Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 час назад, volks сказал:

@romanc

Так що трохи спірна ситуація. При цьому, я навіть нічого не просив. Вони самі запропонували інше порушення написати з меншим штрафом.

Аналогично. Цитату возьму на вооружение. 

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
On 21.03.2021 at 09:24, romanc сказано:

Аналогично. Цитату возьму на вооружение. 

Цитату треба брати, але поліцейський складе протокол, хоча сам розуміє, що це вже порушення з його боку, і згадає, що цей протокол можна оскаржити в суді. Звісно, що сама процедура буде не дешева, довга та з невизначеним рішенням.   Так і живемо. 

  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Пасха. 2.05.2021. Неділя.

Дорога Луцьк-Ковель-Ратно

До Ковеля лишився один хєровий участок - Голойоби. До них дорога хороша і після них теж. В самому селі/смт - вафлі з кремом..

перед в'їздом в Ковель (міст) міняють асфальтове покриття. Здерли до плит і будуть міняти.

 

Після Ковеля, в Дубовому, ремонт дороги. В самому селі роблять трасу і тротуари обабіч!

 

Далі до Ратно  вся траса ремонтується. Дивно роблять. Шахматкою! 

До Старовижівського перехрестя (а там пздц повний завжди був) не дотягнули ще ~2км. Ну і далі до самого Ратно не роблять.

 

Роблять якісно. Міст переробляють, зробили поруч об'їзд! в 2 полоси!

Подушка з покриттям, не с3,14здіти, 30+см!  Насипають дуже багато!

 

3.05.2021  Похмеділок.

Люди роблять дорогу!

 

Пруф з їхнього сайту, про роботи.

 

P.S.

Цікавий момент.  Роблять дорогу, а посередині з якимись "острівками". Бо незаасфальтовані. Кілька штук нарахував. (Влом було фоткати).

Дорога розширюється на кілька метрів в різні боки, і по центру "острівок".

Можливо, буде якась споруда, з колоною чи іншим кріпленням по центру.

Можливо (це моя думка), навіть надземний перехід.

 

 

 

 

  • +1 2
Опубліковано
32 минуты назад, Zheny@ сказал:

 

P.S.

Цікавий момент.  Роблять дорогу, а посередині з якимись "острівками". Бо незаасфальтовані. Кілька штук нарахував. (Влом було фоткати).

Дорога розширюється на кілька метрів в різні боки, і по центру "острівок".

Можливо, буде якась споруда, з колоною чи іншим кріпленням по центру.

Можливо (це моя думка), навіть надземний перехід.

А те, що це банальний острівок безпеки, не думав?

Опубліковано

 

1 година тому, Zheny@ сказано:

Дорога розширюється на кілька метрів в різні боки, і по центру "острівок".


як тобі обмежувачі швидкості на вїзді в села?) там якесь село 100м.. а вліпили бордюр по центру полоси з обїздом) цікаво чи довго простоїть. хтось 100% влетить... нахрена таке робити питається

Опубліковано
33 хвилин тому, volks сказано:

А те, що це банальний острівок безпеки, не думав?

Він робиться набагато простіше!  НА готовому асфальті.

Спойлер

5c90aab9c8bca_original_w859_h569.jpg

 

В цьому випадку немає асфальту, посеред дороги "яма" 3х4м  на дні якої старе покриття.

 

7 хвилин тому, Dima4s сказано:

як тобі обмежувачі швидкості на вїзді в села?)

Це нікуя не в селах. В селі, я б зрозумів і підтримав. Це десь в єбєнях між селами. 

  • Ха-ха 1
Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

Роблять якісно. Міст переробляють, зробили поруч об'їзд! в 2 полоси!

Подушка з покриттям, не с3,14здіти, 30+см!  Насипають дуже багато!

Бо знають для кого роблять. Дорога скоро стане платною, ремонтують за наші гроші, а потім безкоштовно передадуть прібліжонному "інвестору", який буде стригти купони.

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Опубліковано
Щойно, nickel сказано:

Бо знають для кого роблять. Дорога скоро стане платною, ремонтують за наші гроші, а потім безкоштовно передадуть прібліжонному "інвестору", який буде стригти купони.

Платною для фур. Як всьому світі.  І для авто "овер ХХ тон".

 

Опубліковано

Ставка плати за кожен кілометр відстані на такій дорозі становить:

- для мотоциклів із причепом (коляскою) і без нього, а також легкових автомобілів – €0,023 (0,79 грн);
- для легкових автомобілів із причепом, мікроавтобусів (до 10 посадкових місць разом із водієм), вантажних автомобілів (до 3,5 т) – €0,023 (0,79 грн);
- для вантажних автомобілів (від 3,5 до 12 т), автопоїздів (до 12 т), автобусів (від 10 до 29 посадкових місць; не більше 12 т) – €0,045 (1,5 грн);
- для вантажних автомобілів й автопоїздів (понад 12 т), автобусів (від 29 посадкових місць; понад 12 т) – €0,133 (4,55 грн).

На яких дорогах реалізують державно-приватне партнерство:

Харків –Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль – Полтава (М-03);
Херсон – Миколаїв (М-14);
Київ – Житомир – Рівне (М-06);
«Ягодин» – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04, H11).

  • Cумний 1
Опубліковано
42 хвилин тому, nickel сказано:

Ставка плати за кожен кілометр відстані на такій дорозі становить:

наскільки я чув, там не по всій довжині дороги - платний проїзд планується... В принципі, це і неможливо зробити, от дорога пролягає через село - люди будуть платити за проїзд селом? Головне, щоб не додумались як за порєбріком (також - в рамках державно-приватного партнерства), 10 км - платна ділянка, потім 50 км - безкоштовна, потім 20 платна і т.д. - зай*бує пздц.

Опубліковано
1 час назад, Dima4s сказал:

 нахрена таке робити питається

Щоб швидкість в селі скидали.

 

1 час назад, Zheny@ сказал:

Він робиться набагато простіше!  НА готовому асфальті.

Ну це коли на готовому. А в процесі ремонту саме так і роблять.

Але якщо це між селами, то хз. Хіба що то біля зупинок переходи для сіл, які в стороні.

Опубліковано
23 минуты назад, Bliksss сказал:

наскільки я чув, там не по всій довжині дороги - платний проїзд планується... В принципі, це і неможливо зробити, от дорога пролягає через село - люди будуть платити за проїзд селом? Головне, щоб не додумались як за порєбріком (також - в рамках державно-приватного партнерства), 10 км - платна ділянка, потім 50 км - безкоштовна, потім 20 платна і т.д. - зай*бує пздц.

Кому дозволять безкоштовно їздити платними дорогами

5 січня Уряд затвердив Порядок безоплатного проїзду автомобільними дорогами, побудованими на умовах концесії (державно-приватного партнерства).

Безоплатний проїзд концесійними автошляхами дозволяється:

транспортним засобам, що належать фізичним особам, фізичним особам-підприємцям, юридичним особам усіх форм власності та використовуються ними у разі виникнення стихійного лиха, катастрофи, епідемії, епізоотії (широкого поширення заразної хвороби тварин за короткий проміжок часу, – Ред.) протягом періоду їхньої дії на підставі звернення вказаних осіб до концесіонера;

транспортним засобам, що використовуються органами державної влади, підрозділами Міноборони, Держприкордонслужби, Нацгвардії, Нацполіції, ДСНС та швидкої медичної допомоги на умовах, визначених концесіонером згідно з концесійним договором;

додатковим категоріям ТЗ згідно з концесійним договором.

Крім того, Порядок передбачає відшкодування концесіонеру (юридичній особі) за період безоплатного проїзду під час стихійного лиха, катастрофи, епідемії чи епізоотії.

Концесія – форма державно-приватного партнерства, за умовами якого держава надає юридичній особі право нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт чи технічне переоснащення об’єкта державної власності.

23 грудня Кабмін затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автодорогою загального користування.

 

Джерело: Мінінфраструктури

  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, Dima4s сказал:

 


як тобі обмежувачі швидкості на вїзді в села?) там якесь село 100м.. а вліпили бордюр по центру полоси з обїздом) цікаво чи довго простоїть. хтось 100% влетить... нахрена таке робити питається

В Словакии так, тоже не мог догнать сразу нафига. Это как на блокпостах змейку делают для ограничения скорости.  Сразу непривычно, потом привыкаешь.

У нас кольцо поставили на трассе, и при подъезде сделали бордюрами разграничение полос. Там со счету можно было сбиться по количеству вылетов и перелетов, минимум через день, сейчас привыкли приутихла статистика

Опубліковано
5 годин тому, nickel сказано:

«Ягодин» – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);

Це не та траса, про яку я говорив.

 

Ягодин-Ковель - Київ. Це, швидше, та траса.

 

Та й не у нас. 2-3-5 разів перекриють трасу, спалять будку і все.  Це не про нашу країну.

У всіх цивілізованих країнах ЗАВЖДИ є альтернатива.  Або платна і швидко, а безплатна - довго і єбєнями.

 

Опубліковано
4 годин тому, nickel сказано:

додатковим категоріям ТЗ згідно з концесійним договором.

Туди всіх прібліжонних до мєнтури вліплять.

 

З іншої сторони,  ми всі (автовласники) платимо дорожні збори, які включені у вартість бензину. Схуялі я маю щось додатково платити?

  • Подобається 1
  • +1 4
Опубліковано
5 годин тому, nickel сказано:

Ставка плати за кожен кілометр відстані на такій дорозі становить:

- для мотоциклів із причепом (коляскою) і без нього, а також легкових автомобілів – €0,023 (0,79 грн);
- для легкових автомобілів із причепом, мікроавтобусів (до 10 посадкових місць разом із водієм), вантажних автомобілів (до 3,5 т) – €0,023 (0,79 грн);
- для вантажних автомобілів (від 3,5 до 12 т), автопоїздів (до 12 т), автобусів (від 10 до 29 посадкових місць; не більше 12 т) – €0,045 (1,5 грн);
- для вантажних автомобілів й автопоїздів (понад 12 т), автобусів (від 29 посадкових місць; понад 12 т) – €0,133 (4,55 грн).

Звідки тарифи?

 

Бо я знаходжу таке:

 

Цитувати

Плата за проїзд по зазначеним ділянкам стягуватися не буде, натомість інвестор зможе заробляти за рахунок розвитку придорожньої інфраструктури: АЗС, закладів громадського харчування, рекламних площ тощо. У свою чергу приватний інвестор візьме на себе зобов’язання оновлювати та розвивати дорогу, а з Дорожнього фонду виділятимуться кошти на підтримку інвестора за умови дотримання ним усіх зобов’язань за якістю дороги.

 

  • +1 1
Опубліковано

Ну і наступне, поруч з тарифами:

 

Цитувати

То я тепер взагалі не зможу проїхати безоплатно?

Ні! На жодній з існуючих доріг не буде плати за проїзд.

Концесійні дороги — це виключно нові, побудовані з нуля автошляхи, які можуть йти тільки паралельно з вже існуючими дорогами. До того ж, всі особливості функціонування таких доріг регулюються законами.

 

  • +1 1
Опубліковано
51 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Звідки тарифи?

Тарифи з рішення кабміну . Це верхня межа, ніхто не забороняє концесіонеру нижчі встановити.  Хоча навряд чи у нас будуть самі себе обмежувати,  при можливості максимум захочуть. 

 

 

Я теж слабо уявляю,  як від Луцька до Ковеля можна на існуючій дорозі влаштувати платні ділянки -- там же майже постійно села... 

Опубліковано
1 година тому, Unknown сказано:

Тарифи з рішення кабміну . Це верхня межа, ніхто не забороняє концесіонеру нижчі встановити.  Хоча навряд чи у нас будуть самі себе обмежувати,  при можливості максимум захочуть. 

 

 

Я теж слабо уявляю,  як від Луцька до Ковеля можна на існуючій дорозі влаштувати платні ділянки -- там же майже постійно села... 

 

так платна дорога робить поруч з альтернативною.  Альтернативної НЕ ІСНУЄ, тому і платних доріг там не може бути.

Понасталяють заправок / кемпінгів і TIR парковок / СТО.

Опубліковано
3 часа назад, Unknown сказал:

Тарифи з рішення кабміну . Це верхня межа, ніхто не забороняє концесіонеру нижчі встановити.  Хоча навряд чи у нас будуть самі себе обмежувати,  при можливості максимум захочуть. 

В нас ринкова економіка. Держава по мінімуму втручається в формування цін. Тому для маршруток в Луцьку встановлюється лише верхня межа ціни за проїзд у 6 грн, ніхто не забороняє їм встановити нижчу ціну. :D

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...