Перейти до змісту

Foxik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Наприкінці грудня 2014 року мені зателефонували з номера 0567673286 і, представившись працівником корпоративного відділу ПриватБанку, витягли з мене інформацію про реквізити моїх платіжних карток (як сказали - для ідентифікації клієнта і підключення послуги отримання платежів від юридичних осіб). Підтвердивши запити, що надійшли на мій мобільний телефон у вигляді смс-повідомлень з номера 10060 від банку, я позбулася крупної суми з обох моїх карток. Причому будь-яких підозр про те, що це телефонують не з банку у мене не виникало, оскільки хлопець на іншому кінці дроту розмовляв професійно та впевнено.

Коли прийшли смс про зняття коштів, відразу зв'язалась з банком. Попросила заблокувати платежі, повернути гроші. Проте банк виявляється нічого ніколи не повертає. Я заблокувала картки, звернулась в міліцію, порушили кримінальну справу та я почала власне розслідування. Виписки по рахунках показали що гроші пішли в нікуди. Дуже дивно, отже, якщо ви щось перерахували кудись помилково, то ПриватБанк вам поверне лише дулю. До речі, кредитний ліміт банк мені підвищував без моєї згоди і навіть не перевіряючи мої доходи. Мою кредитоспроможність ПриватБанк висмоктав з пальця. Та це не все. Не дивлячись на те, що я встановила сама собі ліміт по операціях в інтернеті до 2тис.грн., бо більше мені й не треба, *овнобанк все одно провів шахрайські перекази, які перевищили цей ліміт. І як після цього вірити ПриватБанку? І зараз банк говорить, що я маю все оплачувати по кредитці.

Самостійно вияснила, що кошти мої пішли через систему платежів "портмоне" на картку ощадбанку. З портмоне отримали IP адреси, видає їх Інтертелеком. Телефон з якого дзвонив псевдобанк теж Інтертелеком. А найцікавіше, що зареєстрований він на жительку Лугандону, а саме м.Луганськ вул.Жукова 13/61. Дівка 1993 року народження, учасниця сепаратів. Знайшла я її в соцмережах, навіть вдалось з нею поспілкуватись по телефону. Вона сама підтвердила що особисто оформила цей номер в червні 2014р. для друзів, які живуть у Луганську.

Знайшла я в інтернеті багато обдурених людей, з різних міст, і всі пов'язані з Приватбанком. Сам працівник служби безпеки цього банку сказав, що таких людей до 10 чоловік в день звертаються із заявами. Чому ж *овнобанк виставляє на всіх своїх відділенняї флаєрочки КОПІЛКА, ДЕПОЗИТИ, ПЕНСІЙНИЙ ВКЛАД,АВТО В КРЕДИТ,КОМУНАЛКА і всяку таку фігню, а флаєрок про те як з його клієнтів вже здерто сотні тисяч гривень і як цього іншим уникнути, Олександр Дубілет не хоче друкувати.

Крім того списалась з постраждалою з Дніпропетровська, вона в декретній відпустці, працювала касиром в ПриватБанку. В неї з кредитки вкрали 8тис. без дзвінків, без банкоматів, тобто нікому нічого не розголошуючи вона стала жертвою шахраїв. Таке враження, що банку вигідно заганяти людей в кабалу, потім витрушувати з них все що можна. І куди дивиться СБУ, мовчу вже про міліцію, якщо шахраї з Лугандона качають з людей гроші на фінансування війни. А ПриватБанк ще й цьому сприяє.

Прошу відгуків не байдужих або схожим чином постраждалих для вироблення подальшого плану дій для боротьби з цим беззаконням.

  • Відповідей 224
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Раніше крали з карток і без Луганська. Друге діло, що саме цей регіон очевидно пожвавив свою активність останнім часом.

Опубліковано

Foxik, що повідомляли крім номера карти, тільки чесно.

дату та св-код, знаю що дурна, але була впевнена що розмовляла не з третьою особою а з приватом

Опубліковано

Співчуваю звичайно, але той самий Приватбанк і не тільки він постійно наголошує - не повідомляйте свої реквізити (номер картки, ПІБ і т.п.) по телефону в жодному разі... Ви ж, надали всі реквізити для того щоб зняли гроші з картки, як не сумно, але в даному випадку Ви Приватбанку нічого не доведете, тобто - не доведете що це не Ви переказували гроші.

Опубліковано

Не розумію як пов'язане шахрайство із "флаєрочками КОПІЛКА, ДЕПОЗИТИ, ПЕНСІЙНИЙ ВКЛАД,АВТО В КРЕДИТ,КОМУНАЛКА і всяку таку фігню". погугливши лише по номеру з якого подзвонили бачимо бааааааагато відгуків про шахрайство із цього номеру. далі вже діло рук шахраїв, діло до якого банк не має. такі випадки описані в цій і в цій темах. Почитайте, багато таких історій побачите...

Банк можна звинуватити лише в одному - збільшенні ліміту на оплати в інтернеті. Це звичайно проблемка, але не факт що ви всі дані для зміни і кредитного ліміту і ліміту оплати в інтернеті шахраям не сказали самі... тут вже не допоможеш і не посудишся.

Опубліковано

Foxik, що повідомляли крім номера карти, тільки чесно.

дату та св-код, знаю що дурна, але була впевнена що розмовляла не з третьою особою а з приватом

nk9c.jpg

Опубліковано

ТС, мені прикро, що у Вас сталась така ситуація, однак, якщо Ви впевнені в неправоті банку - судіться з ним, якщо ні, то видаліть тему.

Вона далеко не нова навіть з прив'язкою родзинки - Лугандонії.

Опубліковано

Щось таких тем, все більше та більше. :(

Все так, пожинаємо ранні плоди людської безграмотності та довірливості... І кількість таких шахрайств і далі буде рости, бо:

1. Легко відкрити рахунок в банку. Банки ледь не силою затягують нових клієнтів у свої відділення. Як наслідок - чисто формальна перевірка особи, що відкриває рахунок (чим і користуються шахраї відкриваючи рахунки на липові паспорти ітд.)

2. Легко купити сім карту. Із якої потім дзвонити і розводити людей, і яку потім легко викинути.

3. Наївність людей, на жаль...

4. Недосконалість/відсутність чіткої і зрозумілої схеми роботи правохоронних органів і банків у випадку шахрайства.

Опубліковано

Не бачу підстав в чомусь звинувачувати банк. Його представники постійно наголошують на тому, що інфу по картах ні в якому разі нікому, навіть представникам того ж банку, розголошувати не треба. Винні виключно ті, хто не читає інфу про шахраїв і не вміє користуватись своїми ж картами.

Опубліковано

Якщо ви правда встановлювати ліміт, так його куя його банк не активував, колись прівєт банк предзвонював коли щось через інет платиш, тимпаче ви встановили ліміт, максимум що злямзити могли це 2000 грн.

Я думаю можна написати заяву в прокуратуру мотивуючи це тим, що може якийсь співробітник був в зговорі з шахраєм, тому що наприклад щоб зняти суму треба хоть знати що там на карті реальо є, або нема, це можна тільки дізнатись "читнувши" їхню базу, тому якщо банк відмовиться від розслідування можна сказати що банк в зговорі з шахраями - я не юрист але щось тіпа цього.

Опубліковано

на жаль, багато таких історый вже було,

і єдина провина (як і перевага) приватбанку, це те що в нього є приват 24,

а так в принципі були б у іншому банку, могла б бути аналогічна ситуація.

тому якщо банк відмовиться від розслідування можна сказати що банк в зговорі з шахраями - я не юрист але щось тіпа цього.

а якщо тс надала інформацію, для входу в приват 24 і там змінили ліміт, то вини банку нема.

Опубліковано

Заяву писати можна, але під час того вияснення більше нервів і часу витратиш.

Моя дівчина написала заяву в відділення в Локачі, бо зникали гроші з картки.

То той "слідчий чи ято там був" казав потім що то вона сама ті гроші перекинула кудись, бо грає в інтернет ігри. Або що рахунок собі поповнювали.

Нічого з того не вийшло...Сервіс нульовий, то ще й винними роблять

Опубліковано

Співчуваю, у друга теж схожа ситуація була. Тільки нам вдалося вичислити наступні дані: номер телефону з якого телефонували, особистий номер тел., номер картки на яку потім ті гроші потрапили, адоесу проживання шахрая, його ПІП. Шахрайські дії були зафіксовані в аудіозаписі та відображається в приват24. З цими всіма даними звернулись до міліції, там поямо сказали, запийте водою ваші гроші, ви не перші та не останні. Така от фігня.

Пи.Си. шахрай з Одеси.

Опубліковано

я не є фанатом ПБ але дуже сумніваюсь що вони "це" спеціально і систематично роблять

людський фактор

З цими всіма даними звернулись до міліції, там поямо сказали, запийте водою ваші гроші...

аудіозапис є?

Опубліковано

я не є фанатом ПБ але дуже сумніваюсь що вони "це" спеціально і систематично роблять

людський фактор

З цими всіма даними звернулись до міліції, там поямо сказали, запийте водою ваші гроші...

аудіозапис є?

Можливо, то осінню було, на телефоні диктофоном скористались. Треба колегу питати.

А що, ви можете щось змінити?

Опубліковано

угу... саме так

а) дай грошей в кредит мій любий Приватбанк :)

б) я тупанула і подарувала гроші комусь – то все клятий гавнобанк винен, то він мене розвів на кредитку і вкрав гроші...

послідовно як завжди...

Опубліковано

Не думаю що у інших банках більше захисту чи менше шахрайств (в співвідношенні шахрайств на кількість карток, ПБ він же у на лідєр).

3. Наївність людей, на жаль...

і часто - жадібність...

І постійна надія на ''халяву''...

Опубліковано

Якби наша міліція хоть трохи більше цим займалась - то може вже розводу було б меньше.

Але є один нюанс - на зоні сидять з телефонами та інтернетом.

Так що поки що живем в Україні.

Опубліковано
Foxik, що повідомляли крім номера карти, тільки чесно.
дату та св-код, знаю що дурна, але була впевнена що розмовляла не з третьою особою а з приватом
nk9c.jpg

мені згадався пункт з правил приватбанку: "нікому не передавайте дані своїх карт та SMS стороннім особам, навіть працівникам банку (!)" при цьому коли я сиджу у відділенні, і оформляю карту в мене працівники банку запитують коди-паролі з SMS…

Опубліковано

Банк "Прівєт" лідер поки до тих пір поки нема конкурентів тіпа, і він лідер тільки по мікроплатежам, установи які себе поважають там не тримають рахунки з великими грошима.

Опубліковано

Не бачу підстав в чомусь звинувачувати банк. Його представники постійно наголошують на тому, що інфу по картах ні в якому разі нікому, навіть представникам того ж банку, розголошувати не треба. Винні виключно ті, хто не читає інфу про шахраїв і не вміє користуватись своїми ж картами.

Згідний з цим, коли брав довідку - номер свого рахунку з Приватбанка для повернення коштів з Аукро, то навіть у довідці були вказані лише останні цифри рахунку, як пояснила працівник банку, банк не має право розголошувати дані клієнтів.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...