відслідковуються до кордону України,  останній запис "передано в місцеву поштову компанію". Укрпошта видає без підпису,  при пропажі нічого не шукають,  а рекомендують просити відправника з треком відправляти.  Зазвичай на дрібні посилки 1-2 долара буває таке. 

А все,  що трекове,  то під підпис,  і хоч іноді і з кількаденною затримкою статус оновлюється,  але чітко фіксується отримання. 

Ось типовий приклад безтрекового,  то на 99% уже висяк:

Screenshot_2019-10-24-23-12-35-836_com.alibaba.aliexpresshd.thumb.png.3738fc293b122bbadc5b48cefb66bfde.png

 

  • 4 тижня потому...
Опубліковано
2 часа назад, Oli сказал:

блін... що за проблема

 

Код ошибки: CSC_7200026

 

image.thumb.png.6b6ada9044701c94bf2f098e0b84a7db.png

З Реддіта:

за нарушение условий обслуживания AliExpress (примеры: открытие слишком большого количества необоснованных споров с использованием купона, который не был предназначен для вас - как человек открывает несколько аккаунтов, пытаясь получить несколько скидок для новых пользователей, угрожая / ругаясь с продавцом  без уважительной причины и т. д.), попробуйте вспомнить, что вы пытались сделать до бана.  Было бы проще получить новую карту, чем разблокировать эту.

Опубліковано
1 година тому, nickel сказано:

З Реддіта:

за нарушение условий обслуживания AliExpress (примеры: открытие слишком большого количества необоснованных споров с использованием купона, который не был предназначен для вас - как человек открывает несколько аккаунтов, пытаясь получить несколько скидок для новых пользователей, угрожая / ругаясь с продавцом  без уважительной причины и т. д.), попробуйте вспомнить, что вы пытались сделать до бана.  Было бы проще получить новую карту, чем разблокировать эту.

 

Це у мене нова карта... Їй днів 14-20.

Покупок з купонами лише одна.

 

Видалив стару карту, прикріпив нову і такий цирк

 

Опубліковано
13 годин тому, Oli сказано:

Покупок з купонами лише одна.

 

Видалив стару карту, прикріпив нову і такий цирк

по відгуках, алі змушує пройти валідацію карти (через "апеляцію" чи "скаргу", як на скріні), якщо з однієї карти оплачують на різних екаунтах. хоча дехто пише, що через 2-3 тижні з карти знову можна платити і без надання сканів особистих документів, а хтось - що карта "забанена" навік.

 

зі свого досвіду - карти мені не банили, але на останній великій розпродажі, на самому початку, не проходили платежі з карти. за півтора десятка спроб (купони жирні були, в т.ч. 20/50, треба було встигнути отоварити й оплатити) - надивився на різні коди помилок, і різні службові повідомлення Аліпей (в т.ч. типу "поміняйте настройки карти на usd"), погуглив ті коди, начитався різного, змінив карту, поки при черговій спробі оплатити аліпей не написав зверху форми (відразу після введення перших цифір карти), що "платежі з карт Привата не альо" - як виявилось, проблема була на стороні Привата, і тільки до 7-ї вечора Приват відновив можливість платежів з їх карт.

 

так що причини можуть бути самі різні - і в екаунті, і в карті, і в банку, і банально можуть бути глюки самого алі

  • +1 2
Опубліковано
44 хвилин тому, yu2007 сказано:

Нічосі. А де такі купони можна взяти?

давали два дні в певний час на одній зі сторінок активностей площадки перед розпродажею 11.11.2019р.

росіянам давали на тих же умовах 1500/6000 рублів...

можна було отримати 10/100 на сторінці, можна було обміняти 1000 монет на купон 10/69 в мобільному додатку алі, але нові жирні купони швидше за все будуть на наступну розпродажу...

зараз максимальний промокод - ніби 8/60

  • +1 1
Опубліковано
15 годин тому, rrid сказано:

20/50,

А я то в шоці,  як ви його взяли,  я бачив, але ні разу не зміг взяти,  клацнув-помилка, клацнув-помилка, клацнув -  немає вже, розібрали... 

Опубліковано

ХТо замовляв посилки ціною більше 100 баксів?
Платили мито?
Якщо в мене сумарно з магазину товарів на 150, є якийсь метод обійти мито?

  • Подобається 1
Опубліковано
12 часов назад, Dima4s сказал:

ХТо замовляв посилки ціною більше 100 баксів?
Платили мито?
Якщо в мене сумарно з магазину товарів на 150, є якийсь метод обійти мито

Якщо через міст експрес купляти, то буває й проскакує й без оплати мита

Опубліковано
10 хвилин тому, MACCEN сказано:

Якщо через міст експрес купляти, то буває й проскакує й без оплати мита

є сенс просити продавця вказати меншу вартість посилки чи в китайців таке не проходить?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...