Ruslyk Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 09:36 #901 Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 09:36 @SunSeth Буквально вчора забирав посилку з НП міжнародну. Так от доставка мала бути додому а в результаті було написано "автоматично змінений адрес" (обнагліли с**кі) ніякої смс про те, що посилка прийшла не було, в вайбер в тому ж числі. Просто прийшов на центральне відділення сказав трек і, що це міжнародка. Сервіс НП останнім часом все гірший і гірший... ІМХО
SunSeth Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 09:38 #902 Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 09:38 1 minute ago, Ruslyk said: в результаті було написано "автоматично змінений адрес" Де було написано?
Ruslyk Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 09:41 #903 Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 09:41 @SunSeth Вже безпосередньо на посилці. (НП переклеїла після таможки). Бо коли на таможні було то чітко писало, що доставка кур'єром.
laser Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 10:22 #904 Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 10:22 кур'єри, то анріал. хіба в рекомендованих (з нормальними трек-номерами) і в DHL, міст-експрес. те що пишуть сервіси по ведстеженню, часто досить умовні і стандартні поняття. вот якшо вже по правді, то було б цікаво чи є якісь законодавчі документи, які регламентують пересил закордонної пошти по Україні? як доказати що вона має бути доставлена особисто?
youman91 Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 19:55 #905 Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 19:55 Не знаю чи було в топіку, але розповім про свій гіркий досвід співпраці з Новою Поштою. Отже замовив я з Амазону товарів на н-ну суму через NP-Shipping. Амазон доставив на склад в США за два дні. Провалялась моя посилка там дні зо три і о чудо, відправилася в Україну (30.11). 02.12 товар в Україні (тобто два дні). Круто думаю. Ну словом до 07.12 все розмитнилося і статус змінився - "Передано на доставку замовнику". Згадуємо маршрут США-Україна зайняв 2-ва дні. Радості моєї не було меж, але після 07.12 все заглохло. Після н-ної кількості дзвінків на гарячу лінію, протягом останніх 9-ти днів, суттєво нічого не змінилося. Посилка і далі в Києві (хоч бери їдь сам забирай). Коли приїде не відомо (бо в них на терміналі 25000 посилок (типу вони доброчинна організація і мене має іпати їхня завантаженість)). Мораль цієї басні така. Йшов 19 день, а замовлення нема і нема. Нова Пошта відкусила шмат пирога, який не змогла проковтнути (тепер вони займаються доставкою і з Китаю також, замість Укр-Пошти). Тому поки що нікому не раджу замовляти з закордону через дану службу доставки.
ursa Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 12:47 #906 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 12:47 Для информации. Контакт-Центр "международки" поделился, что следующий "транш" забугорных посылок ожидается 26 декабря, т.е. доставка на отделения того, что сейчас по треку где-то зависло, начнётся через неделю.
ursa Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 12:53 #907 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 12:53 В 16.12.2016 at 21:55, youman91 сказал: Тому поки що нікому не раджу замовляти з закордону через дану службу доставки. Клиенты регулярно забирают на отделении Картерсы, ОшКоши и другие американские магазины - жалоб, чтобы не доехало, не слышал...
vaz75 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 12:53 #908 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 12:53 5 минут назад, ursa сказал: Для информации. Контакт-Центр "международки" поделился, что следующий "транш" забугорных посылок ожидается 26 декабря, т.е. доставка на отделения того, что сейчас по треку где-то зависло, начнётся через неделю. це чого це? Хіба вони, "транши", не щодня приходять?
ursa Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 12:56 #909 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 12:56 Выше писалось про 25000 посылок, которые надо обработать. Я так понимаю, что этим и занимаются, отгружая обработанные партиями.
Radek Wolunski Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 17:08 #910 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 17:08 Користуюсь послугами НП більше 2-х років, та останні пів року стараюсь користуватись іншими перевізниками по можливості. На НП постійний збій програми або взагалі не працює база. Те, що не приходить СМС, я вже не звертаю уваги. В Інтернеті замовив товар, коли прийшов його забирати, мені сказали, що виник збій і система забороняє мені його видавати. Чекав 30 хв поки вирішили цю проблему. Мені віддали товар, я заплатив гроші. Перед мною вже вкотре вибачилися, хоча розумію, що вини операторів в цьому немає. Новій пошті треба налагодити систему комп'ютерного обслуговування або змінити назву на "УКР ПОШТА" .
Такер Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 20:26 #911 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 20:26 3 часа назад, Radek Wolunski сказал: Те, що не приходить СМС, я вже не звертаю уваги. Думав, що це випадково мені останніх 2 рази забули прислати
flashmax Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 21:27 #912 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 21:27 у мене все гладко і смс і доставка користуюсь 1-2 рази на тиждень а ось з ціноутворенням - там непонятно що твориться: до мене коробочка 30грн, від мене така ж сама коробочка, у те саме місто 35
youman91 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 23:14 #913 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 23:14 10 часов назад, ursa сказал: Для информации. Контакт-Центр "международки" поделился, что следующий "транш" забугорных посылок ожидается 26 декабря, т.е. доставка на отделения того, что сейчас по треку где-то зависло, начнётся через неделю. 26 грудня дуже круто. Теж сьогодні отримав схожу інфу. А в рекламі все так яскраво "Доставка від 5 днів". 26 грудня моєму не отриманому замовленню - виповниться майже місяць. Не вважую термін доставки в 19 днів від Києва до Луцька - нормальним терміном. Як на мене це - далеко не нормально.
EXCLUSIVE Опубліковано 31 Березня, 2017 в 08:49 #914 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 08:49 В 22.03.2017 at 07:46, Назарка сказал: Цікавлюсь ситуацією. Якщо не добросовісний покупець не забрав посилку, а платити за доставку назад мені не вигідно ( товар коштує 50 грн, а доставка накладним 80грн...) посилку просто вилучать собі і все?) Потім мені не будуть нагадувати що ви не забрали посилку і т.д?) Така ж сама ситуація була...."не добросовісний покупець не забрав посилку, а платити за доставку назад мені не вигідно ( товар коштує 50 грн..." приходили смс та в вайбер повідомлення, що не з'явився отримувач, а через місяць нагадали що термін зберігання закінчився... От цікаво кому дісталось те що не забрав отримувач... ?)))
searcher Опубліковано 31 Березня, 2017 в 09:18 #915 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 09:18 34 хвилин тому, EXCLUSIVE сказано: Така ж сама ситуація була...."не добросовісний покупець не забрав посилку, а платити за доставку назад мені не вигідно ( товар коштує 50 грн..." приходили смс та в вайбер повідомлення, що не з'явився отримувач, а через місяць нагадали що термін зберігання закінчився... От цікаво кому дісталось те що не забрав отримувач... ?))) пішло в утиль
Гість rl72 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 09:19 #916 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 09:19 аналогічно. наложкою на 100 грн., покупець не забрав, оплата дороги туди й назад + зберігання явно дорожче 100 грн. кажуть, що утилізують. але як - хз
laser Опубліковано 31 Березня, 2017 в 10:03 #917 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 10:03 така сама ситуація. після того як не забрав пісюн посилку, вона автоматом стає на платне зберігання. скількись там гривень в день. і так 30 днів. далі через місяць вона передається на утилізацію. тобіш хтось розпаковує і забирає собі. ще якшо пісюн не забрав, і ще не підпадає під платне зберігання, то можна перенаправити на себе. а вже якшо на платному, то звіздєц там сума набігає. =(
Oli Опубліковано 31 Березня, 2017 в 11:04 #918 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 11:04 1 година тому, laser сказано: тобіш хтось розпаковує і забирає собі.
laser Опубліковано 31 Березня, 2017 в 11:15 #919 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 11:15 можна відправити віртуальну посилку з кукішом в середині і листочком з номером телефону, щоб передзвонили після утилізації і розповіли як воно, життя після смерті утилізації в кого більше грошей, то можна вкласти ЖПС трекер.
Dieselsmart Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 06:01 #920 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 06:01 19 часов назад, laser сказал: така сама ситуація. після того як не забрав пісюн посилку, вона автоматом стає на платне зберігання. скількись там гривень в день. і так 30 днів. далі через місяць вона передається на утилізацію. тобіш хтось розпаковує і забирає собі. ще якшо пісюн не забрав, і ще не підпадає під платне зберігання, то можна перенаправити на себе. а вже якшо на платному, то звіздєц там сума набігає. =( Так у продавця є на пошук нового клієнта три дні здається до початку платного зберігання, знаходиш і перенаправляєш, не вдалось значить в утиль. Ну а в ідеалі відправляти по предоплаті доставки в обидві сторони.
searcher Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 07:16 #921 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 07:16 1 година тому, Dieselsmart сказано: Так у продавця є на пошук нового клієнта три дні здається до початку платного зберігання, знаходиш і перенаправляєш, не вдалось значить в утиль. Ну а в ідеалі відправляти по предоплаті доставки в обидві сторони. Краше відправляти при 100% оплаті за товар, доставку оплачує покупець
laser Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 07:21 #922 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 07:21 Це для продавця краще, а для покупця може бути абсолютно неприйнятним.
milana Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 10:50 #923 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 10:50 Перший раз замовила посилку на Алі і доставка НП, до цього укрпошта була. Тому попитаю досвідчених. По треку посилка пройшла митницю: 24.03.2017 15:44:00 Доставлено в країну призначення Україна 24.03.2017 17:20:00 В процесі митного оформлення Україна 25.03.2017 08:00:44 Доставлено на митний термінал Україна 25.03.2017 12:00:21 Митне оформлення завершено Україна 25.03.2017 14:00:01 В сортувальному центрі Україна Посилці присвоєно якийсь додатковий номер, по ньому видає Маршрут: Київ - Луцьк Адреса доставки: Замовлено доставку до дверей Одержувача. Поточне місцезнаходження: Нова пошта очікує надходження від відправника От і власне питання. Де та посилка тиждень вештається і коли її чекати? В мене невеликий досвід замовлень з-за кордону, всі попередні посилки приходили Укрпоштою, і усі прийшли швидше, ніж ця НП. То такий кльовий сервіс у НП чи я щось не розумію?
laser Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:19 #924 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:19 Ждіть ххх днів. І привикайте до міжнародного сервісу нової пошти. Мої китайські посилки по китаю йдуть тиждень чи менше, а в україні нова пошта на митниці їх місяць мурижить і тиждень доставляє. Такі у них реалії. Взяли шмат, а проковтнути не змогли. Поки не поміняють шось в логістиці чи митниці краше не стане.
Deemon Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 18:29 #925 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 18:29 Митниця бува затримує і на 2 тижні, бо наприклад не вірять у задекларовану вартість, отримувач надсилає їм інвойси, звіряють, гадають, втикають, відпускають ... І це трапляється у інших кур'єрів, НП тут нічого не вирішує. Ну і позитивна новина, кабмін скасував норму про товари подвійного призначення, в двох словах камери-брелки можна купляти знов) https://gazeta.ua/articles/life/_uryad-skasuvav-normu-pro-tovari-podvijnogo-priznachennya/762955
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти