Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

а от в мене 2 питання :

1. Нафіга вони знову ті тролейбуси купують? Коли в Європі і світі користуються автобусами.

2. Куди вони діли самі автобуси ?

1. Ціни на пальне, кагбе, натякають.

2. Автобуси стоять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а от в мене 2 питання :

1. Нафіга вони знову ті тролейбуси купують? Коли в Європі і світі користуються автобусами.

2. Куди вони діли самі автобуси ?

1. А ще в Європі і світі користуються, крім автобусів, трамваями, метро, тролейбусами. Закупка ЛПЕ тролейбусів б-в в Любліна стала можливою в т.ч. і завдяки тому, що Люблін активно оновлює свій тролейбусний парк - ставлять на лінії новенькі тролейбуси (в т.ч. виробництва СП з "Богданом"). А ще не завадило б погуглити про екологічність електротранспорту.

2. Не знаю, як сьогодні, але ще нещодавно автобуси були там же, де й раніше - "на приколі" в ЛПЕ. Побачити їх можна було там же. Більшість з них були доведені до неприданого для подальшого використання без капітального ремонту. Завдяки і "високій" якості самих автобусів, і за "високоякісним" доглядом за технікою. Частина автобусів серйозно поламались ще до того, як був виплачений лізинг за них...

Про громадський транспорт досить цікаво можна почитати в блогера zyalt'a

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Переваги тролейбуса в порівнянні з автобусом:

  • Тролейбуси не забруднюють повітря в місті вихлопними газами.
  • Тролейбус може працювати по системі багатьох одиниць.
  • Термін служби рухомого складу тролейбуса більше, ніж термін служби автобуса.
  • Витрати на обслуговування тролейбусного парку нижче, ніж на обслуговування автобусного парку.
  • Собівартість перевезень тролейбусним транспортом нижче, ніж автобусним[18].
  • При експлуатації на гірських трасах тролейбус не вимагає установки спеціального ретардера, оскільки його роль благополучно виконує тяговий двигун.
  • Двигун тролейбуса допускає досить значні за величиною короткочасні перевантаження. Електродвигун може розвивати повну потужність у всьому діапазоні швидкостей, що також важливо при експлуатації в гористій місцевості.
  • На тролейбус можна встановити систему рекуперації енергії в контактну мережу, що забезпечує економію електроенергії, особливо при роботі на ділянках зі складним рельєфом.[33][34]
  • Тяговий електродвигун більш надійний, ніж двигун внутрішнього згоряння[18].
  • Сучасний тролейбус значно менш шумний, ніж автобус. Основними джерелами шуму в тролейбусах є компресор, системи опалення та кондиціонування, а в деяких моделях — ще й головний редуктор, мотор-генератор та системи управління двигуном. В сучасних тролейбусах ці шуми або усунені, або значно знижені. Теоретично тролейбуси можуть бути зроблені практично безшумними, але повна безшумність може стати джерелом небезпеки для пішоходів.
  • Тролейбус використовує електричну енергію, що виробляється на електростанціях, ККД яких вище, ніж у двигуна автобуса[18]. Причому джерелом електроенергії для тролейбуса може служити будь-яка доступна електростанція.
  • Місткість низькопідлогового тролейбуса зазвичай більше, ніж у низькопідлогового автобуса[21], оскільки не потрібно місця для розміщення паливних баків, двигун та агрегати трансмісії тролейбуса набагато компактніші, а частину електроустаткування можна розмістити на даху.

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%81

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Луцьку презентували маршрутний електробус

http://hromadske.volyn.ua/u-lutsku-prezentuvaly-elektrobus-scho-yakyj-mozhe-zmahatysya-iz-benzynovymy-marshrutkamy/

  • +1 2
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фіґовий розклад зранку Тр№1 і Тр№2. Зранку на ДПЗ рейси з інтервалом в годину, та й тих тролейбусів сьогодні не було. Хто на 8 ранку їде на роботу - тепер, скоріш за все, пересяде на маршрутку.

з.і. Проте потім рейсів хоч відбавляй.

Змінено користувачем IronSun
  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фіґовий розклад зранку Тр№1 і Тр№2. Зранку на ДПЗ рейси з інтервалом в годину, та й тих тролейбусів сьогодні не було. Хто на 8 ранку їде на роботу - тепер, скоріш за все, пересяде на маршрутку.

з.і. Проте потім рейсів хоч відбавляй.

люди які розробляють\затверджують графіки руху тролейбусів - самі користуються авто :(

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фіґовий розклад зранку Тр№1 і Тр№2. Зранку на ДПЗ рейси з інтервалом в годину, та й тих тролейбусів сьогодні не було. Хто на 8 ранку їде на роботу - тепер, скоріш за все, пересяде на маршрутку.

з.і. Проте потім рейсів хоч відбавляй.

Ну блін, чого ти пишеш сюди? зателефонуй в ДЕПО, напиши прохання-заяву, аргументуй і буде щастя.

3-й маршрут підстроїли під людей в годину пік, не думаю що з цими двома будуть проблеми.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vetalforever, пишу сюди, тому що це відкритий форум. Це оффтоп? Ні. А твоє повідомлення - так. То чому тебе це так хвилює? Процедура і без тебе відома

Змінено користувачем IronSun
  • +1 1
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. А ще в Європі і світі користуються, крім автобусів, трамваями, метро, тролейбусами. Закупка ЛПЕ тролейбусів б-в в Любліна стала можливою в т.ч. і завдяки тому, що Люблін активно оновлює свій тролейбусний парк - ставлять на лінії новенькі тролейбуси (в т.ч. виробництва СП з "Богданом"). А ще не завадило б погуглити про екологічність електротранспорту.

2. Не знаю, як сьогодні, але ще нещодавно автобуси були там же, де й раніше - "на приколі" в ЛПЕ. Побачити їх можна було там же. Більшість з них були доведені до неприданого для подальшого використання без капітального ремонту. Завдяки і "високій" якості самих автобусів, і за "високоякісним" доглядом за технікою. Частина автобусів серйозно поламались ще до того, як був виплачений лізинг за них...

Про громадський транспорт досить цікаво можна почитати в блогера zyalt'a

я мав на увазі лише порівняння автобусів та тролейбусів...І ваш Люблін це не показник...в світі якщо і використовують електротранспорт, це лише метро або наземні трамваї + елетробуси...

Переваги тролейбуса в порівнянні з автобусом:
  • Тролейбуси не забруднюють повітря в місті вихлопними газами.
  • Тролейбус може працювати по системі багатьох одиниць.
  • Термін служби рухомого складу тролейбуса більше, ніж термін служби автобуса.
  • Витрати на обслуговування тролейбусного парку нижче, ніж на обслуговування автобусного парку.
  • Собівартість перевезень тролейбусним транспортом нижче, ніж автобусним[18].
  • При експлуатації на гірських трасах тролейбус не вимагає установки спеціального ретардера, оскільки його роль благополучно виконує тяговий двигун.
  • Двигун тролейбуса допускає досить значні за величиною короткочасні перевантаження. Електродвигун може розвивати повну потужність у всьому діапазоні швидкостей, що також важливо при експлуатації в гористій місцевості.
  • На тролейбус можна встановити систему рекуперації енергії в контактну мережу, що забезпечує економію електроенергії, особливо при роботі на ділянках зі складним рельєфом.[33][34]
  • Тяговий електродвигун більш надійний, ніж двигун внутрішнього згоряння[18].
  • Сучасний тролейбус значно менш шумний, ніж автобус. Основними джерелами шуму в тролейбусах є компресор, системи опалення та кондиціонування, а в деяких моделях — ще й головний редуктор, мотор-генератор та системи управління двигуном. В сучасних тролейбусах ці шуми або усунені, або значно знижені. Теоретично тролейбуси можуть бути зроблені практично безшумними, але повна безшумність може стати джерелом небезпеки для пішоходів.
  • Тролейбус використовує електричну енергію, що виробляється на електростанціях, ККД яких вище, ніж у двигуна автобуса[18]. Причому джерелом електроенергії для тролейбуса може служити будь-яка доступна електростанція.
  • Місткість низькопідлогового тролейбуса зазвичай більше, ніж у низькопідлогового автобуса[21], оскільки не потрібно місця для розміщення паливних баків, двигун та агрегати трансмісії тролейбуса набагато компактніші, а частину електроустаткування можна розмістити на даху.

http://uk.wikipedia..../wiki/Тролейбус

тут я з вами спорити не буду...але ж ви не написали тут наших реалій : відпадають роги ) і також виключення елетроенергії що все це зводить на нівець. Про затори я вже навіть і не говорю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І лише автобуси - найефективніший вид транспорту, який ніколи не ламається і до заторів немає ніякого відношення :_07:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згідно нового графіку з пр. Соборності в сторону центру за інтервал часу - 5 хв їде 4 тролейбуси: 1, 6, 8, 12. Як на мене, то не зовсім раціонально. Перший йде майже повний, останній - майже порожній

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто знає, скільки курсує на одне коло маршруту тролейбусів №15?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто знає, скільки курсує на одне коло маршруту тролейбусів №15?

по 3 штуки на кожному

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую)

мені здається, що люди пенсійного віку лише тих п'ятнадцяток і чекають, геть вбили романтику цього маршруту!

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

У Луцьку буде 33 нових тролейбуси

У Луцьку планують розвивати електротранспортну галузь.

Про це розповів Луцький міський голова Микола Романюк 5 грудня.

За його словами, наступного року планують взяти в Польщі 3 тролейбуси.

«Вони ще в кращому стані, ніж попередні, які ми брали», - зауважив мер.

«Зараз працюємо зі Світовим банком щодо купівлі 30 нових тролейбусів для Луцька»,- додав Микола Романюк.

Більше тролейбусів - менше маршруток. Не може не радувати.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Більше тролейбусів - менше маршруток. Не може не радувати.

У маршрутках і немає ніякого сенсу крім як забрати перевезення у тролейбусів - все так і починалось у 90-тих. Тобто потрібно забрати маршрутки з міста і підняти вартість проїзду у тролейбусах - це власне, якщо дбати про місто, а не збагачення перевізників.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочеться, щоб був сучасний просторий тролейбус де можна їхати з дитячою коляскою чи велосипедом, щоб була можливість купити квитка по-людськи наприклад у якось терміналі, бо ця жесть з передачею грошей водієві вже дістала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочеться, щоб був сучасний просторий тролейбус ... бо ця жесть з передачею грошей водієві вже дістала.

Коли останній раз тролейбусом користувався?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щоб був сучасний просторий тролейбус де можна їхати з дитячою коляскою чи велосипедом

А навіщо в тролейбусі возити велосипед?

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

яка передача грошей водію??? а кондуктор?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

яка передача грошей водію??? а кондуктор?

де кондуктор у маршрутці?

щоб був сучасний просторий тролейбус де можна їхати з дитячою коляскою чи велосипедом

А навіщо в тролейбусі возити велосипед?

на випадок форс-мажору

Хочеться, щоб був сучасний просторий тролейбус ... бо ця жесть з передачею грошей водієві вже дістала.

Коли останній раз тролейбусом користувався?

десь в 90-тих
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поговорили))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Завтра наші тролейбусники планують страйкувати...

Директор не погоджується... має сьогодні вночі на Польщу "з робочою поїздкою" драпнути...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздив через Ягодин в Польщу на кордоні стояли б\в тролейбуси а у вечері коли повертався бачив як ментозаври робили супровід до Луцька. Бачив 2 штукі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...