yura2281 Опубліковано 2 Грудня, 2012 в 21:20 #176 Опубліковано 2 Грудня, 2012 в 21:20 В конверте,Готівкою
ursa Опубліковано 2 Грудня, 2012 в 21:21 #177 Опубліковано 2 Грудня, 2012 в 21:21 В конверте, запакованом в пакетик
paksivatova Опубліковано 6 Грудня, 2012 в 16:16 #178 Опубліковано 6 Грудня, 2012 в 16:16 (змінено) хороша компанія "Нова пошта" вчора замовила машину,щоб забрали вантаж сьогодні на відправку а ніхто не приїхав ,і навіть не зателефонував телефоную на гарячу лінію ,там ,звичайно,програма не працює добре,що клієнти поставилися з розумінням до ситуації,тому скаржитися не буду бажаю "Новій пошті" кращого сервісу! Змінено 6 Грудня, 2012 в 16:29 користувачем paksivatova
Innet Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 22:41 #179 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 22:41 йой, может вы и есть тот самый идеальный человек в мире, который никогда ни в чем не ошибаеться????Наврятли...ваш орфографически идеальный ответ тому пример...Так что сопите в свои злые дырочки молча, с ув. "апіратар ".я как оператор понимаю, когда очередь стоит и нужно набирать на клаве с космической скоростю, бывает всякое....хотим как лутше, а получаеться как всегда)хулє хатєть, нада мочь! ібо ето не апічятка, ето діагноз, апіратар.
yura2281 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 22:55 #180 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 22:55 Наврятли...ваш орфографически идеальный ответ
MANJAK11 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 23:26 #181 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 23:26 Пришёл груз не туда. Идёшь на отделение или звонишь 20-07-07 и просишь "перекинуть" груз на нужное тебе. Правда, если груз тяжелее 30 кг, то переадресация возможна лишь между тремя отделениями. Но даже в таких случаях вполне могут пойти навстречу, если, конечно, груз не является чем-то "совсем уж неподъёмным" (мотором, стеклом в деревянном каркасе, холодильником, палетой...) А можешь даже заказать доставку под подъезд (плюс ещё сколько-то там гривен) приходив груз не на те вiддiленя, просив по телефону, щоб перевезли на потрiбне , *но не тут то было*. Сьогоднi дружинi прийшла посилка, на ящику адреса й номер вiддiлення (№8) вказанi правильно, прислали чомусь на №10 на Волi, вже й не питав, чи можна перекинути (памьятаючи попереднiй облом), правда я не знав, що офiцiйно е така послуга, просто просив минулого разу
MANJAK11 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 23:32 #182 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 23:32 йой тернопiльське вiддiлення ?
Deemon Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 07:27 #183 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 07:27 тому думати про подарунки треба за місяць до дати, а не "Нова Пошта" вези хоч телепортом, але щоб приїхало на вчора...
Waver Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 07:33 #184 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 07:33 Новою поштою користуюся уже декілька років... спершу відправляв професійне фотообладнання на десять-двадцять тис. гривень з зворотнім відправленням грошей - ніяких проблем, зараз, уже більше року, відправляю міжнародні відправлення від 10 тис. гривень - ще не було ніяких "косяків"... в общім, це прямі конкуренти, особливо, з набагато переважаючим сервісом "Укрпошті", про яку просто лякаючі відгуки на форумах та в новинах...
Jack Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 07:54 #185 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 07:54 Взагалі НП стала кончена в прямому розумінні .наведу прикладпри отриманні товару з проплатою через готівковий переказ сума за "послуги " змінювалася 3 рази1 раз 265 грн мав при собі 215 грн по попередньому дзвінку (на листочку просив написати суму оператора-касира, він власноруч розписав суму 265 грн)2 раз повернувся з сумою 265 грн оператор заявила суму 315 грн заявивши що 1 оператор помилився (буцімто 1 стажор, хоча на беджику даного працівника писалося працівник компанії ), при виясненні суми платежу 2 оператор сказала що сума може вирости ще більша, ссилаючись на помилку ваги посилки (в квитанції при висиланні відправником вага 2 кг) а при отриманні по факту вага збільшилася майже в двічі (при цілій упаковці, просто фантастика)P.S. Не користуйтесь послугами цієї галімої компанії 2 2
aroma Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:13 #186 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:13 Ха, тоже раз намагались дуранути.Назвала сумму більшу ніж потрібно. Кажу, нє, нє, там не така має бути сумма.А, да, точно, у вас тут....Ну, короче не вийшло )))
Zerotul Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:24 #187 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:24 P.S. Не користуйтесь послугами цієї галімої компаніїКак будто есть особый выбор
Jack Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:59 #188 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:59 для прикладу є 1 Компания Автолюкс2. ЧП “НОЧНОЙ ЭКСПРЕСС”3. компании «Ин-Тайм»
vaz75 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 13:49 #189 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 13:49 для прикладу є 1 Компания Автолюкс2. ЧП “НОЧНОЙ ЭКСПРЕСС”3. компании «Ин-Тайм»ню-ню
EleKtrik Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 14:40 #190 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 14:40 Є ще Делівері, по ціні відправки вийшло в 2 рази менше( відправляли 9 бензинових генераторів), порівняно з НП. Але коли я побачив як кантують товар, на маркування навіть не дивились, довго пояснювали їм, що у деякі генератори залите масло, і грузити тра відповідно до знаків! Але так як перевізника обирав отримувач...
vaz75 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 14:44 #191 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 14:44 Є ще Делівері, по ціні відправки вийшло в 2 рази менше( відправляли 9 бензинових генераторів), порівняно з НП. Але коли я побачив як кантують товар, на маркування навіть не дивились, довго пояснювали їм, що у деякі генератори залите масло, і грузити тра відповідно до знаків! Але так як перевізника обирав отримувач...На НовійПошті в Луцьку цього теж не дотримуються
searcher Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 15:37 #192 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 15:37 Є ще Делівері, по ціні відправки вийшло в 2 рази меншеВ мене вийшло дешевше майже в 5 разів при аналогічному вантажі. Поки застережень до Делівері немаю, то й користуюсь їхніми послугами.Ще є Євроекспрес, яким регулярно відправляю вантажі, теж недорого і мають безкоштовну доставку/забор до/від дверей в багатьох містах. Та й оформлення вантажів відбувається там дуже швидко, а не як на Новій пошті N-у кількість часу, де піонєри, що приймають і міряють вантаж не вміють порахувати об'єм + постійно щось в них там зависає + часто завищують вартість доставки.
melonbet Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 16:08 #193 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 16:08 Всі скарги на Нову Пошту - точно такі, як і на решту компаній. Всі однакові. Кожен вибирає ту, яку йому зручно. В звязку з специфікую діяльності здійснюю в місяць біля 1000 відправок. Близько 90% через Нову пошту. Відправляв і Делівері і Інтаймом і Автолюксом і т.д. Затримки є в усіх, путають адресу доставки в усіх, крадуть теж в усіх. Он недавно на тій же Новій пошті відкрили ящик і витягнули пару кросовок і заклеїли ящик. І все, нічого не докажеш, бо ящик клієнт виніс. Два місяці тому те ж саме, тільки з джинсами було і на Автолюксі. В Нової пошти одна перевага - Вони є практично в кожному місті(так як Приватбанк серед банків) А що заважає відправнику : 1. Надійно запакувати товар, а в деяких випадках обклеїти його ще й кольоровим скотчем(якщо багато речей в посилці) 2. Зробити опис вкладеного 3. Застрахувати товар на повну вартість, а не на мінімальних 400 грн. І в разі пошкодження чи т.д вимагати відшкодування повної вартості.( Є досвід, відшкодування виплачують повністю в межах вартості, на яку застрахований був вантаж) А питання з строками - в усіх ламаються машини, на усіх діють погодні умови. Ну хоть застреліть мене, але не вірю, що коли дороги позамітало на той же Львів, то одна з транспортних компаній зможе довезти вантаж, а інша ні. Вони всі їздять одними дорогами, на вертольоті ніхто не літає(хоча іноді треба терміново дуже і є клієнти, які б то оплатили:):) 1
Skorpio76 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 17:12 #194 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 17:12 Ви ще не мали справи зі службою доставки "Ваш час". Боронь Боже до них потрапити. Перше нелегке завдання було знайти їх на Карбишева. Друге випробовування - спілкування з конкретно "вколотими" працівниками. Не скажу, що хамили. Але що можна розпитати, віднайти з п"яним працівником? На кінець виявилося, що сусідній вантаж побився і залив наш. А "офіс" який у них шикарний!!!! 1
MANJAK11 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 17:42 #195 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 17:42 Не скарга, а просто сьогоднішня реальність. Посилка з заявленим терміном прибуття 15 грудня не прийшла й досі. Я розумію погодні умови, але ж Миколай на носі... дивно, я в суботу вiдправив вантаж у Жмеринку , сказали (там же у вiддiленнi) у понедiлок доставлять, отримувач переживав що не доiде до понедiлка, доiхало, правда смс прийшла сьогоднi то й вантаж був забраний сьогоднi
ursa Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 21:54 #196 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 21:54 Сьогоднi дружинi прийшла посилка, на ящику адреса й номер вiддiлення (№8) вказанi правильно, прислали чомусь на №10 на Волi, вже й не питав, чи можна перекинути (памьятаючи попереднiй облом) Можно перекинуть, но с сегодняшней ситуацией проще самому съездить на "перепутанное" отделение. Графики доставок сильно поломались Не скарга, а просто сьогоднішня реальність. Посилка з заявленим терміном прибуття 15 грудня не прийшла й досі. Я розумію погодні умови, але ж Миколай на носі... Знаешь, с 14-15-го как раз и начались траблы с погодой, причём такие, что фуры тупо стояли, зарытые в снег. Грузооборот в связи с праздниками вырос значительно, а задержки из-за погоды накладываются одна на другую - вот и получается бяка P.S. Гянь личку.
zepa Опубліковано 31 Грудня, 2012 в 15:27 #197 Опубліковано 31 Грудня, 2012 в 15:27 Компанія "Нова Пошта" вітає всіх Вас з Новим 2013 роком! Бажаємо успіхів у всіх починаннях у новому році. Дякуємо, що Ви були з нами у 2012 !!!!!!!!!! 1
taurus07 Опубліковано 4 Січня, 2013 в 09:15 #198 Опубліковано 4 Січня, 2013 в 09:15 (змінено) Замовив 24-го грудня подарунок. Вручити мали до 7 січня, часу більше ніж достатньо.В останній робочий день старого року передзвонив на відділення, там якийсь парніша повідомив що посилка напевно вже є але пошту забиратимуть з Ковеля після 14 год. Подзвонив після 14 - ї, поза зоною. На звязку появився біля 16-ї, в кінці роб дня. Я передзвонив і сказав що в цьому році вже нема куди спішити, всі люди і хай він іде святкувати, заберемо посилку після Нового року. 3-го січня зі-дзвонились Ніби-то можна забирати. Старенька мама пішла по посилку, а її немає, приходьте після 14-ї год. Дзвоню 4-го січня до обіду - посилки ще немає. Передзвонив в луцьке відділення, по номеру декларації відстежили посилку, давно повинна бути на місці. Власне питання - хто контролює якість роботи районних відділень Нової пошти? Змінено 4 Січня, 2013 в 09:15 користувачем taurus07
odna Опубліковано 4 Січня, 2013 в 09:21 #199 Опубліковано 4 Січня, 2013 в 09:21 Я тоже заказала подарок перед новым годом. Задержался только на один день, правда, в Луцк. В праздники нельзя расчитывать на нормальную работу, а тем более, по районам. Нужно это учитывать при заказах. Это проблема не только перевозчиков.
taurus07 Опубліковано 4 Січня, 2013 в 11:56 #200 Опубліковано 4 Січня, 2013 в 11:56 (змінено) Якщо згідно даних програми посилка приїхала на склад 31 грудня то за три дні не привезти її на відділення це трохи забагато. Людський фактор треба виховувати. Принаймні повинні були чітко повідомити що забухали машина поламалась і до 5-го числа пошту не ждіть. Змінено 4 Січня, 2013 в 11:58 користувачем taurus07
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти