Peter Weger Опубліковано 25 Липня, 2014 в 12:19 #476 Опубліковано 25 Липня, 2014 в 12:19 В 25.07.2014 в 09:32, Barugan сказав: замість 15-ки Богдан, їздять 15-ки тролейбуси, бачив оці що привезли на маршруті.... проїзд 1.25грнОдин з цих тролейбусів десь о 12.30 стояв поломаний навпроти ВНУ :-)
TFA Опубліковано 25 Липня, 2014 в 16:47 #477 Опубліковано 25 Липня, 2014 в 16:47 Біля Там-Тама стояв один, не йшов на хід... Ще треба з ними розібратися, налагодити, звикнути до них...
laser Опубліковано 26 Липня, 2014 в 14:23 #478 Опубліковано 26 Липня, 2014 в 14:23 цікаво на скільки вигідніше брати б\у з польщі ніж нові у нас?
MACCEN Опубліковано 26 Липня, 2014 в 14:33 #479 Опубліковано 26 Липня, 2014 в 14:33 те, що роблять в нас, по типу Богданів та іншу лабуду взагалі не вигідно купувати, бо це не для людей придумано, а для скотів, зимою холодно, літом жарєнь, і думаєш розвалиться сьогодні той Богдан чи завтра.
laser Опубліковано 26 Липня, 2014 в 14:38 #480 Опубліковано 26 Липня, 2014 в 14:38 згоден. зате автозавод працював би, і студенти могли б заробити якусь штуку гривень в місяць
justice777 Опубліковано 26 Липня, 2014 в 17:47 #481 Опубліковано 26 Липня, 2014 в 17:47 В 26.07.2014 в 14:33, MACCEN сказав: те, що роблять в нас, по типу Богданів та іншу лабуду взагалі не вигідно купувати, бо це не для людей придумано, а для скотів, зимою холодно, літом жарєнь, і думаєш розвалиться сьогодні той Богдан чи завтра.В Луцьку нові Богдани не їздять. Зате їх багато в Києві, є також в Любліні. Це абсолютно інші моделі.
Yuraul Опубліковано 27 Липня, 2014 в 21:22 #482 Опубліковано 27 Липня, 2014 в 21:22 Цитата цікаво на скільки вигідніше брати б\у з польщі ніж нові у нас?Якщо ще не знайшов відповіді на свої питання вище у темі, то приблизно так: новий біля 2 млн. грн., а один такий поляк - близько 100 000 грн.А ідентика на тролейбусах мені дуже подобається. Цікаво, хто таке придумав і чи воно має якийсь офіційний статус? 1
HWman Опубліковано 27 Липня, 2014 в 22:13 #483 Опубліковано 27 Липня, 2014 в 22:13 Цитата Якщо ще не знайшов відповіді на свої питання вище у темі, то приблизно так: новий біля 2 млн. грн., а один такий поляк - близько 100 000 грн...Мда... залізний аргумент.Цікаво а скільки вартує старий добрий ЗІУ з вічно гудучим мотор-генератором? 1 1
Frooom Опубліковано 28 Липня, 2014 в 14:19 #484 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 14:19 на мою думку, тролейбуси - то значний +, і потрібно лише трохи часу, щоб люди звикли до "нових 15", а щодо сорому їздити на тролейбусах, то це глупо...думаю з віком мине. Єдине, вони зупиняються на тролейбусних чи на всіх зупинках? 1
Lisovic Опубліковано 28 Липня, 2014 в 15:17 #486 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 15:17 Я думаю народу мало їздить через те що ще не звикли, в нас раніш ніколи не співпадали номера маршруток і рогатих, а зараз це вносить трохи путаницю, народ по звичці чекає маршрутку а приїжджає рогатий.Я навпаки після подорожчання пересів на тролейбуси, раніше 15 було зручно їхати і вартувала вона геть трішки більше.
laser Опубліковано 28 Липня, 2014 в 15:23 #487 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 15:23 ну я в траліках не їжджу не через комплекси, а по наступним причинам:— рідше і повільніше їздять— у них їздить куча людей з якими мені неприємно їздити а інколи навіть і небезпечно (в напрямку тубдиспансера, або карманніків багато) 1
justice777 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 16:21 #488 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 16:21 Карманникам простіше працювати в маршрутках - більш платоспроможний контингент, в час пік щільніше людини один до одного стоять.Рідше їздять - над цим депо працює. Сподіваюсь, буде чіткий інтервал руху.Повільніше їздять - не завжди правда. В неділю біля РАГСу сів в маршрутку 9, відразу за 9-кою на зупинку під'їхав тролейбус 15. Через зупинку - обігнав, до ЦУМу маршрутка не перегнала тролейбус, далі в них були різні маршрути.
ursa Опубліковано 28 Липня, 2014 в 17:42 #489 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 17:42 В 28.07.2014 в 14:15, Barugan сказав: молодь не їздить через комплекси (соромляться їхати траліком, ждуть маршрутку) Кто ж ей доктор, этой закомплексованной яблоками молодёжи? В 28.07.2014 в 14:15, Barugan сказав: з цього всього радіють власники маршруток, до їх карманів потекла виручка. ото ж про кого *позаботІлІсЬ* керівники? думаю все очевидно, як білий день. Да вот как раз прозаботились о том, чтобы у людей логическое мышление включилось В 28.07.2014 в 14:19, Frooom сказав: а щодо сорому їздити на тролейбусах, то це глупо... Я бы сказал - тупо... Тупо не пользоваться возможностью доехать вдвое дешевле В 28.07.2014 в 15:17, Lisovic сказав: Я думаю народу мало їздить через те що ще не звикли, в нас раніш ніколи не співпадали номера маршруток і рогатих, а зараз це вносить трохи путаницю, народ по звичці чекає маршрутку а приїжджає рогатий. Привыкнут Это ж удобно. Увидел номер - вошёл в него, и какая разница, что рога сверху? В 28.07.2014 в 15:23, laser сказав: ну я в траліках не їжджу не через комплекси, а по наступним причинам: — рідше і повільніше їздять — у них їздить куча людей з якими мені неприємно їздити а інколи навіть і небезпечно (в напрямку тубдиспансера, або карманніків багато) Среднестатистический троллейбуc едет со скоростью маршрутки, а часто и быстрее Неприятно, небезопасно... c`est la vie
nickel Опубліковано 28 Липня, 2014 в 18:31 #490 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 18:31 В 28.07.2014 в 15:23, laser сказав: ну я в траліках не їжджу не через комплекси, а по наступним причинам:— рідше і повільніше їздять— у них їздить куча людей з якими мені неприємно їздити а інколи навіть і небезпечно (в напрямку тубдиспансера, або карманніків багато)Одне питання:Думаєш туберкульозники не їздять маршрутками? 1
laser Опубліковано 28 Липня, 2014 в 18:50 #491 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 18:50 Звичайно їздять.Не хотів цього казати, аби нікого не образити, але тенденція така, що траликами їздять студенти, пільговики і найбільш бідніші люди. Друга половина людей в силу різних обставин або з села з неприємним запахом, або хворі туберкульозники.Я навмисно на це звернув увагу, так як сам колись їхав з політеха додому і до мене підсів якийсь мужик який добряче кашляв. Як я не закривався від нього але підхватив грип, причому з ускладненнями.В маршрутці мене ще ніразу не обкрадали, а в траликах уже 2 рази давав по руках карманникам і ще не менше разів бачив збоку як вони працювали.А взагалі я стараюсь заміщати громадський транспорт велосипедом та власним авто. 1
BARAKUDA Опубліковано 28 Липня, 2014 в 18:57 #492 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 18:57 А куди "Богдани" з маршруту поділи ?
Arden Опубліковано 28 Липня, 2014 в 19:19 #493 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 19:19 Гарні тролейбуси, білі з зеленими листочками, їздять. Радують око. Ще б інші пофарбували.
vetalforever Опубліковано 29 Липня, 2014 в 06:31 #494 Опубліковано 29 Липня, 2014 в 06:31 Знову стоять. Невже все так погано?
lilechka Опубліковано 29 Липня, 2014 в 06:36 #495 Опубліковано 29 Липня, 2014 в 06:36 Якась поломка на електролінії. Бачила, що працює бригада
nickel Опубліковано 29 Липня, 2014 в 13:29 #496 Опубліковано 29 Липня, 2014 в 13:29 В 28.07.2014 в 18:50, laser сказав: Звичайно їздять. Не хотів цього казати, аби нікого не образити, але тенденція така, що траликами їздять студенти, пільговики і найбільш бідніші люди. Друга половина людей в силу різних обставин або з села з неприємним запахом, або хворі туберкульозники. Я навмисно на це звернув увагу, так як сам колись їхав з політеха додому і до мене підсів якийсь мужик який добряче кашляв. Як я не закривався від нього але підхватив грип, причому з ускладненнями. То ти від туберкульозника грипом заразився? 2 1
laser Опубліковано 29 Липня, 2014 в 15:43 #497 Опубліковано 29 Липня, 2014 в 15:43 В 29.07.2014 в 13:29, nickel сказав: То ти від туберкульозника грипом заразився?не валяй дурачка.я такого не казав. я писав, що підсіла людина, яка кашляла. чим вона хворіла - це питання не до мене.а враховуючи те, хто і куди їздять - я сказав що можна підхопити.
nickel Опубліковано 29 Липня, 2014 в 15:48 #498 Опубліковано 29 Липня, 2014 в 15:48 (змінено) В 29.07.2014 в 15:43, laser сказав: не валяй дурачка.я такого не казав. я писав, що підсіла людина, яка кашляла. чим вона хворіла - це питання не до мене.а враховуючи те, хто і куди їздять - я сказав що можна підхопити.То я тебе вірно зрозумів: в маршрутках люди не кашляють?І до чого тоді туберкульозники були? Змінено 29 Липня, 2014 в 15:51 користувачем nickel 1
Yuraul Опубліковано 29 Липня, 2014 в 16:24 #499 Опубліковано 29 Липня, 2014 в 16:24 На днях теж їхав 15-кою ввечері, уже темнувато було. Підсіла компанія два хлопці, дві дівчини. Теж ржали згадували, коли хто в останнє тролейбусом їхав. Що ж я можу сказати, звісно в хлопців мізків нема, я їхав і кайфував від нормального транспорту, і позаду так мило поклацували ті релюхи, чи що там перемикає передачі у тролейбусі; а їм, певне, кайфовіше їхати в роздовбаній незручній тісній маршрутці, від писку гальм якої вибухає мозок, водій палить розмовляючи по телефону і слухає свій шансон. Але все ж таки, до чого довели народ: престиж найоптимальнішого, найзручнішого та найекологічнішого (я маю на увазі безпосередньо для міста) на таких машрутах транспорту на нулі. Не сперечатимусь — контингент у наших тролейбусах їздить специфічний, багато найбідніших верств і пенсіонерів. Та й кондуктори часом не надто приємні. Але думка про те, що там найбільше карманників і туберкульозників — хибна. Кого там грабувати, якщо їздять лише пенсіонери?На рахунок повільної їзди, теж є про що посперечатись. Але на рахунок цього, коли їхав, виникла одна думка: відчувається ж, що тролейбус може їхати швидше, розганяється нормально, а потім просто водій відпускає педаль і котиться накатом. Окрім того колись мав щастя їхати у тролейбусі з молодим водієм, який, певне, вирішив попіжонити перед дівчиною (стояла поряд) і так газонув через міст на Ковельській, що я думав, той тролейбус прямо там і розвалиться, я тоді вперше дізнався, що тролейбуси можуть так швидко їздити. То чому так, хто знає? Графік? Специфіка їзди машини? Економія електроенергії?Ви ж розумієте, що електродвигун, в принципі, вставляє бензиновий у певних межах при бажанні?П. С. До речі, колись кондуктором працювала гарненька дівчина з такою майже готичною зовнішністю. Власне, приємно було їхати і спостерігати за її роботою. Заради того варто було проїхатись тролейбусом. 1
Ko3bMa Опубліковано 29 Липня, 2014 в 16:26 #500 Опубліковано 29 Липня, 2014 в 16:26 Головне не швидко, головне - по графіку 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти