Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Цирк, та й годі... Посилка їде з Харкова, з особистого досвіду - приїде вона завтра ввечері десь, приїде на центральне відділення... На свою голову замовив на відділення №9 на Задворецькій, іііііі.... На Задворецькій вона буде в ПОНЕДІЛОК. Ок, хочу змінити відділення на 1-ше - ФІГУШКИ! Вони в ПОНЕДІЛОК повезуть на 9-те з 1-го, там оформлять нову накладну і попруть назад на 1-ше....Звісно, за додаткові МОЇ гроші. В чому проблема просто поміняти відділення призначення без мандрів по Луцьку - ХЗ (навіть з доплатою, хоч вона, по факту - виключно за повітря і ніяк не законна - навпаки, МЕНШЕ везти треба вантаж).  Посилка без післяплати, товар оплачений (тобто, МОЯ власність, і не за 5 гривень), мені лишається заплатити за доставку. Та блін, я готовий і 100 грн. зверху дати, щоб отримати в суботу ввечері-неділю вранці і без дебільних перевезень посилки "туди-сюди". Хочуть грошей зверху - беріть, але не за продовження терміну катання вантажу, а за скорочення...

Зараз місцеві хфілософи спитають "ШО, наркота їде, ламає?"... Не наркота, рибальське спорядження, ламає, бо замовлено 2 тижні тому, та і потрібне. :D

Цитата з сайту - "Ми працюємо без вихідних". Угу, угу...

І протилежна ситуація з реально суперовим сервісом від НП - зовсім недавно замовляв риболовні всякі дрібнички на Флагмані з Києва - так замовив в четвер в 16:30, а приїхало в п'ятницю після 15:00, притому на потрібне мені відділення... І перед тим пару разів так було, і з Харкова за 2 дні все приїжджало.

От би їм ще стабільності в частині оперативності виконання роботи додати...

P.S. Судячи з того, що доблесна харківська НП досі не відправила занесений їм ще вчора вантаж - добре, аби він взагалі в понеділок був... Лажать-так лажать!

Опубліковано (змінено)
2 часа назад, Saddy сказал:

і тут зрада

Ні, повна перемога ж!

А те, що контора проти ЛОГІКИ працює - то ОК? Нащо тоді взагалі та "переадресація?" Щоб зняти бабки, і потягнути при тому час?

Посилка ДОСІ в Харкові, і не зрушилася ні на метр відучора, переможище ж просто, рекорд.

До того - з 20 відправлень отримав без проблем, а деякі - ще й швидше, як обіцяли.

Ну, може, сайт в них підтуплює, не виключаю. Але то не зменшує дебілізму процесу "переадресації".

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
20 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Посилка ДОСІ в Харкові, і не зрушилася ні на метр відучора, переможище ж просто, рекорд.

Моде пізно привезли на відділення.

Опубліковано

І понад добу лежить "на сортувальному терміналі у м. Харків"... Оперативненько так... Як на мене, за таку роботу не можна, а треба не заплатити за доставку - майно моє, доки на нього є, оревуар.

Бо нагліють помаленьку - то ноут їм до монітора, що приїхав підключати "ніззя" (прийшлося зателефонувати відправнику на номер з декларації, врубити гучномовець, і зразу стало можна, як підтвердив, що навіть треба), то "Приватовська кредитка у нас не катить, в нас Ощад" (на ділі - все працює, після пари профілактичних пілюль), то тепер отак. Рідко гадять, але влучно.

Добре, що хоч жодного разу не потрощили нічого мені (Автолюкс колись умудрився).

Опубліковано
3 часа назад, AgentSmith13 сказал:

майно моє

до моменту отримання посилка належить відправнику.

тому логічне п.2:

якщо посилка дійсно ще на відділенні, то відправник може змінити відділення доставки, створивши нову експрес-накладну.

якщо ж посилка вже поїхала, то так, лише процедура, яку ти описав вище.

чому так?

поясню тобі на зрозумілому для тебе прикладі (сподіваюся, що зрозумілому, враховуючи твою сферу діяльності) - уяви який би хаос відбувався в інтернеті, якби пакети даних в будь-який момент могли змінювати хост та порт призначення. так само і з посилками при логістиці.

звідси і логічна така організація доставки при зміні відділення отримання - при такому розклАді збільшується час доставки, проте практично нівелюється шанс загубити посилку чи відправити взагалі у неправильному напрямку.

Опубліковано
12 часов назад, Saddy сказал:

до моменту отримання посилка належить відправнику.

тому логічне п.2:

якщо посилка дійсно ще на відділенні, то відправник може змінити відділення доставки, створивши нову експрес-накладну.

якщо ж посилка вже поїхала, то так, лише процедура, яку ти описав вище.

чому так?

поясню тобі на зрозумілому для тебе прикладі (сподіваюся, що зрозумілому, враховуючи твою сферу діяльності) - уяви який би хаос відбувався в інтернеті, якби пакети даних в будь-який момент могли змінювати хост та порт призначення. так само і з посилками при логістиці.

звідси і логічна така організація доставки при зміні відділення отримання - при такому розклАді збільшується час доставки, проте практично нівелюється шанс загубити посилку чи відправити взагалі у неправильному напрямку.

Оплачене мною шляхом банківського переказу наперед майно належить відправнику? А чого не посольству США?

А за "дрочилово" півтори доби з відправкою з міста призначення - має бути як мінімум знижка за доставку... Невигідно? Зламалася машина? Мене, як клієнта то не.... хвилює. Привезли 11-го, поїхало після 20:00 12-го.

Ок, де хаос? Приїхала посилка на центральний склад на Карбишева, що я побачив в додатку, якого милого я, зайшовши в додаток і змінивши місце на це відділення, не можу її там в той же день забрати? Я, блін ще й економлю пальне НП - до наступного відділення доставляти не треба. Я  - зареєстрований користувач, сам натиснув, усвідомлено, де проблема, і нахіба та возня? Як я вище написав - і ЗАПЛАТИТИ за то готовий. Але ж ні, в бідончику ЛЮМІНІЙ!

Знав би, що так буде - попросив би на автобусі передати.

  • +1 2
Опубліковано

Тому що перевізнику пофіг хто, кому, скільки і яким методом оплачує. Відправник приніс посилку, створив накладну, і він за неї відповідає (на наявність заборонених предметів і інших порушень). Тому і коригує усі дії саме відправник. По-друге, посилка потрапили на відділення 11-го, чи була створена накладна 11-го (наприклад в додатку)? Якщо виникли затримки з вини перевізника, то вони завжди (принаймні мені) йдуть на зустріч. Може в мене спілкування не таке?))) По-третє, ти зареєстрований користувач, то при реєстрації погодився на правила нової пошти, то чому зараз цілі простирадла "скарг" пишеш? 

  • 5 місяців потому...
Опубліковано

Свіжий зашквар від нашої "любої" нової пошти.

Відправив я посилку наложкою в запоріжжя. Там її не забирають, повертається назад.

Приходжу на відділення забирати. Виносять мені зовсім іншу коробочку і просять за повернення суму десь в 2 рази більшу ніж в них на сайті вказана.

Питаю, що за прикол, звідки така цифра взялясь. На що мені кажуть, ну вашу посилку залило водою, коробка розмокла і ми перепакували в нову (стару показали, справді розмокла)

Розпаковую, оглядаю посилку і що бачу - юсб кабель підмінений на інший (пожмаканий і брудний, а мій був як новий) кажу мол так і так - юсб шнурочок не той, хтось поміняв.

На що мені - айяйяй, як так могли, ну да ладно - пишіть скаргу.

Висновок - нова пошта і зокрема деякі її працівники просто "майстри" своєї справи. Посилку залило водою? Не проблема - ми дамо вам нову коробку і бережно все запакуємо - за ваші гроші звісно.

Ситуація з підміною це взагалі ноу коментс.

з.і. сорі за многабукаф

  • +1 3
Опубліковано
28 минут назад, Zevs_Isver сказал:

ммм... еееее....

"залили водою"  це хіба не страховий випадок і 100% компенсація "задекларованої вартості"?

Шкода що я про це тоді не знав.

Опубліковано
2 хвилин тому, Litovets сказано:

Шкода що я про це тоді не знав.

ну я не на 100% впевнений, то мені так, згідно моєї збоченої логіки, мало б бути

 

бо нафіга мені УСБ кабель яки спочатку "обісцяли", а потім висушили

Опубліковано

кілька днів тому відіслала посилки двом клієнткам. наплутала. одній з них робила переадресацію. оплатила онлайн. прийшла квитанція. прийшла смс мені, коли посилка в відділення прийшла, що до оплати 0грн. 

а з клієнтки взяли 55грн ще раз.

сказали, що я оплатила 20грн переадресацію. 

нова відстій останнім часом(

Опубліковано (змінено)
3 годин тому, lanima сказано:

кілька днів тому відіслала посилки двом клієнткам. наплутала. одній з них робила переадресацію. оплатила онлайн. прийшла квитанція. прийшла смс мені, коли посилка в відділення прийшла, що до оплати 0грн. 

а з клієнтки взяли 55грн ще раз.

сказали, що я оплатила 20грн переадресацію. 

нова відстій останнім часом(

ну незнаю, я завжди онлайн оформляю, прийшов дав посилки = отримав бонус 2грн за кожну,

плюс швидке оформлення

я завжди беру на 1 відлілення тому чекаю мінімум....

  плюс введено чотири роботизованих сортувальні центри куди посилки прибувають, пересортовкються і відправляються вже машиною в потрібний регіон, раніше це робили люди(пофігістичні студенти)

 

то ви ще не відправляли інтаймом, гюнсел, делівері та нічним експресом :)

 

Змінено користувачем Voronin10
Опубліковано
On 09.10.2019 at 23:59, Voronin10 сказано:

ну незнаю, я завжди онлайн оформляю, прийшов дав посилки = отримав бонус 2грн за кожну,

плюс швидке оформлення

я завжди беру на 1 відлілення тому чекаю мінімум....

  плюс введено чотири роботизованих сортувальні центри куди посилки прибувають, пересортовкються і відправляються вже машиною в потрібний регіон, раніше це робили люди(пофігістичні студенти)

 

то ви ще не відправляли інтаймом, гюнсел, делівері та нічним експресом :)

 

з інтаймом, як не дивно, жодного разу проблем не було. може тому, що мало зовсім посилок відправляю.

новою біля 50 щотижня. в двох трьох обовязково налажають.. от люблять вони в коробку ще без мене потім покласти,  лізти і виправляти вагу потім в накладній, зачепити ще хз що і в вінницю відправити) вінниця, бо вона перша в списку стоіть. заідти можуть самі іншу накладну створити і відправити по адресі. а я потім шукаю ту посилку по всій украіні і від клієнток вислуховую. рятує зараз реєстр. несу й показую. і стою на місці над душею, поки посилка не знаходиться .бо раніше була одна відповідь, ви не приносили.

я бачу всі зміни в накладних в кабінеті. але довести щось нереально.

 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
On 13.10.2019 at 11:26, lanima сказано:

з інтаймом, як не дивно, жодного разу проблем не було. може тому, що мало зовсім посилок відправляю.

новою біля 50 щотижня. в двох трьох обовязково налажають.. от люблять вони в коробку ще без мене потім покласти,  лізти і виправляти вагу потім в накладній, зачепити ще хз що і в вінницю відправити) вінниця, бо вона перша в списку стоіть. заідти можуть самі іншу накладну створити і відправити по адресі. а я потім шукаю ту посилку по всій украіні і від клієнток вислуховую. рятує зараз реєстр. несу й показую. і стою на місці над душею, поки посилка не знаходиться .бо раніше була одна відповідь, ви не приносили.

я бачу всі зміни в накладних в кабінеті. але довести щось нереально.

 

тю, а гаряча лінія для кого?

ми за сервіс платимо, логічно маєм його отримувати, якщо посилка поїхала не туди, гаряча лінія і всипаєм бо не прийшла вчасно, ми понесли збитки оскільки на товар розраховували, нова пошта везе товар безкоштовно, просто почитай свої права....

вони не люблять тих хто аргументує і тикає носом в те що вони мають виконувати, проте як нагадав зразу вибачаються...

 

ну і не забуєм про фішку,  береться вага яка більша, чи обєм чи масса, якщо везеш пінопласт рахують не массу а обємну вагу....

 

 

Змінено користувачем Voronin10
  • +1 1
  • 3 місяця потому...
Опубліковано
28 хвилин тому, zplanetaz12 сказано:

Ніхто останнім часом не відправляв/не отримував системний блок Новою Поштою? 

Скільки зараз приблизно коштує його пересилка?

залежно від розміру і оцінки - від 65 до 120 грн в мене виходить.

  • Дякую! 1
  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Може хтось може допомогти. Сусідка мусить відправити дуже велику посилку, але вона вже старенька та не може піти до відділення, діти далеко. Чи є у нової пошти така послуга, як приїхати додому та запакувати й забрати посилки звідти? Знаю тільки, що доставляють додому, але чи забирають - не знаю.

Опубліковано (змінено)

 

2 годин тому, Galanim сказано:

Може хтось може допомогти. Сусідка мусить відправити дуже велику посилку, але вона вже старенька та не може піти до відділення, діти далеко. Чи є у нової пошти така послуга, як приїхати додому та запакувати й забрати посилки звідти? Знаю тільки, що доставляють додому, але чи забирають - не знаю.

є виклик курєра

956562824_.png.c91f5879e07b8df5e4e19df9a2ba3421.png

 

Змінено користувачем Vikvik Mawr
Опубліковано
2 годин тому, SunSeth сказано:

але посилка має бути вже запакована, кур"єри не пакують.

Ото проблема, дайте хлопцеві пару гривень, він запакує, за все можна домовитись.

  • +1 1
  • 7 місяців потому...
Опубліковано

Сьогодні Нова Пошта віддала вантаж просто стороннім людям. Хто жив на дпз (та й не тільки) - може знати скільки існує будинків під адресою Боженка, 34. Відправник не вніс букву будинку, кур'єр вирішив не телефонувати - в результаті приватний вантаж вивантажили на складі заводу.

Звернувся у відділ підтримки, у відповідь "а відправник не поставив опцію "передача особисто в руки"". То тепер вантаж можна взагалі не вручати?

 

Все порішалось через купу нервів і часу, але висновки зробив.

  • -1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...