Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
42 хвилин тому, nickel сказано:

Ставка плати за кожен кілометр відстані на такій дорозі становить:

наскільки я чув, там не по всій довжині дороги - платний проїзд планується... В принципі, це і неможливо зробити, от дорога пролягає через село - люди будуть платити за проїзд селом? Головне, щоб не додумались як за порєбріком (також - в рамках державно-приватного партнерства), 10 км - платна ділянка, потім 50 км - безкоштовна, потім 20 платна і т.д. - зай*бує пздц.

Опубліковано
1 час назад, Dima4s сказал:

 нахрена таке робити питається

Щоб швидкість в селі скидали.

 

1 час назад, Zheny@ сказал:

Він робиться набагато простіше!  НА готовому асфальті.

Ну це коли на готовому. А в процесі ремонту саме так і роблять.

Але якщо це між селами, то хз. Хіба що то біля зупинок переходи для сіл, які в стороні.

Опубліковано
23 минуты назад, Bliksss сказал:

наскільки я чув, там не по всій довжині дороги - платний проїзд планується... В принципі, це і неможливо зробити, от дорога пролягає через село - люди будуть платити за проїзд селом? Головне, щоб не додумались як за порєбріком (також - в рамках державно-приватного партнерства), 10 км - платна ділянка, потім 50 км - безкоштовна, потім 20 платна і т.д. - зай*бує пздц.

Кому дозволять безкоштовно їздити платними дорогами

5 січня Уряд затвердив Порядок безоплатного проїзду автомобільними дорогами, побудованими на умовах концесії (державно-приватного партнерства).

Безоплатний проїзд концесійними автошляхами дозволяється:

транспортним засобам, що належать фізичним особам, фізичним особам-підприємцям, юридичним особам усіх форм власності та використовуються ними у разі виникнення стихійного лиха, катастрофи, епідемії, епізоотії (широкого поширення заразної хвороби тварин за короткий проміжок часу, – Ред.) протягом періоду їхньої дії на підставі звернення вказаних осіб до концесіонера;

транспортним засобам, що використовуються органами державної влади, підрозділами Міноборони, Держприкордонслужби, Нацгвардії, Нацполіції, ДСНС та швидкої медичної допомоги на умовах, визначених концесіонером згідно з концесійним договором;

додатковим категоріям ТЗ згідно з концесійним договором.

Крім того, Порядок передбачає відшкодування концесіонеру (юридичній особі) за період безоплатного проїзду під час стихійного лиха, катастрофи, епідемії чи епізоотії.

Концесія – форма державно-приватного партнерства, за умовами якого держава надає юридичній особі право нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт чи технічне переоснащення об’єкта державної власності.

23 грудня Кабмін затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автодорогою загального користування.

 

Джерело: Мінінфраструктури

  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, Dima4s сказал:

 


як тобі обмежувачі швидкості на вїзді в села?) там якесь село 100м.. а вліпили бордюр по центру полоси з обїздом) цікаво чи довго простоїть. хтось 100% влетить... нахрена таке робити питається

В Словакии так, тоже не мог догнать сразу нафига. Это как на блокпостах змейку делают для ограничения скорости.  Сразу непривычно, потом привыкаешь.

У нас кольцо поставили на трассе, и при подъезде сделали бордюрами разграничение полос. Там со счету можно было сбиться по количеству вылетов и перелетов, минимум через день, сейчас привыкли приутихла статистика

Опубліковано
5 годин тому, nickel сказано:

«Ягодин» – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);

Це не та траса, про яку я говорив.

 

Ягодин-Ковель - Київ. Це, швидше, та траса.

 

Та й не у нас. 2-3-5 разів перекриють трасу, спалять будку і все.  Це не про нашу країну.

У всіх цивілізованих країнах ЗАВЖДИ є альтернатива.  Або платна і швидко, а безплатна - довго і єбєнями.

 

Опубліковано
4 годин тому, nickel сказано:

додатковим категоріям ТЗ згідно з концесійним договором.

Туди всіх прібліжонних до мєнтури вліплять.

 

З іншої сторони,  ми всі (автовласники) платимо дорожні збори, які включені у вартість бензину. Схуялі я маю щось додатково платити?

  • Подобається 1
  • +1 4
Опубліковано
5 годин тому, nickel сказано:

Ставка плати за кожен кілометр відстані на такій дорозі становить:

- для мотоциклів із причепом (коляскою) і без нього, а також легкових автомобілів – €0,023 (0,79 грн);
- для легкових автомобілів із причепом, мікроавтобусів (до 10 посадкових місць разом із водієм), вантажних автомобілів (до 3,5 т) – €0,023 (0,79 грн);
- для вантажних автомобілів (від 3,5 до 12 т), автопоїздів (до 12 т), автобусів (від 10 до 29 посадкових місць; не більше 12 т) – €0,045 (1,5 грн);
- для вантажних автомобілів й автопоїздів (понад 12 т), автобусів (від 29 посадкових місць; понад 12 т) – €0,133 (4,55 грн).

Звідки тарифи?

 

Бо я знаходжу таке:

 

Цитувати

Плата за проїзд по зазначеним ділянкам стягуватися не буде, натомість інвестор зможе заробляти за рахунок розвитку придорожньої інфраструктури: АЗС, закладів громадського харчування, рекламних площ тощо. У свою чергу приватний інвестор візьме на себе зобов’язання оновлювати та розвивати дорогу, а з Дорожнього фонду виділятимуться кошти на підтримку інвестора за умови дотримання ним усіх зобов’язань за якістю дороги.

 

  • +1 1
Опубліковано

Ну і наступне, поруч з тарифами:

 

Цитувати

То я тепер взагалі не зможу проїхати безоплатно?

Ні! На жодній з існуючих доріг не буде плати за проїзд.

Концесійні дороги — це виключно нові, побудовані з нуля автошляхи, які можуть йти тільки паралельно з вже існуючими дорогами. До того ж, всі особливості функціонування таких доріг регулюються законами.

 

  • +1 1
Опубліковано
51 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Звідки тарифи?

Тарифи з рішення кабміну . Це верхня межа, ніхто не забороняє концесіонеру нижчі встановити.  Хоча навряд чи у нас будуть самі себе обмежувати,  при можливості максимум захочуть. 

 

 

Я теж слабо уявляю,  як від Луцька до Ковеля можна на існуючій дорозі влаштувати платні ділянки -- там же майже постійно села... 

Опубліковано
1 година тому, Unknown сказано:

Тарифи з рішення кабміну . Це верхня межа, ніхто не забороняє концесіонеру нижчі встановити.  Хоча навряд чи у нас будуть самі себе обмежувати,  при можливості максимум захочуть. 

 

 

Я теж слабо уявляю,  як від Луцька до Ковеля можна на існуючій дорозі влаштувати платні ділянки -- там же майже постійно села... 

 

так платна дорога робить поруч з альтернативною.  Альтернативної НЕ ІСНУЄ, тому і платних доріг там не може бути.

Понасталяють заправок / кемпінгів і TIR парковок / СТО.

Опубліковано
3 часа назад, Unknown сказал:

Тарифи з рішення кабміну . Це верхня межа, ніхто не забороняє концесіонеру нижчі встановити.  Хоча навряд чи у нас будуть самі себе обмежувати,  при можливості максимум захочуть. 

В нас ринкова економіка. Держава по мінімуму втручається в формування цін. Тому для маршруток в Луцьку встановлюється лише верхня межа ціни за проїзд у 6 грн, ніхто не забороняє їм встановити нижчу ціну. :D

Опубліковано
2 часа назад, Zheny@ сказал:

 

так платна дорога робить поруч з альтернативною.  Альтернативної НЕ ІСНУЄ, тому і платних доріг там не може бути.

Понасталяють заправок / кемпінгів і TIR парковок / СТО.

концесія - надання з метою задоволення громадських потреб уповноваженим органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування на підставі концесійного договору на платній та строковій основі юридичній або фізичній особі (суб'єкту підприємницької діяльності) права на створення (будівництво) та (або) управління (експлуатацію) об'єкта концесії (строкове платне володіння), за умови взяття суб'єктом підприємницької діяльності (концесіонером) на себе зобов'язань по створенню (будівництву) та (або) управлінню (експлуатації) об'єктом концесії, майнової відповідальності та можливого підприємницького ризику;

Опубліковано
5 часов назад, Zheny@ сказал:

Це не та траса, про яку я говорив.

 

Ягодин-Ковель - Київ. Це, швидше, та траса.

Ягодин-Ковель - це м-07

Ковель-Луцьк - це м-19

 

5 часов назад, Zheny@ сказал:

Та й не у нас. 2-3-5 разів перекриють трасу, спалять будку і все.  Це не про нашу країну.

У всіх цивілізованих країнах ЗАВЖДИ є альтернатива.  Або платна і швидко, а безплатна - довго і єбєнями.

Багато спалили, коли тарифи на комуналку піднімали? А це затронуло усіх, а не лише водіїв.

Можете себе тішити думкою, що дороги залишаться безкоштовними. А я бачу як йде повним ходом підготовка до передачі в концесію. Ті дивні острівки безпеки цілком можуть бути в майбутньому місцями оплати проїзду.

  • +1 4
Опубліковано
8 годин тому, nickel сказано:

Можете себе тішити думкою, що дороги залишаться безкоштовними. А я бачу як йде повним ходом підготовка до передачі в концесію. Ті дивні острівки безпеки цілком можуть бути в майбутньому місцями оплати проїзду.

Ніхто не пояснить діду на бурчику (москалику), що він тепер повинен заплатити 80 копійок за кожен км дороги, що він проїде в сусіднє село на кладовище (умовно) чи на базар десь в сусіднє село.

Не звикли люди у нас платити за щось таке, що раніше було безкоштовним.

 

Я теж би обурився, схуялі?  

Тим більше має бути безкоштовна альтернатива. А її не існує.

 

 

 

Опубліковано
11 минут назад, Zheny@ сказал:

Ніхто не пояснить діду на бурчику (москалику), що він тепер повинен заплатити 80 копійок за кожен км дороги, що він проїде в сусіднє село на кладовище (умовно) чи на базар десь в сусіднє село.

Не звикли люди у нас платити за щось таке, що раніше було безкоштовним.

Вже пора починати звикати. Заплановано передати у концесії 6 доріг, загальною протяжністю 1300 км, 7 залізничних вокзалів, 4 аеропорти, низку морських портів, два вже передані на 30 і 35 років.

11 минут назад, Zheny@ сказал:

Я теж би обурився, схуялі?  

Тим більше має бути безкоштовна альтернатива. А її не існує.

Так альтернатива є, ти завжди можеш доїхати до Ковеля по безкоштовній дорозі через Володимир. :)

  • +1 2
Опубліковано
1 хвилина тому, nickel сказано:

Заплановано передати у концесії 6 доріг, загальною протяжністю 1300 км,

Це я читав.

Але я читав десь тлумачення юристів, щодо доріг концесійних і загального користування. 

 

дасться чути

 

 

 

 

Опубліковано
15 часов назад, Zheny@ сказал:

 

У всіх цивілізованих країнах ЗАВЖДИ є альтернатива.  Або платна і швидко, а безплатна - довго і єбєнями.

 

Навіть в рашці таке є.

Опубліковано
15 часов назад, Zheny@ сказал:

Та й не у нас. 2-3-5 разів перекриють трасу, спалять будку і все. 

І це буде дуууже правильно.

  • +1 2
Опубліковано
14 хвилин тому, Litovets сказано:

Навіть в рашці таке є.

Знаю, їздив у 2016.

Там є платні дороги - широченні автомагістралі.

А є безплатні, трошечки довше, але вони теж ЯКІСНІ! 

Запропонований варіант від Володимира до Ковеля - це не дуже дорога. Це так.. напрямок.

Опубліковано
2 минуты назад, Zheny@ сказал:

Запропонований варіант від Володимира до Ковеля - це не дуже дорога. Це так.. напрямок.

По моєму, якраз відповідає названим тобою критеріям

15 часов назад, Zheny@ сказал:

безплатна - довго і єбєнями.

 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
5 минут назад, Zheny@ сказал:

 

А є безплатні, трошечки довше, але вони теж ЯКІСНІ! 

 

Так отож, безплатна альтернатива має бути в тому ж напрямку (в тій же польщі так) а не обїздом не понятно кудою.

 

Я коли перший раз їхав від варшави до познаня то довго не міг вїхати шо то за дорога в полі яка на деяких ділянках йде паралельно магістралі.

Змінено користувачем Litovets
Опубліковано
Щойно, nickel сказано:

По моєму, якраз відповідає названим тобою критеріям

 

Єбєнями, малося на увазі "селами".  Але там повинна бути дорога.

Їхали з Польщі, з під самої Чехії. Автомобілем. Був варіант їхати по платним дорогам, але на всю дорогу витрат було більше, ніж на бензин і "окружними". Фактично одлин на один. (по грошам) і трошки (1-2 години) довше, ніж автобаном.  На відстані 750-800 км  - це не так і помітно.

 

 

Опубліковано
11 хвилин тому, Litovets сказано:

Так отож, безплатна альтернатива має бути в тому ж напрямку (в тій же польщі так) а не обїздом не понятно кудою.

 

Ну і про теж саме.  Ось тобі фото:

(від Вроцлава до Катовіце, зверни увагу на 2 траси, популярну А4 (де є платні ділянки), і менш популярну 94, яка, походу, повністю безкоштовна.)

 

trassa.PNG

Droga krajowa nr 94 – bezpłatną trasą alternatywną dla autostrady A4 - Безплатна траса альтернатива для автостради А4.

Все.

 

Опубліковано
6 минут назад, Zheny@ сказал:

 

Ну і про теж саме.  Ось тобі фото:

(від Вроцлава до Катовіце, зверни увагу на 2 траси, популярну А4 (де є платні ділянки), і менш популярну 94, яка, походу, повністю безкоштовна.)

Ага, на додачу в польщі всякі чагарникові дороги по нашим міркам просто агонь.

Якось їхали з устилуга в кєльце найкоротшим маршрутом, через всякі польські чагарі і хутори то дорога якості покриття була така шо не дозволяла їхати 100+ може км із 5-10 максимум.

Та і на тих участках 5-10 км. відстані можна було сміливо їхати і не боятися зловити колесом якийсь "сюрпрайз".

А в нас шо? Попробуй сунься в якесь зажопя то ше колеса по дорозі погубиш. 

  • +1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...