Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Цирк, та й годі... Посилка їде з Харкова, з особистого досвіду - приїде вона завтра ввечері десь, приїде на центральне відділення... На свою голову замовив на відділення №9 на Задворецькій, іііііі.... На Задворецькій вона буде в ПОНЕДІЛОК. Ок, хочу змінити відділення на 1-ше - ФІГУШКИ! Вони в ПОНЕДІЛОК повезуть на 9-те з 1-го, там оформлять нову накладну і попруть назад на 1-ше....Звісно, за додаткові МОЇ гроші. В чому проблема просто поміняти відділення призначення без мандрів по Луцьку - ХЗ (навіть з доплатою, хоч вона, по факту - виключно за повітря і ніяк не законна - навпаки, МЕНШЕ везти треба вантаж).  Посилка без післяплати, товар оплачений (тобто, МОЯ власність, і не за 5 гривень), мені лишається заплатити за доставку. Та блін, я готовий і 100 грн. зверху дати, щоб отримати в суботу ввечері-неділю вранці і без дебільних перевезень посилки "туди-сюди". Хочуть грошей зверху - беріть, але не за продовження терміну катання вантажу, а за скорочення...

Зараз місцеві хфілософи спитають "ШО, наркота їде, ламає?"... Не наркота, рибальське спорядження, ламає, бо замовлено 2 тижні тому, та і потрібне. :D

Цитата з сайту - "Ми працюємо без вихідних". Угу, угу...

І протилежна ситуація з реально суперовим сервісом від НП - зовсім недавно замовляв риболовні всякі дрібнички на Флагмані з Києва - так замовив в четвер в 16:30, а приїхало в п'ятницю після 15:00, притому на потрібне мені відділення... І перед тим пару разів так було, і з Харкова за 2 дні все приїжджало.

От би їм ще стабільності в частині оперативності виконання роботи додати...

P.S. Судячи з того, що доблесна харківська НП досі не відправила занесений їм ще вчора вантаж - добре, аби він взагалі в понеділок був... Лажать-так лажать!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Saddy сказал:

і тут зрада

Ні, повна перемога ж!

А те, що контора проти ЛОГІКИ працює - то ОК? Нащо тоді взагалі та "переадресація?" Щоб зняти бабки, і потягнути при тому час?

Посилка ДОСІ в Харкові, і не зрушилася ні на метр відучора, переможище ж просто, рекорд.

До того - з 20 відправлень отримав без проблем, а деякі - ще й швидше, як обіцяли.

Ну, може, сайт в них підтуплює, не виключаю. Але то не зменшує дебілізму процесу "переадресації".

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Посилка ДОСІ в Харкові, і не зрушилася ні на метр відучора, переможище ж просто, рекорд.

Моде пізно привезли на відділення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І понад добу лежить "на сортувальному терміналі у м. Харків"... Оперативненько так... Як на мене, за таку роботу не можна, а треба не заплатити за доставку - майно моє, доки на нього є, оревуар.

Бо нагліють помаленьку - то ноут їм до монітора, що приїхав підключати "ніззя" (прийшлося зателефонувати відправнику на номер з декларації, врубити гучномовець, і зразу стало можна, як підтвердив, що навіть треба), то "Приватовська кредитка у нас не катить, в нас Ощад" (на ділі - все працює, після пари профілактичних пілюль), то тепер отак. Рідко гадять, але влучно.

Добре, що хоч жодного разу не потрощили нічого мені (Автолюкс колись умудрився).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, AgentSmith13 сказал:

майно моє

до моменту отримання посилка належить відправнику.

тому логічне п.2:

якщо посилка дійсно ще на відділенні, то відправник може змінити відділення доставки, створивши нову експрес-накладну.

якщо ж посилка вже поїхала, то так, лише процедура, яку ти описав вище.

чому так?

поясню тобі на зрозумілому для тебе прикладі (сподіваюся, що зрозумілому, враховуючи твою сферу діяльності) - уяви який би хаос відбувався в інтернеті, якби пакети даних в будь-який момент могли змінювати хост та порт призначення. так само і з посилками при логістиці.

звідси і логічна така організація доставки при зміні відділення отримання - при такому розклАді збільшується час доставки, проте практично нівелюється шанс загубити посилку чи відправити взагалі у неправильному напрямку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часов назад, Saddy сказал:

до моменту отримання посилка належить відправнику.

тому логічне п.2:

якщо посилка дійсно ще на відділенні, то відправник може змінити відділення доставки, створивши нову експрес-накладну.

якщо ж посилка вже поїхала, то так, лише процедура, яку ти описав вище.

чому так?

поясню тобі на зрозумілому для тебе прикладі (сподіваюся, що зрозумілому, враховуючи твою сферу діяльності) - уяви який би хаос відбувався в інтернеті, якби пакети даних в будь-який момент могли змінювати хост та порт призначення. так само і з посилками при логістиці.

звідси і логічна така організація доставки при зміні відділення отримання - при такому розклАді збільшується час доставки, проте практично нівелюється шанс загубити посилку чи відправити взагалі у неправильному напрямку.

Оплачене мною шляхом банківського переказу наперед майно належить відправнику? А чого не посольству США?

А за "дрочилово" півтори доби з відправкою з міста призначення - має бути як мінімум знижка за доставку... Невигідно? Зламалася машина? Мене, як клієнта то не.... хвилює. Привезли 11-го, поїхало після 20:00 12-го.

Ок, де хаос? Приїхала посилка на центральний склад на Карбишева, що я побачив в додатку, якого милого я, зайшовши в додаток і змінивши місце на це відділення, не можу її там в той же день забрати? Я, блін ще й економлю пальне НП - до наступного відділення доставляти не треба. Я  - зареєстрований користувач, сам натиснув, усвідомлено, де проблема, і нахіба та возня? Як я вище написав - і ЗАПЛАТИТИ за то готовий. Але ж ні, в бідончику ЛЮМІНІЙ!

Знав би, що так буде - попросив би на автобусі передати.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тому що перевізнику пофіг хто, кому, скільки і яким методом оплачує. Відправник приніс посилку, створив накладну, і він за неї відповідає (на наявність заборонених предметів і інших порушень). Тому і коригує усі дії саме відправник. По-друге, посилка потрапили на відділення 11-го, чи була створена накладна 11-го (наприклад в додатку)? Якщо виникли затримки з вини перевізника, то вони завжди (принаймні мені) йдуть на зустріч. Може в мене спілкування не таке?))) По-третє, ти зареєстрований користувач, то при реєстрації погодився на правила нової пошти, то чому зараз цілі простирадла "скарг" пишеш? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Свіжий зашквар від нашої "любої" нової пошти.

Відправив я посилку наложкою в запоріжжя. Там її не забирають, повертається назад.

Приходжу на відділення забирати. Виносять мені зовсім іншу коробочку і просять за повернення суму десь в 2 рази більшу ніж в них на сайті вказана.

Питаю, що за прикол, звідки така цифра взялясь. На що мені кажуть, ну вашу посилку залило водою, коробка розмокла і ми перепакували в нову (стару показали, справді розмокла)

Розпаковую, оглядаю посилку і що бачу - юсб кабель підмінений на інший (пожмаканий і брудний, а мій був як новий) кажу мол так і так - юсб шнурочок не той, хтось поміняв.

На що мені - айяйяй, як так могли, ну да ладно - пишіть скаргу.

Висновок - нова пошта і зокрема деякі її працівники просто "майстри" своєї справи. Посилку залило водою? Не проблема - ми дамо вам нову коробку і бережно все запакуємо - за ваші гроші звісно.

Ситуація з підміною це взагалі ноу коментс.

з.і. сорі за многабукаф

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ммм... еееее....

"залили водою"  це хіба не страховий випадок і 100% компенсація "задекларованої вартості"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 минут назад, Zevs_Isver сказал:

ммм... еееее....

"залили водою"  це хіба не страховий випадок і 100% компенсація "задекларованої вартості"?

Шкода що я про це тоді не знав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Litovets сказано:

Шкода що я про це тоді не знав.

ну я не на 100% впевнений, то мені так, згідно моєї збоченої логіки, мало б бути

 

бо нафіга мені УСБ кабель яки спочатку "обісцяли", а потім висушили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Litovets треба скаргу писати, хай компенсовують

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, alexvvv сказал:

@Litovets треба скаргу писати, хай компенсовують

Скаргу написав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кілька днів тому відіслала посилки двом клієнткам. наплутала. одній з них робила переадресацію. оплатила онлайн. прийшла квитанція. прийшла смс мені, коли посилка в відділення прийшла, що до оплати 0грн. 

а з клієнтки взяли 55грн ще раз.

сказали, що я оплатила 20грн переадресацію. 

нова відстій останнім часом(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, lanima сказано:

кілька днів тому відіслала посилки двом клієнткам. наплутала. одній з них робила переадресацію. оплатила онлайн. прийшла квитанція. прийшла смс мені, коли посилка в відділення прийшла, що до оплати 0грн. 

а з клієнтки взяли 55грн ще раз.

сказали, що я оплатила 20грн переадресацію. 

нова відстій останнім часом(

ну незнаю, я завжди онлайн оформляю, прийшов дав посилки = отримав бонус 2грн за кожну,

плюс швидке оформлення

я завжди беру на 1 відлілення тому чекаю мінімум....

  плюс введено чотири роботизованих сортувальні центри куди посилки прибувають, пересортовкються і відправляються вже машиною в потрібний регіон, раніше це робили люди(пофігістичні студенти)

 

то ви ще не відправляли інтаймом, гюнсел, делівері та нічним експресом :)

 

Змінено користувачем Voronin10
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 09.10.2019 at 23:59, Voronin10 сказано:

ну незнаю, я завжди онлайн оформляю, прийшов дав посилки = отримав бонус 2грн за кожну,

плюс швидке оформлення

я завжди беру на 1 відлілення тому чекаю мінімум....

  плюс введено чотири роботизованих сортувальні центри куди посилки прибувають, пересортовкються і відправляються вже машиною в потрібний регіон, раніше це робили люди(пофігістичні студенти)

 

то ви ще не відправляли інтаймом, гюнсел, делівері та нічним експресом :)

 

з інтаймом, як не дивно, жодного разу проблем не було. може тому, що мало зовсім посилок відправляю.

новою біля 50 щотижня. в двох трьох обовязково налажають.. от люблять вони в коробку ще без мене потім покласти,  лізти і виправляти вагу потім в накладній, зачепити ще хз що і в вінницю відправити) вінниця, бо вона перша в списку стоіть. заідти можуть самі іншу накладну створити і відправити по адресі. а я потім шукаю ту посилку по всій украіні і від клієнток вислуховую. рятує зараз реєстр. несу й показую. і стою на місці над душею, поки посилка не знаходиться .бо раніше була одна відповідь, ви не приносили.

я бачу всі зміни в накладних в кабінеті. але довести щось нереально.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 13.10.2019 at 11:26, lanima сказано:

з інтаймом, як не дивно, жодного разу проблем не було. може тому, що мало зовсім посилок відправляю.

новою біля 50 щотижня. в двох трьох обовязково налажають.. от люблять вони в коробку ще без мене потім покласти,  лізти і виправляти вагу потім в накладній, зачепити ще хз що і в вінницю відправити) вінниця, бо вона перша в списку стоіть. заідти можуть самі іншу накладну створити і відправити по адресі. а я потім шукаю ту посилку по всій украіні і від клієнток вислуховую. рятує зараз реєстр. несу й показую. і стою на місці над душею, поки посилка не знаходиться .бо раніше була одна відповідь, ви не приносили.

я бачу всі зміни в накладних в кабінеті. але довести щось нереально.

 

тю, а гаряча лінія для кого?

ми за сервіс платимо, логічно маєм його отримувати, якщо посилка поїхала не туди, гаряча лінія і всипаєм бо не прийшла вчасно, ми понесли збитки оскільки на товар розраховували, нова пошта везе товар безкоштовно, просто почитай свої права....

вони не люблять тих хто аргументує і тикає носом в те що вони мають виконувати, проте як нагадав зразу вибачаються...

 

ну і не забуєм про фішку,  береться вага яка більша, чи обєм чи масса, якщо везеш пінопласт рахують не массу а обємну вагу....

 

 

Змінено користувачем Voronin10
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Ніхто останнім часом не відправляв/не отримував системний блок Новою Поштою? 

Скільки зараз приблизно коштує його пересилка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 хвилин тому, zplanetaz12 сказано:

Ніхто останнім часом не відправляв/не отримував системний блок Новою Поштою? 

Скільки зараз приблизно коштує його пересилка?

залежно від розміру і оцінки - від 65 до 120 грн в мене виходить.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Може хтось може допомогти. Сусідка мусить відправити дуже велику посилку, але вона вже старенька та не може піти до відділення, діти далеко. Чи є у нової пошти така послуга, як приїхати додому та запакувати й забрати посилки звідти? Знаю тільки, що доставляють додому, але чи забирають - не знаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

2 годин тому, Galanim сказано:

Може хтось може допомогти. Сусідка мусить відправити дуже велику посилку, але вона вже старенька та не може піти до відділення, діти далеко. Чи є у нової пошти така послуга, як приїхати додому та запакувати й забрати посилки звідти? Знаю тільки, що доставляють додому, але чи забирають - не знаю.

є виклик курєра

956562824_.png.c91f5879e07b8df5e4e19df9a2ba3421.png

 

Змінено користувачем Vikvik Mawr
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Vikvik Mawr сказано:

є виклик курєра

 

але посилка має бути вже запакована, кур"єри не пакують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, SunSeth сказано:

але посилка має бути вже запакована, кур"єри не пакують.

Ото проблема, дайте хлопцеві пару гривень, він запакує, за все можна домовитись.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців потому...

Сьогодні Нова Пошта віддала вантаж просто стороннім людям. Хто жив на дпз (та й не тільки) - може знати скільки існує будинків під адресою Боженка, 34. Відправник не вніс букву будинку, кур'єр вирішив не телефонувати - в результаті приватний вантаж вивантажили на складі заводу.

Звернувся у відділ підтримки, у відповідь "а відправник не поставив опцію "передача особисто в руки"". То тепер вантаж можна взагалі не вручати?

 

Все порішалось через купу нервів і часу, але висновки зробив.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...