Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


Рекомендовані повідомлення

А якщо врахувати що 31 був не повний робочий день в них до 16.

Потім 2 вихідних і тільки 3-тє число робочий то можна все зрозуміти.

З сайту нової пошти

Увага! Графік роботи компанії у святкові дні:

29.12.2012 - повний робочий день;

30.12.2012 - робочий день по графіку суботи;

31.12.2012 - видача та прийом вантажу до 16:00;

01.01.2013 - вихідний день;

02.01.2013 - вихідний день;

03.01.2013 - повний робочий день;

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Незнаю як кому а мені товар прийшов вчасно... 29-го відправили заказ, а вже 31 в 14.00 прийшла смс що можна забирати посилку, а так як була підготовка до НР і я зазделегіть був вичитав на їхньому сайті графік роботи то я прекрасно розумів, що посилку забератиму 3-го числа. Тому я собі спокійно з ранку прийшов на роботу.. відмітився і пішов забирати свою посилочку))) а так як черг не було то чекати майже не прийшлося)))) Хоча той факт, що трекинг на сайті не працює то є така фігня, якщо не помиляюся то тижня вже 2 напевно і свою посилку ну ніяк не відслідкуєш :(

Змінено користувачем Ruslyk
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо врахувати що 31 був не повний робочий день в них до 16.

Потім 2 вихідних і тільки 3-тє число робочий то можна все зрозуміти.

З сайту нової пошти

Увага! Графік роботи компанії у святкові дні:

29.12.2012 - повний робочий день;

30.12.2012 - робочий день по графіку суботи;

31.12.2012 - видача та прийом вантажу до 16:00; - в Луцьку мені повідомили що пошта прийшла на відділення. І на районному відділенні теж таке сказали. Але не забирали, хай люди йдуть раніше додому і готуються до свята. Погодили що третього заберемо

01.01.2013 - вихідний день;

02.01.2013 - вихідний день;

03.01.2013 - повний робочий день; - прийшли - нема. сказали після обіду буде

04.01.2013 - повний робочий день. До обіду пошти ще немає. Після обіду представник поза зоною. Чекаємо далі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

А вот это уже начинает раздражать:

444.jpg

Сегодня уже 18-е, а тут с неделю мне одно и то же показывают.

Конечно, главное, чтобы грузы вовремя приходили. Но несолидно как-то, то работает сайт, то нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

теж вчора вже прийшла смс "вам прийшов вантаж", а на сайті "прямує в місто одержувача"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене більшість посилок пише що взагалі такого номеру немає. Всім отримувачам рекомендую взнавати по телефону в своєму місті або СМС, яке правда не завжди може прийти.

Недавно була історія.

Відправляв 2 посилки.

Одна йшла скажем в Київ. номер закінчувався на 599. За доставку оплачено 15 грн.

Інша йшла в Одесу, номер закінчувався на 600. За доставку оплачено 19 грн.

Декларації заповнювались від руки стажером.

Так от. Людина яка мала отримати посилку в Одесі під номером 600 отримує по СМС, яке прийшло посилку під номером 599. Так що цікаво отримує свій же вантаж і платить 19 грн за доставку яка вже була оплачена.

А людина яка мала отримати в Києві посилку під номером 599 отримує посилку під номером.(барабанная дробь).....598.

І також отримує свій товар. Правда тут за доставку ніц не платить.

Во замутили щось там. Виходить чувак на новій заблудився в 2-х посилках.

Я пішов на нову розказав що до чого. Кажу мені на все пофіг, головне що люди отримали саме свій товар, а не чужий, але мені верніть 19 грн, а то з мене їх вимагають, а яїх вже платив що видно з накладної 600.

Той хто віддавав 19 грн був в тіхом шокє. І сам дивувався що за хня.

Головне що люди отримали саме свій товар і що повернули мені гроші. Але всеодно неприємно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Була інша ситуація. Відправляли палету 204, правда вага була 320 кг десь (згідно даних з офф сайту дозволяється до 500, аби площа була не більше 0.49).

Приїхали, відправили, нам дали декларацію, все норм. Через три тижні приностять акти там увага... стоїть дві палети 408 і 204 і дві декларації о_О

Виясняється, що вантажники грузили палету і палета їм виявилась "заважка" і вони вирішили переважити і поставити 408 (повторюсь на 204 можна грузити до 500 кг), і виписали зовсім іншу декларацію. До відома не поставили ні нас, ні отримувача. Отримувач весь час дзвонив на НП в своєму місті казав номер декларації, а йому казали, що таких номер ще не приїхав, хоча вантаж собі благополучно лежав просто по іншому номеру.

В результаті таких маніпуляцій співробітників НП, замість 600 грн які ми мали заплатити за перевезення, нам хотіли влупити біля 1000 за 204 + 1400 за 408 десь. Такі великі суми накапали за зберігання.

Нормальний такий бізнес. Ситуація розрулилась тільки після звернення до директора Луцького відділення НП.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проблеми описані у двох постах вище систематичні, бо й в мене номер декларації гуляв на +-1 і вартість доставки завищували доплюсовуючи палети взяті незвідки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відношення до вантажу залишає бажати кращого. Забирав з дружиною її посилку косметики, по коробці добряче потоптались, або поставили щось дуже тяжке, від тиску вистрілили корки на пляшці шампуню і ще одній з якоюсь фігньою. в результаті все витікло і замастило решту товару. Все було чемно застраховано на повну вартість, порахували суму збитку, склали акт. Про результат ніхто не повідомив поки самі не почали смикати, в результаті погнали на 1-е відділення на Карбишева за компенсацією, погодили на відшкодування лише 35%. на питання WTF ніхто нічого внятного не сказав, сказали звонити до юриста в Київ, за пів години так по вказаному номеру і не дозвонились, думаю оформляти скаргу і відправляти листом, сума не така вже й велика, але ж обідно, позиціонують себе перевізником №1 нехай і сервіс надають №1.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Була в мене також дуже цікава ситуація з НП:

Відправляв я вантаж у місто Луганськ із зворотньою доставкою, вантаж прибув у місто отримувача, отримувач забрав вантаж і відправив мені зворотню доставку сказавши № накладної. Після того, як зворотня доставка появилась у Луцьку ( на сайті так сказало), я передзвонив на склад і запитав чи прибув мій вантаж. Оператор сказав, що цей номер декларації зовсім не на моє прізвище і сказав що мій вантаж ще досі не забраний і очікується на складі в місті отримувача. Я ще раз звязався з отримувачем і вантаж він забрав. Знову зв*язавшись з оператором і після годиної розмови вони визнали свою помилку і мені вдалось забрати звороню доставку лише із-за того, що я зберіг накладну відправлення вантажу. Виявилось, що при відправці вантажу в мою накладну вони вписали правильні дані, но дані з якими поїхав мій вантаж були зовсім іншими. Після того, як я забрав зворотню доставку у тій накладній з моїх даних було лише місто, а сума у зворотній доставці були не маленька.

Після даного випадку я зберігаю всі накладні з НП.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З приводу декларацій, рекомендвав би формувати їх самому на сайті, а на відділені просто віддавати вже готові, і швидше, і точно знаєте, що правильно заповнили, + бонуси капають))))

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відстежити вантаж в них на сайті працює?воджу номер накладної,пише не вірний чи не існує,щось в цьому дусі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відстежити вантаж в них на сайті працює?

працює через раз... краще зателефонувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відстежити вантаж в них на сайті працює?воджу номер накладної,пише не вірний чи не існує,щось в цьому дусі

Не-а, не фурычит

У меня, вообще, загадочная история. Отправила груз еще 10-го с обратной доставкой. Сначала неделю ничего, потом числа с 18-го появилась информация, что еще в пути с расчетным числом 15-го. Фиг с тем сайтом. 21-го звоню клиенту, он говорит, что еще не пришло и обещают после 24-го. Как получит, позвонит.

Но через часок, буквально, приходит смс от НП, что на мое имя что-то прибыло от этого клиента. Причем, отправление датировано 16-м. Вчера, 23-го, заглядываю ради смеха на сайт. Там информация, что получено и отправлено... 16-го числа... Тут еще и клиент позвонил, что получил и отправил, все ок.

Я бегу на 2-е отделение разбираться, не получится ли мне платить за сохранение, когда возвратка, таки, фактически придет, ведь даты задним числом стоят. А мне там молча выдают мою доставочку, целехонькую, без всяких вопросов.

Может история выглядит путанно, но все так, буквально, и было. Я так и не пойму, что это было... Почему я получила отправку в тот же день, когда мне ее выслали?(а если верить смс-ке, то она получена на два раньше) А туда посылка шла две недели...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз в них частенько сервіс відстеження вантажу глючить - на сайті пише що він ще в дорозі - а насправді він уже на складі.

Також, як тільки вантаж відправили - то деякий час, номер декларації - "невірний"

Змінено користувачем flashmax
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз в них частенько сервіс відстеження вантажу глючить - на сайті пише що він ще в дорозі - а насправді він уже на складі.

Також, як тільки вантаж відправили - то деякий час, номер декларації - "невірний"

К такому порядку я привыкла. Не удивляюсь. Но как может клиент за Новой Почтой не успевать? Парадокс. :)

Но жалоб у меня, пока, нет. Все и всё получают, как ни странно, порой.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але як мені здається працювати (надавати послуги) без книги скарг вони не мають права.

Авжеш немаю...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почали записувати ІМЕІ, серійні номера і т.п., що тільки вітається!!!

Відправляю інколи речі дорожчі 8000грн наложеним плетежем.

Зараз потрібно надати чек на товар... Тобто якщо я нумізмат, то я в "дупі", адже оцінку провести може тільки експерт з ліцензією і коштує це відповідно. З іншої сторони я приношу старющий ноут з "левим" свіжим чеком від підприємця і продаю НП за 2штуки баксів.... Якось криво це все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вже вроді пише ,що вантаж прямує,хотя в понеділок відправив,а в четвер тільки інфа появилася.таааа,неважно,головне щоб цілий дойгов

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз потрібно надати чек на товар... Тобто якщо я нумізмат, то я в "дупі", адже оцінку провести може тільки експерт з ліцензією і коштує це відповідно. З іншої сторони я приношу старющий ноут з "левим" свіжим чеком від підприємця і продаю НП за 2штуки баксів.... Якось криво це все.

А детальніше можна? Чим це передбачено? До яких категорій відправок стосується?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Один загон з яким стикаюсь: Приходиш в 16.00 (товар їде на центральний склад об 17.00 по регламенту), а мені заявляють, що посилка поїде вже завтра бо машина вже сьогодні була))) Ну якщо їх напрягаєш, типу я ж розраховува і т.д. і т.п. то викликають машину ще раз, тому постійно уточняю, чи відправиться посилка сьогодні)))

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відправляв Аліенваре клієнту в Харків, ціна, відповідно, набагато більше over9000 :0159:

Глава відділення після озвучення ціни і квадратних очей, одразу давай чек чи накладну з магазина на ноут. В мене звичайно таких бумаг немає.... На розетці така ж байда від 20к тільки база, але звичайно їх це не цікавить...

Виявляється рішення приймає сам клєрк НП. Мабуть їх там дибуть за це, і вся відповідальність звалена на них же. А взагалі треба зайти і хай гл. менеджер пояснить, що і як в них, бо мені толком не пояснили.

Мені ж головне щоб тільки довезли і не копали його, за що вони беруть нормальні гроші, а послугу некопання від них добитись дуже важко.

З іншої сторони нехороша людина приносить dell studio 1537 (2008року) з чеком 2 місяці взад його друга, новенький зовні але утоплений/побитий/т.п., який працює пару хв, акурат для перевірки і ставить неадекватну ціну сучасної системи. Дівча відправляє, бо для неї це гарненький ноутік і як наслідок мій сообщнік, відкривши і перевіряючи коробку кричить що його намочили/побили/т.п.

Вот схемка на колінці за 3хв...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Songoku, едва ли. на то у них юридический отдел имеется, который в случае такой "схемки на коленке" тоже в долю брать прийдется

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для цього треба мати кадри на місці. А в них по місцях як в Макдональдсі. Краще б спеців тримали і платили їм нормально, а то був за кулісами і наблюдав як розгружають, після того пакую все так, щоб була цілою наперекір всьому

Я запропонував грубу схему, оскільки "мозгі" по аферному не працюють. А те що хлопці підняли планку над іншими ТП, так це да, але ж напів дороги закинули....

А якщо клієнтами копатися, то доля така ж як в WOG, Київстар і т.п.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Доброго Всім))) Люди допомжіть будь-ласка хто може звичайно, от шо шо а вже в новій пошті сама паршива на мій погляд Програма лояльності, простим людям вона можна сказати недоступна, Народ хто часто выдправляэ, чи маэ знайомих людей якы роблять багато відправок але не користуються програмою лояльності.......прошу сильно не "пинать" мене, нікого не хотів образити!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...