Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

@SunSeth  Буквально вчора забирав посилку з НП міжнародну. Так от доставка мала бути додому а в результаті було написано "автоматично змінений адрес" (обнагліли с**кі) ніякої смс про те, що посилка прийшла не було, в вайбер в тому ж числі. Просто прийшов на центральне відділення сказав трек і, що це міжнародка.

Сервіс НП останнім часом все гірший і гірший... ІМХО

Опубліковано

@SunSeth Вже безпосередньо на посилці. (НП переклеїла після таможки). Бо коли на таможні було то чітко писало, що доставка кур'єром.

Опубліковано

кур'єри, то анріал. хіба в рекомендованих (з нормальними трек-номерами) і в DHL, міст-експрес.

те що пишуть сервіси по ведстеженню, часто досить умовні і стандартні поняття.

 

вот якшо вже по правді, то було б цікаво чи є якісь законодавчі документи, які регламентують пересил закордонної пошти по Україні?

як доказати що вона має бути доставлена особисто?

Опубліковано

Не знаю чи було в топіку, але розповім про свій гіркий досвід співпраці з Новою Поштою. Отже замовив я з Амазону товарів на н-ну суму через NP-Shipping. Амазон доставив на склад в США за два дні. Провалялась моя посилка там дні зо три і о чудо, відправилася в Україну (30.11). 02.12 товар в Україні (тобто два дні). Круто думаю. Ну словом до 07.12 все розмитнилося і статус змінився  - "Передано на доставку замовнику". Згадуємо маршрут США-Україна зайняв 2-ва дні. Радості моєї не було меж, але після 07.12 все заглохло. Після н-ної кількості дзвінків на гарячу лінію, протягом останніх 9-ти днів, суттєво нічого не змінилося. Посилка і далі в Києві (хоч бери їдь сам забирай). Коли приїде не відомо (бо в них на терміналі 25000 посилок (типу вони доброчинна організація і мене має іпати їхня завантаженість)).  Мораль цієї басні така. Йшов 19 день, а замовлення нема і нема. Нова Пошта відкусила шмат пирога, який не змогла проковтнути (тепер вони займаються доставкою і з Китаю також, замість Укр-Пошти). Тому поки що нікому не раджу замовляти з закордону через дану службу доставки.  

Опубліковано

Для информации.

Контакт-Центр "международки" поделился, что следующий "транш" забугорных посылок ожидается 26 декабря, т.е. доставка на отделения того, что сейчас по треку где-то зависло, начнётся через неделю.

Опубліковано
В 16.12.2016 at 21:55, youman91 сказал:

Тому поки що нікому не раджу замовляти з закордону через дану службу доставки.  

Клиенты регулярно забирают на отделении Картерсы, ОшКоши и другие американские магазины - жалоб, чтобы не доехало, не слышал...

Опубліковано
5 минут назад, ursa сказал:

Для информации.

Контакт-Центр "международки" поделился, что следующий "транш" забугорных посылок ожидается 26 декабря, т.е. доставка на отделения того, что сейчас по треку где-то зависло, начнётся через неделю.

це чого це? Хіба вони, "транши", не щодня приходять?

Опубліковано

Выше писалось про 25000 посылок, которые надо обработать.

Я так понимаю, что этим и занимаются, отгружая обработанные партиями.

Опубліковано

Користуюсь послугами НП більше 2-х років, та останні пів року стараюсь користуватись іншими перевізниками по можливості. На НП постійний збій програми або взагалі не працює база. Те, що не приходить СМС, я вже не звертаю уваги.                                                                                                                                                                          В Інтернеті замовив товар, коли прийшов його забирати, мені сказали, що виник збій і система забороняє мені його видавати. Чекав 30 хв поки вирішили цю проблему. Мені віддали товар, я заплатив гроші. Перед мною  вже вкотре вибачилися, хоча розумію, що вини операторів в цьому немає. Новій пошті треба налагодити систему комп'ютерного обслуговування або змінити назву на "УКР ПОШТА" .

Опубліковано
3 часа назад, Radek Wolunski сказал:

Те, що не приходить СМС, я вже не звертаю уваги.                             

Думав, що це випадково мені останніх 2 рази забули прислати

Опубліковано

у мене все гладко

і смс і доставка

користуюсь 1-2 рази на тиждень

 

а ось з ціноутворенням - там непонятно що твориться:

до мене коробочка 30грн, від мене така ж сама коробочка, у те саме місто 35

Опубліковано
10 часов назад, ursa сказал:

Для информации.

Контакт-Центр "международки" поделился, что следующий "транш" забугорных посылок ожидается 26 декабря, т.е. доставка на отделения того, что сейчас по треку где-то зависло, начнётся через неделю.

26 грудня дуже круто. Теж сьогодні отримав схожу інфу. А в рекламі все так яскраво "Доставка від 5 днів". 26 грудня моєму не отриманому замовленню - виповниться майже місяць. Не вважую термін доставки в 19 днів від Києва до Луцька - нормальним терміном. Як на мене це - далеко не нормально.

 

  • 3 місяця потому...
Опубліковано
В 22.03.2017 at 07:46, Назарка сказал:

Цікавлюсь ситуацією.

Якщо не добросовісний покупець не забрав посилку, а платити за доставку назад мені не вигідно ( товар коштує 50 грн, а доставка накладним 80грн...) посилку просто вилучать собі і все?) Потім мені не будуть нагадувати що ви не забрали посилку і т.д?)

 

Така ж сама ситуація була...."не добросовісний покупець не забрав посилку, а платити за доставку назад мені не вигідно ( товар коштує 50 грн..."

приходили смс та в вайбер повідомлення, що не з'явився отримувач, а через місяць нагадали що термін зберігання закінчився...

От цікаво кому дісталось те що не забрав отримувач... ?)))

Опубліковано
34 хвилин тому, EXCLUSIVE сказано:

 

Така ж сама ситуація була...."не добросовісний покупець не забрав посилку, а платити за доставку назад мені не вигідно ( товар коштує 50 грн..."

приходили смс та в вайбер повідомлення, що не з'явився отримувач, а через місяць нагадали що термін зберігання закінчився...

От цікаво кому дісталось те що не забрав отримувач... ?)))

пішло в утиль

Опубліковано

аналогічно. наложкою на 100 грн., покупець не забрав, оплата дороги туди й назад + зберігання явно дорожче 100 грн.

кажуть, що утилізують. але як - хз

Опубліковано

така сама ситуація. після того як не забрав пісюн посилку, вона автоматом стає на платне зберігання. скількись там гривень в день. і так 30 днів.

далі через місяць вона передається на утилізацію. тобіш хтось розпаковує і забирає собі.

ще якшо пісюн не забрав, і ще не підпадає під платне зберігання, то можна перенаправити на себе. а вже якшо на платному, то звіздєц там сума набігає. =(

Опубліковано

можна відправити віртуальну посилку з кукішом в середині і листочком з номером телефону, щоб передзвонили після утилізації і розповіли як воно, життя після смерті утилізації  :lol:

в кого більше грошей, то можна вкласти ЖПС трекер. :)

Опубліковано
19 часов назад, laser сказал:

така сама ситуація. після того як не забрав пісюн посилку, вона автоматом стає на платне зберігання. скількись там гривень в день. і так 30 днів.

далі через місяць вона передається на утилізацію. тобіш хтось розпаковує і забирає собі.

ще якшо пісюн не забрав, і ще не підпадає під платне зберігання, то можна перенаправити на себе. а вже якшо на платному, то звіздєц там сума набігає. =(

Так у продавця є на пошук нового клієнта три дні здається до початку платного зберігання, знаходиш і перенаправляєш, не вдалось значить в утиль.

Ну а в ідеалі відправляти по предоплаті доставки в обидві сторони.

Опубліковано
1 година тому, Dieselsmart сказано:

Так у продавця є на пошук нового клієнта три дні здається до початку платного зберігання, знаходиш і перенаправляєш, не вдалось значить в утиль.

Ну а в ідеалі відправляти по предоплаті доставки в обидві сторони.

Краше відправляти при 100% оплаті за товар, доставку оплачує покупець

Опубліковано

Перший раз замовила посилку на Алі і доставка НП, до цього укрпошта була. Тому попитаю досвідчених. По треку посилка пройшла митницю:

24.03.2017 15:44:00 Доставлено в країну призначення Україна
24.03.2017 17:20:00 В процесі митного оформлення Україна
25.03.2017 08:00:44 Доставлено на митний термінал Україна
25.03.2017 12:00:21 Митне оформлення завершено Україна
25.03.2017 14:00:01 В сортувальному центрі

Україна

 

Посилці присвоєно якийсь додатковий номер, по ньому видає 

Маршрут: Київ - Луцьк

Адреса доставки: Замовлено доставку до дверей Одержувача.

Поточне місцезнаходження: Нова пошта очікує надходження від відправника

 

От і власне питання. Де та посилка тиждень вештається і коли її чекати? В мене невеликий досвід замовлень з-за кордону, всі попередні посилки приходили Укрпоштою, і усі прийшли швидше, ніж ця НП. То такий кльовий сервіс у НП чи я щось не розумію?

Опубліковано

Ждіть ххх днів. І привикайте до міжнародного сервісу нової пошти. Мої китайські посилки по китаю йдуть тиждень чи менше, а в україні нова пошта на митниці їх місяць мурижить і тиждень доставляє. Такі у них реалії. Взяли шмат, а проковтнути не змогли.

Поки не поміняють шось в логістиці чи митниці краше не стане.

Опубліковано

Митниця бува затримує і на 2 тижні, бо наприклад не вірять у задекларовану вартість, отримувач надсилає їм інвойси, звіряють, гадають, втикають, відпускають ... І це трапляється у інших кур'єрів, НП тут нічого не вирішує.

Ну і позитивна новина, кабмін скасував норму про товари подвійного призначення, в двох словах камери-брелки можна купляти знов)

https://gazeta.ua/articles/life/_uryad-skasuvav-normu-pro-tovari-podvijnogo-priznachennya/762955

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...