Перейти до змісту

melonbet

Учасники
  • Кількість зміста

    355
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

25 Байдужий

1 Підписник

Про melonbet

  • Ранг
    А поговорить?
  • День народження 30.05.1986

Останні відвідувачі профілю

10 970 перелядів профілю
  1. Все залежить від кількості людей і мети поїздки. Дехто любить подорожувати на авто і ціль поїздки не зекономити а побачити інші місця по дорозі. Ну і їхати вдвох на авто - то трошки не комільфо. А з Вашим підходом до розрахунку, то можна "кучерявою" зробити будь-яку поїздку. Для двох на сьогодні на ту ж Албанію є цікава пропозиція і літаком( 400 евро на 2 з вильотом з Києва на 8 днів/7 ночей) По поїздці через Румунію - категорично не рекомендую порушувати швидкісний режим. Зараз "пасток" там просто вагон і один "вльот" повністю забере всю вигідність від маршруту. Автобаном(Угорщина - Сербія - Македонія - Греція) їхати легше і швидше. Тепер по нашому конкретному випадку : Дві сімї - 2 дорослих і дитина 3,5 роки + 2 дорослих і дитина 10 років. Витрати на дорогу 320 евро в одну сторону ( менше трошки, бо бака вистачає до Македонії, де дизель по 1,06 евро, а не по 1,4 як по всій Європі практично) Житло 14 днів = 924 евро. Харчування - готуємо самі, ні в чому (абсолютно ні в чому собі не відмовляємо - перше друге і компот + фрукти). На продукти в день на всіх виходить 28 евро (якраз рахували сьогодні) = 392 за вечь період. В цілому ми маємо суму в районі 2000 евро за 14 днів відпочинку на 4 дорослих і 2 дітей. Я був в Болгарії, Хорватії, Чорногорії, Греції і Туреччині. З Болгарією це не порівняти, в порівнянні з Хорватією - сервіс гірший, але ціни в рази дешевші. Ця країна варта мінімум того, щоб спробувати. На наступний рік(хоч ще не приїхали з цього відпочинку) плануємо знову. Правда, якщо їхати втрьох (2+1 дитина), то краще летіти на Корфу, а там спідботом(такий човник-ракета(як каже мій малий) до Саранди за 30 хв). RyanAir квитки з Ржешова до Корфу пропонує за ціною від 130 злотих. Житло можна брати не першу лінію, і з однією спальнею (все залежить від кількості людей і "забаганок"). Реально знайти і за 20 і навіть за 15 евро прямо на місці, причому з досить хорошими умовами і недалеко від багатьох пляжів. Ми не ризикнули, бо малий 3,5 роки вимагає трошки меншою "авантюрності"
  2. Їхали на машині і зараз перебуваємо тут (в Саранді). Їхали оцим маршрутом - http://forum.aboutbalkan.com/threads/3227/ Фінзвіт від одного з мандрівників (актуальний на 2018 рік) - http://forum.aboutbalkan.com/threads/3231/ Взагалі там на форумі дуууже багато корисної інформації. Я дочитався до того, що ніхто з моїх пасажирів не повірив, що в Албанії ми перший раз ))) По цінах - ціни практично як в нас, дешеві морепродукти(а головне вони свіжесенькі), а овочі і фрукти без жодної хімії - це заборонено законом. Вигляд в них може бути не дуже мальовано-навоскований, зате смак - просто бомба По житлу - варіантів дуже багато, як і цін. Але бронювати краще заздалегідь. МИ бронювали ще в січні. Платимо за апарт на 120 квадратів в 1 лінії з видом на море, 2 спальнями, вітальнею і кухнею студією 66 евро. П.С. Якщо ще щось цікавить - пишіть, з радістю відповім
  3. Нормальный магазин з трохи незвичним форматом роботи. Там навіть муху в печиві знаходили, як в типовому супермаркеті ))) Але про оплату пишуть на великій вивісці при обох входах. До 1 травня плати не брали, хоча вивіска про плату за обслуговування висить ще з відкриття. По цінах - ну не зовсім там товар без націнки, але дешевше, як в Там ТАмі та Сільпо на більшість необхідних мені товарів. В порівнянні з АТБ - щось дешевше, щось дорожче, але АТБ зараз вже почав заганятись з цінами. Ну і про ту плату за обслуговування - на чек до 30 грн - її не буде. Хоча не проблема зробити карточку для підприємця (як в МЕТРО) або на бабусю ))) Суттєва різниця на продукцію Молокія (йогурт і кефір вигідно купувати, навіть оплативши за кожен з них ту обслуговуючу плату. Риба і ковбаса - дорожчі навіть за Там Там, зате вибір трішки більший. Єдине що відділи працюють туговато (можна було б вагу самообслуговування поставити, а не чекати спеца по 20-30 хвилин) В цілому - має право на існування, але це не претендент на місце, де треба здійснювати всі покупки, бо дешевше
  4. melonbet

    Доставка ліків з Польщі

    Пиши в вайбер 06383131 три один. Гляну в аптеці,напишу ціну і привезу сьогодні
  5. melonbet

    Новобудови Луцька

    Документи особисто перевіряли чи зі слів? Не дуже там порядок з документами, але думають, що порішають
  6. melonbet

    Борд-допомога для діток

    Звичайно будемо. Вистачить, що минулий рік пропустили.
  7. melonbet

    Луцьк-Хмельницький

    Підтверджую. Найкоротший Рівне - Острог - Шепетівка - Гриців - Любар - Хмільник По дорозі - до Грицівського перехрестя (200 км) дорога нормальна. Від Грицівського перехрестя до Любара (50 км) - трапляються підлі ями, типу горбок, а за ним зразу ямка і на швидкості можна добряче гепнутись. Від Любара до Хмільника, а якщо точніше то 30 км від Любара - дорога паскудна. Мотовилівка і Березівка - сама жесть. Причому місяців 8 назад була досить непогана, а останні місяці таке враження, що афальт десь випарувався. Вночі краще не їхати бо можна легко погнути диски. Останні 20 км ями трапляються, але їх доволі періодично латають. Є варіант їхати через Житомир (на 80-100 км довше), але реально дорога з Житомира до Хмільника зараз не значно краща. Ми завжди їздимо через Любар, кум спочатку катався теж через Любар, потім через Житомир, а зараз знову через Любар.
  8. Без машин вони можуть тільки ходити ))) І тільки по Угринові або Шегинях))) Причому тут промивка мізків. Я стою в черзі і там без промивки видно скільки машин на українських номерах, а скільки на неукраїнських. Питання хто створює чергу і який вихід. Чергу створюють машини на іноземній реєстрації. Вихід - зробити їм окремий пас. Всі кричать, що вина черг - це МПР. Так, вони теж стоять в черзі на машинах з ПОЛЬСЬКИМИ номерами. Заборонити/призупинити і т.д МПР - вихід, але через місяця два буде така сама жопа, бо МПР просто відкриє собі візи. А от якщо для швидшого проїзду треба буде машину поміняти на укр номери - то все не так просто. Бо одна справа коли митниця забирає пасата за 500 доларів, а інша коли будь-яку нашу машину за мін. 1000 Конрабанда, перекид, лівак, файковози були є і будуть доти, доки буде митниця. Повільні митники - Ви знаєте як на них вплинути щоб працювали швидше? Авто просто так не буде ніхто виганяти? А як визначити просто так чи по справах? МПР теж їздять по справах. Вони ж, мля, не дають полякам вмерти від папіросного голоду. П.С. А якби ще разом з окремою чергою для неукраїнських машин збільшити термін транзиту для таких машин(для нормальних люде, які не шастають по надцять раз, а просто придбали нормальне авто, бо за ті ж гроші в нас тільки корчі вазівські продаються) то взагалі б ідеальний варіант вийшов
  9. Скільки часу на проходження? Для мене Устилуг в напрямку Польщі вмер дуже давно, навіть не пробую. Хоча може вже й варто
  10. Я ж не клоун, щоб жартувати в розділі, який до гумору не має відношення, та ще й без смайлів. Спочатку було так, як написано тут ТИЦЬ . Причому на мінімум трьох митницях(Раві, Устилузі і Угринові) до польської сторони навіть не доїжджали - проходили наш паспортний і зразу назад. Потім десь через тиждень внутрішнім розпорядженням було дозволено не здійснювати навіть таких дій, а як тільки відновиться МПР протягом 2-х днів здійснити виїзд ТЗ за межі митної території України, написавши при цьому пояснюючу записку типу " Я, ......, не зміг вчасно здійснити вивезення ТЗ номер такий то, за межі митної території України в звязку з призупинення польською стороною МПР" П.С. В кума МПР і авто на польских бляхах. І це все було перевірено на власному досвіді. П.П.С. І я ще раз можу наголосити, що проблема саме в машинах на польських номерах і саме вони створюють чергу. По простому порахуємо чергу, коли там будуть стояти авто, де водії з МРГ і чергу де авто на польських номерах Черга авто з МРГ = Кількості МРГ Черга авто на польських номерах = Кількість МРГ (мін. 90% МРГ їздять на польських номерах) + Польські машини з візами
  11. Так, але навіть по Устилугу глянь - я назад вертаюсь тудою - там польських машин теж знаачно більше за наших. Я б те МПРГшне кодло взагалі нах заборонив би, але вони тоді на візи перейдуть. Так само з їхнім окремим пасом буде. А от постав в чергу всі польські машини - то більшість мрг буде в тій черзі. І машину то не так вже легко в плані фінансів поміняти на укр номери. Та і більшість того кодла - файковози. І одна справа залишити пасат за 2000 злотих, а інша любий наш тарантас за мінімум 2000 доларів. Я теж розумію, що на тому ж Угринові ще так, бо це інша область і пересікати волинякам можна вже не раз в 5, а раз в 10 днів.
  12. Якраз вивчав ))))) І жостко обламався)))) Бо був на 100% впевнений, що виною всьому саме МПР, які кожен день шастають. Але останні місяця три на Угринові кількість МПР знааачно менша за кількість тих, хто з візами. Окрема смуга для МПР толком нічого не дасть - останні три рази, на тому ж Угринові наш прикордонник шукав в черзі МПР щоб їхали на митницю - то на тому пасі пусто, а пас з візою забитий. Зроблять МПР окремий пас і буде там величезна черга - так ніщо не заважає їм зробити візу. А от зроби пересічку окремим пасом - то буде трошки інша картина. Більшість МПР їздить на польських + додай інших, що просто на перетин їдуть. Останній раз як було натхнення порахувати чергу то з 130 машин тільки 41 була на українських номерах. Тобто я приїхав і був 131-шим, а так був би 42-гим
×